The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #460 on: July 17, 2019, 21:24:13 PM »
Sa fie! Cat despre răbdare, la fire trag linia ;) . Daca n-ar fi fost Sami, m-as fi blocat aici.

dmp

  • *
  • 195
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #461 on: July 18, 2019, 07:56:45 AM »
Baftaa !
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #462 on: July 18, 2019, 08:22:20 AM »
Sa fie, Dragos!

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #463 on: July 18, 2019, 17:51:29 PM »
Primul labirint de fire (si cel mai mare) e gata. Sami rocks!








malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #464 on: July 18, 2019, 18:25:45 PM »
wow s a miscat super repede
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #465 on: July 18, 2019, 18:29:14 PM »
Nici mie nu mi-a venit sa cred  :D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #466 on: July 18, 2019, 18:33:35 PM »
Sami trag una !  ;D
Bafta !
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #467 on: July 18, 2019, 18:53:30 PM »
Sa  fie, Serbane  ;D

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #468 on: July 24, 2019, 09:16:18 AM »
Primul labirint de fire (si cel mai mare) e gata. Sami rocks!


Mi-ai luat o piatra de pe inima cand am citit "Sami rocks!" intrucat șerpăraia aceea cu greu putea fi îmblânzită.  ::)
In caz ca nu ai reusit sa domesticesti fiarele acelea, ma rog sârmele, iti pot trimite varianta de mai jos in care eviti pierderile de semnal, ai o largime de banda suficienta pentru a comanda semnalizatoarele si becul din torpedo', cablurile mele sunt imune la interferente electromagnetice iar culoarea lor respecta conventionalitatea de baza in linie continua  ;)

Spre exemplificare:




P.S.: ai grija cu sarmele intrucat unele dintre acestea pot migra chiar si in tractusul digestiv. S-au mai vazut cazuri chiar si la case mari!  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Dan_XV

  • *
  • 134
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #469 on: July 24, 2019, 09:30:15 AM »
Cred ca ar fi prima masina cu instalatie electrica pe fibra optica.  O0
XV 2.0 CVT MY2016

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #470 on: July 24, 2019, 10:16:15 AM »
Atat de departe nu mi-am propus sa ajung cu inovația, deși suna destul de bine "the first fiber optics powered Subaru Legacy" ;D

Cat despre ingurgitat sarme, multumesc pentru gândul preventiv Heli, dar nu ma simt in pericol. Cred ca te afecteaza doar daca esti intr-o functie publică și prestația ta ii determina pe alegători sa recurgă la expresii precum "Bagă-ti-as sârmă-n nas si lita-n c**"  >:D

Ceea ce ar putea sa ma afecteze, deși sper sa nu aflu asta vreodata, este hibridizarea pe care o vom comite - noi adică Sami :D - intre instalația de interior venită din Japonia și cea pe care am extras-o din Legacy-ul 2.5 pe care l-am dezmembrat pentru ca, surpriză!, donatorul din Japonia n-avea airbag-uri cortina.

Si tot bătrâna epavă ajunsă la fier vechi va dona si computerul de airbag-uri la care va fi conectata instalația, pentru că cel de pe diesel nu e compatibil la nivel de mufe - la fel ca si omologul lui japonez, provenit de pe un Spec B facelift cu cutie manuala, care e la fel de inutilizabil din acelasi motiv.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #471 on: July 24, 2019, 10:57:03 AM »
Chiar era nevoie de atatea diferente intre masinile pe benzina/diesel, chiar si la nivel de mufe si toate cele? Ma gandesc ca poate un motor diesel are cu totul altfel de senzori/parametri la nivel de motor, dar ce treaba ar avea airbagurile?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #472 on: July 24, 2019, 12:08:39 PM »
Nu e diesel Vs benzină. E Europa vs US și Japonia. Alte norme de siguranță etc.

Dieselul a venit doar in Europa. Spec B si 2.5t doar pe JP, respectiv US

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #473 on: July 24, 2019, 12:12:38 PM »
E si diesel vs benzina, si e si Japonia vs Japonia.

Instalatia electrica din Japonia provine de un Spec B automat, computerul de airbag-uri din Japonia de pe un Spec B manual, ambele versiunea cu facelift. Instalatia de airbag are 3 mufe distincte, una de la harnasamentul care trece prin firewall, celelalte doua din interior. Nu se potrivesc neam cu computerul japonez, ci cu cel de la Legacy-ul 2.5 aspirat european.

Instalatia de airbag de pe diesel are un alt model de computer, ale carui mufe (tot 3 la numar) au si un sistem suplimentar de blocare (o parghie de plastic), ceea ce le schimba decupajul - nu sunt compatibile nici cu computerul japonez, nici cu cel de pe 2.5 aspirat.

Iar airbag-ul de la sofer pare ca se supune aceluiasi regim absolut aleator, osciland intre variante cu o mufa sau doua.

Cred ca cine gestiona inventarul de piese din sistemele de siguranta la Subaru in perioada aia s-a pensionat anticipat.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #474 on: July 24, 2019, 12:25:43 PM »
Cele cu 2 mufe debicei sunt dual stage.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #475 on: July 24, 2019, 13:40:03 PM »
Daca la prima pornire nu te izbeste ceva in fata , e bine. Viva Sami.  ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #476 on: July 24, 2019, 14:10:51 PM »
Asta stabilisem si noi ca e definitia succesului  ;D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #477 on: July 24, 2019, 19:04:41 PM »
Daca vrei si daca e necesar , puteti veni sa bucatiti legacy ul meu. Pentru inspiratie de ex.
Asa imi faceti si mie un bine  ;D ca incepe dezmembrarea.
O sa ma gandesc si pentru piesele pe care le crei ce scor sa fac. N am avut timp. Swapul de transmisie mi a mancat nervii si timpul.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #478 on: July 24, 2019, 21:07:31 PM »
Serbane, as păstra Legacy-ul tau intreg pentru momentul in care ne apucăm sa-l punem pe al meu la loc si începe sa ne dea cu virgula la mufe si cabluri  ;D
Oricum, multumesc, e reconfortant sa stiu ca avem material didactic la dispoziție.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #479 on: July 24, 2019, 22:01:23 PM »
Ai destul material....
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6