Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

daniel.gugu

  • 1384
  • Forester & Impreza
    • http://www.gg-dc.ro/
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #40 on: March 11, 2019, 03:16:24 AM »
Ai trecut deja la vara … harnicule! Arata WOW!
Subaru Impreza WRX STI '07 - alias "Galeata Albastra"
Subaru Forester 2.0 XT - daily car
Subaru Impreza 2.0 GT 4WD - PLUTO
Subaru Impreza Type R - GOOFY

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #41 on: March 11, 2019, 09:54:40 AM »
De primavara nu am gasit  ;D

Recunosc ca nu am avut rabdare. Ma macina gandul cum sta pe asfalt uscat cu niste gume bune de vara...si se pare ca fuge fundul la fel  ;D :D :D (daca accelerez la iesire din viraj).

Zilele trecute m-am plimbat cu wagon-ul STI: e non DCCD cu suspensie stock de STI, gume AD08 si e lipit de asfalt, o idee subviratoriu.

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #42 on: March 11, 2019, 10:36:43 AM »
Cum de ai ales B Spec? Eu am comandat HC 800 :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #43 on: March 11, 2019, 10:44:39 AM »
Daca tot va dati pe PMU, de ce nu il intrebati si voi pe cel care a facut cunoscut brandul pe la noi, adica Tom. Ca de la el a pornit si stie produsele si aplicatiile cel mai bine.

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #44 on: March 11, 2019, 13:06:30 PM »
Asa a fost sa fie  :)
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #45 on: March 11, 2019, 13:09:57 PM »
B-Spec sunt pentru strada si “light track”, zic eu bune pentru mine.
Ce a luat Dragos sunt rally.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #46 on: March 12, 2019, 15:17:52 PM »
Zilele trecute m-am plimbat cu wagon-ul STI: e non DCCD cu suspensie stock de STI, gume AD08 si e lipit de asfalt, o idee subviratoriu.

Are diferential fata deschis, de acolo subvirarea  ;)
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #47 on: March 12, 2019, 20:37:33 PM »
Deschis la STI V7 JDM?  ???
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #48 on: March 12, 2019, 21:16:42 PM »
Dap.
WRX SW 2002

Muttley

  • 4913
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #49 on: March 13, 2019, 08:30:58 AM »
L-am aburit pe Pfaizar aseara sa faca un log. Si cum eu nici nu stiu sa tin un laptop... cine a condus?  ^-^
Nu ma asteptam sa fie ataaaaaaaaaat de... "altfel" motorul ala. Trage mai brutal 2.5-ul, mai diesel-ish, dar asta se umfla, se umfla, parca se bucura ca te duci peste 7k rpm. Nu stiu, e foarte greu de explicat si nu-mi iese. Cert e ca nu se simte ca un subaru turbo obisnuit, e nebunie, e cu totul altceva.
Da, si cutia e etajata ca la Ignisul meu. Doar ca puterea e aproape tripla, ceea ce face experienta pachetului sa fie o caterinca monstru  ;D

Ah, si are acceleratie cu cablu. Si ies toate fancy-footwork-urile. Cele de mai sus impreuna cu asta, ultima, cred ca o fac STI-ul suprem de fabrica, o spun cu toata convingerea.
Directa e de kko si ceva hibe la suspensie ar mai fi, dar poate le rezolva dihoru' :D
« Last Edit: March 13, 2019, 08:35:23 AM by Muttley »
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #50 on: March 13, 2019, 08:34:47 AM »
Multumesc de complimente, dar sterge cuvantul “Ignis” de acolo  :police:
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4913
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #51 on: March 13, 2019, 08:37:11 AM »
N-am complimentat pe nimeni, cel mult pe aia de au dezvoltat modelul acu' 20 de ani.
Vezi ca e si edit ^-^
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #52 on: March 13, 2019, 09:57:42 AM »
Deci JDM-ul e un Ignis turbo din cate inteleg eu :))

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #53 on: March 13, 2019, 10:00:30 AM »
Si ca are cutia etajata ca la Ignis, or fi facute de aceeasi mama in Japonia, difera doar emblema   :o
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon

Foreste

  • *
  • 1935
  • Apă, paie și bătaie ...
    • Blogu' lu' Foreste
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #54 on: March 20, 2019, 09:41:35 AM »
Pfaizzer (postare inclusa din vechiul server)
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #54 on: March 17, 2019, 19:19:48 PM »


Sa facem si o sinteza a zilei de vineri. 15.03.2019 TrackDay MotorPark Adancata.

