Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
Subaru club Romania

Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #60 on: May 18, 2017, 20:44:39 PM »
Am gasit 5 subaru diesel din 2010 spre 2011 cu motoarele praf pe mobile..toate euro5. Nu cred eu ca au mers toti cum zici tu..
Vreau doar sa stiu daca e vreo diferenta la motor intre e5 din 2010 si cele din 2011 in sus.
Sa fiu sincer nu am gasit niciuna mai sus de 2011 cu motorul stricat..

andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #61 on: May 18, 2017, 20:47:12 PM »
teoretic se lauda ca au reparat ceva din 2011 incoace...practic how knows ? :)

https://www.4turbo.pl/engine-block-subaru-2-0-diesel,3,27017,26700

intreaba detalii si aici, cine se ocupa de site chiar raspunde la intrebari ...

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #62 on: May 18, 2017, 20:48:31 PM »
Vreau informatii ca sa stiu daca se merita sa investesc banii in reparatie sau nu.
Daca as investi 4000 5000 euro sa o repar si patesc asta din nou ar fi barbar, sincer..

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #63 on: May 18, 2017, 21:51:35 PM »
Ia legatura cu Auto Kino sau SMT si ei pot sa ti spuna mai multe despre ce inseamna o astfel de reparatie, inclusiv sa iti raspunda la intrebari
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #64 on: May 18, 2017, 21:56:38 PM »
Daca as investi 4000 5000 euro sa o repar si patesc asta din nou ar fi barbar, sincer..

Cu sumele vehiculate de tine cred ca iti cumperi motor de 2.0 benzina + cutie si montaj...
Vezi ca mai sunt posesori de Forester Diesel pe forum care te-ar putea consilia. Din cate stiu eu, colegul Foreste exploateaza un 2.0D din 2012 si masina merge de rupe pamantul fara niciun incident tehnic.
Succes in tot ce intreprinzi!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #65 on: May 19, 2017, 00:09:12 AM »
As trece-o pe benzina maine daca ar fi mai ieftin si mai sigur.
Doar ca nu sunt prea priceput la mecanica si nu stiu daca se poate face asta.
Nici nu stiu daca se poate omologa asa ceva..

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #66 on: May 19, 2017, 01:28:12 AM »
Motor + cutie + poate planetare + ECU + + + ... nu merita. Iar cu omologarea deja e alta discutie

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #67 on: May 19, 2017, 01:40:25 AM »
Nu as exclude asta, poate ca nu e o idee rea.
La cat de scumpa e reparatia la diesel, chiar cred ca trebuie analizata si varianta asta..
Ma gandesc ca pot vinde piesele specifice diesel la dezmembrari si sa mai recuperez din bani.
Daca imi ajung 3000 de euro sa cumpar piesele si 1000 manopera + omologare, cred ca as fi multumit.
M-ar incanta sa scap de diesel for ever :)

Muttley

  • 4922
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #68 on: May 19, 2017, 07:56:43 AM »
Cea mai tampita idee.
WRX SW 2002

moguai

  • 2814
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #69 on: May 19, 2017, 09:39:26 AM »
Ma simt nevoit sa repet, lasa prostiile, cauta un short block nou, fa reparatia la una din reprezentante (mai sunt si altele de facut nu doar inlocuirea) si tine apoi masina pana cade tabla de pe ea. Nu vei mai avea probleme daca o vei intretine corespunzator
pentru ca sunetul ajunge /din difuzoare pana-n sange / pentru ca inima ta moare / atunci cand sunetul dispare.

Sese

  • 468
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #70 on: May 19, 2017, 10:08:52 AM »

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #71 on: May 19, 2017, 20:06:59 PM »
Ok, revenind la realitate..
Short-blocul asta din polonia are un cod.
https://www.4turbo.pl/engine-block-subaru-2-0-diesel,3,27017,26700

Stiti ceva despre codul asta?
E ok, sau e din prima generatie?

Repet, nu vreau sa mai patesc asta, vreau sa stiu daca shortblockul asta e ok ca sa pot lua o decizie.
Va intreb pentru ca nu ma pricep si cred ca ma puteti ajuta cu sfaturi.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #72 on: May 19, 2017, 20:16:23 PM »
Desi atitudinea celui care'a pornit topicul nu era potrivita, cunostintele lui despre diesel'ul Subaru cred totusi ca erau peste medie, deci nu ar strica sa arunci un ochi si aici
La chestii de genul asta era buna expertiza unei reprezentante, printre altele

Poti oricand sa le trimiti mail si celor de pe site'ul respectiv, poate le lamuresc ei mai repede de ce ai nevoie
« Last Edit: May 19, 2017, 20:24:17 PM by andrei0241 »

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #73 on: May 19, 2017, 20:24:06 PM »
Andrei, am vazut postarea acum ceva timp, doar ca nu am inteles prea bine, sunt niste coduri aruncate acolo..
Legat de bloc motor vad ca e acelasi cod cu cel de pe site-ul din polonia. Dar nu stiu ce cod are arborele din interior..mi-e teama sa nu fie cel cu probleme.

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #74 on: May 19, 2017, 21:03:43 PM »
Mi se pare mie sau nu..simt ca sunteti zgarciti cu detaliile.
Am zis ca nu pot apela la reprezentanta ca nu stau bine cu banii. Am primit un raspuns cand am sunat si nu mi s-a parut logic sa platesc 8000 de euro + transport pana la brasov.
Nu am nimic cu reprezentanta, daca ar fi sa fac revizii sau reparatii normale m-as duce cu drag.
Dar eu reparatia capitala nu o pot face la reprezentanta. Singura sansa sa repar masina e s-o fac cat mai rezonabil..sa cumpar un bloc motor si sa sper ca o sa fie bine. Pentru asta am nevoie de ajutor de la voi.
Vreau sa stiu ce bloc motor trebuie sa cumpar, sa il iau si sa o repar. Cum ziceti voi, poate o sa ma tina 5 ani si o sa uit cat m-a costat reparatia.


andea79

  • *
  • 4007
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #75 on: May 19, 2017, 21:25:15 PM »
nu suntem zgarciti doar ca nu prea cunoastem detalii legate de motorul diesel :(
vezi ca blocul de pe siteul din polonia cred ca este doar blocul adica carcasa goala -> nu cred sa aiba si internele ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #76 on: May 19, 2017, 21:28:12 PM »
Nu are nimeni ce detalii sa iti dea. Dupa cum s-a scris deja sunt putini cu diesel, iar cei care au patit acelasi lucru au mers pe varianta garantie prin reprezentanta.

PTR

  • 570
Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #77 on: May 19, 2017, 22:41:18 PM »
 Daca aduni valoarea masinii daca o dai la dezmembrari cu valoarea unei reparatii de calitate cred ca rezulta o suma cu care poti gasi un Forester, chiar daca alta generatie, in stare bunicica...

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #78 on: May 19, 2017, 23:48:28 PM »
Cumnatul meu are una pe benzina din 2005.
Merge de rupe..consuma ulei dar nah..e functionala.
Sunt variante, am vazut si modele mai noi pe autovit pe benzina la preturi rezonabile.
Dar mai e mult pana la faza asta, trebuie sa iau o decizie in privinta epavei diesel..

Răspuns: Subaru Forester 2.0D DPF Active, 12/2009
« Reply #79 on: May 20, 2017, 00:27:33 AM »
Daca aduni valoarea masinii daca o dai la dezmembrari cu valoarea unei reparatii de calitate cred ca rezulta o suma cu care poti gasi un Forester, chiar daca alta generatie, in stare bunicica...

Pai si care'ar fi valoarea la dezmembrari? Cum am mai mentionat, sunt deja destule pe olx, de ex, la dezmembrat si nu cred ca se inghesuie lumea sa mai ia si altele