Out&Back
Subaru club Romania

Out&Back

Re: Out&Back
« Reply #160 on: April 15, 2020, 12:31:02 PM »
Prima data se face reglajul la saboti (ai un dop de cauciuc pe protectia de metal a discului pe unde bagi surubelnita si reglezi).
Dupa aceea iti reglezi cursa manetei.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

puiu

  • 787
Re: Out&Back
« Reply #161 on: April 15, 2020, 20:05:48 PM »
7 dinti e cursa normala dim cate stiu
« Last Edit: April 15, 2020, 20:11:14 PM by puiu »

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #162 on: April 16, 2020, 08:46:26 AM »
 Conform manual cursa manetei este de 5-6 dinti la o forta de tragere de 200N
 Cum a spus si Pfaizzzer, scoti capacelul de cauciuc si reglezi mai intai sabotii. Procedura din manual este de a misca dintii in sus (desfacere) pana sabotii freaca usor, dupa care dai in jos 3-4 dinti.
 Dupa ce fac si roata stanga spate probabil o sa reglez si maneta.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #163 on: April 18, 2020, 14:32:12 PM »
 Am desfacut si la roata stanga spate, curatat uns etc  :)
 Am reglat frana de mana la ambele roti 3 dinti in jos, nu am mai reglat maneta. Acum tine bine la al-5-lea click la maneta, daca fortez un pic trece si la urmatorul dinte, nu am incercat mai mult de frica sa nu se rupa ceva  ;D . Pe scurt, acum maneta tine cam cu 2 dinti mai jos fata de ce era inainte.
« Last Edit: April 18, 2020, 14:33:07 PM by PTR »

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #164 on: July 18, 2020, 12:22:16 PM »
 Intr-un final le-am adus acasa




Sa vedem ce va iesi la final  :)

Re: Out&Back
« Reply #165 on: July 18, 2020, 13:49:06 PM »
O si inalti?

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #166 on: July 18, 2020, 15:12:53 PM »
 Ar trebui sa fie un pic mai sus fata de standard si o sa se mai ridice inca un pic cand o sa pun alta dimensiune la anvelope. Ca distanta de la aripa la butuc acum este la toleranta minima din manual.
 La cat am mers in ultima vreme nici nu conteaza, dar sa termin ce am inceput si mai vedem ce mai urmeaza..

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #167 on: July 24, 2020, 17:57:54 PM »
Before


After


Acum sunt curios la ce inaltime se stabilizeaza suspensia.. posibil sa fie nevoie de un distantier de 5mm la suspensia spate, dar mai astept ...
Mai spre toamna o sa pun si anvelope 215/65/16, totusi dimensiunea 215/70/16 mi se pare prea aproape de diferite componente...

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Out&Back
« Reply #168 on: July 24, 2020, 18:30:18 PM »
Pare mai sus ca fosta lu’ Mihai. Sper sa se mai lase.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

kkennyy

  • 1763
Re: Out&Back
« Reply #169 on: July 24, 2020, 20:11:37 PM »
Acum ce dimensiune are pe ea? Pare ca mai are nevoie de niste guma sa umple arcadele, cam bate vantul pe-acolo :D Arata bine oricum :)
Forester XT SJ 2018

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #170 on: July 24, 2020, 22:01:30 PM »
 Standard are 215/60/16 cu janta de 6.5 latime. Pusa anvelopa pe jantele cu latime 7 din poza , pierd cam 5mm garda la sol... masurat... :)
 Cu anvelope 215/65/16 pe janta de 6.5 ar trebui sa se mai ridice cam 2 cm.
 O sa iau ori niste allseason de omorat cum am acum, ori unele mai decente cum sunt BFgoorich Urban Terrain.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #171 on: July 27, 2020, 20:07:31 PM »
 Fata e pe la 44.7cm de la centru butuc la marginea aripii iar spatele un pic aiurea 43.5 cu 44... probabil cum s-a tasat inelul de cauciuc din partea de sus a arcului. O mai las un pic si probabil o sa-i fac niste distantiere de 1cm pe spate.
 Am mers un pic cu ea pe o sosea in lucru, 2 roti pe asfalt si celelalte pe partea cu piatra tasata si denivelata... merge foarte bine ... fara emotii cu 60-70  :D . Pe curbe a disparut mult din ruliu, e altceva..

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Out&Back
« Reply #172 on: July 27, 2020, 20:45:00 PM »
Ar trebui să simți și spatele că se stabilizează mai repede peste trecerilor de pod și limitatoarele de viteza.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #173 on: July 27, 2020, 21:37:36 PM »
 Inca nu avea balans pe spate, ii pusesem arcurile spate de la sls-ul care a fost pe cealalta. Erau un pic mai groase si mai compensau din uzura amortizorului. Dar oricum se simt amotizoarele noi.. Am schimbat suspensia pentru ca nu imi vine sa ma despart de ea , chiar daca as putea lua ceva mai nou...
 Inaltimea la marginea inferioara a pragului, in dreptul stalpului de la mijloc, este acum pe la 25cm.
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #174 on: August 10, 2020, 09:30:52 AM »
 Nu am apucat sa merg prea mult.. si din cauza schimbarii unghiului la planetara fata a cedat burduful din dreapta dinspre cutie.. :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #175 on: August 13, 2020, 07:40:33 AM »
 Ieri am fost la WIM si am schimbat burduful de planetara. Avea unul de pe generatia noua, diferit ca si cod fata de ce este pe seria mea dar care s-a potrivit foarte bine. Are materialul un pic diferit si ceva diferente la unele dimensiuni, dar in rest nici o problema. S-a lucrat curat, frumos si fara graba .... mai multe impresii cand o sa aibe topic dedicat pentru service  :)

WIM

  • 670
Re: Out&Back
« Reply #176 on: August 13, 2020, 10:52:32 AM »
Multumim pentru vizita, ne-a facut mare placere! Cat despre topicul dedicat, asteptam sa incheiem toate formalitatile si ii dam drumul  :)

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Out&Back
« Reply #177 on: August 22, 2020, 20:41:14 PM »
Cum a rămas cu amortizoarele noi? E ok pe autostrada și pe viraje ?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #178 on: August 23, 2020, 13:43:58 PM »
 Nu am mers prea mult cu ea la drum lung. Amortizoarele pe fata sunt echivalenta la originale pe kayaba, pe spate sunt tot kayaba dar echivalenta pentru generatia anterioara. Per ansamblu suspensia e mai rigida datorita arcurilor mai tari dar inca suficient de elastica pentru a nu fi deranjata. Singura "problema" este ca fata s-a ridicat mai mult decat ma asteptam, dar o sa-i pun curand distantiere la flansele spate pentru a compensa diferenta.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #179 on: September 26, 2020, 14:35:40 PM »
 Montat si inaltatoare spate de 2 cm  :)

 host photos