2017 XV generatia ll
Subaru club Romania

2017 XV generatia ll

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #40 on: May 15, 2017, 14:02:50 PM »
[ ... ] Aici ai doar 2L benzina si atat.

Pai nici nu trebuie mai mult.
Mie 2.0 XT a lui Lorian mi-a placut cum se simte si mi s-a parut suficienta puterea. Eu nu as putea avea vreodata consumul obtinut in regimul de condus al maestrului, insa cum ziceam ... mi-a placut.
O problema legata de Crosstrek / XV though: pe situl celor de la Subaru Canada motorul de 2.0 se scrie ca are 197 Nm !!!! (145 lbs/ft)
What the actual f**k!!!?! Din 2l ... trist. L-or fi facut mai longeviv! :)

De altfel de asta prefer Foreste (rul)! Si zic aici despre cel benzinar transpirat.
350Nm, e adevarat, 2.0 XT. Iar consumul e deja foarte apropiat intre cele doua modele.
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

marr

  • 2203
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #41 on: May 15, 2017, 14:36:15 PM »
2.0 XT, pe motiv de turbo, este ... din alt film !
Si da, 197 Nm din 2.0 benzina aspirat este in zona normala.
Doar Mazda scoate mai mult ( 210 Nm) din 2.0 aspirat, in rest, cam toate motoarele pe benzina, aspirate, de cilindree similara, "scot" sub 200 Nm.
Oricum, data fiind diferenta de greutate si aerodinamica, ar trebui sa se miste mai bine decat Foresterul actual cu acelasi 2.0 aspirat ( asta daca nu este penalizat de cutie).

Eu oricum, astept cu nerabdare sa vad cum se misca noul XV, chiar si cu aceasta motorizare - pana una-alta, este totusi un motor nou, cu injectie directa.

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #42 on: May 15, 2017, 14:39:33 PM »
Ezac la Mazda ma uitam si eu, nu mi se pare putin 197Nm din 2.0 aspirat benzinar.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #43 on: May 15, 2017, 14:53:45 PM »
Eh.. vrajeala cu vanzarile. Au dat si ei un raspuns corporatist.

Indiferent ce fac, se va ajunge la turbo din motive de emisii si siguranta. La urma urmei turbo pe motoare mici de asta s-a inventat. Majoritatea fac depasiri in zona de mijloc a turatiei (de aici nevoie de cuplu) si in plus acele gaze arse sunt folosite la ceva util.
Scaderea capacitatii cilindrice a dus la consumuri mai mici la ralanti si implicit un motor care se incalzeste mai repede, foloseste mai putin ulei si poate fi racit mai eficient.

Aspiratul o sa ramana doar pentru pasionati, dar vor scoate bani seriosi din buzunar pentru asta. Vezi Porsche 911 cu 4.0 aspirat.

Mazda nu poate decat sa mai amane momentul. Peste ce au facut acum nu se mai poate adauga decat control electronic al supapelor de unde poti maxim sa te joci cu niste compresii.

Cu toate acestea, aspiratul ramane cel mai longeviv motor. Dar astazi, nici asta nu mai este targetat de producatori.

Laj

  • 126
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #44 on: May 15, 2017, 15:10:14 PM »
Mă scuzați dacă mă bag ca musca-n lapte dar tot citesc pe forum  ’submotorizat ’ apropo de XV-ul  2.0 aspirat .Țin să specific din experiența mea (aprox . 10 000 Km  inclusiv light off-road ) cu XV-ul că nu mi se pare submotorizat , dinamica și sportivitatea este mai mult decât decentă ..cred că cei ce au părerea asta conduc rachete ..mă rog ..sau se raportează la rachete am vrut să scriu ..
PS : zilnic conduc o tigaie 275 hp și 360 Nm
2014 XV 2.0

burtal

  • 444
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #45 on: May 15, 2017, 15:26:39 PM »
probabil cei mai multi conduc rachete .... si la fel probabil ca 99% din reviews sunt la CVT nu la manuala... e o diferenta cica.

nici eu nu cred ca este neaparat submotorizat dar ar putea fi mult mai fun cu niste cuplu in plus....si mai ales cuplu in plaja mare de turatii.

eu nu conduc vro racheta am un 1,4T care are fix 200NM cum are si motorul de pe XV .... e ok-ish treaba da parca ar mege un pic mai mult .... fix pentru depasiri

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #46 on: May 15, 2017, 15:29:59 PM »
2.0 XT, pe motiv de turbo, este ... din alt film !
Si da, 197 Nm din 2.0 benzina aspirat este in zona normala.
Doar Mazda scoate mai mult ( 210 Nm) din 2.0 aspirat, ...........................
De aia service-urile sant pline de Mazda-uri !    :D

....................................................... Dar astazi, nici asta nu mai este targetat de producatori.
Ba din contra, longevitatea a devenit un target pentru  (unii) producatori,  din doua motive (zic eu).
Unul e ca la un moment dat in ulimii XX  ani producatorii s-au cam porcit si au inceput sa faca masini care sa crape la trei zile dupa ce expira garantia. Oamenii s-au revoltat si au dat in judecata (individual sau recursuri colective)  companiile producatoare sau dealerii si acestia au fost nevoiti sa repare sau sa ramburseze nenumarate milioane de $ deoarece aici nu te joci cu banii si siguranta oamenilor.  Un caz mai particular e Canada unde datorita iernilor si temperaturilor  brrrrrrrr  deseori de -40 Gr.C. si asta pe parcursul a 4-5 luni/an  masinile "programate"  sa se strice in 5 ani  chiar s-au stricat in toiul iernii la 2000 km  de cea mai apropiata localitate  si oamenii au murit congelati in masini "vechi"  de 5 ani !
Altul e ca unii producatori ofera deja garantii de 10 ani ( garantie totala sau partial pe grupul motopropulsor si transmisie,  sau numai caroserie) ca de ex. Mitsubishi,  si atunci ceilalti manufacturieri au  fost nevoiti sa ridice targetul fiabilitatii mai sus pentru a tine pasul cu concurenta.
........ my 2 copeici.

......................... da parca ar mege un pic mai mult .... fix pentru depasiri
Mai bine s-ar construi autostrazi decat sa se faca depasiri.  E mai securitar  ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Muttley

  • 4913
Răspuns: Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #47 on: May 15, 2017, 15:32:14 PM »
control electronic al supapelor de unde poti maxim sa te joci cu niste compresii.

Esti intr-o mica eroare  :P
WRX SW 2002

burtal

  • 444
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #48 on: May 15, 2017, 16:40:52 PM »
Mai bine s-ar construi autostrazi decat sa se faca depasiri.  E mai securitar  ;D
[/quote]

de aia vrem sa ne luam subaru....offroad :))) nu ne trebe autostrazi

acu serios ... un cuplu de 250Nm livrat pe o plaja de turatii mare este si confortabil la condus in caz de manuala si placut daca vrei sa mergi un pic mai sportiv...sau cand incarci masina cu bagaje sau vrei sa mai tragi o remorcuta

250nm mi se pare suficient si decent pe o astfel de masina iar un motor de 1,6 turbo ar putea face asta fara fie foarte fortat sau sa devina mai putin fiabil
« Last Edit: May 15, 2017, 16:42:55 PM by burtal »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #49 on: May 15, 2017, 16:57:20 PM »
control electronic al supapelor de unde poti maxim sa te joci cu niste compresii.

Esti intr-o mica eroare  :P

Nu m-am exprimat prea clar. Este un safety feature mai mult, ca pot sa mai creasca compresia si in caz ca ceva merge gresit, deschid putin supapele sa piarda din compresie in mod intentionat si nu mai spargi motorul, desi este posibil sa dai cu flacari pe evacuare sau sa spargi admisia.
Pentru ca singura chestie pe care o mai poti face este sa mergi pe compresie mare.

