FORESTER 2,5 , 2016
Subaru club Romania

FORESTER 2,5 , 2016

Muttley

  • 4922
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #340 on: October 08, 2018, 18:42:49 PM »
Creca GV-ul e cu motorul ala mare de 2.5 V6. M-as mira sa vanda in Canada pocnitoarea aia de 1.9 dci. M-astept sa zica Adi ca s-a descurcat foarte bine si aia.
WRX SW 2002

FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #341 on: October 08, 2018, 18:58:50 PM »
Comentarii :  la expeditie au participat  nenumarate  Subaru uri,  un Chevrolet, un Suzuki  si un Jeep.  Intamplator  al meu erau cel mai nou Suby  din gasca,  celelalte fiind modele mai vechi. Usor usor  am pierdut pe drum  Jeep ul,  apoi Chevroletul si ultimul a ramas  Suzuki.  La aderenta scazuta   (2-3  roti in aer sau pe suprafete  alunecoase,  pietris sau mocirla,  etc. )  nu mai  inaintau  si ori trebuia  sa dea inapoi si sa treaca  cu viteza ori  sa aleaga alt traseu ocolitor.  La un moment dat au cedat psihic si au facut cale intoarsa.  Subaru urile, indiferent de model,  au inaintat  chiar si numai cu aderenta  pe o roata. Dintre  Subaru uri  singurul care a cedat a fost   un Obk  manual care si-a prajit ambreiajul  .  Dintre   cutiile de viteze  s-a cel mai bine  s-a  descurcat  CVT-ul cu x-mode.  Nu vreau sa ma laud , nici nu vreau sa va`nspaimant,  dar la un moment dat  cand am traversat o zona foarte nisipoasa si moale  Frs ul meu  a fost singurul care a trecut.  Dupa mine un XV  s-a impotmolit si in  eforturile lui de a iesi  a alunecat intr-un sant  si era mai-mai sa se rastoarne. Un SG  care a incercat si el  s-a impotmolit  pana a ramas pe burta.  Ambele au iesit doar cu un vinci manual  pe care il aveam  eu,  juste in case  (37 $).  Si-a meritat toti banii   :D     In teren dificil  cutia  automata  e in mod clar cea mai avantajata.  X-Mode ul  eun plus incontestabil. Cei cu manuale  la traversarea  de obstacole mari, pante abrupte si alunecoase  f....recau  acceleratia/ambreiajul  si franele  pana ieseau  fum din  ele.  Automata  face cum stie ea mai bine  fara sa se forteze  si cand  nu mai poate  se autoprotejeaza  nu-stiu-cum  dar nu fumega  si nici nu cedeaza,  ci pur si simplu nu mai inainteaza si iti da de inteles ca  acolo nu e pentru ea.   In mod  evident  in asemenea  plimbarele  liftkitul  e un mare plus.  Cei care aveau liftkit mergeau bine merci inainte,  cei ca mine cu masini originale  invarteau de volan ca sa ocoleasca bolovanii si obstacolele  pana ne dureau mainile .  Cel mai avantajat la capitolul acesta a fost un SG cu liftkit  de 4,5 inch pe fata si 5.5 pe spate. Mergea drept inainte ca pe autostrada.   La un moment dat   s-a bagat pe un drum unde numai TAFurile puteau spera  sa  mai iasa. Ceilalt aveau liftkituri mai modeste  (2,5 -3 inch.).  Eu cu a mea stok  (inclusive cauciucuri)  nu m-am bagat acolo unde nu mi-a  fiert  garda la sol,  am tinut drumul principal care  nici el nu a fost prea usor.  La sfarsit doar ne-am  bagat intr-o zona foarte nisipoasa   si acolo m-am  amuzat si eu putin ptr ca nu exista riscul  sa mi-o lovesc si sa am ce plati la sfarsit de leasing   ;D
« Last Edit: October 08, 2018, 19:01:21 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

« Last Edit: October 09, 2018, 02:49:02 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #343 on: October 08, 2018, 21:05:15 PM »
Nu te baza pe vinci/troliu/tirfor pentru ca apar probleme foarte urate la recuperare.
Ideal ar fi sa nu il folosesti niciodata pe cel din poze, in cazul fericit sparge capul.

Ultimul sistem similar a stricat o bara spate.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #344 on: October 08, 2018, 21:33:44 PM »
Nu ma bazez pe el.  E mai mult ca  support moral  ;D
In cazul respectiv a  ajutat. Si moral si fizic. A scos  ambele masini din kko    :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #345 on: October 08, 2018, 21:46:39 PM »
Ce porno e bullbarul de la XV.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #346 on: October 08, 2018, 22:26:20 PM »
Cel alb sau cel portocaliu ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #347 on: October 08, 2018, 23:22:01 PM »
Ala alb e interesant, ca presupune bara modificata, cel portocaliu il poti da jos daca mergi la nunta/ opera cu masina  ;D

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #348 on: October 09, 2018, 09:23:15 AM »
Eu am o curiozitate: la SG ala negru, probabil cel despre care ziceai ca e cel mai inaltat, oare planetarele ce zice??  ???
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #349 on: October 09, 2018, 09:55:38 AM »
Eu am o curiozitate: la SG ala negru, probabil cel despre care ziceai ca e cel mai inaltat, oare planetarele ce zice??  ???
Nimic....la ce lift are sigur a coborat difurile.....le ce flexari a facut se rupeau instant ;)

FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #350 on: October 29, 2018, 12:58:23 PM »
Doar pentru cei rezistenti la inima si la ficat   :laugh:
https://photos.app.goo.gl/gdjzXQPXfuoFweez5
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

burtal

  • 444
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #351 on: October 29, 2018, 13:12:07 PM »
e bine ... ai plecat cu o masina si te-ai intors si cu un porbagaj de piese ...a ramas si de o bicicleta :)))

marr

  • 2208
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #352 on: October 29, 2018, 13:13:19 PM »
Mishteaux !
Pana pe la jumatatea calupului de poze, chiar ma gandeam ce smecher esti - ”americancele” erau cu namol pana pe tavan si a ta curata si parfumata !
Dar, pana la final, vad ca ai ajuns si tu cu jumatate de masina-n portbagaj ....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #353 on: October 29, 2018, 13:41:25 PM »
............
Dar, pana la final, vad ca ai ajuns si tu cu jumatate de masina-n portbagaj ....
Mda. No pain no gain   :(
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Muttley

  • 4922
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #354 on: October 29, 2018, 13:43:53 PM »
Ce translate (sau translation?) prost are Lorinica :D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #355 on: October 29, 2018, 14:32:02 PM »
Alea erau drumuri doar pentru Tacoma care vad ca i-a scos pe toti pana la final.

FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #356 on: October 29, 2018, 15:25:01 PM »
Tacoma s-a  descurcat binisor in teren dar nu mai bine decat Subaru urile. Avea avantajul ca era  suprainaltata , cauciucuri f.bune si ca avea shufa gata  instalata. Au fost multe locuri unde a derapat si a trecut cu greu  desi tot pe acolo toate Subaru urile  au trecut ca pe asfalt , chiar si eu cu roata de rezerva ! Cel mai greu dintre toate  s-a  descurcat Jeep ul  . A ramas prins  de cele mai multe ori si a trebuit remorcat de fiecare data.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #357 on: October 29, 2018, 15:33:24 PM »
Ce translate (sau translation?) prost are Lorinica :D

Ba bine ca n-are translate ci decât atata stie el (nu ca ar fi stiut alta data mai bine)... :P

In alta ordine de idei, cred ca daca investeai intr-o garda la sol mai generoasa si in niste pneuri cel putin cum are John_b te-ai fi descurcat elegant la sesiunea de namoleala.

Fantastice momente ai surprins si FELICITARI pentru faptul ca ai reusit nu doar sa participi ci sa si treci de linia de final!

Privind imaginile inteleg ca grupul canadian al iubitorilor de aventuri cu grad ridicat de dificultate investeste masiv in SUBARU pentru a le aduce la un nivel de performanta apropiat de masinile cu genom off-road dobandit pe linia de productie. Cred ca ar trebui sa le urmezi exemplul pentru a nu reveni acasa cu daune minore (asa am procedat si noi cu masinile de off-road, mai precis doua diferentiale blocabile, arcuri si suspensii dedicate, eliminarea unor elemente de confort in favoarea abordarii sleaurilor etc.). 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #358 on: October 29, 2018, 16:12:09 PM »
Da, clar ca trebuie investit in liftkit si cauciucuri de performanta.  De asemenea inlaturate toate plasticurile si montat un skidplate.  Poate la urmatoarul  Frs. Asta e deja  compromis 😣
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

FORESTER 2,5 , 2016
« Reply #359 on: October 29, 2018, 16:53:15 PM »
Bilant : plecat la 8 dimineata  intors acasa la 2h30 noaptea. 202 km de acasa pana la punctul de plecare in offroad. Fix 150 km de offroad. Ultimii 50 km i-am facut cu roata de rezerva din cauza de cauciuc taiat intr-o  piatra ascutita si ascunsa intr-o  balta. 278 km de la finish pana inapoi acasa,  facuti pe ploaie, lapovita si apoi ninsoare de  2 cm. Tot cu roata de rezerva bineinteles.  Jeepul  ne a  abandonat la un moment dat deoarece trebuia remorcat mai tot  timpul. Toyota Tacoma  s a  tinut cu greu  dupa noi deoarece  4x4  ala al lui nu era  prea performant. Dar o data ajuns pe teren ferm tragea f.bine.  In majoritatea cazurilor  el ne- a  scos  de pe unde am ramas  prinsi. In total au fost trei roti crapate, nenumarate caroserii busite, incalculabile plasticuri pierdute sau smulse, un ambreiaj prajit complet la un XV care a trebuit  renorcat ultimii 30 km  pana la asfalt de unde a fost imbarcat pe o platforma.  Eu am pierdut ambele carenaje interioare de la rotile din fata,  capacele din bumper unde trebuiau sa fie farurile de ceata,  plasticurile din partea de jos de la ambele usi din dreapta ....... si mai sant, nu imi mai aduc aminte.
CVT ul  si X mode ul  s-au descurcat inca o data f.f. bine in teren. Chiar mult mai bine decat celelalte vechituri   ;D . Chiar la un moment dat  baietii faceau pariuri pana unde pot sa  merg si cand o sa raman impotmolit. Au pierdut. Au fost vreo 3 pasaje pe unde numai Frs ul  meu a trecut. Celelalte  cu transmisie clasica  s-au impotmolit  si au trebuit scoase cu shufa.  A fost mai mare rasul ca numai eu cu a mea stock  am trecut  si ei cu  toate modificarile lor nu.
« Last Edit: October 29, 2018, 16:58:55 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !