Legacy 2020
Subaru club Romania

Legacy 2020

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Legacy 2020
« Reply #20 on: February 09, 2019, 02:12:12 AM »
Trebuie sa mai luam in calcul si faptul ca lumea uita. Uita in general. Si ce ieri era confortabil si inovativ azi e naspa si ce am vazut maine e viitorul.
Masina asta , cum e prezentata , e misto. Pasionatii "rudimentari" asteapta altceva.
Are cineva rest la 10 lei ? Ca nu e scumpa parerea mea.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Legacy 2020
« Reply #21 on: February 09, 2019, 10:40:53 AM »

marr

  • 2203
Re: Legacy 2020
« Reply #22 on: February 09, 2019, 12:52:04 PM »
Era de asteptat sa apara anul acesta Outback-ul MY2020.
Totusi, avand in vedere cat le ia sa aduca in Europa Foresterul nou, nu cred sa-l vedem la noi mai devreme de 2021.

Stand si cugetand ce-i cu intarzierea asta in lansarea noului Forester in Europa. luand in considerare si ”disparitia” noului XV 2.0, am ajuns la concluzia ca problema e motorizarea cu injectie directa. Mai exact motorul cu injectie directa si WLTP !

De ce spun asta ?
Pentru ca Outback-ul, cu vechiul 2.0 MPI are certificare Euro 6d conform normelor WLTP de mai bine de 2 ani.
Foresterul 2.0 NA - are si el.
Idem in cazul noilor Impreza si XV cu  motorul de 1.6.

Din cate stiu, in afara unor avantaje (minore totusi) in ceea ce priveste eficienta si puterea, motoarele cu injectie directa au o problema cu emisiile de particule. Si, in consecinta, pentru a indeplini noile norme de poluare, au nevoie de filtru de particule.
Cred ca cei de la Subaru nu au gasit inca solutia optima pentru a aduce aceste motoare la standardele actuale de poluare ( Euro 6d temp / Euro 6c).
Din acest motiv, cine vrea un Subaru nou si vrea sa-l tina niste ani multi, as zice sa mearga fara ezitare pe modelele actuale de Forester/Outback. Poate se pierde ceva la putere si economie, nu vor avea o serie de noi gadgeturi, dar compenseaza prind lipsa unor potentiale batai de cap in viitor.
Sa ne gandim doar la cate probleme au fost cu DPF-ul de pe motorizarile diesel (si nu doar la Subaru ci la toti producatorii). Si asta era totusi o tehnologie cu niste ani in spate, verificata si imbunatatita in timp.
Fiind o tehnologie foarte ”proaspata”, dpmdv  e inerent sa apara probleme cu filtrele de particule de pe motoarele pe benzina.

Dar da, motorul  turbo de 2.4 suna foarte interesant !
E de vazut daca va veni si in Europa aceasta motorizare si - mai ales - la ce pret !
Nici acum un Outback nu-i foarte ieftin. Cu un motor turbo de 2.4, noua platforma si o serie de noi gaselnite tehnologice, ma tem ca se va apropia periculos de 50k Euro.

PS: Nu as putea spune ca noul interiorul noului Legacy / Outback  imi place mai mult decat a celui actual.
Iar la exterior, schimbarile sunt insesizabile.
https://www.motor1.com/news/304368/2020-subaru-legacy-see-changes/

Singurele chestii ce-mi plac cu adevarat sunt noul sasiu si motorul de 2.4 turbo.
Nu-mi place in schimb eliminarea comenzilor ”mecanice” si trecerea tuturor comenzilor pe tableta.
Daca ar fi sa fie disponibil doar motorul de 2.5 cu injectie directa in locul celui clasic, eu unul, daca as vrea sa tin masina 8-10 ani, as merge pe Outback-ul actual. Asta fara sa iau in calcul si diferente de pret dintre cele doua.
« Last Edit: February 09, 2019, 12:58:32 PM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Legacy 2020
« Reply #23 on: February 09, 2019, 13:56:18 PM »
Forester ai avut, Impreza si XV ai.  Din modelele noi mai raman Outback si BRZ.
Cred ca tu esti decis sa testezi toate modelele Subaru.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

marr

  • 2203
Re: Legacy 2020
« Reply #24 on: February 09, 2019, 14:33:41 PM »
....
Cred ca tu esti decis sa testezi toate modelele Subaru.

Cam ...  da !   8)

Acum un Outback si mai incolo, cand ”timpul” o va permite, poate si un BRZ !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

burtal

  • 444
Re: Legacy 2020
« Reply #25 on: February 11, 2019, 15:12:20 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Legacy 2020
« Reply #26 on: February 11, 2019, 17:34:19 PM »
Are butoane. M-am linistit. :D

kkennyy

  • 1763
Re: Legacy 2020
« Reply #27 on: February 12, 2019, 09:24:15 AM »
Eu v-am zis de mult dar voi batman batman  ;D
Forester XT SJ 2018

Muttley

  • 4913
Re: Legacy 2020
« Reply #28 on: February 12, 2019, 09:25:51 AM »
Daca scapi telefonul in apa sa-mi zici. Vreau sa rad.
WRX SW 2002

kkennyy

  • 1763
Re: Legacy 2020
« Reply #29 on: February 12, 2019, 09:34:22 AM »
E waterproof (evident), dar suntem offtopic  :P

Individul din filmulet zice si niste prostii pe acolo. In primul rand lens flare-ul este intentionat pentru efect artistic, nu e amateur hour. In al doilea rand, incalzire in scaunele din spate era si pe varianta veche de legacy/outback :)
Forester XT SJ 2018

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Legacy 2020
« Reply #30 on: February 12, 2019, 09:46:50 AM »
Are butoane. M-am linistit. :D
In curand varianta cu joistic din nasuc de catelus...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

burtal

  • 444
Re: Legacy 2020
« Reply #31 on: September 12, 2019, 15:39:55 PM »

Vasea

Re: Legacy 2020
« Reply #32 on: January 07, 2020, 05:06:23 AM »
2020 Subaru Legacy: Everything You Need to Know

https://www.cars.com/articles/2020-subaru-legacy-everything-you-need-to-know-415461/

Review: 2020 Subaru Legacy brings a big game to a dying segment

https://newatlas.com/automotive/review-2020-subaru-legacy/

Iubesc masinile japoneze !
Verifica seria VIN a masinii pe care doresti sa o cumperi prin CARVERTICAL:


 https://www.carvertical.com/ro/landing/v3?utm_source=aff&a=daimyo&b=0eb206ae

Vasea

Re: Legacy 2020
« Reply #33 on: January 25, 2020, 19:34:53 PM »
Noul Subaru Legacy 2020 primeste motorul 2.4 Turbo de 260 CP Lineartronic

http://www.autolatest.ro/stiri-masini/noul-subaru-legacy-2020-primeste-motorul-2-4-turbo-de-260-cp-lineartronic
Iubesc masinile japoneze !
Verifica seria VIN a masinii pe care doresti sa o cumperi prin CARVERTICAL:


 https://www.carvertical.com/ro/landing/v3?utm_source=aff&a=daimyo&b=0eb206ae

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Legacy 2020
« Reply #34 on: September 04, 2020, 14:12:55 PM »

marr

  • 2203
Re: Legacy 2020
« Reply #35 on: September 04, 2020, 14:28:47 PM »
Asta e !
Preferintele oamenilor au suferit mutatii majore.
In ziua de azi, lumea nu mai cumpara drept masina de familie un sedan de clasa medie ci-si cauta un SUV.
De altfel, cu mici exceptii, cam toati producatorii auto au renuntat la sedanurile de clasa medie si s-au concentrat pe SUV si crossover E suficient sa ne uitam doar la ”ploaia” de modele de mini-SUV-uri gen Captur din ultimii ani ca sa vedem incotro se indreapta preferintele majoritatii cumparatorilor. Eu n-am sa inteleg niciodata de ce ai lua o cotineata din aia - mai ales ca 99 % dintre ele nu au AWD nici macar optional - in locul unei compacte. Doar pentru 2 cm de garda la sol si aspectul SUV-like ?
Pentru astea sa dai bani mai multi pe o masina mai mica, mai slab motorizata .... de gustibus !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020