Legacy 2.0D
Subaru club Romania

Legacy 2.0D

Stefan

  • 620
Legacy 2.0D
« on: November 06, 2010, 11:10:45 AM »
Salut,sunt Stefan si detin si eu un Legacy din 2008 TDi 150Cp. Am decoperit cam tarzior forumul, dar de acum inainte voi urmari ce se mai intampla pe aici.Adresa de mail este:glontbart@yahoo.com  cand va mai intalniti dati un semn si sunt prezent. Toate bune si Km fara probleme

Legacy 2.0D
« Reply #1 on: November 06, 2010, 11:18:09 AM »
Salut!
Bine ai venit! Asteptam si poze cu masina. Dam de veste cand ne intalnim, pana atunci, ne cunoastem mai bine pe forum

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Răspuns: Legacy 2.0D
« Reply #2 on: November 06, 2010, 13:06:35 PM »
bine ai venit! urmatoarea intalnire ar trebuui sa fie luna aceasta. de obicei ne vedem vinerea la 8. fii pe faza ;)

Stefan

  • 620
Răspuns: Legacy 2.0D
« Reply #3 on: August 04, 2015, 10:39:38 AM »
si a mai trecut o revizie: 52193 km
- tot la AutoKino
- ulei X Clean 5W30 6l de la prietenii nostrii 230 ron
- filtre , inclusiv carburant 190 ron
- manopera 304
- anul viitor schimbam toate lichidele
deocamdata toate bune.

Stefan

  • 620
Răspuns: Legacy 2.0D
« Reply #4 on: June 09, 2016, 14:58:03 PM »
A venit timpul sa mai facem ceva si pe la bucsele fata:
 - bucse mari bascula OEM 108 ron de la Padrino
 - bucse mici OEM 76 tot de la ei
Acestea in urma analizei specialistilor de la SMT.

Stefan

  • 620
Răspuns: Legacy 2.0D
« Reply #5 on: June 27, 2016, 16:32:11 PM »
Si am schimbat si bucsele fata (cele mari si cele mici de la brat, fara cele de la bara stabilizatoare). Este altceva.
Operatiune efectuata la SMT Bucuresti.

Stefan

  • 620
Răspuns: Legacy 2.0D
« Reply #6 on: August 20, 2016, 22:30:31 PM »
Inca o revizie: 59721km
Ulei X Clean FE 6l - 185 ron
lichid frana 1l - 45 ron
Gear 300 5l - 325 ron
antigel Hepu G11 albastru 3l - 60 ron
apa distilata 3l - 6 ron
filtre fara cel de combustibil 142
manopera 425
total:1188
Multumit de serviciile AK.

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #7 on: June 16, 2017, 08:01:24 AM »
Salutare tuturor,
Sunt si eu un nou posesor al unui Legacy Diesel fabr. 2008.

Stefan

  • 620
Re: Legacy 2.0D
« Reply #8 on: June 19, 2017, 11:54:21 AM »
Salut Madalin. Bine ai venit . Nu vrei sa creezi un nou topic in care sa ti prezinti masina si unde sa pui si ceva poze?
 cati Km ai cu ea? Ai avut ceva neplaceri pana acum? Vad ca este fabricatie 2008 ca si a mea si cred ca stii povestea motoarelor din acea perioada.
Sa auzim de bine si Km fara probleme.
« Last Edit: June 19, 2017, 11:55:29 AM by Stefan »

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #9 on: June 27, 2017, 11:35:52 AM »
Salut Stefan,
Masina are 200.000 de km.
Probleme semnalate la ea: turbina uzata (am trimis-o deja la Marvis Bucuresti) si cred ca se aude si un injector !
Daca tot este in service, am scos catalizatorul, am curatat galeriile de admisie, evacuare, intercooler-ul, + revizie !
Caut un scut metallic pt motor dar nu gasesc pt ea ( am vorbit cu cei de la Odorheiul Secuiesc care sunt producatori si nu au decat pentru Forester 1 si 2 si pentru Impreza; cel de Forester 1 ar parea sa semene).
« Last Edit: June 27, 2017, 11:40:55 AM by Madalinddm »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Legacy 2.0D
« Reply #10 on: June 27, 2017, 11:57:23 AM »
Sasiul de legacy este altceva decat impreza folosit si la forester.

Catalizator anulat? Motorul a fost schimbat? Ai intrebat inainte de eventualele probleme?
« Last Edit: June 27, 2017, 11:58:23 AM by MihaiFlorescu »

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #11 on: June 27, 2017, 13:49:27 PM »
Am scos sitele din el.
Motorul este cel original.
Am intrebat si recomandarea asta a fost (mai ales ca nu are nici o sonda/ senzor inainte si dupa el ).

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #12 on: June 27, 2017, 14:01:39 PM »
Intentia este de a-l pune la punct, de a fi intr-o conditie cat mai buna, fara a-I adduce prea multe modificari fata de starea initiala.
Am apreciat mereu aceasta marca si model, mi-am droit si tin sa o pastrez cat mai bine, mai ales ca am "nimerit"o varianta destul de dotata, iar ea ca masina se pare ca a fost intretinuta (exceptie facand aceste doua defectiuni care sunt in curs de rezolvare).
Sper sa nu mai apara altele. 

Stefan

  • 620
Re: Legacy 2.0D
« Reply #13 on: June 27, 2017, 16:46:23 PM »
salut.interesant ca motorul a ajuns la 200.000 km. cam rar la variantele diesel din perioada 2008-2012. la cat mai multi km

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #14 on: June 28, 2017, 08:57:06 AM »
De ce este o curiozitate la Subaru 2.0d sa ajunga la DOAR 200.000 km?
(Am avut un seria 5 E39 tot de 2L d si avea dublu km, fara nici o interventie la motor; mai merge si azi; ma sperie cand aud astfel de lucruri despre Subaru, tocmai de la posesori )
« Last Edit: June 28, 2017, 09:01:38 AM by Madalinddm »

Stefan

  • 620
Re: Legacy 2.0D
« Reply #15 on: June 28, 2017, 09:29:42 AM »
salut. daca mai rasfoiest jurnalele colegilor cu diesel din perioada 2008 - 2012 , primele generatii o sa constati ca aceste motoare au o problema de constructie si la un moment dat crapa. De aceea zic ca esti un caz fericit la noi , mai stiu un outback in Franta cu motor din aceeasi generatie care a atins 200.000. Daca citesti jurnalul lui Marr o sa vezi ca la el motorul , pe forester a ajuns la 177.000, fiind cel mai mare nr de km atins de un diesel (dintre cei pe care ii cunoastem) dupa care a decedat. E imbucurator faptul ca in ciuda experientelor neplacute avute de majoritatea exista si exceptie.
« Last Edit: June 28, 2017, 09:30:41 AM by Stefan »

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Legacy 2.0D
« Reply #16 on: June 28, 2017, 09:43:14 AM »
Exista si motoare din primele serii care au depasit 250.000km cu modificari.
In cazul descris de mine problema a pornit de la eliminarea DPF-ului si modificarea softului.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Sese

  • 468
Re: Legacy 2.0D
« Reply #17 on: June 28, 2017, 12:12:48 PM »
Exista si foarte multe motoare care nu s-au spart pana in prezent, dupa cum exista motoare pe care le-am inlocuit la 250-280.000 km.
Nu stiu de unde a aparut aici ideea cu fatidicul 120.000, eu sunt de parere ca nu este adevarat.
Ultimele motoare pe care le-am schimbat au fost inlocuite la 283.000 si 238.000 km.

Cum am spus, exista multe motoare euro 4 neinlocuite pana in prezent. Primul nostru diesel de drive test ever, Legacy, functioneaza normal la cei 140.000 pe care ii are.

Stefan

  • 620
Re: Legacy 2.0D
« Reply #18 on: June 28, 2017, 14:03:46 PM »
Acestea sunt vesti bune. Deci se poate .

Madalinddm

  • 10
  • Legacy '08 2.0D
Re: Legacy 2.0D
« Reply #19 on: June 29, 2017, 08:29:33 AM »
Eu doar ce am achizitionat-o si-mi puneam mari sperante in ea. Din experienta altor marci pe care le-am avut la unele dintre ele poate am stat cu frica gandindu-ma la km lor (mult mai multi) , dar la Legacy am zis ca e un "rodaj"pt el cei 200.000 km.
Care sunt riscurile, ce inseamna a "crapa" (lantul de distributie se rupe /  axe came sau vibrochen - se uzeaza excesiv / se topesc segmentii, pistoanele / se rup bielele / se ovalizeaza chiuloasa, ...), ? a preveni din timp presupune inlocuirea multor componente, intr-un regim mult mai accelerat fata de alte marci ? acest 2.0d este un motor de "unica folosinta"cu durata scurta ?