WRX STi 2004 AKA "Portocala"
Subaru club Romania

WRX STi 2004 AKA "Portocala"

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #20 on: November 29, 2016, 22:08:49 PM »
eu vreau poze pentru ca daca este GT42 si nu ceva greseala de tipar ... trebuie sa fie ceva de genul  ;D  inghesuita undeva mai jos ca vad capota inchisa mai sus :)




moguai

  • 2814
WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #21 on: November 29, 2016, 22:09:30 PM »
Ce plm e aia :)))))
Pai nici nu cred ca are loc sub capota
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #22 on: November 29, 2016, 22:12:18 PM »
aia e un GT42  ;D ...

moguai

  • 2814
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #23 on: November 29, 2016, 22:13:37 PM »
Pai cred ca si 4000rpm e mic pt cat animal e
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #24 on: November 29, 2016, 22:17:53 PM »
5000rpm ar fi super ok pe 2.0 ... oricum e turbina de 80lb/min(800hp)...dar cred ca ne excitam degeaba :) ca o fi vreo greseala ...

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #25 on: November 29, 2016, 23:08:15 PM »
LOL, nu e aceea, o sa ii fac poze maine, posibil sa fi inteles eu gresit. WTF is that? Turbo de camion?
Am spus ca nu ma pricep deja, nu? :) Cand mi se strica ceva la masina / moto le duc la service.

Asta e lista cu specificatii ce am primit-o odata cu masina:


Posibil sa fi gresit cel ce a scris-o, desi in rest corespunde (dupa cunostintele mele).
« Last Edit: November 29, 2016, 23:16:23 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #26 on: November 29, 2016, 23:14:54 PM »
poate totusi este :) in poza pusa de mine este doar asezata pe motor / nu este montata si poate pare mai mare decat este .... sau poate nu :)

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #27 on: November 30, 2016, 06:58:15 AM »
Felicitari pentru achizitie si multa bafta cu sotia!!!  ;D. Acceasi abordare am avut si eu  cand am luat Galeata :D!!!!

Multi km fara probleme! Am admirat masina de cateva ori in curte la Racing Nick!

P.S. Are un cuplu incredibil!!!!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #28 on: November 30, 2016, 10:43:26 AM »
Am reusit sa fac cateva poze.
Nu stiu daca se intelege mare lucru, dar am inghetat, -4 grade C.
E greu de ajuns la turbo, e in spatele motorului, partea stanga, chiar sub teava de duce/vine de la intercooler.
Compartimentul motor e plin de praf dar nu sunt scurgeri ulei (am observat asta la service cand am dat scutul jos - schimb ulei).





Felicitari pentru achizitie si multa bafta cu sotia!!!  ;D. Acceasi abordare am avut si eu  cand am luat Galeata :D!!!!
Multi km fara probleme! Am admirat masina de cateva ori in curte la Racing Nick!
P.S. Are un cuplu incredibil!!!!

Multumesc daniel.gugu, deci a fost pe la Racing Nick. E bine de stiut / intrebat.
« Last Edit: November 30, 2016, 10:48:43 AM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #29 on: November 30, 2016, 11:16:49 AM »
:( nu prea seamana a GT42 ... dar nu-i bai .... oricum aia era un monstru prea mare :) ... afli tu pana la urma ce este ...
si poate nu ar strica sa cureti filtrul ala de aer ... pare cam imbacsit ... 


Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #30 on: November 30, 2016, 11:52:44 AM »
M-am ambitionat :) Am iesit din nou la masina:
- pe turbo housing scrie A/R 0.60 M24 B06 (google zice ca poate fi aproape orice, conteaza internele)
- pe wastegate 480009-6 (google zice ca e un upgrade la 12-14psi)




Si o poza cu finala de neam prost.

