Loc de dat cu capul - vol. II
Subaru club Romania

Loc de dat cu capul - vol. II

Serb

  • 635
  • Breathing for a living.
Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #840 on: November 22, 2019, 21:53:17 PM »
Mno, citeam undeva ca nu-i chiar bine sa o lasi sub minimul ala, de aia intrebasem.

In fine, cand e de recalibrat scot cantarul si ruleta.  :)
For many men, the acquisition of wealth does not end their troubles, it only changes them.

Re: Loc de dat cu capul - vol. II
« Reply #841 on: November 25, 2019, 20:28:38 PM »
Clar ca nu voi bate drumurile pe unde merge un Jimny, dar multe dintre traseele facute merg lejer facute si cu Forester.
.....................

Eu zic ca e exact invers,   pe acolo pe unde merge  Foresterul  nu poate ajunge  Jimny    ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Subaru CVT
« Reply #842 on: December 17, 2019, 21:24:54 PM »
Nuuuuuu , n are cum. Una la un meleon nu inseamna ca e o problema. E doar propaganda impotriva brandului.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

marr

  • *
  • 1693
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #843 on: December 18, 2019, 06:24:41 AM »
E un rahat de senzor, montat pe o serie de Ascent-uri fabricate in 2019.
Deci da, CVTu-i de K@k@t !

PS: Tot CVT-ul a fost vinovat cānd senzorul de pedala de frāna-mi făcea figuri. Ca doar veceteul refuza sa treacă din P in D si -se știe - asta n-are absolut nicio legătura cu pedala de frāna !
« Last Edit: December 18, 2019, 06:29:14 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #844 on: December 18, 2019, 07:51:56 AM »
Pe mine ma amuza cum va ofticati voide parca e inventia voastra.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

marr

  • *
  • 1693
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #845 on: December 18, 2019, 09:02:31 AM »
Eu unul nu ma oftic.  M-as oftica doar daca as avea probleme.
Doar ca nu inteleg unele lucruri ....
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

kjz

Re: Re: Subaru CVT
« Reply #846 on: December 18, 2019, 09:19:58 AM »
E un rahat de senzor, montat pe o serie de Ascent-uri fabricate in 2019.
Deci da, CVTu-i de K@k@t !

Nici macar, cica rezolva doar din soft:
Quote
The fix: Subaru will update the software in the transmissions of affected vehicles.

Dar na, trolii se multumesc cu putin   ???
'14 FXT

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #847 on: December 18, 2019, 10:40:23 AM »
Deci daca "se rezolva din soft " mecanic e ok. Troli pe dracu.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Re: Subaru CVT
« Reply #848 on: December 18, 2019, 15:11:31 PM »
Pe mine ma amuza cand vad ca cei mai aprigi   anti-CVT  sant cei care nu au condus niciodata un Subaru cu CVT  ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

MihaiFlorescu

  • *
  • 12143
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #849 on: December 18, 2019, 15:21:01 PM »
Si pe mine ma amuza (not!) cum acei "consumatori" din cauza carora fiabilitatea a scazut in industria auto la modul general vorbesc despre fiabilitate crescuta.

Ce trebuie sa intelegem toti este ca atunci cand cumperi ceva exclusivits unde dezvoltarea sta doar in puterea unui constructor sau a maximum 2-3, acel ceva nu are cum sa fie la fel de bine pus la punct ca ceva ce este dezvoltat si vandut pentru restul de 98% din piata.

Ideile se fura de la un constructor la altul atunci cand ai ceva in comun. Cand ai motor boxer si vrei sa vinzi un produs ieftin, nu prea poti sa furi de la Porsche.
Cand faci CVT nu prea ai ce sa furi de la DSG.

Cine cumpara isi asuma.
« Last Edit: December 18, 2019, 15:21:32 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual
'05 Impreza GX + Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Heliotropus

  • 2947
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #850 on: December 18, 2019, 15:57:51 PM »
Mihai, nu ar trebui să generalizezi atāta timp cāt tu īnsuți lucrezi pentru un producător care dezvoltă concepte și linii de business proprietare. La fel face și Microsoft, Apple, Cisco, ETA și putem īnșirui multe alte companii care dezvoltă "in house" produse și servicii.

Cine ne poate spune cum erau privite, la īnceput, cutiile automate vs clasicele manuale? Dar mașinile electrice (care vor īnlocui, īn viitorul apropiat mașinile cu motor termic)? Mai continuăm cu așa numitele exemple exotice pentru că nu le acceptăm sau pentru că sunt mult prea noi pentru stilul nostru?

PS: cum credeți că era catalogată muzica rock īn opinia melomanilor anilor '60? ;D
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

marr

  • *
  • 1693
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #851 on: December 18, 2019, 16:57:12 PM »
Mda ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 12143
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #852 on: December 18, 2019, 17:07:44 PM »
Mie imi place si CVT si 4EAT si 6MT si 5MT. Depinde de aplicatie. Deci nu sunt partinitor.

Spun doar ca atunci cand incerci sa te diferentiezi foarte tare, iti asumi si riscuri, atat ca si producator, cat si in calitate de consumator. Valabil in orice industrie.

Cat depre nou si diferit, stiu foarte bine ce inseamna reticienta clientului. Dar sa nu confundam "nou" si "diferit" cu "fara cusur" si "imbatabil".
« Last Edit: December 18, 2019, 17:11:04 PM by MihaiFlorescu »
A redline each day keeps the mechanic away. #SaveTheManual
'05 Impreza GX + Fostele: 05 Impreza, 08 Outback, 01 WRX

Re: Re: Subaru CVT
« Reply #853 on: December 18, 2019, 18:13:52 PM »
Eu n-aș spune ca CVT e nou.are mai bine de 10 ani decand se folosește de diverse mărci.toyota in special dar am văzut și pe Audi de prin 2005.
Eu m-aș gāndi la economia bazata pe consum.mult și prost cu costuri cat mai mici.valabil cam la orice bun de folosință īndelungată.

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #854 on: December 18, 2019, 18:31:02 PM »
@Adi de la Canada. Am mers cu VCT. Irelevanta remarca ta. Am mers prin aceleasi conditii in care am mers cu masina mea , acelasi motor dar 5MT. Si toti am avut senzatia in VCT ca suntem in drum spre Carefour nu pe circuit la Prejmer. Si da , compar cu circuit pentru ca Subaru facea masini sportive nu cacaturile astea de duzina cu cutie de viteze de scuter. Si mai lasati mistoul si caterinca de batrani.
Mie imi place cum astia care nu merg mai mult de 50k cu masina si apoi o schimba , vorbesc de fiabilitate. Mie imi place cum se da cu parerea ca e bun despre ceva care din schema pare slab. Pnm...
Cate manuale crapa intre 8k si 100k ? Asa des ? Adi de la Canada , te provoc sa pastrezi frs ul mult. Sa mergi 200k , 260k si sa ne spui peste 12 ani si noua astora saraci , ramasi in Ro , cum e cu fiabilitatea lu VCT. Accepti ? Pe principiul nici viitorul nu mai e ce a fost , nu aveti cum sa convingeti vechii acestei comunitati ca ce se vinde acum se compara cu ce era acum 12 ani sau ca tehnologia a avansat. Ca s a rebrenduit , da. Dar tehnologia o sa avanseze cand inchizi telefonul si youtube canta in continuare.
Sa mai zic de tablete si luminite ? Ala e progres in tehnologie ? Cand motorul termic nu depaseste nici acum 20% randament ? Vi se fura privirea cu beculete colorate ai butoane cu X pe ele care va promit ca o sa aveti curaj. Pnm , am batut coclauri cu 5mt fara ics mode de m am saturat. Fara gume speciale , fara troliu , sau mai stiu ce cacat.
Asa ca mai lasati discutiile astea. Astea sa le aveti la seara de Bingo intre voi.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Re: Subaru CVT
« Reply #855 on: December 18, 2019, 18:44:30 PM »
@ Serbane,  eu nu stiu ce fac in seara asta  d'arami'te  peste  200-260K  km.  Nu o sa tin masina   10-20  de ani ca sa demonstrez  cuiva ceva. Am depasit varsta cand aveam ceva de demonstrat.  Asa cum unii au un punct de vedere pe care si-l expun aici,  asa am si eu unul si il afisez  aici  in maniera mea.  Acum fix  30 de ani  am iesit in strada pentru  democratie si libertatea cuvantului si am castigat.  Nu vad de ce ar  trebui sa spun altceva decat cred. Daca altii au alt punct de vedere,  si ei au dreptul sa si-l scrie aici sau sa si-l expuna prin viu grai.  Parerea mea  e ca CVTul este o tehnologie buna pentru ca eu personal am  testat-o. Nu vad de ce de fiecare data cand ii iau apararea , tot mereu X persoane  ma ataca sa ma contrazica,  desi unii nu au  testat-o niciodata.
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

WIM

  • *
  • 498
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #856 on: December 18, 2019, 19:49:17 PM »
Nu o sa tin masina   10-20  de ani ca sa demonstrez  cuiva ceva.

Intervin cu o observatie de principiu - nu pot sa ma pronunt direct asupra CVT-ului Subaru, caci nu l-am testat niciodata.

Am subliniat afirmatia ta pentru ca mi se pare ca tocmai aici se produce demonstratia de care "generatia mai veche" are nevoie - daca tine 20 de ani, atunci putem vorbi de fiabilitate. Iar contra-exemplul pe care ti-l dau este tot din curtea Subaru - motorul boxer diesel. Da, sunt unele exemplare care au tinut si peste 200.000 de km - asta inseamna ca e un motor fiabil? Nu cred ca poate cineva sa sustina asta.

Inca o data, nu sunt in masura sa judec CVT-ul, caci nu l-am utilizat. Dar asta nu ma impiedica sa consider ca este o solutie tehnica de un cinism monumental - cum altfel sa numesc faptul ca procedura de verificare a nivelului uleiului de transmisie se intinde pe 2 pagini de manual? Si ca se poate face doar in service? Daca CVT-ul este ambasadorul progresului in lumea Subaru, atunci prefer solutiile vechi si depasite dar care vin la pachet cu batrana joja.   

Si stiu ca CVT-ul de la Subaru nu este, de fapt, adevaratul subiect aici - el e doar o forma de manifestare a directiei in care se indreapta industria auto si japonezii nu fac decat sa se alinieze trendurilor. Dar iti propun un exercitiu de imaginatie - peste 20 de ani, ce masina crezi ca va avea potential de colectie: una din astea moderne cu CVT sau o babeta cu cutie manuala?

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #857 on: December 18, 2019, 20:07:04 PM »
Adi , acum 30 ai luptat pentru altceva si tre sa mai treaca 30 ca sa se inteleaga pentru ce. Poate copiii generatiei mele vor vedea adevarul . Si vor avea o constiinta comuna , buna.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Re: Re: Subaru CVT
« Reply #858 on: December 18, 2019, 20:58:57 PM »
@ Serban -  Mare dreptate  ai   :angel:
@ WIM  - Nu toata lumea isi cumpara Subaru ca sa il faca masina de colectie. Cel putin aici  99,99%  din cumparatori  si-l iau  ca daily use,  nu ca sa si-l tina  in vitrina sau sa vada daca  va mai functiona  peste 20 de ani. Cine vrea o masina care  si-a dovedit cu adevarat fiabilitatea in timp isi cumpara un Ford T  model 1924  si ala sigur va mai merge 50 de ani. Ceilalti isi iau asa ca mine, chinezarii cu CVT.
    Mai vorbim peste 20 de ani,  vom vedea atunci cine a avut dreptate   ;D
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Celalalt

  • 1825
  • Mda...
Re: Re: Subaru CVT
« Reply #859 on: December 18, 2019, 21:01:51 PM »
Se vede ca ai lucrat in sistem. Abureala , deviere de la subiect...manipulare se cheama nu ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6