Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
Subaru club Romania

Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #100 on: November 13, 2015, 09:49:08 AM »
Nu ziceau ca au facut mai multe?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #101 on: November 13, 2015, 09:58:10 AM »
nu stiu sincer  - vizual pare aceeasi :)
dar de ce ar face cineva mai multe de genul toate la fel ?  ???

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #102 on: November 13, 2015, 10:03:51 AM »
Pentru $$$ ? Stiu ca nu suporta cumparatie, dar prin 2006-2007 cei de la Colina Motors facusera 4 forduri focus Jeans Edition cu ceva modificari estetice si cereau niste multe mii de euro in plus pe un body kit si niste jante. S-au vandut imediat.

Ma gandesc ca si cei de la vivid racing au facut asa ceva si le-au impartit pe la diverse expozitii, decat sa plimbe aceeasi masina?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #103 on: November 13, 2015, 10:33:05 AM »
nu stiu 100% ... la ei pe site
https://www.vividracing.com/blog/category/project-cars/project-wrx-iii/
apare ca au avut un project car din fiecare ....
(asta era project wrx III, II-ul era ceva wrx din 2004 ... )

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #104 on: November 18, 2015, 22:37:30 PM »
Mașina e 1/1 ce ai pus în poza e masina la standul Sema din L.A. și e cea pe care o am eu.

Întrebare: cutia STI în 6 trepte se poate monta în locul celei cu 5 rapoarte fără modificări semnificative?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #105 on: November 18, 2015, 22:47:34 PM »
Schimbi cutia, schimbi arborele cardanic, schimbi si diferentialul spate.
S-ar putea sa ai nevoie si de alte planetare.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #106 on: November 18, 2015, 23:33:29 PM »
ai 2 optiuni

varianta 1 ( ieftina )

cutie 01-04 STI 6mt
cardan STI
dif spate STI
tampon cutie inferior + pitch stop mount
volanta + ambreaj sti
timonerie STI
clutch slave cylinder STI
iar partea cea mai problematica o sa iti trebuiasca planetare de STI 2008 neaparat si aici apare problema daca poti imperechea planetarele cu capetele de planetare de 2004
+ un device mic care sa tina loc de speed sensor pt electronica ta

varianta 2 scumpa
cutie STI 2005+ (dccd)
dif spate STI
cardan STI
planetare STI 2008 complete
butuci + fuzete STI 2006+
jambe amortizoare sau amoritzoare cu totul 2005+
tampon inferior cutie + pitch stop mount
timonerie STI
volanta + ambreaj STI
speed sensor reader acelasi device mic
dccd controller aftermarket
discuri frana STI 2006+
jante STI 2006+

plus in ambele cazuri s-ar putea sa iti trebuiasca un abs reader nu stiu exact cum e acel senzor montat la gr-uri, dar deviceul de a citi viteza iti trebuie neaparat pt ca stiu sigur ca gr-urile citesc diferit viteza fata de pana in 08 si daca nu citeste ecu va intra in limp mode
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #107 on: November 19, 2015, 11:27:43 AM »
Exista cineva în vestul tarii care ar putea face asta? Am citit pe net pe ceva forum ca poți cumpăra kit de cutie cu piese mai puternice.

Am mai văzut ca unii au pus cutie rally spec.

Ma gândeam  ca sunt soluții mai simple mai ales ca în SUA îs multe wrx modificate.

Am mai inteles ca e foarte bine sa faci upgrade la sistemul de racire al uleiului.
« Last Edit: November 19, 2015, 12:02:59 PM by Vlad Coste »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #108 on: November 19, 2015, 12:42:38 PM »
pai mecanici mai gasesti - in Cluj cel putin  :)
tu vrei cineva sa se ocupe si de achizitia pieselor adica sa mai suporti un adaos ?

si oricum dpdv al bugetului treaba este "ciudata" sa zic asa :) pentru ca iti dai seama ca daca vrei sa faci ceva reliable la nivel de 400 de cai ai nevoie de motor, transmisie si multe alte maruntisuri (radiatoare apa/ulei..etc..)

adica o sa ajungi la costuri de genul 5-6-7 000 euro probabil pentru transmisie plus alte 3-4-5 000 pentru motor , deci ai 2 posibilitati logice din punctual meu de vedere:

1. lasi cum este motorul si transmisia si eventual sch turbina cu una mai mica sa ai aceeasi putere ca acum (300hp) dar pe o plaja de ture mai larga si asta este

2. vinzi masina si cu banii luati iti iei un STI ... acelasi motor sensibil dar restul chestiilor macar sunt solide si financiar iesi muult mai bine

« Last Edit: November 19, 2015, 12:52:25 PM by andea79 »

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #109 on: November 19, 2015, 13:02:00 PM »
Cred ca o sa las masina asa...totusi in timp ma gandesc poate sa fac un upgrade masiv si poate sa investesc inca o masina in ea si sa o duc in 600hp.

Pentru un moment incerc sa am grija de ea si sa ma bucur asa cum e.

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #110 on: November 19, 2015, 13:05:27 PM »
cel mai bine. cutia mai scurta (5 trepte) nu te incurca decat la drum lung, zic eu. are short shifter?
« Last Edit: November 19, 2015, 13:08:20 PM by moguai »
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #111 on: November 19, 2015, 13:11:12 PM »
Un deviz ajunge la niste sume foarte mari. Pe langa sumele amintite de Andea79 mai apar si alte cheltuieli mici si neprevazute.
La final vei observat ca ai platit pentru un WRX+upgrade-uri aceeasi suma pe care o plateai pentru un STI nou.
Daca nu iti ajunge ce ai acum, varianta vanzarii este cea mai buna.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #112 on: November 19, 2015, 13:42:14 PM »
orice ai face la cutia 5mt nu o sa tina niciodata daca vei alerga serios masina, iar pentru 600hp reliable desi pare tentant si usor este o lista de piese f lunga ca sa ajungi acolo si foarte costisitoare daca vrei sa o faci calumea, iar swap calumea de transmisie se poate face si aici fara probleme, suntem cativa care am facut asa ceva in bucuresti, my 0.02$
« Last Edit: November 19, 2015, 14:04:03 PM by STI »
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Muttley

  • 4923
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #113 on: November 19, 2015, 16:30:31 PM »
cutia mai scurta (5 trepte) nu te incurca decat la drum lung, zic eu.

N-are treaba.
Simplificat, inchipuie-ti ca prima si ultima treapta sunt la fel si la 5 trepte, si la 6. Cele intermediare difera, sunt mai apropiate una de cealalta la 6 trepte. Asadar, cutia in 6 trepte e mai scurta, are rapoartele mai apropiate.
Problema lor cu cutia cand vine vorba de cai multi e din cauza fiabilitatii cutiei, unde 6 trepte cic-ar fi mult peste, iar 5 trepte face poc.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #114 on: November 19, 2015, 16:33:37 PM »
Erau niste poze pe net, o sa le caut. Ganditi-va ca 6MT e mai grea cu 20kg. Erau poze cu vitezele. Alea de STi sunt imense pe langa cele de WRX.

Niste material brut cum ar zice Tom :D

Vlad Coste

  • 53
  • www.Power-Tech.ro
    • PowerTech
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #115 on: November 19, 2015, 18:26:19 PM »
Astea nu îs interne de cutie? Scrie ca duc 600hp.
http://www.rallispec.com/gea_dog_ppg-su5sd.html


KET

  • 3921
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #116 on: November 19, 2015, 18:31:42 PM »
Pai si crezi ca se merita 8350 $? Nu e mai ok o cutie de STi direct?

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #117 on: November 19, 2015, 19:00:21 PM »
cutia cu craboti nu este cea mai confortabila.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #118 on: November 19, 2015, 19:44:37 PM »
da material serios, e pe topicul meu poze cu pinioane de 6mt ra-r, numai stiu pe ce pagina,  printre ultimele pagini. nu faci treaba nici cu crabotii, dupa craboti o dai in ax central sau secundar/carcasa cutie/carcasa dif/planetare/ambreaj, orice optiune exista pe piata asta pt 5mt la 600hp si masina folosita serios nu o sa stai niciodata linistit, la banii aia faci un swap serios de 6mt si ai inchis subiectul.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Impreza- 2.5L aprox 310hp - PowerTech Car
« Reply #119 on: November 19, 2015, 20:37:08 PM »
Ia cauta pe youtube ppg sound subaru WRX. O sa iti treaca toate ideile. Scoate un sunet oribil. Alea merg doar la raliuri, cu dopuri in urechi si casca pe cap.