WRX STi 2004 AKA "Portocala"
Subaru club Romania

WRX STi 2004 AKA "Portocala"

WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« on: November 29, 2016, 17:10:07 PM »
Salut!
Am cumparat utilajul la 30min dupa ce l-am vazut. A fost o "chestie" de impuls, sotia nu stie inca :)
"Portocala" - pentru ca e trecuta in carte & talon "alb+ portocaliu".
Fostul proprietar a cumparat-o albastra si a vopsit-o in aceasta combinatie si i-a facut interiorul negru cu portocaliu. :(

Parti bune:
- caroserie ok, fara rugina
- un singur proprietar de noua (potent financiar)
- motor EJ207 cu doar 23.000 km, schimbat ambreiaj & volanta in octombrie (pe fisa service scrie rupt suruburi volanta in mers), am ceva istoric service & facturi
- modificari interior: scaune racing OMP cu centuri in 4 puncte, sistem audio Alpine (navi/statie/boxe/subwoofer)
- modificari caroserie: jante 18, senzori parcare, bari torsiune fata - spate, suspensie (prea) sport
- modificari motor: turbo Garret 42R, FMIC (nu prea imi place tubulatura), kit ambreiaj, injectoare, pompa combustibil debit marit, blow-off, kit impamantare, set furtune silicon complet, evacuare

Parti rele:
- trebuie sa schimb farurile si stopurile (mai ales stopurile)
- trebuie sa schimb interiorul (negru + portocaliu wtf?!?)
- trebuie sa fac ceva la evacuare, in boost nu se mai aude nimic in jur, pornesc toate alarmele (are un fart-can de neam prost)
- trebuie sa reglez suspensia (ma doare fundul + coloana)






Ce am facut deja la ea (2 saptamani):
- decolantat folia tip imitatie de carbon de pe capota/portbagaj
- revopsit bari + capota + portbajaj + roti (acum masina are doar 2 culori pe ea)
- revizie (ulei/filtre)





Momentan nu pot iesi din casa, am capatat o conjunctivita virala -  sunt vampir chinezesc (am ochii umflati si rosii).
« Last Edit: November 29, 2016, 17:37:45 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #1 on: November 29, 2016, 17:20:16 PM »
Uau si bine ai venit pe forum! Sa te dai sanatos cu "Portocala" si nu ultimul rand ai grija cum pui problema in familie pentru a evita crizele de personalitate ale sotiei cand va afla ca are concurenta in ceea ce priveste "atentia"!  ;)

Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #2 on: November 29, 2016, 17:28:36 PM »
Multumesc!

Sotia o sa fie ok, stie ce are in casa - am un pitic gigant cu masinile.
Problema e ca plecasem sa vad o "masina mica de oras" :)

As vrea sa gasesc un atelier / pasionat de pe forum unde sa fac o vizita (contra cost desigur) si sa imi spuna mai multe despre masina (do/don't).

Ca tot stau in casa, sunt in cautari de:
- grila fata radiator
- faruri & stopuri (spre originale)
- sugestii evacuare
- mecanic bun (ce cunosc eu fie nu se baga, fie sunt mesteri la alte marci - WPP)
- pe viitor: interior negru complet, jante

Ma impac oarecum cu schema de culori pana la primavara.
Ulterior ma bate un gand sa o vopsesc albastra (culoarea originala).
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #3 on: November 29, 2016, 17:43:33 PM »
Fiind bucurestean fa-ti o programare la SMT si-ti recomanda mecanicii din service ce ar trebui facut. Daca ai drum prin Brasov apeleaza cu incredere la AutoKino pentru o evaluare profi. Mai departe nu stiu.

Cat despre achizitii de piese, cum se monteaza si mai ales cum se customizeaza masina am certitudinea ca vei fi consiliat cu multa atentie si pasiune de catre "greii" forumului, multi la numar si entuziasti de felul lor.
Succes!
« Last Edit: November 29, 2016, 18:07:38 PM by Heliotropus »
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #4 on: November 29, 2016, 18:03:30 PM »
Bun venit! Ma bucur ca masina ajunge la cineva care sa ii elimine bubele. Trebuie sa te familiarizezi cu doua aspecte, ca proprietar de subaru vechi:
1. Manualul tehnic si site-ul de coduri de piese
2. Cheile de 10 si 12 si multa rabdare orice ai vrea sa faci tu sau prin altii

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #5 on: November 29, 2016, 18:18:30 PM »
bine ai venit pe forum , iti recomand faruri + stopuri oem ! ce soft are masina ? 
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #6 on: November 29, 2016, 18:31:02 PM »
bine ai venit pe forum , iti recomand faruri + stopuri oem ! ce soft are masina ?

Multumesc de primire! Habar nu am :) asta e unul din motivele pentru care as dori o vizita la un atelier / pasionat de pe forum.
Nu stiu daca e normal, face boost doar dupa 4000 rpm - turbo intra violent nu gradual (dupa parerea mea).
Fostul proprietar zicea 400CP, eu as vrea sa dau de cineva care sa modifice soft-ul mai "liniar" si as face un compromis cu 300-330CP daca ar ridica fiabilitatea motorului.
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #7 on: November 29, 2016, 18:49:13 PM »
softistul forumului Andea79 :D  cred ca te poate indruma ce sa loghezi sa vezi ce si cum merge masina !
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #8 on: November 29, 2016, 18:57:19 PM »
softistul forumului Andea79 :D  cred ca te poate indruma ce sa loghezi sa vezi ce si cum merge masina !

Sunt programator, ar fi posibil sa salvez niste log-uri dar nu am cu ce (interfata, soft) :)
De altfel intotdeauna am fost de parere sa las pe cineva care se pricepe sa faca treaba respectiva.
Domnul softist primeste vizite (de lucru) la domiciliu/garaj? Contact?
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #9 on: November 29, 2016, 19:07:31 PM »
bine ai venit si sa ai mega distractie cu jucaria :)
poze cu motorul nu ai ?
daca ai un GT42 ... si dupa 4000 spre 5000 incepe sa se trezeasca chiar nu-i rau pentru ditamai turbina ... mai de jos nu prea ai cu ce sa o invarti ....

in rest ce sa zic, sunt softist amator care nu vrea sa fie profesionist :) si ne putem intalni oricand ... in Cluj :)



Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #10 on: November 29, 2016, 19:14:26 PM »
Nu am poze cu motorul, fac maine.
As veni la Cluj pentru un weekend (eventual prelungit), nu e problema, vreau sa invat daca are cineva rabdare cu mine.
Trebuie insa sa fac ceva cu "spaima alarmelor", la intersectii ridic piciorul din acceleratie si o "mangai" usor :)

Avand in vedere ca evacuarea e teava (goala) pana in spate, unde e ditamai fartcan-ul, ce ma sfatuiti sa ii fac?
- toba intermediara, pastrat fartcan (eventual o toba finala cu valva)
- fara toba intermediara, schimbat finala (sugestii)
- cel mai costisitor, pus intermediara + finala noi?

As vrea sa faca zgomot, imi place "Subaru rumble", dar sa fie utilizabila in oras.
Am vazut de vanzare finale cu o valva cu comanda in interior (cand vrei zgomot/putere apesi un buton si face bypass la toba).
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #11 on: November 29, 2016, 19:33:10 PM »
poti invata daca vrei ... doar timp sa ai si un cablu tactrix (www.tactrix.com)
legat de sunet ai si varianta amortizoarelor sau cum se cheama .. si eu am 2 montate
au lungimi de genul 30-50 cm si se taie tzeava goala si se sudeaza sub masina, au acelasi diametru interior ca si tzeava si diam exterior mai mare ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #12 on: November 29, 2016, 19:34:51 PM »
Cauti silencer sau faci la cei care le au cu prelucratul metalelor. Este practic o reductie ce se monteaza in spate si reduce mult din zgomot. Doar ca la ce turbo ai est eposibil ca nici 3 suruburi sa nu reziste presiunii.

Eu as pune o evacuare noua de firma. Sau second, dar nu prea se gasesc la noi.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #13 on: November 29, 2016, 19:35:38 PM »
http://exhaustpartsuk.com/index.php?main_page=product_info&products_id=2119

ceva de genul arata, gasesti variante la atelierele de evacuari

Muttley

  • 4913
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #14 on: November 29, 2016, 19:36:58 PM »
Mihai de pe forum are o evacuare de WRX originala second. Diferentele nu-s mari (sau nu exista) intre WRX si STI la evacuarea originala. Daca arde, ar fi o varianta pana te dumiresti cu ce vrei.
Vezi daca ai si downpipe fara catalizator (teava dintre turbo si intermediara, e ca un gat de lebada). Impreuna cu teava pana la final ar trebui sa fie cel putin deranjant.

Te sustin (moral) in demersul de inlocuire a stopurilor. Mi se pare greu de crezut c-au fost si pe bani...
Cat a costat masina?

Bine ai venit, daca si ramai e perfect! ;)
« Last Edit: November 29, 2016, 19:39:05 PM by Muttley »
WRX SW 2002

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #15 on: November 29, 2016, 19:37:48 PM »
eu nu as pune silencer de genul dop pe tzeava ... mi se pare cel putin ciudat :) varianta de care am zis taie doar sunetul nu si flowul gazelor ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #16 on: November 29, 2016, 19:39:49 PM »
Nu cred ca face fata evacuarea de WRX la ce are el acolo, dar multumesc de intentie Muttley.

Vali, da, ce zici tu este numit si hot-dog. Sau resonator ii mai spun oficial, dar suna mai bine "hodog".

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #17 on: November 29, 2016, 20:56:22 PM »
rezonatoor da, imi statea pe tastatura :)

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #18 on: November 29, 2016, 21:58:49 PM »
eu vreau sa vad poze cu turbinaaa :)
si eu ma gandeam la un GT42 / FMIC ca next step daca merge instalatia cu supercharger-ul dar GT42 pe 2.0 ... sunt curios macar sa vad cum arata :) 

moguai

  • 2814
WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #19 on: November 29, 2016, 22:02:39 PM »
Poti incerca pt soft si alte pareri si la Exelixis. Baietii sunt profi, dar destul de scumpi in general.
Un cablu tactrix iti pot imprumuta, sau mergem impreuna sa logam ca vreau si eu sa invat. De cand incerc sa ma urnesc sa fac asta. Poate cu cineva langa am mai mult chef. Putem discuta mai multe de sapt viitoare incolo, ca s plecat din Bucuresti.

A zis omul ca vine la Cluj, ce ti mai trebuie poze Vali.
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.