2017 XV generatia ll
Subaru club Romania

2017 XV generatia ll

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #20 on: April 04, 2017, 21:15:49 PM »
Eu cred ca XV-ul este ideal pentru conditiile de relief ale tarii noastre cu conditia sa nu duci masina in off-road. Este un SUV compact si pentru o familie fara copii dar dornica de plimbari pe macadam reprezinta o alegere corecta.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #21 on: April 04, 2017, 23:13:47 PM »
Eu as paria ca XV'ul se descurca mai bine decat Forester'ul in offroad. Si poate intra in ecuatie si un copil, atata timp cat la plimbari sotia nu imi muta sifonierul in portbagaj :D

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #22 on: April 05, 2017, 00:36:28 AM »
Eu as paria ca XV'ul se descurca mai bine decat Forester'ul in offroad. [...]

Eu nu!
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #23 on: April 05, 2017, 00:48:46 AM »
Dac'am fi toti de aceeasi parere, nu ar mai fi avut rost pariul, nu?  ;D

marr

  • 2205
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #24 on: April 05, 2017, 10:05:53 AM »
Eu as paria ca XV'ul se descurca mai bine decat Forester'ul in offroad. Si poate intra in ecuatie si un copil, atata timp cat la plimbari sotia nu imi muta sifonierul in portbagaj :D

Ai pierde !
Da, au aceeasi garda la sol ( 22 cm), este ma usoara cu peste 100 kile si ( cu exceptia XT-ului) au aceleasi motorizari.
DAR, in off-road Foresterul este avantajat de unghiurile de atac si degajare mai bune !
On-road insa, la motorizari similare, datorita greutatii reduse, aerodinamicii mai bune si suspensiilor mai dure, XV-ul este mult mai sprinten !

Si da, poate reprezenta fara probleme o masina de familie, pentru persoane active.
Spatiul pentru pasageri este mai mult decat suficient iar pentru bagaje ... noi am fost vara in concedii, cu doi copii, si cu un Polo !
Oricum, in afara de un slip, pantaloni scurti si niste tricouri nu-mi iau in concediu decat cardurile !
Daca e mai "grav", in caz de urgenta, se poate pune si un copârșeu pe acoperis ( a se citi: cutie portbagaj).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #25 on: April 05, 2017, 10:21:41 AM »
Gata! M-ati convins! Dau Outback si iau XV :D

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #26 on: April 05, 2017, 10:39:57 AM »
In afara unui portbagaj mai putin generos eu nu-i vad niciun dezavantaj. Ca masina de zi cu zi in traficul urban (inclusiv jungla bucuresteana) dar si ca o masina de week-end, mai rustic, cred ca este o alegere corecta.
Are o masa mai mica, deci consuma mai putin decat Forester (comparand modelele de 2.0 benzina/Diesel in varianta manuala). Are dimensiuni mai mici, deci se conduce mai usor.
Mie imi place ideea de SUV compact in general si XV-ul in mod special insa il depuncteaza faptul ca nu are turbina pe 2.0 benzina. In rest, numai de bine.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #27 on: April 05, 2017, 10:51:30 AM »
Mihai, in curand sper sa-ti pot oferi un test drive cu XV-ul (cel vechi ce-i drept)

Răspuns: Răspuns: Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #28 on: April 05, 2017, 12:16:25 PM »
Gata! M-ati convins! Dau Outback si iau XV :D
Ești băut? Drogat?
Se accepta un XV pe lângă OBK  ;)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #29 on: April 21, 2017, 14:00:01 PM »


1.6 DIT nu incape in platforma globala in configuratia Impreza/XV?
« Last Edit: April 21, 2017, 14:03:20 PM by MihaiFlorescu »

Sese

  • 468
Răspuns: Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #30 on: April 21, 2017, 15:06:55 PM »


1.6 DIT nu incape in platforma globala in configuratia Impreza/XV?

Da, am vazut si eu review-ul si comentariul asta. Nu stiu ce sa zic, parca nu-mi vine sa cred ca asta e motivul.
Poate i s-a tradus gresit in engleza, as accepta orice alta explicatie, dar sa spui ca nu incape ca dimensiuni fizice mi se pare super aiurea.

Si sunt convins ca masinii i-ar prinde bine niste cai in plus.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #31 on: May 12, 2017, 09:39:07 AM »

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #32 on: May 12, 2017, 11:04:27 AM »
Lasand deoparte faptul ca la modelul 2018 au rafinat imaginea exterioara am certitudinea ca partea de rulaj este la fel de eficienta ca cea din materialul video de mai jos sau poate chiar superioara fata de modelul actual:



Sincer, la un moment dat ma gandeam sa achizitionez un XV pentru nevoile familiei insa Elena, fiind obisnuita cu Forester, nu a fost de acord  :'(
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #33 on: May 12, 2017, 11:10:05 AM »
Eu cred ca XV-ul este ideal pentru conditiile de relief ale tarii noastre cu conditia sa nu duci masina in off-road. Este un SUV compact si pentru o familie fara copii dar dornica de plimbari pe macadam reprezinta o alegere corecta.

Vazand materialul din postul de mai sus am certitudinea ca m-am inselat scriind "cu conditia sa nu duci masina in off-road". Daca XV-ul a parcurs, cu brio, acelasi traseu ales de Defender inseamna ca japonezii sunt egalii englezilor.
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

marr

  • 2205
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #34 on: May 12, 2017, 13:38:25 PM »
http://www.caradvice.com.au/540480/subaru-exec-says-everybody-is-telling-them-their-cars-are-underpowered/

Masahiko Inoue, Subaru project general manager product and portfolio division: “Everybody is requesting from me a more powerful engine,”
“Now, the XV is not so popular. If it becomes more popular, then we have to go to the next step to have more power in the highest version. We need more volume to justify that,”
“But we cannot spend money on this vehicle, because this is an entry vehicle for Subaru. We have to keep competitive with the cost for the entry vehicles, so if the turbocharged model is requested, maybe it will go to the Forester, or the Levorg, or another vehicle,”

Ca atare, pentru viitorul apropiat, pare-se ca ne putem lua gandul de la un XV turbo ...
Totusi, nu inteleg de ce se gandesc la costurile implicate de dezvoltarea unui nou motor cand au deja un motor excelent pentru clasa asta de vehicule - 1.6 turbo montat pe Levorg !

PS: Daca citim printre randuri ce spune senseiul acolo, este posibil ( si probabil) ca noul Forester sa vina si cu motorizari turbo si pe alte versiuni in afara de XT ( fie un motor turbo mai mic, fie un 2.0 turbo cu putere mai mica).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #35 on: May 12, 2017, 13:48:44 PM »
........................................
Vazand materialul din postul de mai sus am certitudinea ca m-am inselat scriind "cu conditia sa nu duci masina in off-road". Daca XV-ul a parcurs, cu brio, acelasi traseu ales de Defender inseamna ca japonezii sunt egalii englezilor.

Da Helly, te-ai inselat tu singur pe tine insuti yourself ! !   ;D  XV-ul s descurca foarte bine in off-road  (off-road lejer, bineinteles) . L-am vazut la munte in off-road  si s-a tinut de trupa fara nici o problema.  Isi face perfect treaba pentru care a fost conceput.

Eu as paria ca XV'ul se descurca mai bine decat Forester'ul in offroad. ..........................................................

Nu se descurca mai bine decat Foresterul.  L-am vazut in actiune.  In anumite locuri nu trecea asa de usor ca Foresterul.  Avea nevoie de viteza, avant si se poticnea uneori acolo unde Foresterul trecea lejer.  Probabil cauza era motorul mai mic (aici toate  Foresterurile au 2,5L)  si greutatea mai mica.
My 2 copeici.

