Impreza 2006 2L n/a Wagon
Subaru club Romania

Impreza 2006 2L n/a Wagon

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #80 on: September 26, 2016, 22:53:45 PM »
Cu discuri si placute cred ca nici de ciorapi si chiloti nu iti ramane. Iei un disc pe post de amuleta la gat si placutele in buzunar :D
Atat 4, cat si 6, dupa cod sunt cam ~100 ron/buc

Muttley

  • 4919
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #81 on: September 26, 2016, 22:56:59 PM »
Curios e ca, desi la un tip de bucsa am acelasi cod pe WRX, ale mele n-au joc. Mi-e sa nu se fi inselat mecanicul, totusi cuplul de aspirat e aproape la jumate.
WRX SW 2002

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #82 on: September 27, 2016, 17:45:31 PM »
Despre ulei, si anume Liqui Moly 75W 90 in loc de Motul Gear pentru pus in transmisie, ce sfat mi-ati da?
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

moguai

  • 2814
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #83 on: September 27, 2016, 17:47:02 PM »
dar ce are motul motylgear 75w90? eu din asta am pus in sti  ;D
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Muttley

  • 4919
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #84 on: September 27, 2016, 17:48:01 PM »
O fi incercat cineva ambele tipuri, apoi sa le faca analiza de laborator? Aia-i de fapt intrebarea.
Daca ai tu un fetish cu Liqui Moly, foloseste-l, parerea mea.
WRX SW 2002

MihaiFlorescu

  • *
  • 13897
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #85 on: September 27, 2016, 17:58:40 PM »
Mergi pe Castrol ca mergi la sigur. Uita de Motul. Despre Liqui nu ma pronunt ca nu l-am folosit.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #86 on: September 27, 2016, 22:31:16 PM »
Despre care Castrol spuneai tu, Mihai, ca mi'e greu sa gasesc acum? Eu am luat deocamdata 1l de Castrol Syntrax Long Life, 75W90, dar ptr diferential Castrol Syntrax Limited Slip, 75W140 parca ar face cu ochiu, mai degraba

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #87 on: September 27, 2016, 23:47:24 PM »
Despre care Castrol spuneai tu, Mihai, ca mi'e greu sa gasesc acum? Eu am luat deocamdata 1l de Castrol Syntrax Long Life, 75W90, dar ptr diferential Castrol Syntrax Limited Slip, 75W140 parca ar face cu ochiu, mai degraba

Lsd e doar pe iesirea centralului. Acolo nu ajunge ulei.
75w90 atat pentru cutie cat si pentru diferentialul spate.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 787
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #88 on: September 28, 2016, 06:30:50 AM »
Syntrax 75w90 e bun. Pe mine m-a scapat de desfacut cutia. Am aproape 1 an in care am mai simtit-o doar de doua-trei ori ca face figuri. Astept frigul iarna asta sa vad ce zice. Daca incepe iar, o dau jos la primavara ca a inceput sa fluiere si rulmentul de presiune.
LSD-ul din cutie e capsulat. Nu are treaba cu uleiul din cutie.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #89 on: September 28, 2016, 10:13:47 AM »
Offtopic:
Furam niste coduri de garnituri evacuare din topicul lui Muttley, si am mai dat pe acolo sa citesc ce scrie.
Am terorizat pe toata lumea cu aceste Subaru, de prin 2010 pana anul asta, ca l-as lua, ca nu prea, ca e laie, ca-i balaie... Intr-o duminica, la pranz, povestindu-i la mama ca am fost la (fosta) reprezentanta sa ma sfatuiesc, si ca e asa, si ca e pe dincolo, m-a oprit din logoree, s-a uitat cu drag la mine si a zis "ia-ti-o odata, ca ai innebunit de tot cu masina asta, ia-o si termina, vezi tu mai apoi ce si cum faci cu ea"

Speram sa se termine... e ora 10 si de o ora stau pe forumuri si citesc.  ::)

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #90 on: September 28, 2016, 10:55:09 AM »
stai linistit , asta este doar inceputul !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #91 on: September 28, 2016, 14:54:00 PM »
Dar de ce nu ma pot opri? Adica, am avut un Opel Astra inainte, i-am luat jante, gume OK, un HU cu USB ca tot scriam cd-uri a proasta, o resoftare si cam atat i-am facut de Doamne-ajuta, in 11 ani!!!
Si acum? Am cheltuit intr-o luna cat altii intr-un an, ca FF. De ceee?

(astea, de la cineva cu 3 biciclete, care pornea masina o data pe saptamana, la o iesire din oras)
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #92 on: September 28, 2016, 15:21:00 PM »
Asa fac toate, cum s'ar zice

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #93 on: October 10, 2016, 12:01:52 PM »
Calitatea serviciului unei firme random de prin Polonia:

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #94 on: October 25, 2016, 22:36:26 PM »
Intrebare catre membri, despre lumina de ceata din spate:
Am comutator pentru lumina de ceata din spate, exista martor in bord cand comutatorul e apasat, dar in spate, in far, nu se schimba nimic.
Mintea mea zice ca e becul rosu de jos, corespondentul celui alb, de mers cu spatele, din dreapta.

Am incercat toate combinatiile posibile cu faza lunga, scurta, faruri de ceata, pornit, oprit, etc. Nada, nix, nula.
Am verificat si schimbat becul, nimic.

Pareri? (am o vaga banuiala ca este o problema cunoscuta)
Mersii!
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Muttley

  • 4919
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #95 on: October 25, 2016, 22:50:40 PM »
Siguranta fuzibila arsa? Daca nu, butonul. Sau ignora-ma, m-am gasit eu sa dau sfaturi electrice.
Zi mersi ca ai martor in tabloul de bord. Unii nu-l au nici p-ala.
WRX SW 2002

puiu

  • 787
Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #96 on: October 26, 2016, 06:40:27 AM »
Becul de ceata spate se aprinde standard: contact + pozitii + proiectoare fata si dupa aia apesi ceata spate.
Daca se aprinde becul in bord butonul e ok.
Iei aparatul de masura si masori daca in soclul becului ajung 12V minim. Daca ai tensiune atunci soclul e putin defect, vreo lamela deformata. Daca nu... Mergi mai sus pe cablaj. Oricum e plictisitor sa gasesti de unde e problema. Nu greu. Booooooriiiiiing. Presupunem de la inceput ca siguranta e buna.

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #97 on: October 27, 2016, 11:07:31 AM »
Siguranta e buna, la fel si becul. Martorul in bord se aprinde, farurile de ceata pe fata funtioneaza perfect. Ramane posibilitatea cablajului defect pe traseu. Cum se zice, good luck with that.
Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Răspuns:
« Reply #98 on: October 27, 2016, 19:15:29 PM »
Dacă ai cârlig verifica dacă are scurt cupla. Dacă are elimina derivația din stop pentru ceata remorca  și becul de ceata se va aprinde.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Răspuns: Impreza 2006 2L n/a Wagon
« Reply #99 on: October 30, 2016, 20:12:56 PM »
Da, am instalatie si carlig. Deci... DE AIA PAREA CA S-A UMBLAT la cablajul becului... pentru ca probabil chiar s-a umblat.
Unde poate avea cupla scurt? verific toti pinii 2 cate 2, de exemplu?
Wow, multumesc!!!

PS: dupa ce rezolv asta, as face un "hack" cu releu, sa aprind becul ala rosu deodata cu cel de marsarier.
Nu ma coafeaza cel existent pe dreapta, fiindca am oroare de borduri, sarne, tevi etc.

Impreza 2006 Wagon 2.0 n/a