Drumul pana la Adancata fara probleme.
Ajuns la circuit m-am intalnit cu Dragos Aron, ne-am instalat "tabara" si am inceput sa ne golim portbagajele.



Prima sesiune a fost destul de ciudata, masina se comporta foarte rau pe viraje, subvira, nu mi-a placut deloc, plus ca a inceput sa si trepideze pe accelerari si franari dupa 100km/h (in conditiile in care rotile sunt noi).
In urmatoarea poza se vad timpii per tura (am mers fara ture intermediare de racire  :) ):


Mi-am adus aminte ca am pus 2.4 presiune in anvelope si am zis sa mai scot din ea. Cand am pus manometrul, cei 2.4 erau de fapt 2.6  :'( .
Am schimbat si rotile pe punti intre ele in speranta diminuarii trepidatiiilor.

A doua sesiune a fost senzatie!!!! Cu toate ca trepidatiile nu au disparut (banuiesc ca in urma solicitarilor, anvelopele s-au reasezat), masina a stat perfect pe asfalt si am reusit sa scot timpi bunicei fara sa fortez absolut deloc.


Presiunea din anvelope mi-a adus un castig de aproximativ 9 secunde!
Cea mai tare faza e ca in dreptul boxelor eu am 180 km/h, viteza la care masina mea e limitata, asa ca de acolo merg "agale" pana la viraj  ;D.

Si ceva inregistrari:


Concluzii:
-Imi trebuie alte placute mai racing;
-trebuie sa verific rotile;
-limitarea de viteza trebuie sa dispara;
-masina inca este peste capacitatea mea, asa ca mai stam fara modificari.

Am avut cu mine si camera termica, asa ca am facut o comparatie intre a mea si alui Dragos dupa prima sesiune (primele poze sunt ale mele).

Temperaturi IC:



Temperaturi turbo:



Temperaturi lichid racire



Temperatura discuri (doar la mine)
Forester 2.0 XT MY2017 - Black Betty (bam-ba-lam!)
Forester Diesel MY2011 - Foreste  |  Blogu' lu' Foreste

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #55 on: March 20, 2019, 10:03:04 AM »
Multumesc, Foreste!
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #56 on: March 20, 2019, 11:12:17 AM »
https://www.subarufanclub.ro/forum/index.php/topic,2506.msg117027.html#new

PS: Placutele sunt cele PMU? Am vazut pe pagina anterioara. Vezi ce are Pavel, ca pe alea le au si Tom si Dinu pe masina si au tinut inclusiv la 30 grade afara si peste 50 la asfalt de circuit fara probleme. Dar sunt ok si pe strada. De asta ziceam sa vb cu ei. Parca HC+ au ei dar nu mai stiu...

https://www.rhdjapan.com/project-mu-brake-pads-full-set-type-hc-gdb-ya5-g-b-g-f-vab-zc6-sg9-bes-bl5-bp5.html
« Last Edit: March 20, 2019, 11:28:42 AM by MihaiFlorescu »

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #57 on: March 20, 2019, 11:48:41 AM »
Yep, astea  sunt puse cu DBA 4000 T3

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #58 on: March 20, 2019, 11:55:40 AM »
Am comandat HC+800.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #59 on: March 20, 2019, 16:00:16 PM »
Mda, trage dreapta destul de bine.
Maine am programat-o si eu la reprezentanta Suzuki “a lui Muttley” ca tare mi-e sila sa-mi fac singur constatarea.

P.S. Mai nasol e ca nu am luat nicio groapa si ca vibratiile in volan plus trasul dreapta sunt dupa Adancata. Ideea e ca intre sesiuni am schimbat si rotile intre punti iar vibratiile au ramas.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon