GC 8 turbo
Subaru club Romania

GC 8 turbo

UXE

  • 1731
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #40 on: May 17, 2017, 08:53:08 AM »
image hosting

Am aflat si cine este pilotul in familie:)

Parcarea de la LIDL-ul din Toplita?  :D

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #41 on: May 17, 2017, 08:54:12 AM »
Foarte tare, da. Esti din Toplita?

UXE

  • 1731
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #42 on: May 17, 2017, 09:09:11 AM »
Nu. Am  fost asta iarna o saptamana la Borsec si implicit Toplita :P .

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #43 on: May 17, 2017, 09:44:51 AM »
Faina zona

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #44 on: May 18, 2017, 00:54:56 AM »
Mda, schimbat furtunase vacum si debitmetru si...nimic. Masina are acelasi comportament, merge inecata pana la 3000 ture (doar mers constant). Si ca tabloul sa fie complet cand m-am intors de la garaj s-a spart un furtun de apa.
Se pare ca va fi un razboi de uzura, ori crapa calul ori se rupe hamul. Vedem cine cedeaza. Pariurile sunt deschise:).

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #45 on: May 18, 2017, 09:29:24 AM »
Ramane in continuare verificatul de distributie. Clapeta de acceleratie a fost curatata?

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #46 on: May 18, 2017, 11:31:12 AM »
Dap si clapeta.
Maine vad si distributia desi cred ca nu e de la distributie

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #47 on: May 19, 2017, 12:14:56 PM »
Simptomele s au ameriolat, cred ca masina asta are nevoie de un popa nu de mecanic:))

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #48 on: May 19, 2017, 16:34:44 PM »
Masina merge din ce in ce mai bine:)). Cunoaste cineva un exorcist?:))

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #49 on: May 19, 2017, 16:54:33 PM »
Masina merge din ce in ce mai bine:)). Cunoaste cineva un exorcist?:))

Ia in calcul si varianta Voodoo  ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #50 on: May 19, 2017, 17:02:35 PM »
E luata, tocmai invat afrikaans:)

Răspuns: GC 8 turbo
« Reply #51 on: May 22, 2017, 18:04:57 PM »
Salutare,
Intre timp am verificat distributia si este ok. In continuare sunt probleme , mers inecat la relanti si la mers constant. Am verificat fisele pe rand si se pare ca la relanti daca scot fisa la pistonul 1 nu se intampla nimic. Totodata ramane si problema aruncatului apei prin furtunul de surplus pana raman cu cca 50% lichid in vasul de expansiune fara ca motorul sa supraincalzeasca. Da fie garnitura de chiuloasa?

Re: GC 8 turbo
« Reply #52 on: June 07, 2017, 00:47:53 AM »
Salutare,

Masina mergeee.
Dupa cca 5000km parcursi in sfarsit merge. Nu perfect dar merge. Si toata povestea cu mersul de mai sus era legata de o fisa nou schimbata. Drace , ce bine este:)))

puiu

  • 787
Re: GC 8 turbo
« Reply #53 on: June 07, 2017, 01:04:52 AM »
Fisa noua facea problemele sau s-a rezolvat cu o fisa noua?

Re: GC 8 turbo
« Reply #54 on: June 07, 2017, 07:39:48 AM »
Fisa noua facea probleme.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: GC 8 turbo
« Reply #55 on: June 07, 2017, 12:11:05 PM »
off si am zis sa verifici fisele :) de cate ori !!! ai rezolvat si treaba cu apa ?
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

Re: GC 8 turbo
« Reply #56 on: June 07, 2017, 12:38:18 PM »
Cu apa inca nu.

Re: GC 8 turbo
« Reply #57 on: December 27, 2017, 13:55:50 PM »
Salutare,
Nu am mai scris de mult pe forum asa ca am sa fac o prezentare scurta a ce s a  mai imtamplat. Stiti ca masina facea probleme se balbaia, arunca apa din borcan...., astfel ca in vara dupa un drum de cca 2000km motorul a cedat.
L am desfacut si era dauna totala, cuzineti, biele, pistoane, cilindru zgariat...
Astfel s-a nascut urmatoarea dilema: refacem motorul sau cumparam altul. Costurile cu refacerea motorului au iesit undeva intre 2.500 eur si 3.000 eur , insa faptul ca trebuia sa alezez blocul nu m-a incantat si am mers pe varianta a doua .
Dupa multe cautari pe net am ajuns pe un site din Olanda care se ocupa cu import de motoare din Japonia. Pentru mine nu au avut solutia sa-mi vanda doar motorul si astfel am cumparat la propriu jumatate de Impreza Sti an fab.97 cu 85.000 km la bord. Montat tot pe masina si functioneaza foarte tare.
Insa am cateva nelamuriri la care nu gasesc raspunsuri clare. Motorul actual a venit cu turbina vf 23 si calculator cod : 6S . Poate sa-mi spuna cineva cat boost ar trebui sa faca masina in configuratia aceasta? Este adevarat ca gc 8 cu acest calculator face 300cp de fabrica?

Multumesc anticipat.

Re: GC 8 turbo
« Reply #58 on: November 17, 2018, 18:31:57 PM »
Salutare,
Nu am mai scris de aproape un an de zile întrucât nu am avut ce. Mașină s-a comportat exemplar că sa nu zic impecabil. De la schimbarea motorului am parcurs cca 8.000 km deci acum ar trebui sa am 93.000 km. Cu ocazia ultimei revizii s au constatat următoarele probleme: rulment fata, downpipe spart(achiziționat altul fara catalizator de la Sf. Malakay- mulțam fain), garnituri evacuare chiuloasa și șuruburile aferente și arculețul de la timonerie. Toate piesele sunt achiziționate plus o pompa de benzina walbro de 255 l. Pe 6 decembrie am programare revin cu feedback. Am in continuare probleme cu dezaburirea lunetei spate și cu oglinzile laterale- nu se mai retrag din buton.
Însă am o dilema și anume mă bate gândul să-mi cumpăr un blob sti. As dori ceva opinii argumentate daca merita schimbul sau nu.
Mulțumesc anticipat,

Re: GC 8 turbo
« Reply #59 on: February 01, 2019, 08:53:47 AM »
Salut,
Am reușit în final să schimb tot ce am scris mai sus. Am altă mașină:). Trage altfel suna alfel însă downpipe-ul schimbat nu are locaș pentru senzorul de temperatura. Momentan se pare că aș avea ceva probleme cu relanti ul , in sensul că are nevoie de 2 3 sec pentru corecții. Sugestii???