Subaru 2.0 CVT
Subaru club Romania

Subaru 2.0 CVT

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #60 on: September 04, 2017, 12:21:44 PM »
Daca mai faci astfel de deplasari trebuie sa ai pregatit un set complet de anvelope noi.
O roata de rezerva normala este buna doar pentru distante scurte, dupa aceea va trebui sa ai patru anvelope identice.
Anvelopele taiate nu mai pot fi refolosite si vei fi obligat sa schimbi tot setul.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #61 on: September 04, 2017, 12:41:42 PM »
Ma asteptam la asta... ma bate un gand sa imi schimb cauciucurile actuale all-season stock (Yokohama Geolandar g95) cu niste General Grabber AT3, 215/60/r17 (fata de 225/55/17 cat am acum). Macar in teorie ar trebui sa fie mai rezistente la astfel de drumuri. Imi e clar ca o sa pierd ceva din stabilitatea masinii si comportamentul pe sosea, plus probabil consum mai mare, dar daca ma ajuta pe partea de off-road, eu zic ca merita.

Ceva pareri pro/contra?
« Last Edit: September 04, 2017, 13:02:32 PM by john_b »

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #62 on: September 06, 2017, 15:27:08 PM »
Simplu: calculezi cat faci procentual pe sosea vs cat faci procentual pe macadam / light offroad. 
Evident ca pe sosea o sa faci incomparabil mai mult. Iar de aici ai doo solutii:
1. Jante originale + una de rezerva  daca intra in locul celei de acum, la care pui anvelope bune pentru sosea.
2. Jante SH / ieftine cu anvelope dedicate pentru teren accidentat.

Anvelope de light offroad pentru jantele originale ... nu-s o idee prea buna. Se futizeaza repede pe coclauri si e pacat de ele.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #63 on: September 06, 2017, 15:41:54 PM »
« Last Edit: September 06, 2017, 18:44:21 PM by Foreste »

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #64 on: September 08, 2017, 13:31:52 PM »
Interesant filmul, stiam de jantele alea de 15'', din pacate am intrebat si nu se livreaza in Ro. Nu ca ar fi ieftine... Si se pare ca jantele de Forester de 15'' nu se potrivesc: http://www.subaruxvforum.com/forum/wheels-tires/13850-forester-15-inch-steel-wheels.html

Mai rumeg la idei...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #65 on: September 08, 2017, 13:37:36 PM »
Daca vrei jante de off road/rally care sa tina cauta Team Dynamics (au mai multe modele), Revolution (mai multe modele) sau Evo Corse (mai multe modele) sau Sparco modelul Terra fiind facut pe specificatii de Subaru de rally.

Nu sunt ieftine nici astea, dar daca vrei sa stii de ce (in cazul in care nu o stii deja):




john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #66 on: September 08, 2017, 15:17:28 PM »
Am vazut filmul, ca sa fac un pas in spate, nu vreau sa "rally", doar plimbare pe coclauri - si astea sunt de obicei ad-hoc, nu pregatite din timp ca sa planific schimbarea de cauciucuri.

Din ce zice nenea in film, jantele de otel au si ceva avantaje, la lovituri laterale se deformeaza protejand oarecum masina. Deci urmatoarea idee ar fi niste jante de otel, de ex. https://www.anveloshop.ro/jante-tabla-otel/distanta-prezoane-5x100/r-janta-16/et-48

pe care sa pun niste https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=General&tireModel=Grabber+AT+2&partnum=165TR6GRAT2 sau https://www.tirerack.com/tires/tires.jsp?tireMake=BFGoodrich&tireModel=All-Terrain+T/A+KO2&partnum=165SR6KO2



BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #67 on: September 08, 2017, 16:06:11 PM »
Daca iti iei anvelope de teren pe 16" am jante de Outback pe care le putem testa.
Eu le-am avut echipate cu anvelope XL 105H dar am renuntat la ansamblu pentru ca anvelopele erau grele.

Nu te incurca cu jantele de tabla. Ideea nu este buna deloc.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #68 on: November 21, 2017, 08:41:43 AM »
Ieri au ajuns cauciucurile, am reusit sa le si montez pe jantele de 16''.



Multumesc Cosmin pentru ajutor :)
« Last Edit: November 21, 2017, 08:43:03 AM by john_b »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #69 on: November 21, 2017, 08:55:42 AM »
 :-* Ce bine arata!!! Ai vopsit jantele?

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #70 on: November 21, 2017, 08:59:24 AM »
Jantele au fost vopsite, Cosmin a fost amabil si s-a ocupat de problema :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #71 on: November 21, 2017, 09:07:06 AM »
Deci rotile i se potrivesc perfect. Zici ca le-ai luat din catalogul Subaru de optionale. Bravo! Sa le invarti cu placere si in siguranta multi km.
« Last Edit: November 21, 2017, 09:07:46 AM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #72 on: November 21, 2017, 09:58:30 AM »
Arata foarte foarte bine jantele!
Anvelopele sunt A/T? Daca da, ai grija pe gheață, nu exceleaza acolo.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #73 on: November 22, 2017, 07:29:10 AM »
1. Nu te-ai "incurcat" cand a venit vorba de cauciucuri, ma refer la profilul lor usor agresiv sau mai bine zis dedicat abordarii unui anumit tip de drum  ;)
2. Vrei sa ne eclipsezi la "Intalnirea de 1 Decembrie" sau pur si simplu este o coincidenta??? >:D

Kilometri multi, siguri si relaxati sa ai!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

UXE

  • 1731
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #74 on: November 22, 2017, 15:21:00 PM »
Arata foarte foarte bine jantele!
Anvelopele sunt A/T? Daca da, ai grija pe gheață, nu exceleaza acolo.

Si pe asfalt umed.  Pe mazga cred ca se duc sanie.  :)

Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #75 on: December 02, 2017, 20:01:53 PM »
Salutare,bine ai revenit din cursa!Ai vazut cumva daca exista acel Certificat in actele masini?

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #76 on: December 04, 2017, 21:36:36 PM »
Salut, exista, ti-am trimis pm.

john_b

  • 188
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #77 on: March 23, 2018, 08:17:16 AM »
Nu am mai scris demult, asadar:
- masinuta se apropie de 30k km, a fost la revizie pe la 26k, cea anterioara fiind pe la 17k - nimic deosebit aici, totul bine la SMT, Dani foarte amabil;
- am fost la intalnirea de 1 Dec si cea nationala - foarte fain, oameni deosebiti, gasiti detalii pe topicurile "poetilor", mai vreau;
- cauciucurile sunt ok pe orice mai putin gheata, unde franarea e f. slaba si trebuie multa atentie. Ce-i drept, la cum a fost aseara prin Bucuresti - nu stiu ce cauciucuri ar fi facut fata, de vre-o 2 ori imi calculasem sa iau dreapta de volan sa ma opresc in bordura, pentru a-l evita pe cel din fata; nu a fost cazul totusi.
- azi dimineata (7:00 AM) am dat o tura prin parcare la Ikea 😈 era aproape pustiu, nimeni nu a fost ranit; ca observatii, butonul Esp Off nu face decat sa intarzie foaarte putin intrarea Esp, ceea ce strica distractia in sensurile giratorii. Macar am frana de mana clasica, si asta e ❤️
- ca de obicei pe cod portocaliu de ninsoare, am ajuns primul la munca 😊


BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #78 on: March 23, 2018, 10:51:53 AM »
- cauciucurile sunt ok pe orice mai putin gheata, unde franarea e f. slaba si trebuie multa atentie. Ce-i drept, la cum a fost aseara prin Bucuresti - nu stiu ce cauciucuri ar fi facut fata, de vre-o 2 ori imi calculasem sa iau dreapta de volan sa ma opresc in bordura, pentru a-l evita pe cel din fata; nu a fost cazul totusi.


Eu am anvelope de 17" dedicate pentru vremea asta, au un profil agresiv si tinte.
Ar fi fost distractive la mici derapaje controlate si aruncat zapada  dar nu mai sunt puse pe jante.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Subaru 2.0 CVT
« Reply #79 on: March 23, 2018, 11:27:32 AM »
- ca de obicei pe cod portocaliu de ninsoare, am ajuns primul la munca 😊

Din cate am aflat, de la alti colegi inimosi, se pare ca nu ai fost singurul care a ajuns astazi primul la munca.
Am inteles ca si OBK-ul a fost prima masina care a ajuns in parcarea unei cunoscute cladiri de birouri din Pipera  8) si la scurt timp isi cauta motiv pentru a iesi sa faca un om de zapada, un iglu sau un drum pana la Buzau  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!