Subaru 2.0 CVT
Subaru club Romania

Subaru 2.0 CVT

john_b

  • 188
Subaru 2.0 CVT
« on: October 29, 2016, 17:40:27 PM »
Salut,

prezint si eu masina - un XV 2.0 benzina, CVT, are 3 luni si deja 9000 km. Toate bune pana acum.

Bine v-am gasit :)

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #1 on: October 29, 2016, 19:22:29 PM »
Bine ai venit! Multi km fara probleme.
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #2 on: October 29, 2016, 23:30:47 PM »
Bun venit! Poze :)

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #3 on: October 30, 2016, 00:14:14 AM »
Bun venit si spune-ne, te rog, cum reusesti sa atingi media de 3.000 Km/luna.
E taxi?  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #4 on: October 31, 2016, 08:51:28 AM »
Am facut un drum pana in Germania si inapoi => 4000 km intr-o saptamana. In rest cu masina veche faceam cam 1000 km pe luna, altfel ma uitam dupa un diesel.

O poza dupa niste noroi:

FX0_9896_1
« Last Edit: October 31, 2016, 08:57:55 AM by john_b »

marr

  • 2203
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #5 on: November 01, 2016, 09:57:37 AM »
Faina machineta !
Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !
Si eu am oscilat muuuult ( colegii stiu) intre un XV 2.0 i CVT sau 2.0 D MT.
In final, strict pe motive de dinamica, am optat pentru diesel.
Bine, au fost si alte considerente de ordin ... practic ( mai detin un Forester diesel si masinile sunt conduse alternativ de mine si de sotie - ca atare am considerat ca este infinit mai usoara trecerea de la diesel manual la diesel manual decat la benzina CVT ).

Asa ca, da rogu-te mai multe detalii despre modul in care se misca masina in combinatia asta motor + cutie.
Asa .... ca sa-mi fac sange rau - sau nu !  ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #6 on: November 01, 2016, 10:24:35 AM »
Masina este cumva parcata in cartierul Tei?

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #7 on: November 01, 2016, 14:17:40 PM »
In Tei.

Referitor la dinamica, e ok, nu te baga in scaun dar accelereaza multumitor. Mai exact, daca merg sa zicem constant cu 60 la ora (si am ~1300 RPM) si fac kick-down, se duce in 3000 RPM si accelereaza incetisor... am vazut ca daca dupa primul kick-down mai fac rapid inca unul, se schimba treaba, se duce imediat in 5000 RPM si accelereaza hotarat dar din nou, fara sa te bage in scaun.

Nu prea am avut timp sa ma joc cu ea sa mai studiez comportamentul.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #8 on: November 01, 2016, 14:25:09 PM »
Am vazut-o si cand ai avut numere rosii. Chiar o admiram fiind cu fundul spre strada ce bine dau noile stopuri in combinatie cu argintiul caroseriei. Apoi am mai vazut masina saptamana trecuta cred cu numerele finale, dar nu am retinut exact numarul.

Diseara daca o gasesc acolo iti las sticker in geam. In principiu este drumul meu spre casa de la birou. :D

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #9 on: November 01, 2016, 14:30:54 PM »
Diseara daca o gasesc acolo iti las sticker in geam.

...si totodata verifica a doua zi daca si l-a aplicat corect, conform procedurii ;D
In caz contrar i se va aplica teorema lui "Dragosh10", sa se-nvete minte!  ;)
« Last Edit: November 01, 2016, 16:46:06 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #10 on: November 01, 2016, 15:09:59 PM »
In principiu e acolo dupa ora 19 :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #11 on: November 06, 2016, 18:53:34 PM »
Te-am vazut azi la masina. Eram sub acoperire intr-un Opel si am vrut sa opresc dar aia cu utilajele la teava de apa sparta m-au cam incurcat :D sticker aveam in portbagaj ca altfel il aruncam din mers :)

Data viitoare.

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #12 on: January 11, 2017, 10:41:44 AM »
Azi am ajuns fara surprize la munca - pe cauciucurile originale all-seazon, la 8 dimineata - am fost primul pe cateva stradute.

« Last Edit: January 11, 2017, 10:43:36 AM by john_b »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #13 on: January 11, 2017, 10:50:11 AM »
Azi am ajuns fara surprize la munca - pe cauciucurile originale all-seazon, la 8 dimineata - am fost primul pe cateva stradute.

Si ce-i asa de emotionant??? Doar ti-ai cumparat o masina autentica si gandita pentru conditii dificile, cu drumuri inzapezite, gropi si civilizatie maxima pe drumurile publice  ;)
In 2009 si 2010 am trecut iernile cu pneurile all season cu care a venit masina echipata din fabrica apoi le-am inlocuit cu Bridgestone Winter de nu stiu de care.

Daca vrei sa vezi ce stie masinuta ta cu adevarat te astept la o tura sambata sau duminica pe doua drumuri doar de mine cunoscute (s-a mai inscris o vecina care detine un XV din 2012).
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #14 on: January 11, 2017, 11:01:52 AM »
Parca acuma ati descoperit America !  :o  Pai Subaru de asta a fost facuta !   :D  :D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #15 on: January 11, 2017, 12:49:30 PM »
Intrebasem mai sus de cauciucurile stock si raspunsurile nu au fost incurajatoare. Se pare ca merg totusi :)

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #16 on: January 11, 2017, 13:30:55 PM »
Intrebasem mai sus de cauciucurile stock si raspunsurile nu au fost incurajatoare. Se pare ca merg totusi :)

Totusi, diferenta de aderenta intre Geolander si niste anvelope dedicate de iarna este majora.

Lipsa lamelelor Y, specifica profilului unei anvelope de iarna, face ca masina sa nu se comporte atat de bine la franare si derapaj. Sigur ca masina e buna, tractiunea o ajuta sa plece de pe loc, insa o opresti mult mai greu si pleaca de-a latul mult mai usor.
In conditiile unei temperaturi scazute tare, acest lucru se simte mult mai tare.

Daca ti-a placut cum merge masina cu anvelopele stock, stai sa vezi incantare cu unele de iarna!

Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #17 on: January 11, 2017, 13:38:19 PM »
Parca acuma ati descoperit America !  :o  Pai Subaru de asta a fost facuta !   :D  :D

Pe batranul continent, mai la margini...asa, unele chestii ajung cu intarziere. Important e sa lasam imaginea mai deoparte si sa acceptam nu ceea ce se barfeste pe la colturi( cultura imagistica este extrem de populara) si sa ne cumparam/folosim chestii care ni se potrivesc, nu doar sa copiem modele din massmedia sau din viata cotidiana(din pacate asta presupune utilizarea materiei cenusii din dotare)!!

adinegru

  • 1456
  • 2012 XV CVT
    • Consum XV CVT
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #18 on: March 12, 2017, 07:12:56 AM »
Cu consumul cum stai?

john_b

  • 188
Răspuns: Subaru 2.0 CVT
« Reply #19 on: March 13, 2017, 11:37:56 AM »
Consumul... zilnic, in oras, mers 7-8 km in 30-40 minute, imi arata la sosire 12-14  ;D

Consumul mediu in ultimii 7000 km e de 9.2.

In aceleasi conditii si stil de mers fosta Corolla cu motor de 1.4, 96 CP, imi lua 1L mai putin, deci sunt multumit  :) - in continuare cu un plin - 250RON imi fac treaba in oras o luna de zile.