XT 2003 - powder hunter
Subaru club Romania

XT 2003 - powder hunter

Muttley

  • 4923
Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #40 on: July 15, 2020, 09:21:03 AM »
Dublura de prag de la Impreza se indoaie si cand e noua daca se foloseste cricul fara adaptor. Nu vad de ce ar fi diferit la Forester.
WRX SW 2002

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #41 on: July 15, 2020, 09:56:52 AM »
Daca e vorba de Forester-ul cu problema stanga spate care a aparut si pe facebook, nu cred ca a fost vina cricului sau a celui care a pus cricul  :-\.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #42 on: July 15, 2020, 18:19:54 PM »
Dublura de prag de la Impreza se indoaie si cand e noua daca se foloseste cricul fara adaptor. Nu vad de ce ar fi diferit la Forester.

Ce adaptor? La Forester am tot folosit cricul, dar nu am vazut vreun adaptor

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #43 on: July 15, 2020, 18:34:52 PM »
Dacă e cricul original, ar trebui sa aibă tot ce trebuie. Fata de cel de impreza (ca pe asta l-am mai văzut) la Forester bucata de metal care intra in contact cu mașina e mai īnaltă. Pe lāngă īnălțime, cel original, are o tăietura in care intra pragul, sprijinul făcāndu-se pe buza de jos a pragului, buza fiind prinsă pe laturi de tăietură și suprafețele de sus fiind foarte aproape de partea lata a pragului (nu mai știu dacă e contact).

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #44 on: July 15, 2020, 18:43:32 PM »
La mine e cricul original, buza in care intra pragul e doar ptr ghidare, nu alea preiau greutatea.
Dar tot sunt curios cum arata cricul de Impreza cu adaptor, nu reusesc deocamdata sa inteleg de ce'ar fi nevoie de adaptor la un cric OEM

Theophilus+Julsey

  • 838
  • 2004 Forester 2.0XT / 2009 Justy IV
Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #45 on: July 15, 2020, 18:50:00 PM »
Cricul de Impreza nu are adaptor, are doar piesa cu tăietura cu o īnălțime mai mică. La mine la XT, intra destul de fix buza in cric, īmi place designul ca e destul de stabil.

Muttley

  • 4923
Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #46 on: July 15, 2020, 19:08:14 PM »
Adaptorul se foloseste (sau ar trebui folosit) in vulcanizari, unde acelasi crocodil sau pneumatic ridica cateva sute de modele auto.
GD si SG n-au sprijinul de cric pe prag, ala e doar de ghidare. Ce-o fi asa greu...
WRX SW 2002

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #47 on: July 15, 2020, 21:57:14 PM »
Acum nu mai e greu, deci adaptorul nu e ptr cricul masinii, m'am lamurit, dorm linistit la noapte :D

Muttley

  • 4923
Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #48 on: July 15, 2020, 22:12:07 PM »
Cricul masinii e cel mai potrivit pentru a o ridica.

Eu de asa ceva zic:



In lipsa sculei asteia sau a cricului original, nu te apropii de prag.
WRX SW 2002

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #49 on: July 22, 2020, 08:12:19 AM »
Uite ca am īnvățat ceva nou. Cate mașini am avut, habar n-aveam ca exista un adaptor pentru cricul crocodil. Cred ca nici fostul proprietar și aia de la vulcanizare din Germania nu știau ca buza aia era distrusa la toate 4 pragurile.
Cred ca asta se aplica și pentru elevatoarele din service auto.
Actual:
- Fiesta ST150
- ex Forester XT SG
- BMW e46 325ti
- Aro 243 Brasov - in perpetua restaurare

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #50 on: July 22, 2020, 11:00:22 AM »
Buza ai se poate īndrepta dacă nu e mancata de rugina.
La al meu erau varza toate 4 și am reușit sa le īndrept.

Re: XT 2003 - powder hunter
« Reply #51 on: January 06, 2023, 00:41:54 AM »
Update foarte intarziat. Am vandut in vara 2021 masina unui amic la pret super preferential zic eu, am vrut sa ajunga la cineva care sa se bucure de ea.

Problemele mentionate ultima data legate de rugina au fost mult mai ample decat anticipam. Am sfarsit prin a face mai multe operatiuni de tinichigerie - cand o-i avea rabdare si chef fac un upload de poze - trebuie sa le si gasesc din arhiva.

- aripa dreapta fata - inlocuita si vopsita
- vopsit usile fata-spate de pe dreapta - inlocuite cu unele de la dezmembrari in urma unui incident la munte cand am ajuns partial intr-un sant.
- reparat pragurile
- reparat rugina de la gatul rezervorului de combustibil - era dezastru pe dedesubt de rugina
- reparat rugina la imbinarea prag-aripa spate pe ambele parti - si aici era nasol

Una din concluzii a fost ca problemele de rugina au fost amplificate de ornamentele de plastic "rugged". Vizual arata foarte misto, chiar imi placeau. Insa adunasera foarte mult noroi si retineau apa in draci. Chiar si la spalat insistent tot nu reuseam sa curat perfect.

Evident ca imi pare rau dupa ea, de asta am reintrat pe forum sa mai studiez modele mai noi. :)
Actual:
- Fiesta ST150
- ex Forester XT SG
- BMW e46 325ti
- Aro 243 Brasov - in perpetua restaurare