Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
Subaru club Romania

Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #20 on: May 30, 2016, 22:28:06 PM »
Si totul generat de dorinta de a te juca cu jucaria ta cea noua.
@Muttley, tu ai foarte multa rabdare, si te respect pentru asta!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4916
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #21 on: May 30, 2016, 22:29:26 PM »
Bun... Zic si aici, sa fie oficial. MOR de oftica uitandu-ma la poza cu trapa de pe masina ta. E absolut bestiala. Culoarea... hai si aia, da' trapa ma omoara.
Sper doar sa nu renunti la masina, ca sunt pe subforumul asta cu Impreza jdemii de topicuri incepute cu mare entuziasm si lasate-n coada de peste. Ramai aici, ai potential  ;)
Succes!  ;D
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #22 on: May 30, 2016, 22:34:24 PM »
Mamah ce ma ardea sa-ti zic ca doua bujii imi par cam "uscate" dar am zis sa nu te mai contrazic in declaratii :D

Si am vrut sa stric deznodamantul sa spun ca Muttley si-a facut un cont clona pentru a descrie intr-o pagina evolutia din ultimele luni, dar cand colo era altul... pfiu. Eh, bine ca ai rezolvat :D :)

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #23 on: May 30, 2016, 22:37:53 PM »
@Muttley, trapa ti-o dau tie ca eu imi fac plafonul din fibra de carbon  :) :) :)
 :)
@MihaiFlorescu, ma temeam de tine, asa ca am decis sa inchei povestea in seara asta, ca altfel mi-ar fi fost greu sa barez tot ce mi se servea  :)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #24 on: May 30, 2016, 22:48:17 PM »
Sunt proaspat iesit dintr-o relatie de 5 ani in care am reparat cam tot ce faceti si voi la BV si altele... asa ca acum am ajuns sa ma duc la masina cea noua cu planul facut sa mut stergatoarele un dinte mai sus, sa schimb becurile si filtrul de polen si ajung sa dau doua ture in jurul masinii sa o inchid si sa plec.

Deci nu iti fie teama de mine ca sunt bun de dat cu parerea doar in ultima vreme.

Si ceea ce vreau sa spun este ce a zis si Muttley, de apreciat energia si rapiditatea reparatiilor + povestirea lor pe forum.

Sa te bucuri de ea in continuare!

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #25 on: May 30, 2016, 22:55:55 PM »
Multumesc mult!
Ma duc pana la masina sa numar si eu dintii la stergatoare!  :D :D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 787
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #26 on: May 31, 2016, 06:27:03 AM »
Ce versiune de vagcom a mers?

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #27 on: May 31, 2016, 08:36:28 AM »
Dispuneam de doua interfete, un vag113 la care ii instalam driverul de la Rosstech, dar pe care pc-ul nu o mai vede si o interfata pe care o foloseam cu softul DTT pentru diagnoza la Renault, acesteia din urma, spre surprinderea mea, gasindu-i windows-ul driver.  Are vreo 5 ani vechime si nu mai stiu ce hram poarta.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #28 on: May 31, 2016, 18:59:59 PM »
Wiiii, încă un bug, ce fain!
Subaru Impreza WRX 2001

Muttley

  • 4916
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #29 on: June 10, 2016, 08:36:01 AM »
Pfaizzzer, putina rabdare, s-o termin p-a mea si sa vad ce s-a schimbat.
Pentru a creste spool-ul:
- eliminare catalizator up-pipe. Oricum trebuie sa-l scoti pe ala. Gazele ajung mai usor si neingradit in turbina, o invart mai usor si mai repede;
- schimbare furtun Y de la intercooler. Piesa originala e ingusta si are striatii multe. Aia incetineste aerul de admisie in regim off-boost;
- furtun intake. Piesa originala e ingusta, cu coturi bruste si cu striatii. Ai deja;
- furtun filtru - intake (after MAF). Piesa originala e ingusta si are striatii. Incetineste aerul in toate regimurile.

In configuratie de fabrica ai spool pe la ~2600rpm. Fiecare din cele de mai sus coboara turatia asta, estimez rezultatul total pe la 200-300 rpm. Eu le-am facut pe toate si am sa anunt aici cum se comporta.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #30 on: June 10, 2016, 09:45:44 AM »
Muttley, imi citesti gandurile! :))
Eu ma gandeam sa intind cablul de la acceleratie sa am relantiul pe la 2000rpm :))))
Da, din pacate are o gramada de neajunsuri acest motor, si usor va trebui sa upgradam.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4916
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #31 on: June 10, 2016, 10:16:25 AM »
N-are neajunsuri, are mici fire despicate ce trebuie luate la foarfeca  :P
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #32 on: June 10, 2016, 10:22:26 AM »
Mie imi place sa spun despre ea ca "e altceva" ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #33 on: June 13, 2016, 22:06:33 PM »
Ma gandeam ca nu e foarte important pentru genul asta de masina, dar am zis si eu sa-i fac consumul.
Ca si valoare urbana, in Brasov am 13%, f bun avand in vedere ca ii mai si dau...gen sa se regenereze filtrul de particule :)
In schimb, am facut o mare cu ea, curbele au fost curbe, iar pe autostrada am mers 130-140 si am avut dus intors 10%. Despre extraurban nu stiu ce sa zic?! E mic, e mare, e bun?!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #34 on: June 13, 2016, 22:08:12 PM »
E standard la toate subaru turbo acest 10%

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #35 on: June 13, 2016, 22:19:53 PM »
Daca e standard, e mai mult decat satisfacator. Multam!
Maine o desfac sa-i schimb distributia si o sa pun niste poze.
La 188000 a fost schimbata distributia in Elvetia, dar am citit mai bine in cartea service, si am aflat ca doar cureaua si pompa :))
Mersi Muttley de cheita! ;)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4916
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #36 on: June 13, 2016, 22:32:56 PM »
N-ai pentru ce, sa-ti fie de folos!

Mie mi-a consumat cel mai putin 8.6 parca, mers la limita nesimtirii si nepasarii de tot ce ma inconjoara, imi luam flashuri de la carute si navetisti pe biciclete.
La mers economic si simtit... sa aproximez la 10 la suta.
Deci daca ai mers cum descrii, cu viteza pe autobahn si tare pe curbe, 10 e excelent, parerea mea.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #37 on: June 13, 2016, 22:35:35 PM »
8.7 am scos cand am adus-o in tara, dar am mers cum spui tu (multe restrictii de 100). 10  se pare ca e numarul norocos ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4916
Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #38 on: June 13, 2016, 22:37:45 PM »
Nu nu, la mine 8.7 ala era cu 60 la ora in sate (50% din drum) si 90 la ora in afara (restul). Si CEL de amestec sarac impreuna cu trimuri maricele pe injectie.  In concluzie, a ta merge bine ;)
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza WRX 2001 SW - Primul meu Sooby
« Reply #39 on: June 13, 2016, 22:43:16 PM »
Stai linistit ca si eu aveam CEL si amestec sarac si furtune sparte si debitmetru murdar. Cred ca asta e combinatia sa consume putin :)) dar e mai fain cu ea reparata :))
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon