Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
Subaru club Romania

Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #20 on: February 13, 2012, 13:21:56 PM »
iasi .de 2 saptamani temperaturi ridicole sub -19. cu varfuri aproape de -28... alaltaieri dimineata am gasit masina lasata de cur.are cineva idee daca amortizoarele cu self-leveling sufera iremediabil la temperaturi dinastea sau e ceva temporar. nu a avut nici un simptom pur si simplu peste noapte s-a lasat ,nu troncaneau functionau ireprosabil si dimineneata parca nu avea de loc amortizoare. am inteles pe net ca e o problema curenta ,dar chiar si asa, doar de la frig?
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #21 on: February 25, 2012, 20:19:55 PM »


s-a remediat problema oarecum... :)
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #22 on: March 07, 2012, 20:20:55 PM »



cam asa arata masina spalata.

 Sa ma prezint si eu:Sunt Gabi din Iasi am 33 de ani si imi place Subaru. (a la alcoolicii anonimi) :))
si de ceva timp sunt posesorul acestei masini ,asa ca am preluat topicul omului. Fata de ce era in prezentarea lui anterioara acum are motor , turbina si intercooler de STI. Au cazut amortizoarele spate (sau nu, habar nu am..) asa ca i-am pus Bilstein B16  cumparate de la alt coleg de forum si jante Rota Grid care sunt favoritele mele. Mai are un turbo back Invidia cred ,pompa marita si soft Superformance.
evident ca urmeaza franele si poate , transmisia de STI asta daca nu cumva gasesc un STI 2001-2005 sa fac schimb. Am avut un wrx 2003 si am ramas cu o melancolie...
« Last Edit: March 07, 2012, 20:24:13 PM by gabit »
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

celalalt

Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #23 on: March 07, 2012, 20:35:15 PM »
Zuberp...Cred ca imi schimb si eu suspensia pe forester...

Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #24 on: March 07, 2012, 20:54:11 PM »
Ole..primele Rota Grid de pe forum! Sa-ti traiasca  ;D
Subaru Impreza WRX 2001

rzw75

  • *
  • 1674
  • ex
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #25 on: March 07, 2012, 23:19:32 PM »
arata super bine Foresterul tau!
ai schimbat toata suspensia (arcuri si amortizoare) fata/spate? parca e mai joasa decat stock
ex Impreza '05 Wagon 2,5 RS
ex Forester 2,5 XT
ex Outback 2,5
ex Impreza 2,5 WRX

:) Speed Triple 1050 R

George

  • 757
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #26 on: March 08, 2012, 11:16:17 AM »
neaparat frane !  ;D o sa simti diferenta ;)

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #27 on: March 26, 2012, 22:52:40 PM »
astept un raspuns vis a vis de o trensmisie cu tot cu frane de sti. acu nu stiu, parca mi-as vinde amundoua masinile si sa-mi iau un sti ej20. o sa vad. pana la urma are si o forestiera farmecul ei.mai ales daca primeste un implant sti si la transmisie. cu suspensia noua e incredibil cum poate sa stea dar e destul de nasol prin hartoapele din Iasi. tot orasul e un santier fara sfarsit
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #28 on: March 26, 2012, 22:53:30 PM »
arata super bine Foresterul tau!
ai schimbat toata suspensia (arcuri si amortizoare) fata/spate? parca e mai joasa decat stock
da toata suspensia . bilstein b16
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #29 on: March 31, 2012, 07:55:51 AM »
astept un raspuns vis a vis de o trensmisie cu tot cu frane de sti. acu nu stiu, parca mi-as vinde amundoua masinile si sa-mi iau un sti ej20. o sa vad. pana la urma are si o forestiera farmecul ei.mai ales daca primeste un implant sti si la transmisie. cu suspensia noua e incredibil cum poate sa stea dar e destul de nasol prin hartoapele din Iasi. tot orasul e un santier fara sfarsit

Da este foarte frumos cum gandesti!

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #30 on: April 06, 2012, 16:44:23 PM »
Amortizoarele noi vad ca sunt reglabile.
Cum se impaca cu farurile xenon si cu sistemul de leveling ?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #31 on: September 17, 2012, 18:54:13 PM »
masina este de vanzare!
Motorul are 15000 km de la reconstructie si e ca nou.turbina STI,intercooler STI,pompa benzina,evacuare turbo-back,soft aprox 330 cp, biltsein b16+ suspensia originala(amortizoarele spate cu self leveling tb reconditionate),jante originale + rota grid (rota parca le-as pastra :) ) , vopsea originala cu f mici defecte de la vreme ,pietricele,etc, dar masina are casco si se pot remedia
xenon,piele,trapa,clima,6cd etc
102 000 km
astept oferte la urgenta in privat. vreau STI ej20 :)
« Last Edit: September 18, 2012, 09:53:26 AM by gabit »
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #32 on: September 21, 2012, 19:10:48 PM »
am trimis amortizoarele cu self leveling la auto kino in brasov. a mai facut cineva acolo?
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #33 on: October 23, 2012, 23:06:30 PM »
am trimis amortizoarele cu self leveling la auto kino in brasov. a mai facut cineva acolo?
eu vroiam sa le trimit amortizoarele sa le faca,ti-au facut amortizoarele...esti multumit?poti sa ne zici si pretul?ms..

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #34 on: October 26, 2012, 14:48:48 PM »
inca nu le am ridicat. deocamdata e tot pe b16 . la iarna le pun.
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

sco

  • 736
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #35 on: October 26, 2012, 14:49:42 PM »
inca nu le am ridicat. deocamdata e tot pe b16 . la iarna le pun.

Vezi ca in weekend vine iarna.

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #36 on: December 16, 2012, 16:43:34 PM »
intre timp a cazut cutia si a primit o transmisie si frane de sti...
o fi mai rezistenta cutia de sti dar e prea scurta pe 1 2 3 4 pt strada. :-\
pentru cine vrea un forester mai altfe,la masina ramane la vanzare. mai sunt la vanzare elemente din vechea transmisie ,frane ,ambreiaj si rotile originale etc
si o poza de sezon :
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

clau

  • 166
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #37 on: December 16, 2012, 16:58:47 PM »
salut

pune anvelope cu talon mai mare si se mai "lungesc" rapoartele. Pe forester da si bine cauciuc mai mult

cat te-a dus cutia si tot ? si de pe ce model de sti ?

sti ej20 ai gasit ceva bun ?

gabit

  • 172
Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #38 on: December 16, 2012, 17:16:29 PM »
 de sti 2002.

m-a ajuns suficient de mult cat sa ma gandesc ca e mai rentabil sa iei din anglia o impreza sti cu totul ..era un sti bun de luat in bucuresti dar s-a dat. nu stiu daca mai vreau impreza sti totusi. forestiera are tot ce-i trebuie acum inclusiv cuplu de 2.5. sper sa ma obisnuiesc cu cutia asta si cu ambreiajul sport. imi mananca zilele cutia. parca dau la vasle. am castigat si o licitatie cu o cutie PPG in 5 cu toate diferentialele quaife pe ebay si acum imi pare tare rau ca nu am luat o pe aia.
ex 03 WRX
ex 06 XT STI
ex 03 STI
ex 04 STI spec C
...
04 STI PETTER SOLBERG EDITION

Răspuns: Forester 2.5XT (sau cel putin asa a fost candva)
« Reply #39 on: December 16, 2012, 20:28:02 PM »
Cred ca daca introduci si dimensiunea rotii si raportul final in calcul treapta 1 nu mai e asa de scurta, chiar cred ca e mai lunga, iar la plecarea de pe loc ambreiajul se chinuie putin mai mult.
Nu e problema iti trebuie unul foarte bun altfel o sa cedeze.
Montand transmisia de STI ai facut o treaba buna insa masina si-a pierdut mult din dinamica avnd acum pierderi mult mai mari, angrenajele din cutie sunt mai grele, cardanul e mai greu, volanta presupun ca e si ea alta mai grea de STI, iar franele mari dar grele... a mai pierdut si la consum care acum urca vertiginos.
In momentul in care eu am schimbat transmisia masina nu a mai fost ce era asa ca am trecut imediat la intercooler frontal un mic turbo nou de la Greddy si injectoare mai mari urcand puterea la putin peste 300WBHP si a devenit superplacuta atunci. Sa nu uitamca pt asta am avut nevoie de motor desfacut si pistoane forjate.