FORESTER 2.0
Subaru club Romania

FORESTER 2.0

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #40 on: December 12, 2016, 23:41:20 PM »
La 2.0?
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #41 on: December 13, 2016, 06:59:59 AM »
Crezi că e procedura diferită? Nu e tot un Windows CE în japoneză? :)

Răspuns:
« Reply #42 on: December 13, 2016, 07:27:22 AM »
La 2.0 NA nu cred că se poate anula din soft.... Este read-only....cred, nu sunt sigur....poate știe Andea dacă e așa...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #43 on: December 13, 2016, 09:51:55 AM »
se poate din soft si la 2.0 N/A doar ca nu merge asa simplu citirea/scrierea softului ca la turbo pe obd ci trebuie pus ECU pe masa si ....

Răspuns: Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #44 on: December 13, 2016, 12:58:47 PM »
se poate din soft si la 2.0 N/A doar ca nu merge asa simplu citirea/scrierea softului ca la turbo pe obd ci trebuie pus ECU pe masa si ....
Adica demontat ? Detalii pt. profani ;)

Trimis de pe al meu SM-G3815 folosind Tapatalk

forester 2.0x forester 2.5xt

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #45 on: December 13, 2016, 13:00:45 PM »
Adica nu se poate. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #46 on: December 13, 2016, 13:52:02 PM »
adica demontat, se pune ecu pe masa, se lipesc niste fire pe el si se da curent pana uita de toate erorile :)
sincer nu cred ca face vreo reprezentata asa ceva ... adica nu se poate :)

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #47 on: December 18, 2016, 10:15:52 AM »
s-a rezolvat problema becurilor. pt. iluminarea diferitelor comutatoare/întrerupătoare am folosit următorul tip: bec subminiatură 12 V 0.04A T1 3.15x6.35mm. există și de 3V și 6V cu aceeași dimensiune. am înțeles că erau folosite la iluminarea scalei de la aparatele radio. la achiziționare mi s-a atras atenția asupra voltajului.
am folosit tipul respectiv de bec pt: comutator încălzire scaun și pt cele din panoul din dreapta volanului: reglare faruri,proiectoare ceață față/spate, dezaburire. acum arată mai bine,cel putin pt utilizator.
fiecare bec are o ”căciuliță verde” care îi conferă culoarea respectivă. una dintre ele nu am putut să o recuperez și nici nu am fost destul de inventiv să improvizez, așa că a rămas portocaliu.


cam așa arată un comutator. unul dintre becuri iluminează când se aprind luminile/pozițiile mașinii iar celălalt când este acționat întrerupătorul. cele două cercuri gri și verde reprezintă soclurile pe care sunt montate becurile.
.

 ”căciulița verde” este aceasta. materialul este asemănător celui de balon. detaliile sunt pt cine intenționează să se apuce de meșterit să-și pregătească toate materialele.
forester 2.0x forester 2.5xt

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #48 on: January 07, 2017, 16:39:25 PM »
cateva concluzii dupa vacanta de sarbatori, desi e demult trecuta:
- 1595 km cu 159,57l , deci un consum de 10%. aproximativ 1100 au fost extraurban iar restul urban si cateva drumuri forestiere pe unde am chinuit putin agregatul. destul de timid totusi. a...da si o parcare goala si inghetata unde a facut cateva "piruete".
- consumul de carburant este influentat de stilul de condus, lucru stiut de toata lumea de altfel. mentionez totusi inca un exemplu:
     252,1 km din e85 parcursi cu viteze de 140-150km/h si limitele legale in localitati bineinteles, urmate de accelerari bruste, consum 10,72%;
     246 km din acelasi tronson de drum, viteze de 100-120 km/h si legalele in localitati consum de 8,17%;
conditii de trafic similare, incarcatura similara: doi adulti, un copil, bagaje suficiente, viteza a fost cea indicata in bord;
- a aparut din nou eroarea p2441 - in legatura cu pompa de aer, aceeasi solutie temporara, stergere;
- la viteze peste 150km/h apare un suierat intermitent din zona capota/motor, sursa neidentificata deocamdata;
- intr-adevar la viteze mari "zgomotul de fond" este mai pronuntat decat in cazul altor autoturisme, probabil din cauza lipsei ramelor la geamuri.

referirile la consum au fost facute de dragul statisticii
forester 2.0x forester 2.5xt

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #49 on: January 08, 2017, 08:19:42 AM »
Daca vreodata ai suficient timp la dspozitie, muzica de calitate si o companie placuta la drum lung incearca o viteza de 120 km/h pe autostrada si 80 km/h pe DN1. Ambele variante asociate cu cruize control.
Asteptam rezultatele, doar ca sa satisfacem curiozitatile enciclopedice ale scepticilor si totodata pentru a demonta mitul conform caruia SUBARU = CONSUM MARE.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #50 on: January 09, 2017, 20:41:03 PM »
in viitorul apropiat nu cred ca voi vizita autostrada, poate DN 1, sau incerc un traseu oarecum similar. astazi am parcurs 90 km extraurban, regimul de viteza mentionat si planuiam inca 200, tot extraurban. din pacate am mers vreo 10 km prin Bucuresti si am stricat testul. il reiau spre sfarsitul saptamanii.

dar ... astept doi distinsi colegi (heli & uxe) sa stabileasca o "sesiune de plimbari pe campuri", in speranta ca accepta insotitori si reusesc sa-mi corelez programul. pare mai interesant decat calculul consumului.

din capitolul ce se intampla la temperaturi negative, adica -10 grade (ca nu am gasit simbolul) mentionez:
- portierele inghetate, geamul lipit de cheder, eforturi mari pt a deschide una si a porni masina, dar s-a rezolvat
- stropitorile de la faruri au devenit ... nefunctionale, cele de la parbriz stropesc, cele de la faruri nici macar nu se mai ridica. nu stiu daca defectiunea are legatura cu temperaturile este o presupunere.
 sau poate masina este atat de inteligenta ca la temperaturi negative nu le mai foloseste ;)    si de fapt nu este o defectiune.
forester 2.0x forester 2.5xt

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #51 on: January 09, 2017, 20:54:52 PM »
referitor la "plimbarile pe campuri", de sarbatori am incercat asa ceva:



... drum forestier, aprox.15-20 cm de zapada. dupa cc. 100 m am renuntat; era prima iesire, nu aveam companioni de  nici un fel ...
forester 2.0x forester 2.5xt

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #52 on: January 09, 2017, 21:45:28 PM »
Faptul ca nu are rame eu consider ca este un avantaj la inghetatul usilor. Cu degetele presez usor pe cheder pe conturul geamului, astfel incat sa rup pojghitele de gheata, apoi usa se deschide fara nici un efort.
Stropitoarele de faruri fie au gheata pe ele si le impiedica sa iasa, fie ai parbrizolul pe terminate, eu am observat ca atunci nu mai ies, desi mai am zeama sa imi vina pe parbriz.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #53 on: January 09, 2017, 22:43:12 PM »
Eu am avut Legacy-ul 4 ani si niciodata nu mi- s-a lipit geamurile de chedere,  niciodata nu a vajait vantul pe la usi.  Si aici vorbim de temperature de -40 si ceva de grade,  pe parcursul a mai multe luni/an !  Deci eu cred ca e o chestier de reglaje, umiditate, uzura ...................  nu stiu.
« Last Edit: January 10, 2017, 03:32:04 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #54 on: January 10, 2017, 11:32:44 AM »
Sau vechime 4 ani versus 10-12...  :D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Răspuns:
« Reply #55 on: January 10, 2017, 12:40:46 PM »
Mentiunea referitoare la vajait era doar o constatare. Nu ma plang e un aspect asumat. Am citit pe forum diferite postari inainte de a cumpara masina si ma asteptam la asta. Prin vajait am facut referire la zgomotul de fond care se aude, in mers, pana acum nu am primit semnale ca in masina e curent 😊😊😊.

Trimis de pe al meu SM-G3815 folosind Tapatalk

forester 2.0x forester 2.5xt

andrei80

  • 1161
  • 7500rpm, no boost... No more. XT ftw!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #56 on: January 10, 2017, 13:00:30 PM »
Mie nu mi s-au lipit geamurile de cheder decat in FOARTE rarele ocazii cand am spalat masina in conditii de temperaturi sub 0. Altfel, nu am umezeala acolo.
Ex Forester XS 2.0 2006 MT
Ex Forester XT 2007 MT
Forester XT 2003 AT

Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #57 on: January 11, 2017, 21:40:39 PM »
Bucuresti ... 06.40 ... - 8 grade ... zapada, dupa cum se vede :




 ... dar zapada nu rezista. subaru spulbera tot.

in concluzie: s-a iesit din locul de parcare si cele cateva sute de metri pana la strada principala au fost parcurse fara emotii si fara alte eforturi fizice din partea soferului sau a altor persoane.

la revenire auto a fost parcat pe un loc necuratat adica cam la fel cu cel de unde a plecat. un posesor de rav 4, vazand "isprava" s-a laudat ca dimineata a iesit si el dar "a omorat ambreiajul prin nameti, mirosea rau de tot, e prea slab". i-am zis ca si la mine facea la fel, inainte sa descopar reductorul.
forester 2.0x forester 2.5xt

Muttley

  • 4913
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #58 on: January 11, 2017, 21:56:16 PM »
E "sezonul Subaru", aia-i clar  :D
WRX SW 2002

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: FORESTER 2.0
« Reply #59 on: January 11, 2017, 21:57:01 PM »
Prietene, zi-ne cati metri cubi ai dat la lopata inainte de a misca Forester-ul si apoi iti spun si eu povestea lopetii cu telecomanda pe care mi-a facut-o cadou Elena si cu care am actionat muncitoreste vreo doua ore in fata casei  ;)

Astazi am impins un XC60 un CRV si un Ford Tranzit, toate cu tractiune fata caci s-au afundat in zapada si citind mesajul tau mi-am adus aminte de mirosul degajat de ambele SUV-uri cand incercau sa iasa din zapada afanata.

Eu am degajat mai intai zapada si apoi am scos, pe rand, Fiesta urmata de Forester.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!