XV 2.0 2018
Subaru club Romania

XV 2.0 2018

XV 2.0 2018
« on: July 12, 2018, 12:26:13 PM »
Salutare,
Posesor nou (2 saptamani) de XV Grey Khaki. Pana acum am 1200 de km si imi place f mult cum merge. Trebuie sa ma obisnuiesc inca cu CVT-ul din dotare. Masina nu este f sprintena dar isi face treaba in depasiri daca apesi acceleratia la podea :). Am specificat asta pentru ca am vazut pe forumuri f ulte intrebari legate de "cat de sprintena e masina".

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: XV 2.0 2018
« Reply #1 on: July 12, 2018, 12:44:09 PM »
Asteapta sa parcurgi 10.000 si dupa aceea masina se va comporta altfel.
Masina este foarte echilibrata dpdv dinamic si multi o compara cu turismele de clasa mica echipate cu transmisii manuale.
Nu este Renaul Clio Sport, este un SUV compact serios.

La masinile moderne sportivitatea se regaseste la WRX sau STI.
« Last Edit: October 23, 2018, 01:02:47 AM by BOXER »
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Re: XV 2.0 2018
« Reply #2 on: July 12, 2018, 12:53:27 PM »
Asteapta sa parcuri 10.000 si dupa aceea masina se va comporta altfel.
Masina este foarte echilibrata dpdv dinamic si multi o compara cu turismele de clasa mica echipate cu transmisii manuale.
Nu este Renaul Clio Sport, este un SUV compact serios.

La masinile moderne sportivitatea se regaseste la WRX sau STI.

F corect. Masina ca stabilitate se comporta impecabil si la viteze mari si in curbe. Anterior am detinut o Mazda 3 2014 si desi era f joasa si avea stabilitate f buna nu am simtit nicio diferenta intre ea si XV, desi XV ul are o garda la sol mult mai mare.

P.S. Sistemul Eyesight este extraordinar.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: XV 2.0 2018
« Reply #3 on: July 12, 2018, 13:02:10 PM »
Poze, consum. Sa o stapanesti sanatos!

Re: XV 2.0 2018
« Reply #4 on: July 12, 2018, 13:12:47 PM »
Poze, consum. Sa o stapanesti sanatos!
Multumesc. Consum 7.8%. Afara 70%, Oras 30%. Poze nu stiu cum sa uploadez :).

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: XV 2.0 2018
« Reply #5 on: July 12, 2018, 14:09:08 PM »
A urca poze pe forum este o īntreprindere mult mai anevoioasă īn comparație cu acomodarea și exploatarea noii tale mașini  ;D īnsă pānă la un training dedicat īți urez bun venit și să experimentezi momente fascinante pe itinerariile estivale!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

marr

  • 2203
Re: XV 2.0 2018
« Reply #6 on: July 12, 2018, 14:26:11 PM »
Bine ai venit printre noi !
Sper sa ne onorezi cu prezenta la viitoarele intalniri ale clubului !

Dupa cum spuneam, ti-am vazut si admirat masina in Bucuresti. Este o prezenta ce nu poate sa nu sara-n ochi in multimea de modele europene ...
Am admirat noul XV in showroom si am avut si placerea unui drive-test potrivit unui Subaru ( ploaie torentiala, munte si serpentine).
Mi-a placut masinuta !
Ca actual posesor atat de XV 2016 (ce-i drept diesel si manual) cat si de Impreza  2016 (asta-i 2.0 benzina + CVT) pot spune fara teama de a gresi ca noul XV este un serios pas inainte din toate punctele de vedere ( finisaje, ergonomie, confort, dinamica) fata de modelul precedent.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Dan_XV

  • *
  • 134
Re: XV 2.0 2018
« Reply #7 on: July 12, 2018, 21:54:54 PM »
Salutari!
Welcome to the club... XV Club!
Ca posesor de XV 2.0 CVT iti pot confirma ca pe masura ce masina/computerul de bord iti va invata stilul de condus va deveni din ce in ce mai "responsive". Asta se va intampla cam intre 7000 si 10000 de kilometri. Oricum si tu trebuie sa te obisnuiesti cu CVT-ul care vrea sa tina turatia motorului cat mai constanta ceea ce inseamna ca masina accelereaza insa fara te avertizeze sonor prin crestera turatiei motorului. Pe la inceput m-am trezit pe Pallady la 80 la ora fara sa imi dau seama.  :D
Dupa ce treci de prima revizie vezi ca in spatele volanului ai doua padele cu care te poti juca  >:D
In rest, ca sa il citez de marr, "...sa o stapanesti sanatos ca de bucurat stiu ca o sa te bucuri de ea" si te asteptam la intalniri.
XV 2.0 CVT MY2016

andea79

  • *
  • 4007
Re: XV 2.0 2018
« Reply #8 on: July 12, 2018, 22:11:37 PM »
stiti ca totusi computerul ala nu invata nici un stil de condus nu ? :)

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: XV 2.0 2018
« Reply #9 on: July 13, 2018, 00:15:51 AM »
stiti ca totusi computerul ala nu invata nici un stil de condus nu ? :)

TCU?
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

andea79

  • *
  • 4007
Re: XV 2.0 2018
« Reply #10 on: July 13, 2018, 00:20:27 AM »
MPU, CCU, NFP.... nu exista... nu mai prostiti copii...

Dan_XV

  • *
  • 134
Re: XV 2.0 2018
« Reply #11 on: July 13, 2018, 08:40:54 AM »
Salutare!
Departe de mine gandul de a ma contrazice cu vreunul din voi, insa ce pot sa spun este ca comportamentul masinii se schimba in functie de stilul de condus. Am observat asta dupa ce o luna si 4000 de kilometrii a fost condusa de jumatatea mea mai buna. Cand mi-a fost returnata era mai potolita, motorul nu mai era asa dornic sa urce in ture, mi-a luat aproape o saptamana sa o aduc din nou pe calea cea buna. O fi efect placebo, nu stiu. Tot ce pot sa spun este ca IMI PLAAAAACE!
XV 2.0 CVT MY2016

andea79

  • *
  • 4007
Re: XV 2.0 2018
« Reply #12 on: July 13, 2018, 10:20:24 AM »
foarte bine ca iti place, asa si trebuie :)
cu toate astea repet, ECU invata chestii dar nu le invata cu scopul de a se adapta unui stil anume de condus ... se adapteaza la calitatea combustibilului si eventualele defecte (leaks, senzori obositi) invatand sa reduca din timing/avans sau prin fuel trims, sau invata/ajusteaza pozitia clapetei de acc. in functie de load (AC, etc) dar nu la stilul de condus

o masina fara nici un defect si cu benzina de calitate va functiona la fel condusa de bunica sau de nepotul sturlubatic iar o masina cu benzina proasta (ca exemplu) are sanse sa functioneze mai prost la nepotul care ii da talpa toata ziua (si masina invata sa reduca timingul din cauza benzinei/knock) decat la bunica :)
aceeasi poveste si cu TCU pt. transmisii automate/CVT -> invata cateva valori dar nu pentru ca soferul este unul sau altul ci doar pentru functionarea in parametrii optimi

dupa un reset se porneste in general de la valori "safe" pe care ECU/TCU incearca apoi sa le creasca spre valorile "optime" setate tot de fabrica la care ajunge in max. cateva sute de km daca totul este dpdv al functionarii

desi ar fi fost mega fun nu avem din pacate AI, fuzzy networks & stuff si hardware-ul ECU-ului sau TCU-ului este totusi limitat bine de tot
https://www.renesas.com/en-us/products/microcontrollers-microprocessors/superh/sh7050/sh7059.html
ia vedeti niste detalii despre procesorul folosit de ecu pe modelele noi


Re: XV 2.0 2018
« Reply #13 on: August 20, 2018, 12:20:54 PM »
 
ignorati intrebarea anterioara. Scuze.

 
« Last Edit: August 22, 2018, 00:37:09 AM by alexcspopescu »

Re: XV 2.0 2018
« Reply #14 on: October 22, 2018, 20:51:51 PM »
Salutare,
Nu am mai scris de ceva vreme. Am facut cu masina 8500 km. Am facut deja prima revizie, cea de la 5000km (400 lei, ulei + filtre). Consum mediu pe cei 8.5k km este de 8.1l. Extern am scos si 6l la suta de km (fara autostrada). Masina merge foarte bine, este o placere sa o conduc.

Re: XV 2.0 2018
« Reply #15 on: January 30, 2020, 18:30:00 PM »
Salut!
Am facut cu masina acum 33000 km. Consumul s a cam marit spre deosebire de cand era mai noua. Am media acum pe ultimii 5k cam 9,5. Probabil pentru ca am mers destul de mult cu ancelopele de iarna.
In rest nu am nicio problema. Am mers cu ea peste tot, prin noroi, zapada la deal la vale etc:). si a mers ca pe asfalt. X-Mode ul este cea mai buna inventie ever ;).
Defapt ar fi o problema minora cu apple car/android auto: cand opresc masina la benzinarie de ex cateodata nu mai porneste. Solutia ar fi sa stai cu motorul oprit cam 30 de min si pe urma se deschide din nou apple car ul. Am incercat sa fac update la unitate dar nu imi gaseste niciun update.

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: XV 2.0 2018
« Reply #16 on: January 30, 2020, 19:13:26 PM »
Schimba uleiul mai des, foloseste unul superior si atentie la presiunea din anvelope.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

XV 2.0 2018
« Reply #17 on: January 30, 2020, 19:26:12 PM »
Sa iti traiasca  si sa mai mergi cu ea   3300000000000000  mile  ;D
Consumul  poate varia  in functie  de o gramada de factori :  iarna, vara, cauciucuri, presiunea in cauciucuri,  conditii de trafic, benzina, aer conditionat,  talpa,   etc.  Nu panica.
Intr-adevar,  X-Mode ul  este cea mai buna inventie  de cand s-a  inventat  roata  pana astazi.  ;D  Nu o sa ajungi niciodata sa te saturi de  el   :)
Apple car si Android auto dupa cate stiu eu nu le poti  upgrada tu singur.  Numai reprezentanta  poata sa modifice ceva la softul unitatii media.  Si eu am o problema  cu Androidul auto si  pana acuma au vazut-o  doi mesteri  de la reprezentanta si nu au reusit sa ii gaseasca hiba. Pe la jumatatea lui februarie  am  din nou programare  la reprezentanta  si o las toata ziua acolo ca sa  ii gaseasca problema si sa o rezolve. 
Dupa cum zici tu  ca o data merge si o data  ba,  s-ar putea sa ai o problema  cu cablul.  Pune-i  cablul original al telefonului.  La inceput  si eu am avut o problema asemanatoare  dar am descoperit ca din cauza cablului  mergea aiurea, sau nu mergea deloc.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Re: XV 2.0 2018
« Reply #18 on: January 30, 2020, 22:07:23 PM »
Cei 5k sunt de cand am schimbat uleiul, care a fost schimbat la reprezentanta. Banuiesc ca e de calitate. Presiunea e ok. La rece 230 fata cu 220 spate+-5. Intr adevar cam apas pe aceleratie 😂
Am intrebat de update de soft la SMT dar cica nu au nici un update si sa incerc cu aplicatia star link. Cablul e original si am incercat cu mai multe incl. android. Am mai citit si se mai intampla si la altii. Asta e pot sa traiesc si asa😁

puiu

  • 787
Re: XV 2.0 2018
« Reply #19 on: January 31, 2020, 12:51:15 PM »
Incearca sa deconectezi telefonul de la cablu inainte sa opresti motorul. Ce se intampla? Tot asa, se blocheaza?