« Last Edit: May 12, 2017, 14:34:30 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

marr

  • 2205
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #36 on: May 12, 2017, 16:19:05 PM »
Fata de Forester, in off-road, XV-ul este penalizat de unghiurile de atac si degajare mai mici.
Ca atare, chiar avand aceeasi motorizare, cutie de viteze ( desi pare-se ca nu-i chiar aceeasi) si garda la sol, exista situatii in care nu poti intra cu XV-ul acolo unde trece Foresterul.

Aceleasi doua copeici !  ;D
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #37 on: May 12, 2017, 16:28:17 PM »
XV vs. Forester este alt topic.

Cu siguranta generatia 2 de la XV o sa vina in intampinarea celor ce vor masina de toate drumurile si evident gadget-uri la moda, pentru ca ne petrecem din ce in ce mai mult timp in masina. Asa ca Elena poate sa aleaga un XV cu incredere. O sa fie suficient de sportiv pentru ea.

La noi inca exista conceptul ca trebuie sa bagi bani multi in casa, sa cumperi, sa detii si stam tot mai putin in ele. In afara lumea condue masini de zeci de mii de euro si stau in chirie. Poate nici chiar asa. Important este ca masinile sunt din ce in ce mai confortabile, mai dotate si mai capabile.

Eu astept cu interes noul XV, desi la exterior imi place mai mult cel de acum.

burtal

  • 444
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #38 on: May 15, 2017, 13:20:19 PM »


Ca atare, pentru viitorul apropiat, pare-se ca ne putem lua gandul de la un XV turbo ...
Totusi, nu inteleg de ce se gandesc la costurile implicate de dezvoltarea unui nou motor cand au deja un motor excelent pentru clasa asta de vehicule - 1.6 turbo montat pe Levorg !

PS: Daca citim printre randuri ce spune senseiul acolo, este posibil ( si probabil) ca noul Forester sa vina si cu motorizari turbo si pe alte versiuni in afara de XT ( fie un motor turbo mai mic, fie un 2.0 turbo cu putere mai mica).

mda pacat e un cerc vicios ... nu se vinde XV-ul ca toata lumea zice ca e underpowerd si se fereste de el , iar ei asteapta sa creasca vanzarile sa bage un motor mai puternic... eu cred ca s-ar vinde si mai bine un XV 1,6turbo ... un mic pocket rocket cel putin in europa le-ar creste vanzarile semnificativ pentru ca lumea incepe sa fereasca de diesel (care e mai sporty decat benzina)

Acu ca zice el nu e cost efective sa bagi motorul de 1,6T in xv nu vad dece nu ar fi .... platforma e globala acum nu ?   Asta ar insemna ca motorul 1,6T ar fi fost facut DOAR pentru Levorg ceea ce mi se pare o mare stupizenie din partea oricarui producator auto ... sa faci motoare speciale pentru un model....but hey, you never know with those japs , pentru ca in filmuletele de mai sus se zicea ca 1,6T does not fit XV si in articolul de mai sus zice "it seems possible that the company will work a new engine"   deci motorul de levorg nu s-ar potrivi cu GP



&t


dac te pasioneaza cu adevarat offroadul ... poti scoate carenele si sa imbunatatesti unghiurile de atac :D si nici nu arata foarte rau


 
« Last Edit: May 15, 2017, 14:08:43 PM by burtal »

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #39 on: May 15, 2017, 13:37:12 PM »
.........................................................................
mda pacat e un cerc vicios ... nu se vinde XV-ul ca toata lumea zice ca e underpowerd si se fereste de el , ...............................................

Nu stiu care e situatia vanzarilor in Europa dar aici XVurile se vand ca painea calda ! E plin de XVuri ca de trabanturi pe vremuri. Masinuta nici mare nici mica, motor 2L destul de puternic dar nici prea mare ca sa fie prea gurmand, veleitati off-road pentru vanatori, pescari si mai ales pentru drumurile proaste din oras e masina perfecta pentru majoritatea cunoscatorilor. Si aici nu ai  variante de ales ca in Europa unde ai 1,6L  , 2L  si  diesel. Aici ai doar 2L benzina si atat.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !