Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
Subaru club Romania

Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #60 on: May 23, 2016, 16:47:34 PM »
Minimul obligatoriu ca masina sa mearga si sa fie sigura pentru mine si familia mea:

   

Denumire si varianta AM
Antigel Hepu G12+
Filtru ulei OEM
Ulei motor
Bujii ^4
Tampoane motor ^2
Kit garnituri motor
Prezoane chiulase ^8
Prezoane chiulase ^4
Radiator
Distributie kit (Gates)
Pompa apa (Hepu P7572)
Termostat (Gates)
Surub fulie vibrochen
Senzor axe cu came
Senzor vibrochen
Bielete antiruliu spate (Delphi)
Bieleta antiruliu fata (Delphi)
Pivoti fata  (Lemforder)
Bucsa mare brat fata ^2


Undeva la 5.000 lei cele mai bune preturi cu discount, cadouri, gratuitati, reduceri gasite pana acum. La asta sa vedem manopera ce si cum.

Se mai adauga un 2500-3000 euro pentru piese ce necesita schimbarea (nu imediata insa) plus altele "nice to have", fara manopera evident. Aici intra anvelope de vara (obligatoriu) si un ambreiaj cu volanta, dar sunt al naibii de scumpe (~3500 lei) desi acum era momentul ideal de schimbat pentru usurinta. Pe viitor public si continuarea listei pentru cei interesati.

Din nefericire neatentia m-a costat, dar ca sa pun si un gand pozitiv aici, in WRX cred ca am bagat mai multi bani.

Problema e ca-mi incurca planurile de concediu si e posibil sa ma deplasez cu devotata Corsa care nu a cerut nimic 8 ani de zile mai mult decat revizii de 500 lei anual si una de 1500 de distributie. Plus ca iar merge sotia cu metroul si ma boscorodeste zilnic si va continua pana ii dau masina inapoi.


PS: Daca are cineva o cutie pentru plafon de imprumut la sfarsitul lui Iunie, va rog sa imi spuneti si mie.
« Last Edit: May 22, 2018, 11:01:10 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #61 on: May 23, 2016, 17:44:09 PM »
41022FA000 Este un singur cod pentru tampoanele de motor? De unde ai cea mai buna oferta?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #62 on: May 23, 2016, 19:19:57 PM »
Da, vine doar cauciucul identic pe ambele parti conform schemei. Protectiile termice se cumpara separat si acelea sunt diferite stanga/dreapta.
Cu livrare rapida (3-5 zile) ar fi AlPadrino. Cu asteptat >7zile ar fi ebay sau site-urile de piese originale din SUA.


EDIT: Trebuie verificat la tine. Sunt 3 versiuni de tampoane de motor intre 2003 si 2008
« Last Edit: May 23, 2016, 19:22:02 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #63 on: May 23, 2016, 20:38:23 PM »
Stii de ce am intrebat? Anul trecut cand am dat motorul jos,  am vazut un suport de forma rotunda, iar cand am cautat dupa codul postat de tine......mi-a parut ca e altceva. Ramane sa aprofundez.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #64 on: May 23, 2016, 20:39:39 PM »
Da, la tine e altfel. Iti trimit imediat link de unde sa iei codurile pentru tine.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #65 on: May 23, 2016, 21:16:46 PM »
Daca vrei sa pleci cu legy te ajut eu cu roofboxu si bare ! Sa o stapanesti sanatos si sper sa ii facem un swap decent de STI ! :D
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #66 on: May 23, 2016, 21:27:43 PM »
manole, ai mp.

Merci malakay! Nu se stie niciodata :)

Muttley

  • 4913
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #67 on: May 23, 2016, 21:28:50 PM »
Votez pentru swap!  :D
WRX SW 2002

UXE

  • 1731
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #68 on: May 23, 2016, 21:42:03 PM »
Vad ca o gramada de posesori de subaru isi fac swap de motor. Dar daca nimeresti un control rar mobil si iti iau talonul, ce faci?   Daca vrei sa o vinzi mai departe,  ce faci?    Iar ITP-urile vor fi numai pe naspa. 

Nu e cam riscant? 

Muttley

  • 4913
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #69 on: May 23, 2016, 21:52:54 PM »
Fiecare dupa cum apreciaza, dupa ce prioritati are, dupa constiinta, frecventa vizitelor la biserica, si lista continua la nesfarsit.
WRX SW 2002

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #70 on: May 23, 2016, 21:53:54 PM »
traim in romania si asta ne ocupa tot timpu .. sau ceva de genu ... am swap de 4 itp-uri si in august il fac pe al 5 lea :)) ca sa zic asa , si din fericire nu am avut talonul suspendat nicioadata din 2007 de cand am subaru ... dar se rezolva orice .. si daca vrei sa fii corect pana la cap il poti omologa si termini stresu...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Muttley

  • 4913
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #71 on: May 23, 2016, 22:04:49 PM »
Am fost cu pile la RAR Voluntari cu alta masina, tot ce era la vedere erau 2 dublucorp orizontale in loc de un mono vertical. Sfat prietenesc de acolo: nu-ti bate capul, platesti 5000e, iti rupem masina, si-ti refuzam modificarea, deci mergi asa. M-am tirat si mi-am luat de-o grija. De atunci, pentru mine, asta cu omologarea e o himera.

