Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
Subaru club Romania

Impreza WRX 2004. Mici intrebari.

type_ra_555

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #40 on: November 20, 2010, 22:53:49 PM »
nu preturile la piese fac nota asa mare, mina de lucru e piperata. spre exemplu la masina mea care e o cotoarba din 99 far dr, proiector dr, aripa dr, radiator, trager = 200 mil. minunativa. si smt-ul are preturi bunicele la manopera  ;D , sa vedeti metrotehnica scoruri de cazi din picioare  :D

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #41 on: November 21, 2010, 22:47:52 PM »
la forester,parbriz plus cheder= 4800 lei.Si nu imi mai amintesc daca era cu sau fara tva.plus vopsit bandouri si bare fata/spate a rezultat un deviz de 13500 leuti.........La SMT

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #42 on: November 26, 2010, 15:36:58 PM »
Update la starea masinii:
Cei de la Brasov au reusit sa ma rezolve cu diferentialul. Aveau niste sateliti de la un diferential schimbat pe garantie, care erau intr-o stare muuult mai buna decat satelitii mei. Acuma pot sa merg fara grija, dar, in viitor voi avea nevoie de un Dif Spate nou.
Momentan se lucreaza la rezolvarea problemei cu apa in portbagaj. Si la alte cateva detalii. Marti o sa fie totul gata :)

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #43 on: November 30, 2010, 11:54:13 AM »
Yey, totul gata.
1. Nu mai ploua in portbagaj. Era o problema si cu chederul de la luneta. Am si interioare noi de portbagaj. :)
2. Hoods-coopul a fost reparat si vopsit/lacuit frumos.
3. Diferentialul spate, reparat. 2 sateliti, din care unul nou. Mai am nevoie de un satelit nou, si o sa am dif-ul spate rezolvat complet. Pana atunci, schimbare de ulei la dif din 30.000 in 30.000.
4. Geometrie Roti

5. Mi-am montat si incaltarile de iarna.

Pana la primavara, nu o sa mai am griji.
Sarumana SMT Brasov pentru seriozitatea de care au dat dovada. Me not going to Subaru Bucuresti anymore.  ::)

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #44 on: December 01, 2010, 10:59:23 AM »
Hello again.
Stiti careva cum as putea sa aflu dimensiunile exacte ale discurilor de frana?
Sunt ventilate fata/spate. 4 pot front, 2 pot rear.
Avand in vedere ca discurile au o varsta, desi functioneaza foarte bine, ma intereseaza pe viitor un upgrade la dba-uri. :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #45 on: December 01, 2010, 11:47:52 AM »
incearca pe cars101.com sau carfolio.com si daca nu gesesti vezi in sectiunea Impreza pe forum un subiect intitulat "Manuale Impreza".

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #46 on: December 02, 2010, 10:05:48 AM »
In unul din manualele de care vorbeam spun ca la modelele turbo ar fi 247/230mm sau 9.72/9.06inch (fata/spate). Poti sa il downloadezi si tu si vei gasi multe informatii utile, cum ar fi dimensiunea placutelor, grosimea discurilor etc.)

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #47 on: December 02, 2010, 16:43:18 PM »
M-am uitat si eu pe ele, am gasit partea cu placutele de frana. Cea cu dimensiunea discurilor, inca nu. Oricum, Ochiometric + ruleta, discurile spate au mai mult de 260-270. 247 fata ar fi enorm de mici. Duster-ul are 280 pe fata, si alea sunt Sub-dimensionate pt cele 1300 kile ale lui. Brembo-urile au 326/316 mm. Dar sunt si ditai etrierele. undeva inspre 290-300 fata si 280 spate as tinde ca stau lucrurile.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #48 on: December 02, 2010, 16:56:19 PM »
Mda... e posibil sa fie gresit acolo. cars101 spun ca impreza WRX 2004 are Front: 11.4" vented twin-caliper piston. Rear: 10.3" solid disc

http://www.cars101.com/subaru/impreza/wrxsti2004.html

Ei vorbesc de modelul american, dar nu cred ca au fost diferente in ceea ce priveste sistemul de franare.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #49 on: December 02, 2010, 18:29:09 PM »
eu am 4pot 2pot de pe wrx 2007 si pe fata sunt de 295mm si pe spate 287mm si distanta intre prezoane 5x100
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #50 on: January 13, 2011, 00:43:22 AM »
woooof, acuma am probleme cu alternatorul...grrr :(

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #51 on: January 25, 2011, 10:43:27 AM »
Pana la urma franele ce dimensiuni au? 295 fata si 266 spate? Mie asa imi da pe un site cu discuri de frana pt WRX

Cu alternatorul care a fost buba si s-a rezolvat?
« Last Edit: January 25, 2011, 11:15:25 AM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #52 on: January 25, 2011, 12:28:33 PM »
Cu alternatorul da, murise puntea redresoare :(
Cu discurile inca nu stiu, cand o sa dau rotile de iarna jos, o sa le masor eu :))

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #53 on: January 26, 2011, 18:18:33 PM »
295x24 fata si 266x18 spate ar trebui sa fie pentru modelele WRX 2000-2005. M-am interesat pe afara ca vreau si eu sa imi iau discuri. Site-urile cu astfel de produse au confirmat.

Atentie la cele de pe spate. O sa iti apara ca cele 266x10 sunt bune. Diferenta intre 10 si 18 este ca cele cu 18 sunt ventilate si sunt stock pentru Europa, in timp ce in SUA stock sunt cele de 10 si sunt dintr-o bucata.
« Last Edit: January 26, 2011, 18:20:43 PM by MihaiFlorescu »

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #54 on: January 26, 2011, 19:16:15 PM »
Dap, am citit nenumarate forumuri din SUA in care ei isi cautau discuri pline de la Legacy GT.
Totusi, nu ar fi fost mai recomandabil daca dimensiunile erau 290 pe spate ? :D
Se pare ca pe WRX-urile dupa 2006 au pus discuri mai mari pe spate, dar nu stiu daca se vor potrivi pe ale noastre.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #55 on: January 26, 2011, 21:04:30 PM »
si mie mi-au spus baietii din state ca ar fi bine sa fac acest upgrade si ca am nevoie de etrierii de la legacy. sincer sa fiu, mi se pare prostie. strici echilibrul masinii. sunt facute si ele cu cap, nu la nimereala. eu o sa merg pe varianta discuri si placute de calitate + conducte de metal si lichid de frana bun. sunt sigur ca diferenta va fi foarte mare. si daca as vrea ceva cu adevarat racing as face upgrade la frane de sti, dar pentru strada e suficient ce vreau sa fac.

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #56 on: January 26, 2011, 21:26:58 PM »
Sa maresti dimensiunea discurile pe spate fara fata nu cred ca este o idee prea buna mai ales pentru repartitorul de frana de pe puntea spate, parerea mea ori un kit fata ca inceput ori un upgrade catre frane de sti
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Rspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #57 on: January 30, 2011, 21:38:57 PM »
Hai ca m-am prins de ce lumea din State recomanda upgrade-ul la frane de Legacy. La ei sunt stock etrierii 2/1 pistonase, nu ca la noi 4/2. La ei etrierii gen Brembo (cei pe care scrie SUBARU, cum avem noi) au aparut abia cu modelul 2006, nu ca la noi din 2001. Asa zisul upgrade e de fapt un downgrade pentru noi.

Lasa franele asa cum sunt ca sunt bune! Umbla la placute, la lichidul de frana si conducte de frana. Lasa discurile in pace daca mai au carne si daca trebuie sa le schimbi, ia-ti unele la aceeasi dimensiune sau daca vrei mai mult si ai bani varianta recomandata de STi mi se pare ideala.

Numai bine!

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #58 on: February 05, 2011, 17:56:30 PM »
Cat timp a stat masina la reparat pt alternator, dupa reparatie cineva inteligent de la acel service, a parcat masina cu fana de mana trasa. :( Si o sapt jumate cat nu am avut acces la ea, a stat in frig. Rezultatul? Imi trepideaza urat rau cand pun frana. Am ajuns la service la Brasov, si le-am spus daca a ramas ceva mizerie prinsa si inghetata, sa o curete. Altfel, daca nu se poate, va insemna un set nou de discuri pe spate. :( Nasol moment, nu-mi doresc sa schimb discurile spate pe .....inconstienta altora.

Si ghinioanele continua. Am facut directia de 2 ori, presiune la roti verificata, si masina tot trage dreapta si trebuie volanul un pic stramb ca sa merg drept. Verdictul per moment ar fi ca puntea spate ar fi deplasata :( Probabil de la acea dauna de care am aflat la Omniasig. Am uitat sa le zic astazi cand am lasat masina la ei, sa verifice si caseta de directie. Le spun luni. De obicei asta pateam eu la Dacie. But, this is not Dacia :(

celalalt

Răspuns: Impreza WRX 2004. Mici intrebari.
« Reply #59 on: February 07, 2011, 13:41:27 PM »
frana de mana nu e cu tambur?chiar daca ai discuri?Si daca i-ai facut geometria,baietii aia priceputi ar trebui sa-ti poata spune si de unde e problema.Mie mi-au zis la o dacie ca tot ai adus vorba,si am primit o lista de piese necesare.Ei trebuie sa stie care e problema masinii.Daca nu schimba service-ul