WRX STi 2004 AKA "Portocala"
Subaru club Romania

WRX STi 2004 AKA "Portocala"

moguai

  • 2814
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #40 on: November 30, 2016, 15:29:18 PM »
Sure, iti scriu eu cand ma intorc
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #41 on: November 30, 2016, 16:35:45 PM »
mister sau curiozitate ... pe foaia omului scrie gt42 :)
daca nu este gt42 - si cel mai probabil nu are cum fi - poate mai sunt si alte "greseli" pe foaie ...
sunt rau stiu :)

Cate discutii a iscat o simpla turbina... e clar, am nimerit unde trebuie :)
andea79, majoritatea celor de pe foaie se vad cu ochiul liber (ce nu se vede sunt injectoarele si pompa combustibil).
Masina a fost luata la un pret bun, o turbina mai slaba nu-i bai. Oricum eu voiam sa o mai "potolesc".

pai macar sa comentam ca altceva ce sa facem ...
dar un schimb de ulei/filtru ulei/curatat filtru aer si alte cele ai facut ? te antrenezi la verificatul uleiului cat de des ? :) 

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #42 on: November 30, 2016, 16:38:07 PM »
salut si bine ai venit, ultima oara cand am vazut masina asta avea un body kit dubios, mai bine ca ai prins-o cu barile originale... in legatura cu turbina nu cred ca e gt42, daca era 42 cu interne stock facea boost la 6k rpm :), la 0.60 housing eu imi pun banii pe un echivalent de gt30 daca t3/t4 s-au zis deja :), oricum, orice ar fii ceva prea mare nu este din cauza locatiei turbinei cum a zis si andea.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #43 on: November 30, 2016, 17:31:50 PM »
pai macar sa comentam ca altceva ce sa facem ...
dar un schimb de ulei/filtru ulei/curatat filtru aer si alte cele ai facut ? te antrenezi la verificatul uleiului cat de des ? :) 

Am schimbat ulei (Motul)/filtru.
Am mers cu masina de 5 ori de cand am luat-o :) Am verificat nivel ulei de fiecare data (obicei din stramosi - am avut o Honda Accord 2.4 din 2008 careia ii placea sa ma surprinda la aspectul asta).
La service au suflat filtrul de aer si mi-au spus sa comand un kit de curatare cu ulei pentru el. Am comandat, o sa ajunga vineri.
Am verificat lichid racire. Verificat lichid frana. Caut jante SH sa imi fac roti de iarna (cauciucuri noi) dar nu prea gasesc.

Alte cele? :) ce ar fi?
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #44 on: November 30, 2016, 17:47:32 PM »
alte cele -> dupa gust :) ... placute/discuri/bucse/jocuri/ulei cutie/diferential ... fiecare cu piticii
si eventual ceva de genul http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1842.0

LE: si numai benzina buna ... :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #45 on: November 30, 2016, 19:34:27 PM »
Jante de sti am eu . Discutam pe privat daca vrei ;)
Detoate , STI sa fie

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #46 on: December 02, 2016, 13:12:09 PM »
alte cele -> dupa gust :) ... placute/discuri/bucse/jocuri/ulei cutie/diferential ... fiecare cu piticii
si eventual ceva de genul http://www.subarufanclub.ro/forum/index.php?topic=1842.0
LE: si numai benzina buna ... :)

- placute/discuri - a primit ok la mecanic (personal mi se pare ca trebuie incalzite putin discurile ca sa franeze corespunzator, nu tin bine "la rece", franeaza foarte bine dupa ceva frane mai hotarate)
- bucse/joucri - a primit ok de la mecanic, eu nu aud sa troncane ceva
- ulei cutie schimbat in octombrie, o sa ma duc la service pentru diferential
- benzina buna? - MOL/OMV (e vreo diferenta intre 95/100? intr-un manual luat de pe net se recomanda CO95 minim)
- pare sa consume in jur de 10l/100km la mers normal

Jante de sti am eu . Discutam pe privat daca vrei ;)

Am luat legatura, asteptam saptamana viitoare cu deosebit interes :)
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #47 on: December 02, 2016, 13:50:21 PM »
exista o mare diferenta intre 95 si 100 -> rezistenta la detonatii :)
si manualul este irelevant in cazul unei masini modificate ca a ta ..
nu cred ca a fost setata pentru 95 deci cel mai sigur foloseste 100 daca nu vrei engine rebuild curand :)

ori afli cine/cum a facut setarea/resoftarea ori verifica un learning view cum ziceam in linkul de mai sus ...
« Last Edit: December 02, 2016, 13:52:39 PM by andea79 »

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #48 on: December 02, 2016, 17:56:10 PM »
probabil ai citit intre timp detalii dar primul articol de mai jos are in poza un subaru deci ... merita pus macar pentru acest motiv :)

https://www.carthrottle.com/post/engineering-explained-high-vs-low-octane-petrol/

al doilea mai are ceva detalii despre detonatii
http://www.contactmagazine.com/Issue54/EngineBasics.html

insist cu astea pentru ca ej-urile turbo chiar sunt sensibile la benzina si cu atat mai mult o masina modificata ca a ta
se pot face si setari pentru benzina proasta/95 dar mai rar pentru ca lumea pune pe de o parte turbina mai mare pentru more power si pe de alta parte sa folosesti benzina de 95 cu care obtii cu cel putin 10-15% less power .... nu prea are sens :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #49 on: December 03, 2016, 13:14:03 PM »
 andea79, pot sa te contactez pe PM?
Am cateva intrebari si as dori niste sfaturi (nu vreu sa arunc cu banii pe fereastra).
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #50 on: December 03, 2016, 14:18:14 PM »
andea79, pot sa te contactez pe PM?
Am cateva intrebari si as dori niste sfaturi (nu vreu sa arunc cu banii pe fereastra).

nu te opreste nimeni :)
oricum unele discutii sunt foarte bine de "purtat" public ca doar asa se informeaza si altii si primesti feedback si de la mai multi ...

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #51 on: December 10, 2016, 15:49:38 PM »
Au venit ceva jucarii:



OBD II ELM27 e un rahat chinezesc de 8$, il comandasem pe DX acum 3 luni.
Se conecteza (greu) si se deconecteaza intermitent, il donez daca il vrea cineva.
Mai bine il arunc sa nu-si mai faca si altii nervi :)

Am pus SSM si aveam o eroare, am sters-o, a aparut iar: (ho2s heater control circuit low).




Am setat pe measuring, am asteptat sa se incalzeasca si am accelerat-o de cateva ori (pe loc), avem urmatoarele:



Instalez RomRaider... mai greu pe Win10 (Java/CompatibilityMode)...  >:(.  
« Last Edit: December 10, 2016, 16:38:41 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #52 on: December 10, 2016, 17:07:05 PM »
romraider merge pe win10 fara probleme, doar fi atent sa instalezi java SE JRE  32 bit - chiar daca sistemul este pe 64 ...

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #53 on: December 10, 2016, 17:19:09 PM »
Am reusit, defect profesional. Pana acum in ce am atasat e totul ok?
Eroarea aceea inseamna ca e senzorul O2 prajit sau e cauzata de lipsa catalizator?

<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #54 on: December 10, 2016, 17:24:38 PM »
horoarea inseamna ca senzorul este pe duca - daca nu este dus deja - si trebuie inlocuit :)
este legata pe prima sonda O2 care nu are nici o treaba cu catalizatorul (indiferent ca acesta exista sau nu), in schimb aceasta sonda controleaza amestecul in closed loop si ECU invata cum sa corecteze amestecul, "invatare" pe care o aplica apoi si in open loop adica pe scurt schimba sonda ca are potential sa dea peste cap amestecul peste tot si amestec aiurea = knock = ... restul :)

in rest .. chestii normale/irelevante in print screen :)

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #55 on: December 10, 2016, 17:39:03 PM »
Deci sa nu ma avant maine cu mers cu masina / logat ci sa schimb senzorul inainte?
Cum pot gasi part number? (am descarcat Subaru Fast EUR si am cautat pe acolo dar nu vreau sa fac vreo prostie)
Sau ce service recomandati in Bucuresti unde au / pot sa aduca / monteze aceasta piesa?
Eventual cineva prezent / recomandat pe forum? (vreau sa initiez o relatie proprietar-mecanic de durata)
« Last Edit: December 10, 2016, 17:43:43 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #56 on: December 10, 2016, 17:43:25 PM »
iti merge romraider logger ?  ai salvat un learning view ? sau cum/ce vrei sa logezi in mers ?
legat de part number -> vezi aici eventual https://partsouq.com/


STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #58 on: December 10, 2016, 18:37:57 PM »
O2 primar de ej207 e diferit fata de ce vinde rsd
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Răspuns: WRX STi 2004 AKA "Portocala"
« Reply #59 on: December 10, 2016, 18:42:17 PM »
Well, am fost 5 minute la plimbare si a rezultat primul log (am selectat cativa parametri - care mi s-a parut ca suna mai bine) :)

https://dl.dropboxusercontent.com/u/1790502/romraiderlog_20161210_181729.xlsx

Nu reusesc sa salvez learning view - nu stiu ce fisier sa setez la ECU Editor (am un folder cu Impreza STi dar in el sunt o gramada de fisiere cu nume-cod).
Imi da o eroare ca nu poate vedea / salva Learning Table Values pana nu setez in ECU Editor  - ECU definition pentru masina.
Dar nu ma las, o sa cercetez sa vad unde gasesc ce anume trebuie sa pun pentru masina mea - e stufos rau forumul de la RomRaider.

Jumatatea e deja "fiarta" - family time versus masina. :)

O2 primar de ej207 e diferit fata de ce vinde rsd

STI - poti sa imi aducei acel senzor? SS JF1GDBLH34G054441

« Last Edit: December 10, 2016, 18:47:15 PM by backslash »
<?php if ($youAreHappy && $youKnowIt) { clapYourHands(); }