japonezu' de la eclipsa
Subaru club Romania

japonezu' de la eclipsa

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #160 on: July 08, 2019, 19:54:13 PM »
Pai arunca un ochi pe site-urile clasice ( autokarma , epiesa , al-padrino  etc)
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #161 on: July 08, 2019, 21:55:15 PM »
Da, asa face cand e prost slave cylinder-ul. Cumva nu mai etansaza sau nu stiu ce face el acolo chiar daca initial e ok. Dupa niste actionari si mers, revine. Trebuie kit de reparatie sau piesa cu totul.

malakay

  • *
  • 4767
  • IMPREZA GC8
    • www.proalex.ro
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #162 on: July 08, 2019, 22:07:54 PM »
mihai gandestete ca am putut sa il apas/ misc furca cu mana...
Straights are for fast cars, corners are for fast drivers. - Colin McRae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #163 on: July 08, 2019, 22:49:35 PM »
Mda...

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #164 on: July 10, 2019, 22:49:37 PM »
eclipsatu' ::)




Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #165 on: July 10, 2019, 22:51:42 PM »
Pai arunca un ochi pe site-urile clasice ( autokarma , epiesa , al-padrino  etc)

Mă ajută fffff mult AlPacino ăla, e fffff aproape de mine. Astăzi la prânz nu aveau pe stock. O să dau un refresh zilele următoare.
Danke!
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #166 on: July 10, 2019, 23:02:56 PM »
Am gasit la mine in dulap un slave nou. Treci sa vezi daca e bun. Maine sunt pana la 9.30 si apoi cred ca dupa 14.00
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #167 on: July 10, 2019, 23:05:37 PM »
Vin cu tot cu câine!

Vaya con Dios!
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #168 on: July 10, 2019, 23:06:25 PM »
aaa și am înțeles că ai niște jante pe 15"?
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #169 on: July 11, 2019, 22:51:08 PM »
Am gasit la mine in dulap un slave nou. Treci sa vezi daca e bun. Maine sunt pana la 9.30 si apoi cred ca dupa 14.00

Nu e bun.
Asta e bun:
http://www.al-padrino.ro/articol/2472529/trw-pjd726-cilindru-receptor-ambreiaj.html


o sa trec maine sa ti-l returnez.

multumesc mult,
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #170 on: November 02, 2019, 16:13:56 PM »
Salut,

Am schimbat cilindrul, piesa niparts cumpărată de la Alpadrino (80 de lei). Ambreiajul are două curse atât la cuplare cât și la decupare, frecvența de "rămâne pedala la podea" a crescut. S-a întâmplat să nu pot pleca de la semafor fără să mă aplec să ridic pedala cu mâna. Noroc că atunci când am schimbat cilindru vieții am reglat ambreiajul să cupleze mai sus, fără a fi nevoit s-o duc până în podea (doar dacă duc pedala în podea rămâne acolo-câteodată) dar încă nu mă obișnuisem cu punctul de "cuplaj".
Am ajuns la SMT, am avut noroc că l am prins pe Daniel și l am rugat să-mi ofere un sfat. Prima impresie: să pun cilindru original înapoi și să schimb pompa ambreiaj. Zis și făcut, m am dus la prietenii mei de la AlPadrino și-am luat pompa la 120 de lei (la SMT era 1200 :)).
Deci acum am cilindru vechi și pompă nouă. Frecvență de "pedala rămasă la fund" s a redus spre 0, deci mai apare...problema cu cursa în două trepte s a redus simțitor, dar încă există o tendință...
Daniel (SMT) - restul părerilor (inclusiv RuxAuto). 1 - 0.
Acum nelămurire e alta: am apucat furca cu patentul și am încercat să reproduc o cursă de cuplat/decupat. Probabil asta trebuia să fac din prima. Aici se resimt cele două trepte și probabil cineva va spune că e normal. Eu zic că nu e normal, deci problema e la rulment, placă  arc diafragma...și să văd ce mai e, că nu mă pricep. Încă.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #171 on: November 02, 2019, 19:51:00 PM »
Eu la sg am.avut furca sparta.acolo unde face parghia

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #172 on: December 20, 2019, 21:35:04 PM »
S-a schimbat și furca, fără îmbunătăți.

Într-un final, după 3 piese schimbate: cilindru ( ulterior punându-l pe ăla vechi al iei înapoi) pompă, furcă, am decis să schimbăm kit ul de ambreiaj. Eee, altă treabă! Mașina merge im-pe-ca-bil! Aparent kit-ul de ambreiaj sau placa a avut un mic defect (încă nu știm sigur după ce se întoarce din garanție) sau arcul diafagmă?? sau poate era alt model de ambreiaj? zic și eu sau sau sau. Nu știu. Cert e că după ce s a schimbat kit-ul mașina se comportă im-pe-ca-bil.

Ar mai fi ceva de adăugat, și anume că am renunțat la autohold. O fi bine, o fi rău. Eu zic că mă descurc și fără el.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #173 on: December 20, 2019, 21:54:26 PM »


Sus e kit-ul "vechi" schimbat în luna mai 2019.



Kit-ul "vechi":


Kit-ul nou:







Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #174 on: December 20, 2019, 21:56:13 PM »
Masina din 2000 cu autohold? Interesant...

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #175 on: December 20, 2019, 22:28:05 PM »
Da, din '99. Cred că e destul de util acolo unde chiar e nevoie.
Probabil o să-l pun la loc dar acum parcă mă simt "free" :)) fără să l mai simt la orice rampă.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #176 on: December 20, 2019, 22:29:22 PM »
Dar de ce ati ales sa l anulati ? Iti ramanea blocat ? Pe franare ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #177 on: December 20, 2019, 22:41:40 PM »
Da, intra destul de repede față de cum era cu kit-ul "vechi" și nu mai puteam sta să -l gâdilam, părea că nu e așa ușor de reglat, eu nu mai puteam sta...și am zis să -l anuleze de tot. Mă repet, probabil o să -l pun înapoi. Nu știu cand.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

joker

  • 187
  • Ai n-ai mingea, dai la poartă!
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #178 on: December 21, 2019, 20:31:05 PM »
Dacă vă întreabă cineva ce consum extraurban are un Forester din '99 aspireișăn să le spuneți ca e 7,8%.
Subaru Forester SF 2l aspirat -1999

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: japonezu' de la eclipsa
« Reply #179 on: December 21, 2019, 21:24:49 PM »
Chiar m-am trezit cu asta in gand azi dimineata.
De craciun o vizitez pe bunica si ii zic si ei.