The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #500 on: August 31, 2019, 12:10:20 PM »
Mersi, pana una alta fac o cutie pentru un volan de Dacie 1300 - ma chinui mai tare decat montand suspensia de la Legacy  :D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #501 on: September 08, 2019, 22:27:16 PM »
Hai ca am mai strans niste șuruburi.


























Re: The remaking of a Legacy
« Reply #502 on: September 08, 2019, 22:32:39 PM »
Nou-noutza! Numai buna de bagat pe circuit!  O0
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #503 on: September 08, 2019, 22:34:47 PM »
Pana una-alta, imi lipsesc vreo 6 cm de cardan - după ce fac rost, mai discutam  ;D

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #504 on: September 08, 2019, 22:53:58 PM »
Sunt ceva clinici prin Turcia care fac tot felul de extensii...  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #505 on: September 08, 2019, 22:56:21 PM »
Dar am senzatia ca nu dau garantii  8)
Nici pe manoperă si nici pe materiale.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #506 on: September 08, 2019, 22:57:54 PM »
E cu materialul clientului!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #507 on: September 08, 2019, 23:01:14 PM »
Atunci o sa caut ceva mai aproape de casa, clientul nu dorește să se lipsească de material, indiferent de natura lui  :laugh:

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #508 on: September 09, 2019, 06:09:57 AM »
Pai. Deci. Am eu d asta ca cardanu. E de 6mt de legacy..
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #509 on: September 09, 2019, 08:04:41 AM »
Multumesc, Serbane! Incerc sa văd ce pot sa fac cu asta de STI +08 si, dacă nu se leagă nimic, iti dau de stire.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #510 on: September 09, 2019, 09:06:22 AM »
Pai ar trebui sa se potriveasca. Stiu ca asta de legy e mai lung in ambele capete. Masurand de la bucsa centrala. Daca nu rezolvi , ma scapi de el. Sta sub cnc si ma lovesc de el la unghi mica.  ;D
Si Sti 2008+ e pe aceeasi platforma ca legy. Deci e posibil sa scapi usor.
« Last Edit: September 09, 2019, 09:07:02 AM by make the forum greatagain »
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #511 on: September 09, 2019, 12:04:15 PM »
Conform cars101.com, STI-ul are ampatament 103.3'' si Legacy-ul 105.1''. Adica o diferenta de 4.57 cm, cam ceea ce imi lipseste mie.
Daca nu gasesc pe cineva sa-l modifice pe al meu, vin sa te scap de ala, sa nu-ti mai strici pedichiura in el  ;D

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #512 on: September 09, 2019, 12:44:45 PM »
O sa te conste mai mult modificarea decat asta al meu. Crede-ma. Eu am dat o galagie de bani sa il modific pe ala de 5MT sa-l fac de 6MT. Si a fost doar de scurtat...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #513 on: September 30, 2019, 20:29:41 PM »
S-ar putea sa fii exagerat putin  :D














MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #514 on: September 30, 2019, 22:01:11 PM »
Superb

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #515 on: September 30, 2019, 22:03:45 PM »
Multumesc, Mihai!

puiu

  • 787
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #516 on: October 01, 2019, 07:11:35 AM »
"Bucsuri" de alea pline si blindate unde se gasesc?

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #517 on: October 01, 2019, 07:49:49 AM »
Ma tem ca nu inteleg la ce te referi  :)

puiu

  • 787
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #518 on: October 01, 2019, 09:45:54 AM »
Bucsi (bucsuri) pline (blindate).

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #519 on: October 01, 2019, 10:12:42 AM »
Acum am inteles  :)

In virtutea similitudinilor intre platforme, cautarile mele m-au adus in zona Impreza post 2008, deci daca intrebarea vizeaza alte modele, raspunsul s-ar putea sa fie mai putin relevant.

Acestea fiind spuse, cel mai cuprinzator catalog mi s-a parut a fi cel de la Cusco. Daca nu ma inseala memoria, aveau cam toate bucsele suspensiei in varianta pillow ball. Iar oferta cea mai larga am intalnit-o pe site-ul Subiespeed.

Al doilea producator de la care am achizitionat marfa este Hardrace, care are un portofoliu foarte generos mai ales pe partea de bucse de cauciuc cu duritate marita. Au un site in UK si poti sa-i cauti si pe eBay.

Sa nu uitam insa variantele OEM - bucsa mare de la bascula fata (pe care am adaptat-o si pentru suspensia spate) si inca una de pe puntea spate sunt cu articulatie sferica in versiune stock. Iar pentru variante cu cauciuc de duritate crescuta poti sa apelezi la cataloagele STI, sunt destul de multe optiuni.

Iar pe ultimul loc i-as plasa pe cei de la Megan Racing, atat in ceea ce priveste optiunile cat si in materie de politica comerciala - aceleasi brate cumpărate cu 150 de dolari erau la vanzare si cu 800, la lati retaileri.

Si pentru ca am pomenit de brate, mai exista si varianta asta - eu am luat 2 tipuri pentru suspensia spate pentru ca aveau articulatii sferice plus reglaj, acolo unde aveam variante OEM cu pillow ball dar fixe - producătorul se numeste Skid Racing si i-am gasit pe Yahoo Japan.

Cam asta ar fi experiența mea in materie, sper să-ti fie de folos.