Primul meu Subaru Hawk STI
Subaru club Romania

Primul meu Subaru Hawk STI

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #140 on: April 17, 2016, 21:40:01 PM »
Rotile au fost al doilea diy (partial) cum ar zice gheghe am facut niste bonding

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #141 on: May 02, 2016, 19:20:00 PM »
Alta sesiune de bonding weekendul asta :)

Am fost la bunici si cum aveam un camp pe langa am zis sa ies sa ma invart putin. Toate bune si frumoase dar cred ca am dar putin prea tare in ea asa ca mi-a iesit un cauciuc de pe janta (stanga spate). S-a rezolvat rapid cu un compresor.

Cum ar zice unii... "I wear my scars with pride"

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #142 on: May 02, 2016, 19:24:09 PM »

KET

  • 3921
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #143 on: May 03, 2016, 09:08:15 AM »
Si eu zic ca ai dat putin cam tare in ea, daca i-a iesit guma de pe janta  :D
Distractie placuta!

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #144 on: July 04, 2016, 12:18:56 PM »
Anaf zice ca taxa a fost platita si nerecuperata! Wohooooo!!!!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #145 on: July 04, 2016, 12:28:05 PM »
Aia e man! In sfarsit poti sa pui si tu numere... IF-80-OSS

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #146 on: July 04, 2016, 12:57:34 PM »
 ;D ;D ;D o inmatriculez pe bucuresti ma

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #147 on: July 04, 2016, 13:04:59 PM »
B-05-SFC ? :D
Bos SubaruFanClub  ;)

moguai

  • 2814
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #148 on: July 04, 2016, 13:21:02 PM »
Sefu/SerifulLaForum
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #149 on: July 04, 2016, 13:35:00 PM »
seti se stieeeee

AXXI

  • 117
Răspuns:
« Reply #150 on: July 04, 2016, 13:48:44 PM »
Ai scapat de 2630 de euro !!!! Bravooo !!! De banii aia ai ce sa iti iei ;))

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #151 on: July 04, 2016, 14:36:22 PM »
Frane si cauciucuri  ;D

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #152 on: July 04, 2016, 20:51:20 PM »
adica cuvantu nostru numai valoreaza nimic .. mah asta.. :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #153 on: July 04, 2016, 20:52:08 PM »
 ;D asa asa!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #154 on: July 15, 2016, 12:47:16 PM »
Ieri am fost cu masinuta sa-i pun freon si am ridicat-o si pe elevator sa vedem ce e p'acolo.

Toate bune si frumoase in afara de:

- up pipe care a crapat. De aici se explica si zgomotul "spart". Cel mai probabil o sa ma duc la Dani CSL sa o rezolvam.
- ceva scurgeri pe la baia de ulei, dar nu majore.
- pivot / pivoti dar nu mare panica
- diferential spate cu urme de ulei. Sefu malakay zice ca e transpirat si daca nu vad urme de ulei pe jos sa nu-mi fac probleme
- amortizoare spate care curg

Sper sa termin cu inmatriculatul saptamana viitoare si apoi ma apuc de surubarit  ;D


2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #155 on: July 15, 2016, 13:18:01 PM »
Amortizoarele spate le am pus tije noi garnituri noi si ulei...nu trebuia sa cedeze...pana mea. Diferentialul spate e transpirat de cand l am pus pe masina, e ok. Spor la surubarit ;D cu restul
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #156 on: July 15, 2016, 13:25:52 PM »
Nu e panica bo$$

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #157 on: July 15, 2016, 14:01:25 PM »
Nu exista distractie fara cheltuiala. :D Te-ai dus tu sa faci raliuri pe macadam la tara :)

La diff-ul spate nu stiu ce inseamna "transpirat". Este murdar numai pe margine pe la garnitura, nu cu totul. Oricum garnitura e 46 lei sau ceva de genul asta, deci nu e panica. Se schimba, se strange la cuplu si aia e. Ca transpira sau nu, eu zic ca merita schimbata garnitura aia.

Trebuie etansata si baia de ulei. Juma de litru de ulei in ~2000 km e clar de acolo, nu de la forja. La baie nu am vazut sa existe garnitura. Voi cum stiti? E sau se foloseste mastic?


PS: Muttley, aici umplerea si verificarea AC a costat 68 lei cu tot cu verificatul/evaluarea generala pe rampa a masinii. S-a intors capitala cu fundul in sus.
« Last Edit: July 15, 2016, 14:12:44 PM by MihaiFlorescu »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #158 on: July 15, 2016, 14:08:18 PM »
Ai uitat sa scrii de placute spate si fata :) si discuri spate... si cantarul de autoreglare faruri.
« Last Edit: July 15, 2016, 14:12:17 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #159 on: July 15, 2016, 14:13:21 PM »
Da man, I wear my scars with pride ca sa zic asa. Chiar ma bucur ca am chestii de surubarit la el  ;D