The remaking of a Legacy
Subaru club Romania

The remaking of a Legacy

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #560 on: December 10, 2019, 12:40:04 PM »
Multumesc - e primul meu contact cu o galerie de evacuare cu lungime egala si, cu toate ca n-are rumble-ul specific unui ULH, imi produce niste furnicaturi pe spinare  ;D

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #561 on: January 19, 2020, 21:21:03 PM »
La ceas de seara.



« Last Edit: January 20, 2020, 13:29:44 PM by WIM »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #562 on: January 19, 2020, 21:32:46 PM »
Pababibam !
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #563 on: January 19, 2020, 21:37:16 PM »
Pababibam !

Daca zici asta in masina se aude ecoul, acolo n-am facut mai nimic  :D

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #564 on: January 19, 2020, 21:47:12 PM »
Vremea tine cu tine.  :P

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #565 on: January 19, 2020, 21:52:26 PM »
Salele mele te-ar contrazice  :) dar trebuie sa recunosc ca am avut noroc pe partea asta.

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #566 on: February 26, 2020, 11:43:18 AM »
Cam in ce stadiu mai este maretul proiect?  ???
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #567 on: February 26, 2020, 11:46:02 AM »
Din pacate, in stadiul schimbare de motor  :-[

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #568 on: February 26, 2020, 11:54:08 AM »
Whaaat?!
Why?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #569 on: February 26, 2020, 12:40:26 PM »
Why nu stiu, pentru ca inca nu l-am dat jos de pe masina sa-l desfac.

Pot doar sa-ti spun how: in week-end-ul de dinaintea intalnirii de 10 ani am terminat de asamblat masina, am pus-o pe 4 borduri, am petrecut vreo 3 ore pe sub ea si am strans toate suruburile puntilor si suspensiei la cuplu. Am coborat-o de pe borduri si am pus-o in miscare. Am iesit din curte pe o alee de vreo 50 de metri sa vedem cum se misca. Nu ni se parea ca se simte turbina. Asta se intampla sambata dupa-amiaza.

Duminica dimineata am luat toata admisia la mana sa vedem daca avem pierderi pe la vreun furtun. N-am gasit nimic. Am verificat si turbina, palele se miscau fara nici un obstacol. Am pus totul la loc si am mai incercat o data. Rezultatul a fost cam la fel. Moment in care mi-am adus aminte ca masina are SI Drive. Am pus-o in Sport Sharp si toate dubiile au disparut. Doar ca, in momentul in care am bagat-o in marsarier ca sa intram inapoi in curte, am auzit o bataie. Facea ca un boxer diesel  >:(

Am dus-o la loc in curte, am lasat motorul sa se raceasca si am pornit-o din nou. La rece totul suna ok, dar cand s-a incalzit putin a inceput sa bata din nou. Deci suspectam un cuzinet plecat la plimbare. Week-end-ul trecut, la recomandarea lui Vali am facut si un test de presiune de ulei. La pornire avea vreo 100 psi si a scazut pe masura ce turatia de ralanti scadea si ea.

Acum astept un pachet din Japonia, plin de garnituri, semeringuri si o-ring-uri, cu care sa montez cel de-al doilea motor din Japonia, ala mai vechi, versiunea pre-face lift. Trebuie insa sa preiau toti senzorii de longblock-ul care e inca pe masina, ca sunt incompatibilitati intre pre FL si post FL. Week-end-ul trecut l-am petrecut facand ordine in depozitul cu piese ca sa-mi creez niste conditii minime pentru a lucra la motor iar week-end-ul ce vine sper sa-l demontez de pe masina si sa vad ce e in neregula cu el.

Cam asa se prezinta maretul proiect. Cam pleostit  :-\

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #570 on: February 26, 2020, 12:56:36 PM »
Phai...aiurea, īmi pare rău sa aud...chiar speram sa văd mașina la īntālnire, dar așa poate īți mai vin idei! Spor sa ai și sper sa ii dai de cap cāt mai repede.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #571 on: February 26, 2020, 13:04:20 PM »
Multumesc de incurajari, Theo!

Idei sper sa nu-mi mai vina, ca deja s-a conturat una ce implica un short block de EJ207 si numai de asta nu am timp si bani  :(

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #572 on: February 26, 2020, 13:12:20 PM »
Offf...pacat, dar lasa ca o dregi tu si pe asta!
Sa ai spor!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #573 on: February 26, 2020, 13:15:53 PM »
Nu e panica. A mai fost unul pe aici de a pus 3 motoare pe Forester pānă a ieșit treaba.

Īl faci repede și la timp pentru o plimbare de primăvară.

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #574 on: February 26, 2020, 13:31:05 PM »
Multumesc support group-ului pentru sprijinul terapeutic  ;D
Mi-am propus sa termin pana pe 18 martie, cand expira ITP-ul gandacului cu care circul acum.

dmp

  • *
  • 195
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #575 on: February 26, 2020, 15:01:16 PM »
Baftaaa!
Outback 2.5 i MY2008
Legacy GT MY2010

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #576 on: February 26, 2020, 15:09:47 PM »
Sa fie, Dragos!

Muttley

  • 4913
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #577 on: February 26, 2020, 15:25:38 PM »
Conteaza doar sa nu fii descurajat de episod.
Intamplator insa, ai ajuns atat de departe incat nu-ti mai permiti sa renunti ^-^
Succes!
WRX SW 2002

WIM

  • 670
Re: The remaking of a Legacy
« Reply #578 on: February 26, 2020, 15:43:33 PM »
As fi fost mult mai descurajat daca nu as fi avut inca un motor care tocmai ce si-a gasit un scop in viata, dupa 2 ani de stat degeaba si colectat praf. Dar ai dreptate, ma holbez la linia de finish, nu ma pot opri acum. Ce mai conteaza o dunga la tigru  :P ?

Re: The remaking of a Legacy
« Reply #579 on: February 26, 2020, 18:57:37 PM »
Bafta sa fie toate ok. Eu cred ca greu ma abtineam sa nu torn niște benzina pe ea.frustrant.
Bafta!