Impreza 2.0D 2010
Subaru club Romania

Impreza 2.0D 2010

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #40 on: August 29, 2020, 21:38:30 PM »
Au trecut 2 ani, deci a urmat un nou ITP, cu ocazia asta am inregistrat si noua serie de motor. Se pare ca nu am depasit 10 ani vechime, asa ca am obtinut inca 2 ani :D

PS: orientalmed: sper ca PM-ul este cat de cat lamuritor.

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #41 on: August 30, 2020, 11:27:24 AM »
Ceva nu se leaga. Am diesel de 220 Hp, si da, il simt agresiv din cauza cuplului, dar ....impreza 2.0 diesel cu 8,6 s pana la 100 nu se apropie de wrx deloc.
iar generatia anterioara de impreza HAWK 2.0 aspirat , are 8.8 s. Si iar nimeni nu il aseamana cu wrx ul.
Trebuie sa fie alta ratiune si alt mister pentru care initiatorul topicului i-a aratat asa de mult LOVE de a investit in ea.
Sunt tare curios Lup_Alb
Multumesc

Nu te uita numai la demaraj, ci si la reprize. Nu prea ai pe unde sa gasesti cifrele, dar acolo cred ca se apropie cele doua.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #42 on: September 28, 2020, 21:52:47 PM »
A trecut un an de când am montat anvelopele noi asa ca m-am dus la Autosoft sa le fac rocada. Din păcate pt buzunarul meu, nu am scapat doar cu mutatul din fata in spate... O janta avea nevoie de îndreptat iar alte 3 anvelope aveau cate o mica deformare (de unde nu știu, ca mașina nu a stat nici o data mai mult de o săptămână pe loc nici chiar in perioada starii de urgenta)

Cu îndreptatul, centratul profesional, curățatul. etc, etc, am lăsat la ei 350 lei.

Astăzi am comandat și kitul de ambreiaj: Sachs 3000 950 066 care s-a dovedit imposibil de găsit pe la noi, nici macar aia de la autopieseonline24 nu era in stoc. Pana la urma am reușit sa il găsesc la trodo.com. Ăștia se pare ca sunt in UK. Exista și varianta mai ieftina cu 006 în coada, dar nu o vreau pe aia.

Acum sa vedem daca gasesc cine sa il monteze.
« Last Edit: September 28, 2020, 22:29:07 PM by Lup_Alb »

Arturito

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #43 on: September 28, 2020, 22:13:49 PM »
Eu as fi curios daca la autosoft a scapat cineva de " e janta stramba sau e anvelopa nu stiu cum ".
Deja cred ca e ceva JMecherie de vanzari...

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #44 on: September 28, 2020, 22:25:24 PM »
Nu știu cum a fost la alții, dar eu am fost chemat înauntru si am văzut cu ochii mei.

Arturito

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #45 on: September 28, 2020, 23:00:29 PM »
Ok. Dar se simtea ceva ? La diverse viteze ?

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #46 on: September 29, 2020, 01:24:36 AM »
Aparea un usor tremurat in toata masina la 170 - 180. Nu se simtea in volan, ma gandesc ca ar corespunde cu faptul ca cea care a avut nevoie de indreptare, a fost una de pe spate.
« Last Edit: October 31, 2020, 23:59:50 PM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #47 on: October 08, 2020, 21:53:57 PM »
Acum cateva zile am schimbat filtrul de combustibil.
MAHLE ORIGINAL KC83D – autohut.ro - 62 Lei
Manopera: Eu
Kilometraj: 239500 Km

Ieri a ajuns si kitul de ambreiaj. Luni urmeaza montajul.

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #48 on: October 13, 2020, 16:28:16 PM »
Schimbat kitul de ambreiaj: 12.10.2020
Sachs 3000 950 066 - 249 Euro (cu tot cu transport din Uk - trodo.com)
Ca urmare pedala de ambreiaj este un pic mai moale, nu beton cum era inainte.

Operatie efectuata la colegul WIM

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #49 on: November 01, 2020, 00:16:06 AM »
Am fost un pic cam delăsător... nu am mai pornit-o de 7 zile. Bateria este încă cea originala Panasonic (made in Japan) deci anul asta a făcut 10 ani. Invartea de 3 ori dupa aia detecta ca puterea este prea mica si se oprea (pornire de la buton). Dupa doua incercari am lasat-o in pace. Am luat Loganul pe benzina, pus cablurile, turat la 2500 si pus o cutie pe pedala ca sa o tina asa, suit in Subaru apasat butonul si a pornit imediat.
Tocmai ce ma gândeam astăzi ca ar trebui sa o pornesc măcar la 3 zile, acum ca a venit frigul...

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #50 on: November 24, 2020, 22:01:43 PM »
S-au adunat ceva update-uri...

Pana la urma a fost nevoie sa schimb bateria. La temperaturile de acum, nu mai avea destula putere la pornire (invartea dar nu mai pornea) Am dus-o acasa sa o pun pe redresor, In ideea ca poate o revitalizez daca ii schimb acidul. Nu s-a mai incarcat mai mult de 12,9 V asa ca m-am apucat sa verific celulele. Din pacate rezultatul a fost dezamagitor: 5 celule aveau peste 2,5 V, iar una era moarta, avea cam 0,6 V, asa ca am renuntat la ideea cu revitalizarea.

Baterie SAMSUNG (made in Japan) 2010 - 2020   R.I.P.
Inlocuita cu: EXIDE EA754 PREMIUM 12V 75AH, 630A - 405 Lei - Autohut.ro


Rulmentii de la roti faceau destul zgomot la viteza mare, asa ca i-am schimbat. Pentru inceput doar cei de pe spate plus capetele de bara de pe fata. Ca rezultat, zgomotul s-a redus simtitor. Pentru o reducere mai mare ar trebui schimbati cei de pe fata si cei din cutie.

Butuc roata NIPPARTS N4717017 2 x 274 = 548 Lei Autohut.ro
Cap bara FEBI BILSTEIN  1646180  2 x 47 = 94 lei AutoKarma


Manopera efectuata la Autonesti de mecanicul la care ma duceam eu de obicei cu Loganul pt ca am  vrut sa fac totul prin Card Avantaj in rate fara dobanda. Totul a fost: ori asa, ori deloc...

ODO: 240000 Km
« Last Edit: November 24, 2020, 22:05:42 PM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #51 on: November 24, 2020, 22:44:31 PM »
Acum sa trecem la upgrade-urile de la partea de electronica.
Tocmai ce au ajuns urmatoarele:

https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B07H2ZP672

si ceva deosebit: https://www.amazon.de/-/en/gp/product/B08D7GG53V

Dupa cum cred ca stiti, la diesel nu ai unde sa vezi in bord temperatura lichidului de racire, asa ca am zis sa incerc jucaria asta. Nu aveam cine stie ce asteptari, pe hartie e perfecta dar in realitate cine stia.
Am testat-o deja cum a venit si am ramas foarte impresionat. NU ma asteptam sa mearga chiar plug and play. Ca un exemplu, iti arata pana si temperatura de intrare si iesire de la DPF. Plus multe altele. Acum sa vedem si cat de rezistenta e. O sa fac si cateva poze maine pe lumina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #52 on: November 24, 2020, 23:29:32 PM »
Este o varianta buna și mult mai la îndemână decât să folosești telefonul. Eu aveam ceva pe cablu și cred că funcționează și acum, după 8 ani.

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #53 on: November 25, 2020, 15:15:43 PM »
Nu sunt sigur ca toți parametrii afișați sunt aleși corect de jucărie.

Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #54 on: November 25, 2020, 21:14:37 PM »
Am verificat cu laptop-ul și valorile corespund. Se observa în lista PID-urile pentru care nu are adresele corecte. Ignorați temperatura la DPF, aia este valoare constanta, pe care o afișează tot timpul din cauza softului modificat.



Am reușit sa montez astăzi și oglinda cu camera spate. Pana la urma am pus camera spate în interior fără sa o mai conectez la marșariere pentru ca era o munca titanica si oricum ma descurc perfect fără.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #55 on: November 25, 2020, 21:17:16 PM »
Testul suprem o să fie la iarna cu temperaturi negative. Atunci sa vezi cum reacționează displayul. Și la vară în soare.

Evident, poți să îl ai deconectezi și să îl iei in casă...

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #56 on: November 25, 2020, 21:52:22 PM »
Da, cred ca o sa il iau acasa cand or fi temperaturi negative, mai ales ca nu merg in fiecare zi cu ea. La vara nu o sa fie problema pentru ca am locul de parcare in spatele blocului si aproape lipit de el. Soare nu bate pe ea decat vre-o ora dimineata,

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #57 on: December 27, 2020, 19:46:02 PM »
Cam asta este calitatea filmarilor cu oglinda cu camera.

Urcarea de ieri pana la Cabana Dichiu (plecat la 14 din Buc si ajuns sus la ora 16:45 plus inca 20 de min pana am reusit sa parchez masina.)
https://streamable.com/56mwo3   (camera fata)
https://streamable.com/zfigve        (camera spate)

Dupa o ora se eliberase zona. Camera fata este excelenta si noaptea, cea spate e chioara. La coborare drumul era deosebit de periculos: gheata facuta din zapada presata, acoperita cu zapada umeda. Frana nu se putea folosi. Am folosit doar viteza 1 si franare din ambreiaj.
https://streamable.com/qrddyq   (camera fata)
https://streamable.com/osfzkj      (camera spate)
« Last Edit: December 27, 2020, 20:19:04 PM by Lup_Alb »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #58 on: December 28, 2020, 18:00:11 PM »
La intoarcere nici nu ai dezaburit luneta, ce sa se vada, in conditiile in care nici nu ai lumina unor faruri cum ai pe fata.
Not bad overall.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV