Outback 3.0 din 2006
Subaru club Romania

Outback 3.0 din 2006

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #20 on: July 06, 2016, 16:24:52 PM »
 :o wow! Acum am citit primul tau post si am vazut ca la SMT perechea de amortizoare 6700 si la Autokino 4800... de curiozitate am verificat pretul in UK, £236 perchea... Sachs!
Romania... the rich man world!
Cred ca e cazul sa-mi deschid magazin online de piese!  ;)
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #21 on: July 06, 2016, 16:32:26 PM »
Aia e. Ma bucur ca simti altfel masina dupa micile schimbari.

Mai stai cu actuatorul pana te superi si apoi mergi la AK sa te rezolve si poate mai cuplezi si cu alte reparatii sa merite drumul pana acolo. Oricum vizita la ei merita pentru sfaturi si inspectia facuta de niste perechi de ochi si maini pregatite pentru Subaru.

Sese

  • 468
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #22 on: July 06, 2016, 17:22:56 PM »
:o wow! Acum am citit primul tau post si am vazut ca la SMT perechea de amortizoare 6700 si la Autokino 4800... de curiozitate am verificat pretul in UK, £236 perchea... Sachs!
Romania... the rich man world!
Cred ca e cazul sa-mi deschid magazin online de piese!  ;)

Iti dai seama ce de bani fac astia de la Auto Kino?! Cumpara cu 1500 de lei si vand cu 4800. Milionari in euro, ce sa mai! Daca mai adaugi la asta turnoverul ca cel de la Emirates Mall, ai the big picture!

Te rog din suflet, nu-ti deschide magazin on line, sa nu-mi faci concurenta. Mai am de tras cativa ani, imi cumpar Manhattan-ul si ma retrag!
Mai bine mai stai pe " no school, no job"!

Asa-si fac romanii calculele de afaceri. Apoi se mira ca-s pe pierdere.

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #23 on: July 06, 2016, 18:29:00 PM »
Ok. Ma anunti cand cumperi Manhattan-ul!
Macar aici nu ne "batem", eu astept sa mai scada pretul la Canary Wharf!  ;D
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #24 on: July 06, 2016, 21:09:44 PM »
Bora Bora sau deloc!  ;D  ;D

UXE

  • 1731
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #25 on: July 06, 2016, 22:03:42 PM »
Bora?  ???  Clio  ;D

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #26 on: July 06, 2016, 22:32:02 PM »
....am vazut ca la SMT perechea de amortizoare 6700 si la Autokino 4800... de curiozitate am verificat pretul in UK, £236 perchea... Sachs!
Stefane, nunstiu ce ai verificat tu, dar crede ma, la modelul aceste nu exista decat Kayaba original care tot in jur de 1.000 EUR costa perechea oriunde in Europa, poate in SUA pe ebay gasesti mai ieftin.
Dar Sachs -ul acela vazut de tine sigur nu se potriveste....

stefanbv

  • 4253
  • Forester forever
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #27 on: July 07, 2016, 02:03:30 AM »
Verifica pe eurocarparts.co.uk
Am setat model,an si motor si pretul asta mi l-a dat...
Este posibil sa fie gresit, pt ca aici iti cere nr de inmatriculare si au baza de date cu toate masinile inmatriculate in UK. Eu am cautat dupa model... ???
No school, no job, no problem!

Forester SG5 Cross Sport JDM
Forester SH SX

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #28 on: August 09, 2016, 14:48:27 PM »
Am cumparat amortizoare noi OE de la Al Padrino, 875 lei/buc + 270 lei/buc flansele (TVA inclus).
Postez aceasta informatie fiindca se pare Al Padrino este imbatabil pe piata locala la preturi piese OE.
De montat le voi monta la urmatoarea revizie.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #29 on: August 09, 2016, 16:42:11 PM »
Astept opinii si poate ne dam o tura unul pe celalalt sa vezi si cum sunt Pedders.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #30 on: September 01, 2016, 12:07:53 PM »
Azi dimineata am plecat de acasa in acelasi timp cu sotia, ea cu Outback-ul, eu cu masina de serviciu.
Aud ca electromotorul invarte mai greu dar porneste la prima cheie si imi spun ca trebui sa schimbam bateria inainte sa vina frigul.
Ma suna sotia peste 20 min ca s-a oprit la Mega Image in drum spre serviciu, dar masina nu mai porneste, a murit bateria de tot.
Noroc un prieten care sta in zona a putut s-i dea curent si a plecat mai departe la serviciu.

Astfel de astazi sunt fericitul posesor al unei baterii noi Bosch S5 de 63Ah, cumparata cu 360 lei (inclusiv deplasare "la domiciliu", montaj si verificare incarcare).

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #31 on: October 07, 2016, 08:58:19 AM »
Am pus amortizoarele fata noi (cu tot cu flanse si scaune cu rulmenti noi) + bratele noi la suspensia spate, toate OEM, masina se simte mai inchegata, nu mai troncane nimic.
Mai trebuie sa reconditionez caseta de directie (joc radial) si am terminat, tot ce tine de suspensie-directie va fi nou.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #32 on: March 05, 2017, 21:21:23 PM »
Din masuratori reiese ca fata este cu 1cm mai joasa decat la mine si eu am doar amortizoarele schimbate. Cred ca asa e la 3.0 garda mai mica.

Pe spate nu am mai masurat.

Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #33 on: March 05, 2017, 21:38:02 PM »
Test in mers nu ati facut sa comparati si tinutele de drum OEM vs Pedders?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #34 on: March 05, 2017, 21:50:57 PM »
Nu cred ca ar fi relevant. Eu am 2.5 manual si el are 3.0 automat. E diferenta de multe kg. Al meu este si mediu ca echipare si la el evident este full.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #35 on: March 06, 2017, 14:55:21 PM »
Plus ca tinuta de drum este influentata de prea multe piese din directie-suspensie care nu au cum sa fie identice la 2 masini uzate, cu aprox. 150.000 km la bord.
Eu cu fata sunt multumit, pe spate insa cu toate ca amortizoarele sunt noi, tot se simte "barca" la denivelarile lungi trecute cu viteza mare (gen podurile denivelate pe autostrada unde zici ca-ti iei zborul).

Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #36 on: March 06, 2017, 17:16:17 PM »
Acolo cred ca fizica e de vina, nu prea au cum sa intervina amortizoarele mai mult

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Outback 3.0 din 2006
« Reply #37 on: March 06, 2017, 17:32:19 PM »
Am patit si eu cand am dus masina la Brasov prima data si aveam suspensia originala. Pe la Comarnic era o denivelare inofensiva, asfaltul putin lasat si am crezut ca m-am ridicat de la sol trecand prin ea. Era sa pierd controlul la numai 90 km/h. A sarit masina de zici ca ii pusesem foc la fund.

La al doilea drum, cand aveam suspensia schimbata masina a stat pe asfalt perfect controlabil si nu s-a mai ridicat atat. Am si scris in jurnal la un moment dat.

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Re: Outback 3.0 din 2006
« Reply #38 on: June 05, 2017, 15:29:19 PM »
Daca e sa schimb Outback-ul din dotare, o voi face din 2 motive:
- climatizarea absolut jenanta, pur si simplu cand sunt in jur de 30 de grade afara sau peste, nu mai face fata. Mentionez ca instalatia functioneaza in parametri, scoate aer f rece, insa debitul si modul de operare lasa de dorit.
- muzica: am bagat 1.900 lei in difuzoare focal si antifonare cu folie la Relu, bani aruncati pe fereastra, nici nu se compara cu muzica standard din Passat-ul de serviciu

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Re: Outback 3.0 din 2006
« Reply #39 on: June 24, 2017, 09:25:30 AM »
S-a efectuat o revizie mare la Auto Kino, constand in:
- schimb ulei motor si filtru
- schimb ulei cutie si filtru
- filtru aer
- schimbat discuri si placute (fata ATE spate TRW - originalele erau prea scumpe pt bugetul meu)
- schimbat bujii
- demontata caseta si trimisa la reconditionat la firma Gordius din Odorhei
- inlocuit conducta retur servo (era gaurita)

Restul lichidelor au fost inlocuite anul trecut (ulei diferential, lichid frana si antigel), deci acum poate sa vina iarna :)

Caseta s-a reconditionat cu piesele recomandate de Wrangler + simeringuri si maruntisuri puse de Gordius.
Am schimbat absolut tot la directie (capete de bara si bielete de directie), masina are directie mult mai inchegata si precisa, insa cloncanitul acela tot exista....
Cei de la Auto Kino sustin ca nu exista niciun joc in directie/suspensie, ei nu pot identifica sursa cloncanitului.
Cred ca o sa ma impac cu asta, face doar la viteze f mici (pana la 20-30 km/h) cand suspensia lucreaza incet pe denivelari line.

Dupa inlocuirea discurilor si placuteor masina franeaza frumos si silentios de la viteze de sub 80 km/h, insa daca franez puternic de la viteze de autostrada, volanul vibreaza tare si masina trage destul de puternic spre dreapta.

Voi incerca sa verific/echilibrez rotile si voi vedea.

In rest sunt multumit de revizie, lucrarile mari in continuare le voi face la AK.