Impreza 2.0D 2010
Subaru club Romania

Impreza 2.0D 2010

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #60 on: January 17, 2021, 03:38:26 AM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #61 on: January 17, 2021, 11:51:51 AM »
Superb!

Impreza are avantajul greutății față de Forester, deși la diesel ai destul cuplu cât să nu îți pese.

Pe unde este drumul acesta?

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #62 on: January 17, 2021, 13:36:29 PM »
Drumul este cel care urca la Muntele Rosu (zona Cheia).

Se ducea foarte repede de spate in curbele stranse in urcare. Asta cred ca se datora lipsei anvelopelor dedicate de iarna (am Michelin CrossClimate+) si lipsei de greutate (nu am avut decat cainele in spate ca pasager). Au fost si ceva zone unde am fost la limita pe burta.

https://streamable.com/17sgwl
https://streamable.com/lw6mbk
https://streamable.com/a008jw


« Last Edit: January 17, 2021, 20:48:26 PM by Lup_Alb »

dan_b

  • 1234
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #63 on: January 17, 2021, 14:01:55 PM »
Foarte frumos!
Eu zic ca a urcat foarte bine. Intr-adevar, daca aveai anvelope de iarna clasice, era si mai bun gripul.
Dar a urcat foarte bine, date fiind pantele si zapada.
Superb peisajul!
ex Subaru Forester 2009, 2.0 benzina.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13893
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #64 on: January 17, 2021, 14:13:46 PM »
Acum am înțeles de unde vine userul Lup_Alb :)
« Last Edit: January 17, 2021, 14:14:24 PM by MihaiFlorescu »

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #65 on: January 17, 2021, 16:41:21 PM »
La greutatea Imprezei/foresterului, chiar nu mai conteaza +/- 100 de kile.
A contat pe vremuri, cand am facut trecerea de la Tico la Matiz. Tico literalmente mergea pe zapada (pe deasupra practic), cu anvelope all-season din fabrica, Matizul era un dezastru cu anvelope de iarna dedicate. 650 vs vreo 800 kg.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #66 on: January 17, 2021, 18:41:23 PM »
Numele este mai vechi decat catelul. Catelul are doar un an si 5 luni  :)

Acum am înțeles de unde vine userul Lup_Alb :)

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #67 on: January 19, 2021, 19:11:26 PM »
Am zis sa fac si eu un Cold Start ca tot sunt la moda zilele astea.
Temperatura exterioara: -4 C

https://streamable.com/vew82x

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #68 on: January 28, 2021, 02:39:47 AM »
Daca tot nu am reușit sa o lovesc eu pana acum, un începător care își luase carnetul de o luna, s-a oferit sa ma ajute si mi-a lovit-o în parcare



Bara nu are nimic, aripa este îndoită și bucata aia de plastic care leagă aripa de bara este sparta.

Update: Am intrebat un tinichigiu pe care il stiam si mi-a spus ca aripa se inlocuieste, nu se poate indrepta, asa ca am cautat sa vad ce gasesc la dezmembrari. Nimic, modelul asta de Impreza este rar in circulatie si mai rar la dezmembrari. Ce am gasit in Bucuresti, erau de mult acolo, asa ca aripa nu mai era disponibila. M-am gandit sa o comand singur de pe internet, sa o duc la cineva sa o vopseasca dupa aia la altcineva sa o monteze, dar am ajuns la concluzia ca nu merita efortul (nu cred ca faceam vre-o economie), asa ca o sa o duc la AK. Am platit deja avansul pt comanda de piese.
« Last Edit: February 03, 2021, 14:32:37 PM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #69 on: February 14, 2021, 14:23:44 PM »
Am dus marti masina la Brasov, iar vineri am luat-o inapoi.
A iesit cat de bine se putea, nu se observa vreo diferenta la culoare, doar daca sti ca a fost vopsita si te uiti atent. Sunt foarte multumit de rezultat.
Poze nu am inca pt ca masina este murdara dupa drum. Nu am vrut sa o spal inca pe gerul asta.
« Last Edit: February 17, 2021, 11:12:36 AM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #70 on: February 25, 2021, 18:32:56 PM »
Schimb ulei:
Data: 25.02.2021
Kilometraj: 242910 Km

Ulei: AMSOIL SIGNATURE SERIES 0W-30 - ACEA A5/B5, A1/B1
Filtru + garnitura bușon - originale SUBARU

Manopera 81 RON

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #71 on: February 25, 2021, 20:22:43 PM »
Ce înseamnă sa nu ai dpf, pui ulei de benzinara cu tbn mare.
Am avut și eu 0w30(alt brand), trage in zona de început de cuplu 1800-2500rpm ca la 3000-3500rpm.Mergi cu a 3-a lejer subturat.
E fun in oraș dar la drum lung nu e ok.
Vitezele ridicate de curgere nu sunt ok in regim de autostrada.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #72 on: February 25, 2021, 21:08:31 PM »
Nu e un ulei doar pt motoarele pe benzina, standardul B5 este pt motoarele diesel, doar ca nu este din categoria C special pt vehiculele echipate cu filtre de particule.

Pe site-ul Amsoil uleiul asta apare ca doar pt benzina (asta de când au scos varianta speciala pt diesel) Când am cumpărat eu prima data in 2018, apărea ca este si pt diesel. Oricum, standardul (mai mult ca sigur și compoziția) a rămas aceeași: ACEA A5/B5.

As fi încercat varianta "Signature" pt diesel, dar cei de la POL nu o au în oferta...

Pe autostrada merg de obicei cu 120-130, doar pt perioade scurte merg mai tare. La 130 parca turatia este undeva pe la 2000 si un pic.

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #73 on: April 25, 2021, 14:02:08 PM »
Nuca mea de la schimbator este tocita bine. Nu aveam ce face intr-o zi asa ca m-am apucat sa caut una noua. Descurajat fiind de pretul uneia originale, mi-am mutat cautarea pe AliExpress unde am si gasit ce cautam. Dupa o luna de asteptare a ajuns.
pe linga asta am mai cumparat vre-o 10 maruntisuri de care nu aveam nevoie... Au ajuns 2 comenzi, mai sunt 9 de venit.



Restul de maruntisuri.

« Last Edit: April 29, 2021, 20:39:53 PM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #74 on: April 25, 2021, 15:09:18 PM »
Acum sa trecem la lucruri serioase...  Se pare ca discul de pe fata stanga s-a ovalizat deja (asta ori a reusit sa rugineasca la contactul dintre disc si rulment. Din cate am citit, rugina care se formeaza acolo impinge discul si este de ajuns ca sa iti dea aceleasi simptome). Daca asta nu era de ajuns, sunt ceva probleme si pe partea dreapta. La o franare usoara spre medie masina trage sprea dreapta, in schimb la o franare mai puternica isi mentine traiectoria. Faptul este sesizabil doar la franari de la viteze peste 70 Km/h.
Ca sa nu mai arunc bani o data la 2 ani pe discuri (sper...), m-am hotarat sa schimb mai multe pe acolo, asa ca am comandat:

Butuc roata NIPPARTS N4707010   2 x 247 Lei
Set Placute frana BREMBO P 78 013   1 x 157 Lei
Disc frana BREMBO 09.A921.11   2 x 236 Lei
Total: 1123 Lei cu TVA
Plus un set de etriere noi: https://subarak.pl/en/brake-calliper/587-front-4-piston-brake-calliper-for-subaru.html

Update:
1. Au ajuns discurile, plăcuțele si rulmenții, dar tocmai ce am primit banii înapoi pe etriere, se pare ca modelul respectiv nu mai este disponibil la producător :(
2. Am comandat etrieri TRW de la Autohut (asta se intampla inainte de Paste) m-au sunat sa-mi spuna ca cica nu ar fi compatibili, bla, bla, bla... si mi-au spus ca cei Lauber ar fi. Eu fiind pe drum, am luatr de bun ce au spus ei, iar cand am ajuns acasa m-am luat cu altceva si am uitat sa mai verific inca o data, In saptamana urmatoare Pastelui, daca tot nu ajunsesera cei Lauber, m-am apucat sa verific la TRW pe site. Ce sa vezi, erau compatibili. Am incercat sa-i prind la telefon ca sa schimb comanda, dar dupa 30 de min de incercari fara succes am renuntat, m-am suit in masina si am pornit spre ei cu gandul sa schimb comanda in magazin. Pe la jumatatea drumului am primit un telefon de la ei cum ca au ajuns cei Lauber, asa ca pana la urma i-am luat pe aia...


« Last Edit: May 14, 2021, 00:09:23 AM by Lup_Alb »

Re: Impreza 2.0D 2010
« Reply #75 on: May 14, 2021, 00:21:11 AM »
Gata, de ieri masina are rulmenti, discuri, placute si etrieri noi pe fata.

Concluzii:
Franarea este sesizabil mai buna la aceeasi forta de apasare a pedalei. Discurile nu mai ruginesc instant ca cele BOSCH. BOSCH-urile rugineau deja dupa 10 min cu stropi de apa pe ele. Astea dupa o ora de abia se vede o usoara tenta de rugina. Placutele Brembo, comparate cu cele Bosch, genereaza mult mai mult praf.
In sfarsit este liniste in masina  :D fara huruitul ala continuu de la rulmenti.
« Last Edit: June 02, 2021, 15:47:07 PM by Lup_Alb »