Impreza 2006 2L n/a Wagon
Subaru club Romania

Impreza 2006 2L n/a Wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #120 on: November 16, 2017, 12:19:16 PM »
Sunt misto pozele :)

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #121 on: November 16, 2017, 14:06:28 PM »

Ce varianta de echipare este? vad ca ai si trapa. 

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #122 on: November 17, 2017, 17:55:53 PM »
Nu stiu denumirea echiparii din fabrica, deocarece a avut un proprietar (2, cu handler-ul) in Germania.
Ce pot spune e ca are: culoare gri, tapiserie de stofa, climatronic, faruri de ceata si trapa electrica. Fara incalzire in scaune, fara pilot automat.
Ce am adaugat eu: camera mers cu spatele cu ecran in oglinda retrovizoare, HU Alpine, alte boxe (JBL+JVC).
Ce urmeaza: main pulley usurat COBB sau Perrin, daca le gasesc la pret redus.
----
Ce as mai vrea: UEL headers.
Arogante: interior de piele, incalzire in scaune, pilot automat, frane fata WRX.
Super arogante: schimbat motor cu cel de Legacy varianta japoneza de 190 CP, EJ 20 Y EGR.
 ;D :o

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #123 on: November 17, 2017, 19:07:05 PM »
Nu stiu denumirea echiparii din fabrica, deocarece a avut un proprietar (2, cu handler-ul) in Germania.
Ce pot spune e ca are: culoare gri, tapiserie de stofa, climatronic, faruri de ceata si trapa electrica. Fara incalzire in scaune, fara pilot automat.
Ce am adaugat eu: camera mers cu spatele cu ecran in oglinda retrovizoare, HU Alpine, alte boxe (JBL+JVC).
Ce urmeaza: main pulley usurat COBB sau Perrin, daca le gasesc la pret redus.
----
Ce as mai vrea: UEL headers.
Arogante: interior de piele, incalzire in scaune, pilot automat, frane fata WRX.
Super arogante: schimbat motor cu cel de Legacy varianta japoneza de 190 CP, EJ 20 Y EGR.
 ;D :o
[/quote
Aceleasi optiuni le am si eu in afara de trapa... A mea este varianta de baza, Active.
La ce raport de compresie are motorul de 190 trebuie sa uiti de GPL. :)
Apropo, boxele ce dimensiuni au?

Muttley

  • 4913
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #124 on: November 17, 2017, 19:15:26 PM »
E invers, GPL-ul e ideal pentru rapoarte de comprimare mari ;)
WRX SW 2002

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #125 on: November 20, 2017, 12:09:55 PM »
Boxele au 16,5 cm fata si 13 cm spate. Daca le schimbi, trebuie flanse de adaptare, deoarece gaura din usa e prea mica pentru unghiul si diametrul corpului boxelor aftermarket. Apoi in usi sunt 3 gauri, iar cele aftermarket sunt pe 4 majoritatea.

Despre GPL, nu prea mai merg decat in afara pe el, in oras sunt prea multe porniri la rece.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #126 on: February 20, 2018, 11:32:04 AM »
Spuneam acum ceva timp ca am o atractie fata de portbagajele acelea americane.
Iata si poza cu al meu, montat pe masina. Nu l-am folosit pana acum la nimic, excursiile la ski se fac in 2-3 oameni si spatiul din masina este suficient. Unde este bun este la marirea consumului de combustibil la viteze mari :))



Mai o poza cu ce am adunat in ultima vreme si urmeaza sa fie montate in curand:

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #127 on: February 20, 2018, 16:20:59 PM »
Cooorect ! Sa mai spunem ca la aceleasi viteze mari, deflectorul montat in fata portbagajului, inclinat la un unghi obtinut riguros prin calcule ingineresti, va folosi in favoarea ta rezistenta aerului, oferindu-ti o apasare pe punti mult imbunatatita. Practic, sta lipita !!
Am glumit !....da-l repede jos daca nu ai trebuinta la carat si te vei bucura si de muzica din boxe.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #128 on: February 20, 2018, 16:28:38 PM »
....da-l repede jos daca nu ai trebuinta la carat si te vei bucura si de muzica din boxe.

Sau lasa-l acolo unde este acum pentru a acoperi eventualele zgomote produse de articulatii, ornamente interioare din plastic, imbinari la portiere etc... >:D 
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #129 on: February 20, 2018, 17:59:45 PM »
Zgomote? nu aud nimic din cauza tobei. Pacat...
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #130 on: February 20, 2018, 18:32:44 PM »
nu aud nimic din cauza tobei
daca nu se aude cel putin in judetul urmator tot degeaba ;D

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #131 on: May 22, 2018, 11:15:32 AM »
Nu am postat de ceva vreme, ar fi cazul sa trec in registru urmatoarele:

- discuri si placute de frana spate Stoptech
- furtune inox frana fata
- ulei + filtru schimbate la 5500 Km
- fulie motor usurata Perrin
- kit distributie schimbat, plus pompa de apa Aisin
- nuca schimbator Tomei din duracon
- presuri cauciuc originale Subaru (sunt ceva mai mici decat restul de pe piata dar foarte rezistente, "absorb" o tona de mizerie fara sa se reverse, nu aluneca deloc pe mocheta)

128 K Km
si cam atat deocamdata
« Last Edit: May 22, 2018, 11:16:08 AM by schurubaru »
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

puiu

  • 787
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #132 on: May 22, 2018, 11:47:00 AM »
Se simte ceva cu fulia?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #133 on: May 22, 2018, 12:34:22 PM »
Ce furtunase metalice ai pus pe etrierul stock? La cautari am gasit ca sunt doar de 4pot (adica WRX si brembo). Cica difera ceva la prindere (acel bonjo bolt).

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #134 on: May 22, 2018, 19:55:47 PM »
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #135 on: May 22, 2018, 21:04:16 PM »
Merci! Aveam impresia ca nu merg pe etrierul simplu, asta cu culise pentru ca are racordul la alt unghi si nu merge prins. Dar vad ca sunt 2008+ si parca inainte erau la unghi de 90 grade pentru sasiul de GD. Deci posibil sa fie o gaselnita buna pentru aspirate.

Multumesc!

Alex Damian

  • 168
  • Impreza 2006 2.0R Wagon
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #136 on: May 23, 2018, 00:05:22 AM »
La ce te referi cand spui etrier ,,simplu,, ? Este cu doi cilindri.

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #137 on: May 23, 2018, 00:29:17 AM »
Merci! Aveam impresia ca nu merg pe etrierul simplu, asta cu culise pentru ca are racordul la alt unghi si nu merge prins. Dar vad ca sunt 2008+ si parca inainte erau la unghi de 90 grade pentru sasiul de GD. Deci posibil sa fie o gaselnita buna pentru aspirate.

Multumesc!
Cu drag! Pe site-ul lor ca sa gasesc masina cea mai apropiata, am pus 2007 ca an si Subaru Outback Sport ca model, fiind cel mai apropiat de wagon.  La fel si la discuri plus placute. In mare (zic, in mare) fata de modelul lor difera motorul, care e de 2.5, cutia, evacuarea si alte nimicuri. Unele piese se potrivesc. La prima mana caut compatibilitatea pe opposedforces.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #138 on: May 23, 2018, 09:35:12 AM »
La ce te referi cand spui etrier ,,simplu,, ? Este cu doi cilindri.

Adica nu e cu 4 ca la WRX sau STi care au furtunase dedicate pentru anii 2001-2007 si conform producatorului nu merg la etrierul acesta cu 2 pistonase. Se pare insa ca versiunea 2008+ asta merge si la aspiratele mai vechi.

Am citit in comentarii si scriau mai multi ca si-au pus inclusiv pe XV.
« Last Edit: May 23, 2018, 09:38:30 AM by MihaiFlorescu »

Re: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #139 on: September 15, 2020, 10:25:22 AM »
144K Km, am zis sa pun o vorba doua si pe aici, nu stiu ce am mai facut la masina intre timp, dar am adunat o sacosa de piese pentru revizia care se tot lasa asteptata de cateva luni.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a