Are sens? Putem continua pe un topic separat sau pe facebook in privat :))

Muttley

  • 4913
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #50 on: May 15, 2017, 17:12:40 PM »
Asa merge si dezactivarea cilindrilor, prin mentinerea deschisa a supapelor pe timpul de comprimare. Si eliminarea vibratiilor la Stop and Start pe partea de Stop.
Exista pe de alta parte si VCR (variable compression ratio), dar e sistem independent de VCT.
 
Nu continuam, acum e clar si corect ce ai zis  :)
WRX SW 2002

Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #51 on: May 16, 2017, 15:16:02 PM »
Mă scuzați dacă mă bag ca musca-n lapte dar tot citesc pe forum  ’submotorizat ’ apropo de XV-ul  2.0 aspirat ...................................

Sant invidiosi, de aia zic ei ca e submotorizat !  ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

moguai

  • 2814
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #52 on: May 16, 2017, 16:08:07 PM »
cred ca era vb de 1.6 si 114cp nu despre 2.0 150cp - care e 155cp pe noua generatie daca imi amintesc bine
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

burtal

  • 444
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #53 on: May 22, 2017, 15:00:24 PM »
1.6 e doar in europa ....majoritea review-urilor vin din state unde nu poti cumpara 1.6


anyway      http://www.drive.com.au/motor-news/2017-subaru-xv-prices-revealed-20170522-gwa15s.html?trackLink=articleResults4


2017 Subaru XV prices*

2.0i - $27,990

2.0i-L - $30,340

2.0i Premium - $32,140

2.0i-S - $35,240

*All prices exclude on-road costs


daca sunt dolari australieni si se pastreaza si la noi aceleasi preturi, 2.0L (versiunea de mijloc) ar fi 20k Euro .... un pret competitv

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #54 on: May 22, 2017, 15:58:09 PM »
Irelevante preturile. Pentru ca UE.

marr

  • 2203
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #55 on: May 22, 2017, 17:41:24 PM »
Preturile vor fi aproximativ aceleasi si pe la noi ( +/- 1000).
Cu o singura corectie - vor fi exprimate in Euro nu in $ !

Si mi se pare realist sa estimez un pret de ~ 29-20k Euro la versiunea de mijloc, daca ne uitam la preturile generatiei actuale - versiunea de echipare medie, este ~ 28.600 Euro ( fara vopsea metalizata).
Avand in vedere echipamentele suplimentare ( sa ne gandim doar la Eye Sight, X-Mode, Apple Car Play / Android Auto) este de asteptat sa cresca pretul de lista cu cel putin 1000 Euro. Mai probabil, cresterea de pret va fi cu cca. 2k Euro.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

moguai

  • 2814
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #56 on: May 22, 2017, 20:52:07 PM »
Cred ca vor fi mai ieftine, nu mai scumpe. Vom vedea, asteptam pe Sese sa  ne spuna ce si cum
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

burtal

  • 444
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #57 on: May 23, 2017, 16:15:31 PM »
teoretic da....vor fi mai ieftine din moment ce in articol zice ca pretul comunicat de subaru in AUS cel putin va fi mai mic cu 1200$ fata de modelul trecut....

Cat o fi taxa de import un UE? poate daca il fac la uzina din USA o sa fie mai mica taxa decat daca ar veni din Japan :)))  ma gandesc ca taxele ar fi mai mici in relatia USA - UE
« Last Edit: May 23, 2017, 16:28:13 PM by burtal »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #58 on: May 23, 2017, 16:54:08 PM »
10% pentru non-Uie.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: 2017 XV generatia ll
« Reply #59 on: May 23, 2017, 17:01:39 PM »
USA face doar pentru USA. Ar fi culmea sa luam Subaru construit in America :D