Out&Back
Subaru club Romania

Out&Back

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Out&Back
« Reply #80 on: November 04, 2018, 06:14:39 AM »
Nu mai pune mizerii de aditivi in benzina. Injectoarele de Subaru ori merg ori crapa de tot.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #81 on: November 07, 2018, 22:04:54 PM »
 Se pare ca la aspirat au mai fost unele probleme cu injectoarele galbene, vorbesc unii prin uk, dar totusi nu se schimba codul in programul Subaru cum se intampla de obicei la piesele cu probleme... Pe de alta parte se schimba codul la bobina de inductie... dar ma asteptam sa am simptome pe gaz nu pe benzina.. O s-o masor in weekend sa vad daca e in specificatii. Nici un cod de eroare de la care sa pornesc.
 O fi un motiv si faptul ca a mers aproape numai in oras ultimul an... O s-o mai aerisesc un pic la drum intins.
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #82 on: December 02, 2018, 18:20:49 PM »
 A primit acum 3 saptamani anvelope de iarna, le-am pus pe jantele de 17" de la cealalta..
 A mers cam 4k km de la schimbul de ambreiaj. Ea merge bine iar eu am inceput sa ma obisnuiesc cu zgomotele suplimentare de la volanta, se apropie schimbul de ulei si mai vedem dupa accea.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #83 on: December 08, 2018, 15:34:31 PM »
 Am schimbat azi uleiul, am mers pe 5w30 Mercedes 229.51 pentru molibden si pentru ca norma prevede pastrarea vascozitatii 90 ore, standardul este de 30 ore..
 https://oil-club.de/index.php?thread/5-mercedes-benz-229-51-a0009899701aaa6/

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #84 on: December 23, 2018, 18:21:26 PM »
 Mai demult mi se parea ca se incalzea mai repede decat automata. Analizand o perioada cum variaza temperatura la drum lung si in oras, i-am schimbat azi termostatul. Dupa o tura prin zona, e mai bine.... mai vedem la drum lung.
 Acul indicatorului de temperatura este insensibil si la diferente de 10 grade ale temperaturii.. si cica de ce se f chiulasele...  ;D

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #85 on: December 27, 2018, 22:00:09 PM »
 Varianta detaliata pentru amatorii de cifre   :)
 Suspiciunile ca ceva nu este ok au aparut cand dupa o lunga frana de motor pe coborare temperatura nu a scazut sub 86C, iar in mers normal statea mai mult la 90C. Credeam ca este de la gaz, ulei, dor de duca  ;D..
 Acum la drum intins sta la 83C cu rare variatii spre 84C. In traficul lejer din oras cu greu mai trece de 90C, doar daca prind coloana.
 Alte valori dupa ce trec la ulei 0w40 si cresc temperaturile.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Out&Back
« Reply #86 on: December 27, 2018, 22:15:14 PM »
Sper sa gresesc, mai ai rabdare cu temperatura - daca ai sch termostatul probabil ai aerisit sistemul si momentan nu are gaze - si sper sa nu fie doar momentan... :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #87 on: December 27, 2018, 23:26:54 PM »
 Urmaresc gazele   ;D
 Am aerisit , dar este posibil sa mai fie ceva la vaporizatorul de GPL din cauza pozitiei... ies dupa cateva cicluri de utilizare. Nu avea aer inainte de schimbat termostatul. Aspectul lichidului din vas si nivelul din radiator le urmaresc constant. ;)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #88 on: January 20, 2019, 12:54:22 PM »
 Sistemul este etans, dupa cateva cicluri a iesit si aerul din vaporizatorul de GPL, nu se aduna gaze in radiator iar antigelul este curat. Si daca tot sta cam cu 5 grade mai jos temperatura antigelului s-a injumatatit consumul de ulei 5w30...
 Saptamana viitoare o sa incerc sa-i curat sistemul TGV din galeria de admisie, parca porneste inecata cand este caldut motorul. La cald sau rece nu are probleme.
 Cum sunt virusat cu electroni, daca auziti de cineva care cauta sa cumpere modelul asta de masina puteti sa-mi dati pm pana ma hotarasc sa pun anuntul...  :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #89 on: January 26, 2019, 11:36:44 AM »
 La cata gheata are pe ea cred ca a ajuns la sarcina maxima , as putea zice ca inca se tine bine  :)
 

 

kkennyy

  • 1763
Re: Out&Back
« Reply #90 on: January 27, 2019, 16:34:30 PM »
Cum sunt virusat cu electroni, daca auziti de cineva care cauta sa cumpere modelul asta de masina puteti sa-mi dati pm pana ma hotarasc sa pun anuntul...  :)
Daca era model 2015 iti faceam o oferta :D
Forester XT SJ 2018

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #91 on: January 27, 2019, 17:32:50 PM »
 Daca era...  :) inca am dubii daca ar fi bine sa o dau , doar pentru altceva ce as baga in priza ca aspiratorul  ;D . De aceea am si scris doar aici, pentru ca m-am cam atasat de ea si as vrea sa vad ce face mai departe... altfel as fi ales olx... oricum nici preturile nu sunt cine stie ce, dar numai lansarea ideii de a3a masina si dorm in cort pe camp  ;D
 Si cum nu am mai scris nimic interesant.... rezonanta pe care o auzeam nu are legatura cu motorul ci cu transmiterea zgomotelor din cutie datorita volantei simple... zgomote generate de cel putin o roata usor infranata datorita folosirii lichidului de frana ca lubrifiant la montarea burdufului pistonasului de etrier. Un etrier e remediat complet , pentru siguranta vor urma si restul cand se incalzeste putin.

Re: Out&Back
« Reply #92 on: February 03, 2019, 18:29:04 PM »
Unde tii tu masinuta asta de n-am vazut-o niciodata in oras?

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #93 on: February 03, 2019, 21:25:14 PM »
 Acasa , la periferia Bucurestiului, in curte si la munca in general in incinta.... Poate avem trasee diferite.  :)
 E doar un Outback care are o varsta dar in care am incredere sa plec oriunde in Europa .
 Ieri a primit si garnituri noi la toti etrierii, la vara o sa primeasca si discuri/placute noi pe fata.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #94 on: May 09, 2019, 21:51:02 PM »
 Am curatat acum ceva timp si galeria, era foarte curata de la lichidul de uns supape pt gpl cred... problema cu pornitul era din alta parte. O garnitura la vaporizatorul de gaz era fisurata si dadea gaz prin furtunul de vacuum din galerie, iar dupa ce statea pornea inecata.
 Am schimbat si uleiul , pus 5w40 ... dar ca si de alte dati nu imi place cum merge, se tureaza mai greu motorul. O sa-i pun iar 5w30 dar cu ceva mai mult molybden fata de ultimul.
 Rezonanta e tot acolo, este acelasi simptom care apare la impreza dupa cautare "lightweight flywheel rattle"  :). Poate o sa incerc un ulei 75w90 cu vascozitate 17 la 100C ( majoritatea au 15) sau ii fac un cocktail.
 Avem 222k si inca merge  ;D

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #95 on: May 12, 2019, 18:36:57 PM »
 Manerul pentru deschis hayonul se misca greu si nu prea mai revenea... m-a mancat in talpa sa il dau jos ca sa-l curat si sa-l ung... din "fericire" am ajuns sa desfac tot hayonul ca sa-l dau jos, dar macar acum se misca normal.

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #96 on: September 14, 2019, 13:42:26 PM »
 Unul din pivotii schimbati acum 1 an l-am schimbat in iulie, era un producator la care nu ma asteptam dar se pare ca a scazut si asta standardul..
 Cred ca unul din rulmentii pe fata e pe duca, parca se mai aude ceva incet uneori. Incep sa ma gandesc ca zgomotul din cutie e cauzat de acest rulment care inca nu huruie dar e posibil sa se invarta un pic mai greu. Nu stiu cand o sa apuc sa schimb rulmentul.
 Nu a mai adunat multi kilometri, la mers in afara orasului si in concedii am folosit duba :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #97 on: October 30, 2019, 13:30:41 PM »
 Zilelea astea a facut 1 an de cand am schimbat ambreiajul.... si cam 20k km :)
 Rezonanta s-a diminuat foarte mult dupa ce am umblat la presiunea in roti, mai ales diferenata fata - spate. Pe asfalt proaspat nu se mai aude mare lucru. In rest nimic deosebit.
 Inca nici eu nu sunt convins , dar cred ca zilele astea pun anunt de vanzare in sectiunea dedicata....
 

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #98 on: November 10, 2019, 15:25:25 PM »
 230.000 weekendul asta
 Am schimbat placutele pe fata la sacrificiu, pana ma hotarasc la ce schimb cand umblu acolo, pe langa discuri.
 Reparat 2 actuatoare de la inchiderea centralizata care o luasera razna.
 Schimbat ulei motor, pus 5w30 Mercedes  O0 , merge bine . Cu 5w40 nu e chiar fericita..
 Incepe sa se aplice reclama de la Subaru, cred ca ramane in familie pana "crapa"... nu mai pun nici un anunt, daca apare cineva interesat poate sa dea mesaj  :)

PTR

  • 570
Re: Out&Back
« Reply #99 on: January 10, 2020, 10:03:20 AM »
 Din categoria cascadorii rasului, rezonanta nu avea legatura cu volanta .... venea din alta parte din fata si se transmitea central prin caroserie  ;D ..... Dupa remediere, as putea spune ca nu este o diferenta substantiala de zgomot fata de volanta cu masa dubla.