winter track day !!! adancata 14/01/2017
Subaru club Romania

winter track day !!! adancata 14/01/2017

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #40 on: January 14, 2017, 18:31:29 PM »
Sper sa mai veniti si la altele, cu sau fara circuit in discutie.

Okesz, apasa butonu ;) si bucura-te de outback fara limitari

Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #41 on: January 14, 2017, 18:39:49 PM »
cu mare placere voi veni!

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #42 on: January 14, 2017, 18:40:47 PM »
A fost FUN, chiar daca s-a mai si iesit in decor, ca sa zic asa, s-a latit circuitul :)) . Cu zapada asta, am intrat si eu pe circuit la volan, nu doar pasager. Iarna la volan, vara pasager  ::)
Asteptam sa mai ninga si sa mai bagam o ieseala din asta  8)
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #43 on: January 14, 2017, 23:47:40 PM »
fu fain!
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #44 on: January 15, 2017, 00:42:55 AM »
super fun !!!
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #45 on: January 15, 2017, 03:11:16 AM »
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

STI

  • *
  • 2152
  • Uatzi
    • STIShop.ro
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #46 on: January 15, 2017, 20:04:56 PM »
bravo baietii, vad ca a mers distractia.
Most sports require only one ball, motorsport requires two...

"STIShop.ro"

Make the forum great again!

Okesz

  • 177
  • Outback 3.0 2006
Răspuns: winter track day !!! adancata 14/01/2017
« Reply #47 on: January 17, 2017, 10:47:03 AM »
Printre altele, la Adancata am aflat ca si un motor cuplat la cutie automata se poate opri in mers.
Mai concret: m-am rasucit cu 180 de grade pe circuit si ma gandeam s-o las sa curga cu spatele si o intorc dintr-o miscare "ca-n filme", dar cutia automata are probabil o protectie si motorul s-a oprit.
Mentionez ca nu am simtit nimic, masina mergea cu spatele parca cutia ar fi fost in "N".
Dupa ce am oprit, am pus levierul in "N" si a pornit din prima, fara vreo eroare in bord.

Oricum super interesanta experienta avuta la Adancata, desi prima sesiune am mers cu VSC-ul si nu prea a fost fun.
Dealtfel VSC-ul Subaru este destul de permisiv, intra in functiune doar la derapaje mari, de ex. m-a lasat sa ma invart in parcare.
Rasucirea a fost in a doua sesiune cu VSC-ul oprit (multumit lui Mihai - eu pur si simplu n-am observat butonul de 3 ani de cand am masina :) )