Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
Subaru club Romania

Subaru Impreza GH3 1.5R 2008

Forester

  • 3066
  • The other right!
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #40 on: July 21, 2017, 15:47:30 PM »
Sunt mai frumoase, sau de ce le-ai pune?
Nici eu n-as micsora ecartamentul, chir daca teoretic si/sau tehnic nu simti mare lucru, s-ar putea ca vizual sa nu-ti placa! Adica rotile vor fi mai "bagate" in masina!

Personal ma astept sa atinga pe undeva, nu de tampiti au micsorat offsetul cei de la Subaru doar pentru motorizarea asta!
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #41 on: July 24, 2017, 09:56:07 AM »
Sunt mai frumoase, sau de ce le-ai pune?
Nici eu n-as micsora ecartamentul, chir daca teoretic si/sau tehnic nu simti mare lucru, s-ar putea ca vizual sa nu-ti placa! Adica rotile vor fi mai "bagate" in masina!

Personal ma astept sa atinga pe undeva, nu de tampiti au micsorat offsetul cei de la Subaru doar pentru motorizarea asta!

Sunt mai frumoase, da, si au fost un chilipir. In tot "mirajul" asta, mintea mea a facut o confuzie si puteam sa jur ca si eu am ET55 :)
Pana mi-am dat seama ca nu.

O sa fac o incercare pe finalul saptamanii, si vedem ce iese.
Subaru Impreza 1.5R 2008

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #42 on: January 08, 2019, 16:44:28 PM »
Salutare si La multi ani !

Sa tot fi trecut vreun an jumate de cand n-am mai scris, s-au intamplat multe lucruri bune dar consumatoare de timp pe plan personal, iar masina a fost in principiu, cuminte.
Ca si rezumat invers cronologic:

- Sept 2018 - schimbat placute si discuri frana la toate rotile, culisor dreapta fata blocat (aparent s-a folosit vaselina  necorespunzatoare la schimbarea anterioara de placute) + schimb pivot + set arcuri spate (unul era crapat)
- Ian 2018 - revizie + schimbare ulei servo ( pompa de servo scotea zgomote ciudate si trepidatii la capat de cursa, in conditii de frig)
- Dec 2017 - rezolvat problema cu suieratul in cutia de viteze (povesteam de acea problema cateva pagini in spate) . Dupa o intrevedere cu Pfaizzzer, caruia ii multumesc pentru disponibilitate si ajutor, am (mai corect, a) concluzionat ca nu sunt rulmentii din dif, si ca sigur vine din cutia de viteze. Si intradevar asa a fost, au fost schimbati 2 rulmenti (unul din ei mai jos in poza), si la sugestia mea inspirata fost verificat si ambreiajul. Concluzia, 1 bucata exedy nou.
- Ian 2017 - revizie plus schimb de bucsi si bare antiruliu.
- Candva printre ele : necesar 1 colier pentru evacuare in partea de sub motor (zdranganea ca toti dracii) + ruginit evacuarea in partea finala si cedat 1 prindere + aproape s-a topit mufa de la faza scurta pe stanga (a fost inlocuita).

Urmeaza neaparat:
Ian 2019 - Distributie+pompa de apa + revizie + ce-o mai aparea.  (distributia actuala a fost schimbata de fostul proprietar la 85000 km, in conditiile in care acum sunt la 135000,dar s-a intamplat acum 5 ani).

Legat de ultima postare, cu jantele cu offset diferit, s-au potrivit perfect si le-am si folosit 1 vara jumate. (poze mai jos) Intradevar, feelingul este un pic diferit . Sincer nu imi imaginam ca de la 7mm la fiecare roata mai inauntru, sa mi se para masina "mai ingusta" pe drum. Un alt aspect sunt denivelarile/gropile, care se simt altfel in volan. Ma gandesc serios ca vara 2018 sa fie ultima pentru ele, dar gasesc foarte greu spre imposibil jante pe 15 OEM cu offset 48, inafara de modelul pe care il am deja si care nu este cel mai aspectuos.

Altfel, in 2 ani si cateva luni am facut undeva la 25000 de KM (intre timp a aparut o masina mai mare pentru sotie, familie si concedii), si Subaru a ramas doar in utilizarea mea in scop navetistic si alte escapade scurte, fara junior. In momentul asta pot sa zic ca masina merge OK, nu au fost probleme grave dar au fost, si le-am rezolvat in functie de prioritati si cu rabdare, folosind piese de calitate.
Singurul neajuns pe care inca nu stiu cum sa il rezolv este "calitatea" fazei scurte. Am polishat farurile, am pus Osram extra 130%, dar tot nu este suficient. Din alte experiente auzite de halogen in lupa, nici cu far complet nou nu se imbunatateste mare lucru. Oare atat de proasta este aceasta solutie folosita pe acest model?










Subaru Impreza 1.5R 2008

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #43 on: January 08, 2019, 23:41:03 PM »
Cu mare placere si alta data!
Problema cu faza scurta poate fi de la lupe. Mai documenteaza-te si ia in considerare schimbarea lor cu ceva aftermarket.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #44 on: September 27, 2019, 11:38:25 AM »
Salutare.
Din seria" asta sa fie cea mai mare problema" , are cineva un parasolar (LH-sofer) in plus? Banuiesc ca s-ar potrivi si de la alte modele (mai vechi, sau Forester etc). Al meu efectiv s-a umflat (au sarit ceva plastice de la balama) si nu mai sta in pozitia naturala. Sincer nu imi explic , l-am utilizat foarte rar.
Subaru Impreza 1.5R 2008

andea79

  • *
  • 4001
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #45 on: September 27, 2019, 11:40:18 AM »
cauta dezmembrari impreza diesel ... trebuie sa fie gramada cu G mare :)

puiu

  • 787
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #46 on: September 27, 2019, 15:35:56 PM »
Sunt vandute toate 😂😂😂
Cred ca un an si ceva am urmarit olx-ul. Care cum sunam erau date deja

andea79

  • *
  • 4001
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #47 on: September 27, 2019, 15:38:00 PM »
asa ceva... nu ma asteptam :)

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #48 on: September 27, 2019, 16:18:09 PM »
Sunt vandute toate 😂😂😂
Cred ca un an si ceva am urmarit olx-ul. Care cum sunam erau date deja

Pana acuma si eu am patit la fel. Cum ai rezolvat problema? (daca ai)
Subaru Impreza 1.5R 2008

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #49 on: September 27, 2019, 17:51:10 PM »
Astia care cica dezmembreaza , in general cauta sa dea cat mai cu totul masina. Nici eu n am gasit sa dea diverse piese. Ori ca nu le dau , ori ca nu le mai au ...sau nici nu au mai raspuns dupa ce am zis ce vreau.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

puiu

  • 787
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #50 on: September 27, 2019, 20:18:22 PM »
La hatch-uri parasolarul sofer e aur curat. Am luat de curand de la cineva o lampa marsarier... parasolarul se vanduse inainte sa cumpere el epava

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #51 on: September 27, 2019, 20:42:07 PM »
Pai care e faza ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

puiu

  • 787
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #52 on: September 29, 2019, 13:34:37 PM »
Sunt foarte fiabile. La mine e al doilea schimbat. Se rupe o bucatica de plastic si nu mai sta ridicat pe plafon... atarna 50%

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #53 on: September 29, 2019, 14:53:07 PM »
Asta e ca la Dacie...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Xander

  • 1251
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #54 on: September 29, 2019, 18:34:13 PM »
Dacia e mai bună, e făcută de ai noștri. :angel:
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #55 on: October 24, 2019, 11:10:38 AM »
Daca are cineva nevoie de niste jante pe 15, pentru iarna eventual, ma descotorosesc de cele din pozele de mai sus.
Subaru Impreza 1.5R 2008

Re: Subaru Impreza GH3 1.5R 2008
« Reply #56 on: May 24, 2020, 00:10:02 AM »
Salut! Stie cineva daca pot face un upgrade si sa montez un buton oem TCS pe acest model, chiar daca nu are standard? Mentionez ca locasul exista. Multumesc anticipat!
« Last Edit: May 24, 2020, 00:10:58 AM by pub13bis »