Iar pentru Mihai e samanta de offtopic de pagini intregi  :D

UXE, tu, cum daca vezi o gaura in diferential incepi sa cauti surubul, n-ai avea o toleranta (psihica) prea buna la ceva de genul, fara suparare  :-*
WRX SW 2002

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #72 on: May 23, 2016, 22:07:09 PM »
daca motorul care il pui a existat pe sasiul respectiv se pot schimba toate datele in carte fara pb la rar, trebuiesc platite niste taxe si pierdut niste timp pe la rar si aia e
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

moguai

  • 2814
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #73 on: May 23, 2016, 22:07:15 PM »
Pana la swap lasati omul sa faca niste km cu ea, s o puna la punct si sa simta nevoia de melc...
Ati tabarat repede pe el, secta swaperilor :)
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

UXE

  • 1731
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #74 on: May 24, 2016, 09:10:15 AM »
Pe renou am toate modificarile posibile facute , mai putin cea de swap. Era sa imi ia talonul de vreo 2 ori in 7 ani, insa  am scapat (fara vreun efort financiar, m-au lasat in pace).  Am fost chiar si in afara tarii cu ea, insa tine si de noroc :P .  ITP-ul nu mai prezinta o provocare in ziua de azi.    


Singura problema ar fi la revanzare la autentificare.  


Subaru o sa ramana cat se poate de stock.  Fara stres.


Mihai, scuze de off!

Forester

  • 3065
  • The other right!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #75 on: May 24, 2016, 09:20:52 AM »
Mi s-ar parea o prostie swap-ul, vaporul merge foarte misto cu motorul ala si tinand cont ca se vrea pentru familie, este foarte potrivit daca este in mintile lui.
Din cate am auzit cam asta e buba lui 2.5 aspirat, un prieten din state cu outback 2.5 din 2008 sau 2009 (aceesi generatie) a trebuit sa schimbe si el garnitura aia, incepuse sa ii planga. KM cred ca erau similari, undeva pe la 150-160k. Dar in rest foarte happy, mai putin cutia automata, el obisnuieste sa conduca din padele.
Trece si asta, Mihai tu sa fii sanatos si pentru sanatatea buzunarului poate sa nu exagerezi cu scrupulozitatile...  :)
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Muttley

  • 4913
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #76 on: May 24, 2016, 09:29:56 AM »
Vad ca e inchis topicul celalalt.
Deci zicea andea p-undeva mai demult de niste garnituri de chiulasa non-OEM care s-ar comporta mai bine. Da, in linkurile tale scrie "updated" pentru cele OEM, insa poate merita sa te gandesti si la ceva mai sanatos si sigur daca tot te apuci.
Si tot la scrupulozitati, prezoane mai tari, sau OEM?
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #77 on: May 24, 2016, 09:44:56 AM »
Chiar daca va trebui sa ma caut si in buzunarul rupt, masina o sa ramana la mine cativa ani cel putin. E doar cu putin mai grea ca WRX-ul dar cuplul mare jos si cutia cu rapoarte diferite o fac senzationala cand vine vorba de condus in trafic si in ture joase.

Este confortabila, spatioasa si nu in ultimul rand pentru mine cel mai frumos model Subaru dinainte de 2008, chiar daca mereu o sa imi fie gandul si la un BUG wagon modificat.

Sunt doar foarte nerabdator sa o aduc la starea in care era WRX-ul cand l-am dat, pentru ca din punctul acesta de vedere, e un pas inapoi pentru mine, desi am dat mai multi bani pe Outback decat am luat pe WRX.


@Muttley: As merge pe garnituri OEM. De Victor Heinz/Reinz/Cacainz am auzit de rau si altele mai ok decat OEM nu stiu care si de unde. Conteaza lucrarea la fel de mult ca si garniturile. Daca e facuta corect, cu cele OEM ar trebui sa ma tina 80k, ceea ce la mine ar insemna 10 ani.
Pentru prezoane nu am coduri si nu stiu inca de unde si ce sa iau. Am citit forumul international outback despre prezoane ca Subaru nu recomanda inlocuirea decat daca este neaparata nevoie. Help please!


Edit: Am gasit codurile pentru prezoane

8x 11095AA123 Genuine Subaru
4x 11095AA141 Genuine Subaru

« Last Edit: May 24, 2016, 10:08:45 AM by MihaiFlorescu »


Muttley

  • 4913
Răspuns: Wagon reloaded - MY08 Outback 2.5i
« Reply #79 on: May 24, 2016, 10:27:53 AM »
Part Manufacturer:  TAKOMA

 ::)
WRX SW 2002