<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #31 on: November 30, 2016, 12:02:56 PM »
asa trebuie ... ambitie :)

un GT42 sau GT40 (mai mic) sau chiar GT35 (si mai mic) adevarate nu incap in locatia stock - acolo unde este pusa turbina ta - ci doar rotated (cauta pe net rotated turbo)
poate fi un soi de combinatie : CHRA de GT something(35/40/42) in housing-uri mai mici dar chiar si asa housing-ul tau pare mic din poze si combinatiile astea nu mai sunt GT35 sau GT40 adevarate ....
cand/daca ai chef dai jos downpipe-ul si/sau admisia de la turbo si masori diametrul palelor :)
 
LE : ca idee, vezi aici 

https://turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gt3582r 
https://turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gtx4202r

niste dimensiuni ale palelor pe partea de compresor si turbina si o sa iti dai seama daca au sanse sa incapa in housing-urile tale macar asa .. din avion :) 
« Last Edit: November 30, 2016, 12:11:30 PM by andea79 »

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #32 on: November 30, 2016, 12:23:38 PM »
Ma uit la tabelele si graficele alea cum ma uit la dulapul din bucatarie in care tine sotia oalele. Nu inteleg nimic. :)
Nu am avut de a face cu turbo decat pe tancul diesel de transportat familia, si acolo 218CP sunt de ajuns.
In rest am avut doar aspirate VTEC (le-am mai "transpirat" eu cu cate un upgrade soft).
Trebuie sa imi iau la intrebari tizul (mecaninc) de la WPP. El si-a dat acordul pentru cumpararea Portocalei, acum sa suporte consecintele! :)
« Last Edit: November 30, 2016, 12:45:33 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #33 on: November 30, 2016, 12:23:54 PM »
oricum eu m-as bucura in locul tau sa nu fie GT42, pentru ca daca este inseamna mega turbo lag pe un ej20 si faptul ca nu o vei putea folosi la potential pe un ej207 stock ...

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #34 on: November 30, 2016, 12:32:45 PM »
https://turbobygarrett.com/turbobygarrett/turbochargers/gtx4202r chiar in prima schema ai dimensiunile in mm ale housing-urilor originale pt. un gtx42
sa zicem ca ale tale pot fi mai mici dar nu semnificativ mai mici
partea de compresor - aia la care i-ai facut poze si pe care zici ca scrie A/R 0.60 M24 B06  ar trebui sa aiba un diametru de aprox. 20-23cm .... are ? :)

Muttley

  • 4913
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #35 on: November 30, 2016, 12:37:43 PM »
cand/daca ai chef dai jos downpipe-ul si/sau admisia de la turbo si masori diametrul palelor :)

Downpipe - o zi.
Inlet - doo zile.

In ambele cazuri, daca totul merge bine si ai garnituri noi.

 ;D
WRX SW 2002

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #36 on: November 30, 2016, 13:44:14 PM »
Misterul cred ca nu este mister , dupa cum arata pare a fi o generatie mai veche un t3/t4 . posibil chiar hibrid china . imi par cunoscute pentru ca eu merg pe aceasi generatie de turbine la bx-ul meu .
Cea mica este un T3 , iar cea mare este un gt35 . de aceea zic , ca dimensiune imi pare t3 /echivalent gt2876 maaaxim gt30
Detoate , STI sa fie

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #37 on: November 30, 2016, 14:03:13 PM »
mister sau curiozitate ... pe foaia omului scrie gt42 :)
daca nu este gt42 - si cel mai probabil nu are cum fi - poate mai sunt si alte "greseli" pe foaie ...
sunt rau stiu :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #38 on: November 30, 2016, 15:20:24 PM »
mister sau curiozitate ... pe foaia omului scrie gt42 :)
daca nu este gt42 - si cel mai probabil nu are cum fi - poate mai sunt si alte "greseli" pe foaie ...
sunt rau stiu :)

Cate discutii a iscat o simpla turbina... e clar, am nimerit unde trebuie :)
andea79, majoritatea celor de pe foaie se vad cu ochiul liber (ce nu se vede sunt injectoarele si pompa combustibil).
Masina a fost luata la un pret bun, o turbina mai slaba nu-i bai. Oricum eu voiam sa o mai "potolesc".

<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #39 on: November 30, 2016, 15:27:09 PM »
Poti incerca pt soft si alte pareri si la Exelixis. Baietii sunt profi, dar destul de scumpi in general.
Un cablu tactrix iti pot imprumuta, sau mergem impreuna sa logam ca vreau si eu sa invat. De cand incerc sa ma urnesc sa fac asta. Poate cu cineva langa am mai mult chef. Putem discuta mai multe de sapt viitoare incolo, ca s plecat din Bucuresti.

Daca ai cablu si esti dispus sa mergem impreuna, cu cea mai mare placere. Eu stau mai mult in casa saptamana aceasta (sub tratament), dar septamana viitoare sun t disponibil in orice zi.
Ne auzim prin PM?
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }