2017 XV generatia ll
Subaru club Romania

2017 XV generatia ll

Sese

  • 468
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #100 on: October 06, 2017, 10:47:45 AM »
Avem, in sfarsit, preturi si informatii noi.
Atat XV-ul, cat si Impreza, vor fi disponibile si cu 1,6, dar si cu 2.0. Credeam ca Impreza va fi doar 1,6 dar m-am inselat.
Nu va exista decat transmisie automata CVT, cutia manuala a disparut complet.

Preturile sunt cam asa:  de la 25000 Impreza 1,6 Comfort la 28500 Impreza 2,0 Exclusive. Cica o sa fie si o Impreza 2,0 Sport, la 31700. Sport insemnand un numar de dotari suplimentare si ceva diferente la bari si grila, nimic in plus la motorizare.
XV-ul incepe la 26000, 1,6 Comfort si se termina la 33000, 2.0 Exclusive Plus.

Vor exista si nivelele de baza Trend, pentru ambele modele, mai ieftine, dar cu disponibilitate limitata.

E clar ca masinile s-au scumpit putin, primesc in plus doar Eye Sight-ul care e si pe Levorg-ul 2017, Active Torque Vectoring si cateva optiuni ce nu erau disponibile pana acum ( Oglinda heliomata, DAB, incalzire in volan, faruri adaptive cu led, roti pe 18").

Inca nu este stoc, am ales un XV Exclusive Sunshine Orange, desi am fi preferat culoarea noua, Cool Gray Khaki. Speram sa-l primim la sfarsitul anului sau in primele saptamani din ianuarie.

Pentru celelalte modele va trebui insa sa asteptam, ca si restul clientilor, pana la intrarea stocului in Europa, undeva in martie-aprilie 2018.

Comentarii, pareri?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #101 on: October 06, 2017, 11:35:55 AM »
Drive test? :D

Sese

  • 468
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #102 on: October 06, 2017, 11:47:14 AM »
Drive test? :D

Direct.
Si tu primul!
O sa luam si ceva de stoc, doar sa inceapa sa ajunga masini.

As fi vrut sa intreb aici daca considerati oportuna o Impreza de drive-test de 1,6.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #103 on: October 06, 2017, 12:27:00 PM »
Eu cred ca ar fi interesanta.

Pentru un posibil cumparator cred ca este mai usor sa zica "Imi plac dotarile, masina, dar vreau mai multa putere. O iau, dar cu 2.0 va rog", decat sa zica "Oare cum e motorul mai mic? O fi prea putin? Sa risc? Sa mai astept ca poate vine si un 1.6 la teste?"

Dar voi stiti ce se vine/cauta cel mai bine in showroom. Ii invit si pe ceilalti sa isi exprime opinia.

marr

  • 2208
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #104 on: October 06, 2017, 13:25:09 PM »
...

E clar ca masinile s-au scumpit putin, primesc in plus doar Eye Sight-ul care e si pe Levorg-ul 2017, Active Torque Vectoring si cateva optiuni ce nu erau disponibile pana acum ( Oglinda heliomata, DAB, incalzire in volan, faruri adaptive cu led, roti pe 18").

....

Comentarii, pareri?

1. Dotarile suplimentare care mie unul mi se par un mare "+" fata de versiunea curenta - in afara de Eyesigth (care mi se pare un must have !):
- X-Mode
- Apple Car Play / Android Auto
- Farurile cu LED;
Pe primele doua le-ai omis, de aia am simtit nevoia sa completez !

2. Abia astept sa-l vad live, si poate sa "ma dau" cu el, desi, in mod cert, peste 2-3 ani cand voi schimba XV-ul actual, va fi un Forester su un Outback !

3. Nu stiu ce sa zic de Impreza 1.6.
Pe de o parte, Mihai are dreptate.
Pe de alta parte, nu stiu cati clienti ar fi cu realmente dispusi sa dea 25k Euro pe un motor de 1.6 aspirat !
Si cei care ar dori totusi o Impreza, in proportie de peste 90% ( estimez eu) ar merge pe motorul de 2.0. In acest caz, exista riscul sa fie dezamagiti de dinamica si sa spuna "pas" !
Bine, in acest ultim caz, ar fi si varianta de "rezerva" - sa faca un drive-test cu XV-ul de 2.0 ca sa aiba o idee despre dinamica.
Nu stiu ce sa zic !
Voi le stiti mai bine pe astea deoarece voi sunteti in contact direct cu potentialii clienti si aveti informatii de la "prima mana" despre ce anume cauta.
Voi stiti cate Impreza din generatia curenta ati vandut ( daca s-au vandut) si ce anume au cautat cumparatorii.

PPS: Eu raman la parerea ca - cel putin in Romania - daca s-a pastrat diferenta de ~ 2000 Euro intre Impreza si XV, 99,99% dintre potentialii clienti ar alege XV-ul.
Se prea poate ca in Germania, Elvetia, Belgia, Olanda, UK, etc sa se vanda binisor Impreza de 1.6 catre clientii ce cauta in primul rand siguranta.
Dar, in Romania, e altceva: clientul e sarac da' fudul !
Nu vrea sa rada copii de la bloc de el ca a dat 25k pe un motor de 1.6 !
Da' poate ma insel ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #105 on: October 06, 2017, 14:46:15 PM »
Sese, spor

Nu stiu ce sa zic de 1.6. Eu am 2.0 benzina pe XV si e ok spre lenes. 1.6, din punctul meu de vedere, este prea putin pentru o masina care este un all roader, nu doar masina de oras.

Nu vad prea agil 1.6-le cu bagaje si 4 adulti, pe drumuri de munte.

Foarte posibil ca pe acest forum proportia oamenilor ahtiati dupa cai putere sa fie mult mai mare decat a celor care respecta limitele de viteza in zonele urbane.
« Last Edit: October 06, 2017, 14:46:46 PM by dan.pavel »

Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #106 on: October 06, 2017, 14:55:49 PM »
...

E clar ca masinile s-au scumpit putin, primesc in plus doar Eye Sight-ul care e si pe Levorg-ul 2017, Active Torque Vectoring si cateva optiuni ce nu erau disponibile pana acum ( Oglinda heliomata, DAB, incalzire in volan, faruri adaptive cu led, roti pe 18").

....

Comentarii, pareri?

..........................................................................................
Dar, in Romania, e altceva: clientul e sarac da' fudul !
Nu vrea sa rada copii de la bloc de el ca a dat 25k pe un motor de 1.6 !
Da' poate ma insel ...

O constatare pe care am facut-o si eu de-a lungul timpului,  dar m-am abtinut  sa o lansez pe aici de frica patriotilor.
Am constatat ca  in Romania  clientul sarac da'  fudul  vrea numai model de top,  cu volan incalzit,  cu turbo, cu eye-sight, cu piele, trapa, Active Torque Vectoring , mag-uri , faruri cu LEd sau xenon, GPS, semnalizare in oglinzi,  etc...etc,....  cu motor maaaaaare dar pe care nu e in stare sa il alimenteze cu destula benzina ca e scumpa si leafa mica,  si asta de frica vecinilor ca vor rade de el ca ce masina nashpa are. Nu reusesc sa inteleg  necesitatea  aceasta de a lua  model de top  sau nimic.
Din contra, aici  desi   puterea de cumparare a banului e mai mare iar lefurile nu sant deloc mici,  si o masina pe care o cumperi iti manaca mai putin de 25%  din salariu ,  cam 90%  din cumparatori  (din spusele dealer-ului  de unde imi iau eu masinile)   isi cumpara modelul de baza , eventula mai adauga max.  1-2 optiuni, de obicei cutie automata din comoditate.  Dealerii au  dificultati aici in a-si vinde modelele de top deoarece majoritatea cumparatorilor ori nu  gasesc necesara chletuirea de sume mari pe niste  fudulii mai mult sau mai putin inutile sau prefera sa isi cheltuie banii pe lucruri mai importante si nu pe ceva care sa isi impresioneze vecinii.
..................................   parerea mea !   :angel:
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #107 on: October 06, 2017, 15:25:36 PM »
O masina mai dotata te ajuta in conditiile in care stai foarte mult in trafic. Anumite dotari iti fac viata mai usoara.
O masina mai dotata va genera mai mult interes cand se vinde la mana a doua.
O masina mai dotata va fi interesanta mai mult timp si asta este un lucru bun pentru cei care cumpara o masina noua o data la multi ani.

Nu este de capra vecinului sau de invidia lui. Asa functioneaza aici. La fel cum sunt si cei care cauta doar sa fie transportati din A in B si nimic mai mult.
« Last Edit: October 06, 2017, 15:26:47 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #108 on: October 06, 2017, 15:53:51 PM »
Adi, nu prea mai e valabila teoria ta, cel putin in randul maselor cat de cat mai dezghetate. Am coleg care si-a luat ultimul megane cu cel mai mic motor (dizal... ca deh, romania) dar cu dotari maxime posibile. Deseori nici nu prea ai de ales, daca vrei anumite dotari trebuie sa iei motorizari superioare, si invers, daca vrei un anume motor trebuie sa iei si ceva dotari.

In alta ordine de idei as fi curios cat ar fi acum un Forester 2.0 benzina chel, daca ar fi chel, cum am luat eu SG-ul in 2008: adica doar dotari de siguranta, gen airbags/abs/esp, oglinzi incalzite, si cam atat! In rest era cheala, avea si un radio-CD 1-DIN. La promotie am prins-o cu 20700E!

Dar poate sunt eu anacronic...
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #109 on: October 06, 2017, 15:57:57 PM »
eu nu inteleg preturile.... :o

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #110 on: October 06, 2017, 16:01:20 PM »
In alta ordine de idei as fi curios cat ar fi acum un Forester 2.0 benzina chel, daca ar fi chel, cum am luat eu SG-ul in 2008: adica doar dotari de siguranta, gen airbags/abs/esp, oglinzi incalzite, si cam atat! In rest era cheala, avea si un radio-CD 1-DIN. La promotie am prins-o cu 20700E!

Vezi ca exista. Am dat eu din greseala peste unul.
Pe la 21-23k. Gasesti pe site-urile europene de vanzari masini.

Sa revenim la subiect totusi.
« Last Edit: October 06, 2017, 16:02:21 PM by MihaiFlorescu »

Sese

  • 468
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #111 on: October 06, 2017, 16:26:22 PM »
Eu sunt de parere ca la toate marcile de masini au crescut preturile in ultimii 10 ani.

Nu mai exista Logan de 5000 de euro, Cee'd-ul 1,4 benzina costa 9900 euro in 2008 si e 12000 astazi.

Cred ca explicatia sta intr-un numar de motive legate intre ele. Cererea in primul rand, eu cred ca toti ne dorim sa conducem masini mai placute si mai confortabile, dar si faptul ca este o cale prin care, adaugand valoare unui produs, fabricantii isi cresc castigurile.

M-as mai gandi si la diferenta de tehnologie pentru a face o masina moderna mai curata si mai sigura.

Apropos, Top Safety plus pentru XV in State. http://www.subaru-global.com/news/

marr

  • 2208
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #112 on: October 06, 2017, 16:37:23 PM »
.....

Apropos, Top Safety plus pentru XV in State. http://www.subaru-global.com/news/

Da !
Si in Japonia a obtinut cel mai mare scor din istorie = 199,7 puncte obtinand si distictia Grand Prize for Crash Safety Evaluation : https://www.forbes.com/sites/peterlyon/2017/05/31/how-safe-is-the-new-subaru-xv-crossover-good-enough-to-win-multiple-awards/#7d1137e13d32

Quote
In the annals of offset barrier crash tests at 64 km/h, no car absorbs the collision and dissipates the impact energy as effectively as Subaru’s new XV crossover. In Japan, at least. In fact, the XV’s crash safety results were so high that they set a new Japanese record for chassis integrity and safety.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

andea79

  • *
  • 4007
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #113 on: October 06, 2017, 17:02:58 PM »
pai nu stiu altii cum sunt dar la preturile astea si tinand cont si de aia 10k de la stat viitoarea mea masina de oras va fi electrica....

john_b

  • 188
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #114 on: October 06, 2017, 17:33:02 PM »
Sese, spor

Nu stiu ce sa zic de 1.6. Eu am 2.0 benzina pe XV si e ok spre lenes. 1.6, din punctul meu de vedere, este prea putin pentru o masina care este un all roader, nu doar masina de oras.

Nu vad prea agil 1.6-le cu bagaje si 4 adulti, pe drumuri de munte.

Aprob 100%.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #115 on: October 06, 2017, 17:46:09 PM »
Doar ca intreba de Impreza ;D nu de xv, iar impreza cred ca poate fi folosita ca masina de oras + suburbii.

Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #116 on: October 06, 2017, 17:51:28 PM »
Ai dreptate.
Ce vreau sa subliniez....dupa parerea mea 1.6 e doar pentru oras. Merita sa-ti iei un subaru doar pentru oras?

marr

  • 2208
Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #117 on: October 06, 2017, 17:55:02 PM »
... Merita sa-ti iei un subaru doar pentru oras?

Unii ar zice ca da !
Ma rog, unele, pe care le stim noi ... ::)
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: 2017 XV generatia ll
« Reply #118 on: October 06, 2017, 18:56:46 PM »
Nu se aude nimic concret despre eliminarea taxelor vamale pentru importurile in Europa din Japonia? Ar fi un impuls pentru Subaru si suratele japoneze
XV 1.6 baza la 26k nu pare vreo super'oferta, insa 2.0 ala la 33k (in functie de ce anume include ca dotari si ce pret ar avea optionalele) ar putea fi o optiune interesanta. Pacat ca s'a decis doar ptr CVT
« Last Edit: October 06, 2017, 18:58:57 PM by andrei0241 »

2017 XV generatia ll
« Reply #119 on: October 06, 2017, 21:09:30 PM »
Dupa cate am citit eu pe aici,  acum cateva saptamani s-a semnat un tratat economic intre Canada si UE care elimina niste taxe, vamuri si alte de-astea.  Nu stiu daca asta atinge si piata auto,  dar daca da nu devine oare interesata achizitionarea unui XV  (sau alt model)   din Canada ? pentru ca aici un XV de exemplu costa vreo 30K $can. (+transportul +putina bataie de cap)   pe cand in Europa  costa peste 30.euro !   (astazi 1 EURO = 4.5775 Lei  , 1 $can = 3.1079 )
...............................  parerea mea !   :angel:
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !