Primul meu Subaru Hawk STI
Subaru club Romania

Primul meu Subaru Hawk STI

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #100 on: March 18, 2016, 10:23:28 AM »
Da, e o pedeapsa divina cazuta asupra pacatosilor care intineaza lucratura originala a lu' tătuca Subaru!  :D :D :P :P
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #101 on: March 18, 2016, 10:27:02 AM »
Si tu esti patit  >:(  . Acuma iti vine sa razi,  atunci nu  ;D

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #102 on: March 18, 2016, 10:27:36 AM »
Resoftatilor  :D  :D  :D  :D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #103 on: March 18, 2016, 10:30:51 AM »
Si tu esti patit  >:(  . Acuma iti vine sa razi,  atunci nu  ;D

Cu ce sunt patit io? :o
Io n-am resoftat-o... nu am nici cel mai mic knockuleț!
Subaru a pus absolut degeaba senzorul ala de knock. Chiar l-as vinde, e ca nou, nu l-a cutremurat niciodata nimic!  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #104 on: March 18, 2016, 10:33:18 AM »
La aspirata ma refer, adica nu ai facut tu, ci altii.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #105 on: March 18, 2016, 10:50:18 AM »
Nici acum nu inteleg la ce te referi, fosta mea aspirata e bine merci, a vazut-o un prieten in trafic acu vreo doua saptamani.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #106 on: March 18, 2016, 11:05:48 AM »
Chiar tu ai zis mai jos ca ai avut probleme cu aspirata din cauza unui soft facut de SMT.

Asta daca i l-au stricat cei de la SMT, cum mi-au facut mie la aspirata.
Eu chiar am incercat odata sa merg la consum, Bucuresti-Buzau si retur si am scos 8% cu masina goala, fara a/c fara nimic, cu viteze in jur de 100/h.
Pe la revizia de 3 ani la SMT ma anunta oamenii foarte satisfacuti ca a venit un update de software pe care l-au si aplicat. Eu m-am racit, am avut un very bad feeling care s-a si adeverit. Nu mi s-a imbunatatit relanti-ul si pornirea la rece asa cum cica ar fi trebuit sa faca, in schimb mi-a castrat motorul big time!  >:( >:( Ma, dar groaznic, nu asa. Nu mai tragea deloc ca lumea, era zgomotos, ma apucau toti nervii.
Ca sa va faceti o idee, m-am dus odata la munte catre transalpina, si de la Bucuresti, masina plinuta, a/c ca era vara, dat in gura numai 7000-7500 de ture (dealul negru si orice depasire...) si cat credeti ca am avut consum?? 8.5%!!! Pe cand inainte la asa mers aveam minim 11!
Va dati seama cat i-am injurat, si din cauza asta m-am si hotarat sa schimb sa trec pe XT. Unde am dat de alte dude dar macar motorul duce!  ;D

Deci si tu esti patit :  din cauza softurilor apar probleme (indiferent ca e knock sau altceva)

Acu ai inteles?

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #107 on: March 18, 2016, 11:19:10 AM »
Aaaaaaa....
AAAAAAAAaaaaaaaaaaaaa....

 :D :D :D :D :D

Da, am avut probleme, dar nu de knock. Iar modificarea venea chiar de la tatuca!  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #108 on: March 18, 2016, 11:25:59 AM »
Merci Andea!  Exact asta vroiam si eu sa urmaresc, cum sa schimb stilul de condus / benzinarii in functie de knock si mai ales sa inteleg ce se intampla.

Next step: Sa invat sa citesc logurile  ;D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #109 on: March 18, 2016, 11:26:53 AM »
@andea: Spune-ne ce parametri sa urmarim si facem o logare. Pentru rescriere (daca este cazul) am avea nevoie de malakay fiindca eu nu am mai scris si nu ma bag inca.

Flash-urile era din cele scurte. Le-am observat intre 4 si 5.000 rpm pe max load. OMV100, motorul cald, circulata masina ca sa fie rece intercoolerul, calcata acceleratia la fund dupa 3.000-3.200 rpm.

Ghe, nu are ce sa pice la masina, decat poate ambreiajul de la patinat :D In rest e vorba de a invata masina, ce s-a facut la ea si cum/cand sa intretina motorul asta nou si transmisia. S-a muncit atat de mult la el si s-au bagat atatia bani ca ar fi pacat sa nu fie tratat corespunzator.


PS: Intrebare personala. Poate sa bage si Rompetrol 98? sau e facuta doar dupa OMV100?
« Last Edit: March 18, 2016, 11:34:23 AM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #110 on: March 18, 2016, 12:37:16 PM »
eu folosesc si petrom 99 fara probleme si este statie omw in cluj de la care daca iei benzina de 100 apar knockuri ca ceasul ... pe verificate :)
deci se poate testa, puneti rompetrol dar nu plinul si vedeti cum se simte ... daca nu-i place completati cu 100

iti trimit pm cu definitiile si model de log cand ajung la calculator ....
« Last Edit: March 18, 2016, 12:50:00 PM by andea79 »

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #111 on: March 18, 2016, 13:43:25 PM »
Merci!!!!! O sa pun niste petrom 99 sa vedem ce zice si cand se termina si asta incerc si cu un rompetrol 99/98.

Daca nu.. alimentam la Domnesti se stieee  ;D ;D ;D

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #112 on: March 18, 2016, 13:51:26 PM »
iti iei si o canistra, se stie!
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #113 on: March 18, 2016, 14:16:04 PM »
Filtru de benzina a fost schimbat?

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #114 on: March 18, 2016, 18:52:15 PM »
KNOCK AU TOATE MOTOARELE DE SUBARU SI ASPIRATE SI TURBO SI SOFTATE SI STOCK !!!
@Dan.pavel si ambreajul a fost schimbat exedy stage 1  cand am facut motorul, deci are fix aceeasi km cu motorul !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #115 on: March 18, 2016, 19:54:57 PM »
mdap din ce am inteles eu, cand faci o harta nu incerci neaparat sa nu ai knock deloc ci mai degraba sa il tii sub control, pe de alta parte din ce stiu knock-ul devine o pb mai mica odata cu pistoane forjate deci no worries there, (de aceea ej207 scoate rezultate cu mult avans) pe de alte parte tre sa te si obisnuiesti miez cu mersul masinii si sa inveti chestiile care nu se fac, gen wot pe 5-6 de jos, wot/load @ oil temp > 80, sa il lasi sa isi faca filmul la rece dastea de bun simt, eu unu bag numai omv 100 de aici de la noi danutze de la rond si nu am avut pb niciodata.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #116 on: March 18, 2016, 20:00:39 PM »
Mai bine ecu stock, macar nu vad becul palpaind sa ma oftic/sperii
Haha.


Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #117 on: March 18, 2016, 21:22:59 PM »
Corect, pe cand Dan nu are scapare, trebuie sa-si ia o ladita de nisip cu el...  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #118 on: March 18, 2016, 21:37:07 PM »
Bai, ca sa ne intelegem. De la inceput am fost invatat the basics (Mihaitsa bo$$ antrenor_. Pornit 2 minute, mers cetateneste pana se incalzeste apa. Poate un upgrade de ceasuri ulei in lunile care vin  ;D ;D ;D

ghe mi-a zis ca check engine apare la knock si am vrut sa clarific cu sursa (andea) eventual daca mai are cineva setupul asta sa stie despre ce e vorba.

Nu am apasat pedala la maxim niciodata sub 3500 de ture. Cat despre benzina am pus doar de la OMV Baneasa (Phoenicia).
@tom: O sa pun si "din cartier" dar nu cred ca voi simti diferenta.

Multumesc tuturor pentru sfaturi.. ce pot sa va spun e ca ma simt din ce in ce mai confortabil cu masina si cum se comporta.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #119 on: March 18, 2016, 22:25:03 PM »
:) si eu zic ca nu crapa nimic ... deocamdata :) ... deci have fun :)

dar daca poti replica constant cel flash-ul / knock-ul totusi este cel mai bine sa fie rezolvat, sunt pistoanele forjate mai rezistente dar knock-ul constant si/sau potrivit poate distruge stuff (cuzineti, segmenti, bujii ... ca sa zic chestii diferite de pistoane) si nu este nici un motiv pentru a avea knock si se poate rezolva relativ usor (se reduce timing-ul pe zona respectiva sau se modifica usor AFR-ul sau ...)