Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
Subaru club Romania

Blob STI “nascut si crescut in Japonia”

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #560 on: August 04, 2020, 08:30:19 AM »
Spre vraci

Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Muttley

  • 4920
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #561 on: August 04, 2020, 09:53:54 AM »
=))))))))))))))

Macar las-o pornita pe drum, sa bati un record de consum Subaru.
WRX SW 2002

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #562 on: August 04, 2020, 16:57:11 PM »
11
« Last Edit: August 28, 2020, 10:55:08 AM by Pfaizzzer »
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #563 on: August 04, 2020, 21:43:15 PM »
adica un pic (mai mult) joc, ulei prin hot side si pe afara ... asta e :(

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #564 on: August 05, 2020, 00:32:51 AM »
De la ce ar putea fi?

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #565 on: August 05, 2020, 14:03:29 PM »
de la turbo ? :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #566 on: August 05, 2020, 14:13:42 PM »
Nu mai știu din jurnal, dar țineam minte că e in stare buna sau noua/verificata când a dat motorul jos.

De asta mă întrebam. Altfel, da, mai pica și ele cu vârsta..

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #567 on: August 05, 2020, 14:41:15 PM »
La momentul in care am dat jos motorul, nu pierdeam gram de ulei.

Initial nu am vrut sa intervin asupra turbinei, dar am descoperit palele pe admisie ciobite asa ca am trimis-o la schimbat de pale si echilibrat.

Cand s-a intors am verificat-o si nu avea joc apoi a urmat taraboiul cu sonda wideband samd..
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #568 on: August 10, 2020, 22:01:28 PM »
Turbina a fost demontata si inspectata.
Mi s-a transmis ca e muci, din cauza temperaturii excesive. Interesant este ca a fost inlaturata ipoteza ungerii deficitare deoarece nu are zgarieturi axul pe el
(oricum eu nu suspectam ungerea sau racirea).

Practic cuzinetul axial s-a dezintegrat si a zburat pe evacuare (de unde si jocul imens) dupa doar cateva ture cu masina.  :(

Inca astept de la ei explicatia...
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

andea79

  • *
  • 4007
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #569 on: August 10, 2020, 23:29:00 PM »
nu stiu ce este de asteptat :) ... ce crezi ca pot sa iti zica interesant ?
 
din punctul meu de vedere in momentul in care au schimbat pala de pe admisie cu cealalta s-a fortat/f***zat cumva miezul (ca doar pala aia nu sta in aer), asta e, shit happens ce poti spune ... avand in vedere ca a inceput sa fumege / ziceai ca ai fum dubios aproape la prima cheie dupa montaj ... ce mai e de zis ...
(ca temperaturi excesive la relanti si 2 jumatati de pedale dupa nu prea exista)

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #570 on: August 11, 2020, 07:38:46 AM »
E perfect adevarat ce spui tu.

Eu astept ca ei sa imi spuna de ce s-a stricat turbina.

Nu vreau sa demonstrez eu nimic ci astept sa-mi arate ei unde am gresit si daca am gresit (ei sunt expertii, asa ca sunt mai in masura ca mine sa gaseasca cauza).
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #571 on: August 11, 2020, 10:13:40 AM »
O sa îți spună ca aștepți degeaba, ai venit cu ea stricata, ei au încercat o treabă.
Nu le-a ieșit, deci e tot stricata. Alta.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #572 on: August 11, 2020, 10:32:55 AM »
De la ei a plecat spre mine cu factura, implicit cu garantie.
Daca imi arata ca a fost vina mea, imi asum paguba.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

2xGhe

  • *
  • 1806
  • Pentru fani, nu pentru bani!!!
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #573 on: August 11, 2020, 11:07:58 AM »
O sa îți spună ca aștepți degeaba, ai venit cu ea stricata, ei au încercat o treabă.
Nu le-a ieșit, deci e tot stricata. Alta.
Nu exista asa ceva! O vor repara din nou
Pentru FAAAAANi nu pentru bani!

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #574 on: August 11, 2020, 13:52:52 PM »
Nu exista asa ceva! O vor repara din nou
Sau vor restitui banii pe reparația anterioară cu scuzele de rigoare.
Eu sper sa i-o repare dar e bine sa fim rezervati.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Blob STI “nascut si crescut in Japonia”
« Reply #575 on: August 11, 2020, 14:14:42 PM »
Din punctul meu de vedere treaba s-a clarificat.

Sirul evenimentelor:

1. Turbo pleaca spre ei perfect functional pt. schimbarea palelor de pe compresor.
2. Dupa o zi ma suna sa-mi spuna ca au ciocanit in partea calda toata ziua si nu se desface si urmeaza sa o bage la ultrasunete.
3. Dupa inca doua zile e gata si mi-o trimit intr-o stare estetica nasoala (urme de ciocan pe carcase, racord ulei indoit, lipsa siguranta de la tija wg).
5. Semnalez problemele de la 4 si mi se spune ca vorbim daca nu functioneaza.
4. Pandemie, masina nu e scoasa.
5. O pun pe masina si scoate fum.
6. Descopar joc mare axial.
7. O trimit inapoi si constata ca nu mai are segmentii pe partea calda.

Acum ce mi-a povestit patronul ca au facut:

a. s-a desfacut greu partea calda;
b. au dat jos de pe corp doar rotorul ce trebuia schimbat si au pus (atentie) tot corpul cu tot cu pale de evacuare si ax pe strung (acum nu stiu cum au prins in universal din cauza palelor de pe turbo) pentru a aleza sa incapa palele MFS;
c. LIPSA, LIPSA, LIPSA (ar fi trebuit sa demonteze complet corpul si sa inspecteze axul, segmentii si sa curete de eventual span de la strung);
d. au strans piulita cu palele noi;
e. Pus corpul pe masina de echilibrat si invartit in 3 cicluri de cate 15-20 sec cu 3 bar presiune ulei;
f. montat restul mai putin tija wg;
g. Trimis inapoi.

Problema nu e de la c., cu toate ca acolo ar fi depistat problema daca nu sareau etapa!!!

Problema este ca au ciocanit o zi in partea calda, iar socul s-a propagat pana in segmentii aferenti. Nedemontand nimic, ei au stat asa fisurati pana a ajuns turbina pe masina, unde a vazut regimuri reale de exploatare si s-au facut bucatele.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon