Primul meu Subaru Hawk STI
Subaru club Romania

Primul meu Subaru Hawk STI

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #80 on: March 13, 2016, 00:19:59 AM »

 ;D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

moguai

  • 2814
Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #81 on: March 13, 2016, 08:51:03 AM »
Imi place ca se lucra corect, cu sapca in cap sa nu cumva sa cada vre un fir de par in cilindri, ca in bucataria unui restaurant. :D
Unde mai pui ca la brandul gol nici nu se puteau fura piese, n ai unde sa le ascunzi :))

Sent from my iPhone using Tapatalk
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #82 on: March 13, 2016, 12:14:10 PM »
aprox 1 luna am pus monopol pe spalatoria lu masa... si am facut operatia pe cord la hawk ... ne-am descurcat cum am putut si noi :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #83 on: March 17, 2016, 14:04:34 PM »
Victor, Gheghe, intrebari ca Dan e prea entuziasmat sa o conduca si momentan doar baga benzina.

Intrebari:
1) Cand s-a schimbat ultima data uleiul in transmisie si cu ce?
2) Bujii de care ati pus? Si are sens sa mearga o temperatura mai rece? Ii cam da knock in mid-range cu toate conditiile optime sa nu dea si am zis sa facem un schimb de bujii la boss ca poate au obosit astea.
3) Filtru aer, polen? Zicea ceva de K&N in carcasa pentru admisie. Eu nu l-am vazut si nu stiu daca e murdar. Cand a fost curatat ultima data?
4) Orice altceva urma sa fie verificat/schimbat la masina sau recomandat sa se verifice?

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #84 on: March 17, 2016, 14:28:38 PM »
Bujiile s au pus cand am facut motorul. Ii facem o lovare daca vreti si o sa iasa totul pe 0. Cand licare checkul e ok, cand ramane aprins e o problema, sunt knockuri corectate automat de ecu, le are orice subaru.
Filtrul poti sa l cureti cu un spray special, este k&n. Uleiul in cutie s a schimbat acum 2 ani, nu mai stiu exact ce am pus. Poate stie malakay. Poate are timp Andea sa ti explice care e treaba cu knockurile, dar facem o logare si vedem exact. Eu de canam facut motorul nu am avut nicio corectie care sa apara in tabel cu rosu, tot era pe 0
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #85 on: March 17, 2016, 14:56:10 PM »
OK. Da, credeam ca check-ul ala care licare apare cand da knock serios, nu si la corectiile obisnuite. Nu stiam cum e setat.
Eu personal daca mi-as pune, l-as seta sa apara cand e cu +/- 4 diferenta minim, nu mai putin de atat.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #86 on: March 17, 2016, 16:31:19 PM »
Bujiile sunt pfr7b  ( one step colder ) ! merph modu care il are GHE/DAN acum check licare scurt si des cand are knock mic ( knockurile astea mici nu le scrie in tabelul ala din log learning view )  si cand are knock  mai mare se aprinde mai mult si mai rar ! ulei este 300 V si in cutie !
« Last Edit: March 17, 2016, 16:33:14 PM by malakay »
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #87 on: March 17, 2016, 16:33:52 PM »
CEL flash-ul este setat pe masina respectiva pe 2 nivele astfel:

- 3 flash-uri rapide la knock correction mai grav de -1.5
- 5 flash-uri slow la knock correction mai grav de -2.9

dupa cum stii la primul semn de knock ECU corecteaza cu -1.4 si daca knock-ul continua corecteaza cu mai mult, deci cele 3 flash-uri nu apar chiar din prima la -1.4 ... din punctul meu de vedere ideal ar fi sa nu licareasca deloc ... ce benzina folositi ?

daca faceti cateva loguri si aveti chef va pot trimite o varianta de rom ajustata ....
« Last Edit: March 17, 2016, 16:35:53 PM by andea79 »

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #88 on: March 17, 2016, 16:36:32 PM »
Un om de nota 10!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #89 on: March 17, 2016, 16:42:55 PM »
Mihaita, eu zic sa integram forumul cu skypeul.

Merci mult baietii de info! OMV 100 merge masina

@andea: O sa stau cu ochii pe el sa le numar :D

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #90 on: March 17, 2016, 16:49:26 PM »
Mai bine le numar eu si tu te uiti la drum ;D

Poate e invatata cu benzina de Domnesti :)

Check malakay. Bine de stiut cu bujiile ca sa cumpere tot asa miezul cand o fi sa le schimbe.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #91 on: March 17, 2016, 17:05:39 PM »
ii predam legatura lui vali ( andea) ! eu propun sa ii facem un buton special langa nickname lui cu call tech suport :D !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #92 on: March 17, 2016, 17:12:02 PM »
Call baby!  ;D
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #93 on: March 17, 2016, 17:18:13 PM »
Clasic!

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #94 on: March 17, 2016, 17:57:39 PM »
nu trebuie sa le numeri :)
iti dai seama din ritmul lor de care sunt, cele 3 rapide sunt de genul bip bip bip iar cele slow sunt biiiiiiiiiiiiiiiiiiiip pauza pauza biiiiiiiiiiiiiiip pauza pauza .... :)

Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #95 on: March 17, 2016, 18:09:15 PM »
Merci! O sa fiu mai atent de acum incolo

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #96 on: March 17, 2016, 21:51:26 PM »
Nu crapa motoru man! :D Sa nu stai cu grija, piesele din motor tin lejer la putere dubla decat ai acum. Cred ca cedeaza blocul inaintea internelor 8)
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Răspuns:
« Reply #97 on: March 18, 2016, 07:32:16 AM »
Întrebari: cu ce ajuta să știi când ai un mic knock și ECU corectează automat?tu ca șofer în acel moment poți face ceva?e setat doar ca warning?

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #98 on: March 18, 2016, 08:30:27 AM »
pai in primul rand poti sa ridici piciorul de pe pedala .... si mic sau mare este relativ, poti avea corectie punctuala de -1.7 si totul este ok sau poti avea corectie continua de la 3000 la 7000rpm de -1.7 si deja nu mai este chiar ok ...

apoi poti sa te obisnuiesti sa conduci altfel -> daca vezi ca ai knock cand dai pedala 100% in a 5-a la 2000rpm poate iti dai seama ca mai bine schimbi treapta

sau daca apare unde nu aparea anterior este un indicator ca ceva nu este ok cu masina: benzina, leaks, setarile/softul ... etc ...

sau pe scurt tu ca sofer stii ca masina are o problema care trebuie rezolvata in loc sa mergi fericit fara sa stii nimic :)
« Last Edit: March 18, 2016, 09:45:19 AM by andea79 »

UXE

  • 1731
Răspuns: Primul meu Subaru Hawk STI
« Reply #99 on: March 18, 2016, 10:20:17 AM »
knock-urile astea apar numa la resoftati?