XT versus X1
Subaru club Romania

XT versus X1

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: XT versus X1
« Reply #20 on: September 08, 2016, 08:13:52 AM »
Eu cred ca aceia care isi pun ochelarii de cal si raman priozonierii unei anumite marci, nu au decat de pierdut. Evident fiecare masina are plusuri si minusuri, dar pe mine multe masini m-au incantat, atat cat le-am putut conduce.
Strict on-topic, am condus X1 nou si mi-a placut, este clar spatios, este genul de masina mare pe dinauntru desi de afara nu pare. Mi-au placut si alte masini, fiecare cu alte target-uri, visual Subaru nu prea imi place, noroc cu noul levorg si noul outback. In ceea ce priveste formele ma topesc dupa cateva Audi-uri, daca ar fi sa-mi iau un truck as oscila intre Hilux si Amarok si tot asa.
Sunt foarte sincer si recunosc ca daca as fi acum sa iau o masina noua, ar fi sanse mici sa iau tot Subaru  :D. Fie n-as avea bani suficienti, fie as avea si alte variante care mi-ar placea mai mult. Sau as lua tot o "cazatura" pentru vreun proiect, gen Forester SG cu swap de H6...  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: XT versus X1
« Reply #21 on: September 08, 2016, 08:22:17 AM »
Cu BMW-urile X (oricare) am patit si eu sa se blocheze in 30-40 de cm de zapada asternuta. Intorceam intr-o parcare de la o partie de ski si nu era toata curata. Se ridica o punte pe zapada si ... gata... se invart rotile pana iese fum si miros de ambreiaj ars. Doar impinsa a iesit
Forester my09 4Q

Răspuns: Răspuns: XT versus X1
« Reply #22 on: September 08, 2016, 09:13:33 AM »


... gen Forester SG cu swap de H6...  ;D

Bi-turbo!  ;)

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: XT versus X1
« Reply #23 on: September 08, 2016, 11:06:37 AM »
... si compresor!!  :D :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: XT versus X1
« Reply #24 on: September 08, 2016, 11:06:54 AM »
Eu cred ca aceia care isi pun ochelarii de cal si raman priozonierii unei anumite marci, ...................................................
Asa e,  dar e in natura umana de a fi partinitor cu o parte sau alta.  Cu totii afirmam  ca (virgula) copiii nostri sant cei mai frumosi si mai destepti, ca orasul nostru e cel mai frumos, ca echipa noastra de fotbal e cea mai buna  .......................  :D  .

Cu BMW-urile X (oricare) am patit si eu sa se blocheze in 30-40 de cm de zapada asternuta. Intorceam intr-o parcare de la o partie de ski si nu era toata curata. Se ridica o punte pe zapada si ... gata... se invart rotile pana iese fum si miros de ambreiaj ars. Doar impinsa a iesit
Eu am scos o data  cu shufa un X3  din zapada de vreo  40 cm . Patina in draci cu o roata - spate,  si celelalte trei se chinuiai sa se invarta nu nu reuseau. E adevarat ca la volan era   une madame,  dar nu stiu ce ar fi putut face mai mult  .   :-[  .  Iar la servici  am cativa colegi care au X1  sau X3,  si de multe ori cand  baga o zapada de 30 cm si ceva,  veneau cu taxiul sau autobuzul deoarece ziceau ca nu au reusit sa iasa cu masinile din nameti,  ceea ce cu Subaru nici eu nici  altii nu am patit.  Poate ca sant eu un pic  (sau mai mult   :P)  subiectiv,  dar asta e perceptia mea despre ce am  vazut.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: XT versus X1
« Reply #25 on: September 08, 2016, 11:28:14 AM »
Daca criteriul cel mai important este comportamentul in zapada ... solutia este simpla ...

Răspuns:
« Reply #26 on: September 08, 2016, 11:35:02 AM »
Nu mă dau eu mare expert dar observ la multi(mai ales în videoclipuri pe internet) ca nu prea se folosește TC cum trebuie.
Când ești în situație de aderenta redusă, în special offroad, trebuie să insiști la pedala aia de accelerație(la unele modele chiar apăsată până la capătul cursei) pentru a îi "spune" sistemului ca tu chiar vrei să avansezi.Pe majoritatea modelelor el este on the safe side setat si taie cuplul foarte repede.De aia trebuie insistat.Mai sunt si cazurile unde încurcă si acolo trebuie dezactivat.
Awd de pe Subaru si Xdrive de pe  Bmw sunt printre cele mai avansate.Cine zice că nu funcționează cum trebuie tind să cred că nu îl folosește cum trebuie.
La unele BMW-uri chiar are 3 setări.Foarte restrictiv, permisiv si off.Cand spuneți că un Xdrive nu iese din zăpadă de 40 cm văd 3 situații:  șoferul e paralel, masina are racing slicks ori e suspendat, dar în ultima situație poți avea senile ca nu ajuta.
Fara nici o glumă dar la 40 cm de zăpadă iese si un Clio cu gume bune de iarnă....
Cei cu Subaru au mai mult succes pentru că sunt mai aparte și ei știu ce poate face mașina lor, se implică mai mult în a cunoaște ce conduc....
Găsiți cazuri multe pe youtube unde un Forester a trecut si un Jeep sau o Toyota modificată de offroad nu a reușit.....

Răspuns: XT versus X1
« Reply #27 on: September 08, 2016, 12:24:58 PM »
Daca criteriul cel mai important este comportamentul in zapada ... solutia este simpla ...
Comportamentul in zapada nu este singurul criteriu de evaluare a unei masini.   Insa fiecare sofer are propriul sau criteriu de evaluare. Pentru mine, de exemplu,  criteriul cel mai important este ca masina sa porneasca oricand si la orice temperatura, sa ma duca de la A la B  fara sa se impiedice de  XX cm de zapada sau noroi, sa fie cat de cat economica, sa fie suficient de inalta ca sa pot trece peste obstacole (deh, Canada  :o ) Nu ma intereseaza gadgeturile,  culoarea exterioara, viteza fulminanta si toba gaurita care face sa intoarca privirile vecinilor.   Altora le plac gadgeturile si butoanele colorate, LEDurile, viteza , torque-ul, designul exterior, etc.  Am cunoscut oameni care si-au cumparat o anumita masina doar pentru ca avea  6 sau 8 boxe dar nu aveau habar ce motor are masina,  ca  aveau 4 gauri ptr  pus cana de cafea si sticla de apa, ca avea luminita albastra in torpedo,  sau bluetooth (pe vremea cand deabea aparusera),   sau pur si simplu pentru ca nevasta I-a spus sa ia o masina rosie fara sa conteze marca !  Am un prieten aici care de vreo 14 ani are numai Honda Civic, le schimba la fiecare 4 ani  deoarece niciodata masina nu i s-a stricat. Nu il intereseaza ca lopateaza in fiecare iarna de ii sar capacele (nu are garaj),  el tot Civic vrea !
De aceea zic ca opiniile oamenilor  sant subiective cand e vorba de X versus Y.
....................  parerea mea !  :-X
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Răspuns: XT versus X1
« Reply #28 on: September 08, 2016, 12:31:31 PM »
Dragos-ten,  bineinteles ca si soferul si cunostintele lui despre masina si conducere sant importante pentru ca masina sa avanseze un teren dificil,  dar statistic vorbind am vazut mult mai multe BMWuri  blocate in  zapada decat Subaru-uri.  Nu contest  calitatea masinilor germane,  dar poate ca e un sistem  de transmisie mai complicat ca cel de pe Subaru  si cere mai multa experienta si cunostinte  pentru a-l utiliza eficient. Nu zic mai mult  deoarece nu cunosc
Dar la Forester despre care mai stiu cate ceva,  nu trebuie sa ai multa scoala. Pur si simplu accelerezi atat cat trebuie  si inainteaza.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !