Subaru XV MY2018 Dark Blue
Subaru club Romania

Subaru XV MY2018 Dark Blue

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #120 on: January 05, 2022, 16:25:55 PM »
Incerc sa-ti raspund mai jos - in masura in care pot:
1. Climatizare in spate : cum am stat rar spre deloc in spate in XV, nu as putea sa-ti spun ce si cum - dar pana acum nu s-a plans nimeni ca ar fi prea cald / prea frig (dupa caz).
Oricum, climatizarea functioneaza excelent si aduce foarte rapid temperatura la valorile setate. Un mare plus fata de primul meu Forester la care climatizarea in sarcina (de exemplu cad porneam masina dupa ce a stat o zi in soare, la 40 de grade) semana cu un avion la decolare - la XV este foarte silentioasa. Chiar si fata de precedentul XV se simte mai ”fina”.
2. Spatiul interior fata de Foresterul SJ - diferenta mare este pe inaltime. Asta si geamurile enorme ale Foresterului dau o senzatia de spatiu mult mai mare decat este in realitate.
Pe lungime si latime - cel putin la locurile din fata, diferentele sunt mici (spre nesemnificative (cel putin asla le percep eu). Singura diferenta notabila este la spatiul pentru picioarele pasagerilor din spate.
3. Portbagaj
Aici e o poveste fara sfarsit !
De regula, cat spatiu ai, atata umpli !
In cazul nostru insa, nu se aplica teorema asta. Noi plecam in concedii cu bagaje destul de putine / compacte. Am invatat sa luam cu noi doar strictul necesar - cateva schimburi, periutele de dinti, o carte si alte cateva chestii necesare (de regula, ne este suficient un troller mic, de cabina, pentru fiecare). Pentru o iesire de weekend cu sotia, ne este suficient un singur troller mic.
Importante-s actele si cardurile !
De exemplu, acum doi ani am fost in concediu in Bulgaria cu ambii copii (vorba vine, ca-s deja adulti) cu XV-ul si nu am avut probleme de spatiu.
Anul trecut, am fost cu Foresterul in Grecia, doar eu si sotia - si cele doua trollere ale noastre faceau ture prin portbagaj (am omis sa iau o plasa de fixare) ...
Deci, asta cu portbagajul este o chestie relativa si depinde doar de ce si cat obisnuiti sa luati cu voi in concedii.

Nu stiu daca te-am lamurit sau te-ma bagat si mai tare-n ceata ...  8)

PS: Nu-i nici o poluare ca si asa se cam prafuieste topicul asta !

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #121 on: January 05, 2022, 22:38:50 PM »
La SG cei aprox 400L erau suficienti pentru vacante, etc , dar nu cred ca 315 ar mai fi la fel de suficienti.

La SG oficial portbagajul are 380 litri, dar sigur sunt masurati cu jaluzeaua aia trasa. XV'ul vad ca are acelasi sistem, deci punand valize in picioare, ar trebui sa fie indeajuns ptr cine nu ia o colectie intreaga iarna/vara cand pleaca in concedii

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #122 on: January 12, 2022, 09:01:45 AM »
@Marr: multumesc mult
@Andrei: posibil sa fie 380, doar ca haionul fiind drept poti sa pui si mai sus, pe cand la XV esti cam limitat. Oricum, va multumesc pentru raspunsuri.
Si da, te adaptezi si la volumul portbagajului si la masina
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #123 on: May 05, 2022, 08:48:41 AM »
Ok !
Ieri am mai facut un drum pana (aproape) in Cluj - de data asta cu XV-ul.
Ca sa vad care-i diferenta fata de Forester, am mers aproximativ la fel pe autostrada (la dus, nu am prea depasit 130 km/h, am mers in zona 125 - 130 km/h).
Rezultatul - in Turda, am avut un consum mediu de 7,0 l/100 km (nu s-a modificat pana pe Feleac).
La intoarcere in Sibiu, aveam 7,1 l/100 km ( e drept ca acum am mers mai ”normal” - 130 - 140 km/h).
Fata de Forester, mai putin cu 1,6 - 1,7 l/100 km. In valoarea absoluta nu pare mult, dar in procente inseamna cca. 20 % !
E drept ca XV-ul a fost incaltat cu anvelope de vara (nu de iarna ca Foresterul), am fost singur in masina si la consum a contribuit si devierea de cca. 20 km pe DN intre Saliste si Cunta (doar pe sensul Sibiu - Sebes).
Ca tot am amintit de asta - iar ii apuca pe astia harnicia in pragul sezonului de vacante !!!

Altfel, masina asta e o placere la condus si astept cu nerabdare orice ocazie sa o scot la drum !

PS: ODO = 36.538 km
« Last Edit: May 05, 2022, 08:49:37 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #124 on: September 24, 2022, 10:55:28 AM »
Hai sa mai fac un mic update.
Nimic special de semnalat - decat ca-mi place de mor masinuta asta !
In ultima vreme am avut doar drumuri relativ scurte si marea majoritate pe autostrada (cateva drumuri de Cluj, Hunedoare, Brasov - pe unde m-a dus jobul).
In ultima saptamana, am facut cca. 800 km (un drum de Cluj si unul de Brasov) cu un consum mediu - conform CB - de 7,5 l/100 km (dupa drumul de Cluj si ceva fataiala prin orasul de bastina, inainte de drumul de Brasov, aveam 7,9 l/100 km).
Cu ocazia drumului de Brasov, am executat si revizia de (aproape) 4 ani.
Schimbat ulei, filtre (ulei, aer + polen), verificat articulatii, placute si discuri, etc - a durat cca. o ora si amenda a fost de 868 lei consumabile + 369 lei manopera = 1237 cu tot cu TVA.
Agregatul se prezinta excelent si nu sunt necesare alte interventii - cu exceptia unora de tinichigerie si vopsitorie pe la portiere (3 din 4) si un colt de la bara fata, usor atinse prin parcari de diversi ”atenti” si ”priceputi”.
ODO: 40.327 km

PS: Foarte multumit, ca de obicei, atat de servicii - dar mai ales de companie si cafelutele oferite de Auto Kino !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #125 on: March 13, 2023, 15:48:58 PM »
Mai misc aerul pe aici doar ca sa smenalez doua evenimente:

1. Am implinit 45.000 km !
Mai exact, azi ODO = 45.187 km
N-am apucat sa imortalizez momentul 45.000 ca eram pe drumul virajat dintre Brasov - Halchiu - Satu Nou - Vladeni.
E mishto tare drumul ala !

2. Am facut ”buba” !
2.1.O pana de cauciuc (sau supapa care pierde aer) - asta o investigam si rezolvam azi.
2.2. - Asta-i mai nasoala si nu-mi dau seama cum s-a intamplat (desi am niste banuieli) - m-am trezit cu o taietura de cca 3 cm pe scaunul soferului, in zona lateral-stanga a sezutului, exact in zona de piele artficiala.
Asta nu-mi dau seama cum o pot rezolva altfel decat cu retapitarea scaunului. Ca nu stiu daca as gasi un meserias care sa fie capabil sa inlocuiasca doar bucatica aia de piele fara sa strice tot scaunul.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Muttley

  • 4920
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #126 on: March 13, 2023, 15:57:26 PM »
Gasesti tapiteria de sezut ca piesa originala.
Nu ieftin, dar este. La a mea de exemplu, cand am intrebat in urma cu cativa ani in brasov, era cam 1000 lei, acum o fi mai mult.
« Last Edit: March 13, 2023, 15:58:41 PM by Muttley »
WRX SW 2002

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #127 on: March 13, 2023, 18:53:12 PM »
Ohooo ! E o veste buna asta ! N-as fi crezut !
Multumesc frumos !
Am sa întreb la AK ca tot trebuie sa ajung pe acolo in perioada următoare, pentru revizia la Forester.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #128 on: March 13, 2023, 19:53:54 PM »
Gasesti tapiteria de sezut ca piesa originala.

Part number ceva cam asa.

Daca "pielea" e fara vreo textura deosebita, poti incerca si la un atelier pentru reparatie, costul nu ar trebui sa fie prea mare

Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #129 on: March 13, 2023, 22:19:29 PM »
2.2. - Asta-i mai nasoala si nu-mi dau seama cum s-a intamplat (desi am niste banuieli) - m-am trezit cu o taietura de cca 3 cm pe scaunul soferului, in zona lateral-stanga a sezutului, exact in zona de piele artficiala.
Asta nu-mi dau seama cum o pot rezolva altfel decat cu retapitarea scaunului. Ca nu stiu daca as gasi un meserias care sa fie capabil sa inlocuiasca doar bucatica aia de piele fara sa strice tot scaunul.

Nu știu în Sibiu, dar prin București auzisem că se poate schimba doar fâșia laterală a scaunului cu tapițerie de piele. Poate se găsește și pe acolo un atelier, o prăvălie care să rezolve chestiunea, de preferat să aibă o bucată de piele autentică de vacă bine hrănită.   :)

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #130 on: March 14, 2023, 08:22:55 AM »
Multumesc tuturor !
Am sa incerc sa gasesc un tapiter priceput ca sa rezolv problema rapid.
Daca nu, vad ce ar insemna sa inlocuiesc tapeteria sezutului cu un element OEM.

PS: Daca as gasi un profesionist (nu meserias) si ar fi sa fie ”piele autentica de vaca bine hranita”, m-ar tenta sa trag in piele toate scaunele ... acum, depinde si la cat s-ar duce bugetul pentru toata povestea.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #131 on: March 14, 2023, 08:38:55 AM »
Poti deschide o discutie cu cei de aici, de ex, macar pentru a vedea ce optiuni sunt, din punctul lor de vedere si la ce pret, fie si doar ca reper.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13898
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #132 on: March 14, 2023, 08:59:52 AM »
Aici mi-am facut eu volanul cam la fiecare masina.

https://www.facebook.com/extaauto

Sa nu te astepti sa gasesti culoarea si textura exact ca cea de fabrica. Nu exista.

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #133 on: March 14, 2023, 09:54:37 AM »
Multumesc, domnilor !
Studiem, analizam si apoi vedem ce si cum facem.

PS: Am vorbit si cu Sese si pare-se ca au si ei, in Brasov, un colaborator pe zona asta de reparatii tapiterii. Zice-se ca ar fi un foarte bun meserias.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #134 on: June 30, 2023, 09:23:38 AM »
Sa mai stergem praful si de pe aici - ca si asa am spalt zilele trecute XV-ul !
Nu am mai scris in jurnal ca nu am avut mai nimic de semnalat, in special datorita faptului ca am avut muuulta treaba la birou si nu mi s-au ivit mai deloc deplasari in afara de cele uzuale, din jurul casei.
In ultima luna insa, am facut peste 2000 km - un drum la Bucuresti, unul la Sebes, unul la Brasov, unul la Bacau ...
Drumurile de Sebes si Bacua au fost normale (aglomeratie obisnuita, fara lucrari sau alte probleme pe traseu).
Drumul de Bucuresti insa .... a fost din alt film ! Si nu din ala bun !
Aglomeratia obisnuita pe Valea Oltului, cu blocajul de rigoare la Boita (desi nu mai erau semafoare, lucrarile nu-s finalizate), coloane aproape oprite la intrarea pe autostrada in Pitesti (lucrari) si bonus, coada la intrarea in Bucuresti pana cu cca. 2 km dincoace de iesirea spre Ciorogarla.
Asa ca, am iesit pe la Cirogarla si m-a dus la park&ride Straulesti de unde am luat metroul (aveam o intalnire in Pipera la ora 09:30 si eram 1000% sigur ca nu gasesc parcare la ora aia in zona, mai era si in intarziere). Asta cu park&ride e o chestie super mishto - pacat ca nu i-a dus capul sa faca una din sta la fiercare intrare majora in Bucuresti (cel putin la intrarea de pe A1 si de pe DN1).
La plecare, Waze estima durata calatoriei de 4h 23 min. De la intrarea pe Valea Oltului a inceput sa tot pluseze. Mi-am dat seama ca ceva nu-i ok cand, dupa ce era dea pe A1 a inceput sa pluseze agresiv (+8 min, + 11 min, + 23 min) de am crezut ca s-a defectat ... pana cand am ajuns aproape de Ciorogarla si am inteles de ce ...
Pana la Straulesti, am facut putin peste 5h 30 min.
La intoarcere a fost mai ok, singurele (mici) blocaje au fost la Pitesti (iesire de pa A1) si la Boita.
Dar partea faina (si surprinzatoare pentru mine) a fost aproape de Boita - am oprit pentru o cafea, un sandwich si un plin de benzina la OMV Calimanesti. La Boita, inainte cu 6 km de sensul giratoriu de intrare pe autostrada, stand in coloana, m-am apucat de butonat sa vad cat am facut, care a fost consumul ... si supriza !
Autonomia estimata de CB la acel moment, dupa cca 50 km parcursi de cand facusem plinul, era de 1200 km !
Am si poza prin telefon, trebuia sa o descarc si sa o pun aici spre aducere aminte !

Drumul de Bacau, a fost in schimb foarte fain ! Aglomerat doar pana la Tg. Secuiesc si cu Onestiul aproape blocat (la intoarcere mi-a luat cca 40-45 min sa traversez oraselul ala). Nu am am mai fost de cativa ani prin zona si m-am bucurat teribil de serpentinele de pe Oituz.

Fiecare dintre drumurile de Bucuresti si de Bacau, a insemnat cel putin 10 h de condus. Dar a fost placut, confortabil, relaxant - chiar mi-au lipsit niste drumuri mai lungi.

ODO: 47.726 km

Concluzia: Imi place de mor masinuta asta !
Drept urmare, mai spre toamna, deschid niste dosare CASCO pentru multitudinea de zgarieturi si lovituri marunte, comand si tapiseria de sezut de la scaunul soferului si o dau in grija lui Robert, la AK, spre rejuvenare !

PPS: Si cat tot se discuta pe topicul lui Foreste - chiar nu am nici cu ce si nici de ce sa o schimb !
Spunea sotia in urma cu cateva saptamani ca daca tot imi place asa mult Outbackul asta nou, de ca nu-mi iau unul.
Motivele sunt doua: primul, ca mi se par overkill sa am in curte doua masini mari (Forester si Outback), al doilea- ca-mi place si mi se potriveste prea mult XV-ul !

 
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #135 on: June 30, 2023, 12:11:43 PM »
Așa e, infrastructura e depașită de numărul de vehicule și lipsa de previziune.
In bucuresti se fac blocuri fără număr pe aceeași infrastrucutra depașită.
Asta duce la oameni nervoși și bolnavi care se înjură pe aleile dintre blocuri cu mașina de gunoi, pentru ca ei se grăbesc.
Oricât de mare este sau va fi creșterea economică, viitorul nu arată grozav. Lipsa unor decizii unitare se vede. Fiecare pe limba lui.
Sa o folosești cu plăcere și așteptam electrica :)
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #136 on: June 30, 2023, 13:54:33 PM »
Asteptati ...
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #137 on: August 04, 2023, 16:55:28 PM »
Am revenit weekendul trecut dint-run scurt concediu in Croatia - dar pana acum n-am apucat sa scriu.

Datorita unui concurs de imprejurari, am mers cu XV-ul.
Si m-am felicitat !
Am parcurs in total 2480 km, marea majoritate pe autostrada - exceptie Ilia - Margina unde injur continuu fara sa ma repet, putin prin Ungaria ca am facut o escala la Balaton si putin prin Croatia.
Cu ocazia asta, am trecut de borna de 50.000 km.

Am plecat sambata, pe la 7:30 dimineata din Sibiu, am oprit la un Rompetrol pe langa Recas, unde am alimentat si am luat o cafeluta, am iesit din tara pe Nadlac I (noroc cu Waze, ca pe autostrada era coada de la Nadlac II pana aproape de viaductul pe care am trecut spre Nadlac).
Pana acolo a fost destul de liber si am mers pe autostrada cu 130-140 km/h.
In Ungaria, pana aproape de Budapesta, a fost un trafic destul de aerisit, am mers si acolo intre 130-140 km/h. In apropiere de Budapesta si pe centura Budapestei deja s-a alomerat si am mers mai usurel, iar intre Budapesta si Balaton - aglomeratie ca la balamuc ! Aia cca 160-170 km i-am facut cu 70-80- maaaxim 90 km/h.
Am ajuns la hotel in zona Balaton in jur de 14:30 ora lor, cu un consum mediu de 7,8 l/100 km si o viteza medie (conform CB) de 117 km/h.
Am mai oprit la un Shell inainte de Balaton ca sa fac plinul (desi aveam mai mult de jumatate de rezervor), sa mai bem o cafeluta si o apa.

A doua zi (duminica) am plecat pe la 10-10:30 de la hotel spre Croatia. Pana la primul toll de pe autostrada in Croatia s-a mers foarte bine, acolo a aparut primul blocaj, in zona Zagreb deja era foarte aglomerat, blocaje la toate toll-pointurile unde am stat, in medie, 20-25 min la fiecare punct de plata si 10-15 min la fiecare punct de eliberare cartele. In plus, autostrada de Rijeka avea vreo doua-trei zone cu lucrari si circulatia restrictionata pe o singura banda ... ca atare, in loc de cele 5 ore luate in calcul initial, am facut cca. 7 ore !
Am oprit o singura data, dupa Rijeka, la o benzinarie INA pentru un sandwich, o cafea, o apa si din nou plinul de benzina (desi aveam aproape 2/3 de rezervor.

La intoarcere, initial planificasem sa facem o escala la Budapesta, dar fiind vineri, ca sa evit pe cat posibil aglomeratia de la inceput de weekend, am plecat foarte devreme (in jur de 06:00).
In Croatia, de data asta, a fost extrem de liber (cel putin pana la Zagreb) si am mers cam cum mergeau si localnicii (120-130 km/h in conditiile in care autostrada montana are restrictii de 100-110 km/h).
Si in Ungaria, pana la Balaton a fost liber - deci ACC la 140 km/h.
De la Balaton s-a aglomerat, si am prins o portiune de vreo 20-25 km in care mai mult am stat decat am mers (am facut bucata aia in mai bine de o ora). Nu stiu ce a fost acolo (Waze semnala lucrari, dar eu unul nu am vazut asa ceva ...).
Am mai facut o pauza la o benzinarie la cca 100 km de Budapesta pentru cafeluta, toaleta, apa, sandwich si benzina.
Cum am ajus in zona Budapestei pe la 13:00 si fusesem aclo in urma cu doar cateva luni, am decis sa ne continuam drumul spre casa.
De la iesirea de pe centura Budapestei, trafic normal pana la Nadlac - iar am iesit pe la Nadlac I in cca 20 min - la Nadlac II era rosu pe Waze.
La noi, de la Nadlac pana la Margina, trafic asa si asa, aglomerat la inceput, pana pe la Arad, apoi normal.
Am oprit la un Rompetrol din asta nou care are si KFC - pe langa Timisoara - sa mancam ceva, sa ne dezmortim si sa fac din nou plinul (desi benzina din rezervor ajungea fara problema pana acasa ca mai avea doua ”bulinute” peste jumatate.

Si ajungem din nou la faza cu injuratul !
Coada la capatul A1 de la Margina era de 2,5 km si mi-au trebuit 2 ore sa ies de pe autostrada ! Deloc placut dupa ce condusesem cca. 1000 km in ziua aia !
Cand am urcat din nou pe A1 la Ilia, nu am mai avut rabdare sa mer in marja legala si am venit cu 150 km/h aproape tot drumul.
Am ajuns acasa, dupa putin peste 1200 km si cca.13 ore de la plecare.

Daca la dus am condus cand eu, cand sotia, la intoarcere am condus doar eu si totusi, am ajuns acasa fresh, fara sa simt ca am stat atatea ore in masina.
Asa ca trebuie sa subliniez (din nou): exceptional de comoda masina asta !

Am mai avut eu ture de 8-10-11 ore de condus cu XV-ul prin patrie, dar intotdeauna au fost ”rupte” la jumatate, cu o pauza de condus de cateva ore pana-mi rezolvam treburile pe la clienti.
Deci, ma vad nevoit sa repet (dar merita) - I LOVE THIS CAR !

PS: Ca sa vedem ce au insemnat blocajele de pe autostrada, am ajuns acasa cu un consum mediu de 8,0 l/100 km si o viteza medie (pe intreaga calatorie) de 95 km/h.
Excelent daca ma intrebati pe mine avand in vedere vitezele de deplasare (cand s-a mers) si orele petrecute in diverse blocaje la 35 de grade (cand s-a stat) !

ODO: 50.468 km

ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2205
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #138 on: October 24, 2023, 13:40:37 PM »
Update !
Saptamana trecuta s-a executat revizia la XV.
Tot AK, dar, de data asta, la Sibiu - au baieti buni aici si mi-a spus Sese ca nu are sens sa bat drumul de Brasov doar pentru un schimb de ulei si filtre. Ca atare, mi-au expediat la Sibiu filtrele si uleiul si s-a rezolvat loco.
Am avut asa:
- Ulei Motul 0w20 (Hybrid - dar e un bidon nou, nu l-am mai vazut pana acum) - 5 l * (93,22 lei + TVA) = 554,66 lei
- Filtru ulei - 81,53 lei;
- Filtru Aer = 138,53 lei;
- Filtru Polen (GREEN CAF)  = 328 lei (asta tot din aur il fac);
- Manopera revizie (2,6 h tehnologice) + consumabile = 466,48 lei;
Total decartat = 1569,20 lei
S-a verificat masina A-Z - totul OK !

Sa vad cand o sa-mi rup o zi sa dau o fuga la Brasov ca sa-mi schimb tapiteria scaunului de la sofer (mi-a ajuns de mai bine de o luna la AK, dar efectiv nu am gasit o zi libera ca sa rezolv si problema asta)
In alta ordine de idei - in ultimele doua saptamani am bobinat ceva - un drum la Oradea si unul la Zalau + ceva prin zona (Avrig, Talmaciu, Cisnadie, Medias).
Am prins de toate pentru toti - autostrada + DN-uri cu serpentine; ploaie, ceata la 3 grade, soare cu 27 grade ... faine drumuri !
Si cu folos ! 8)
Concluzia de etapa e ca, la fel ca si in cazul primului meu Forester, asta-i masina despre care pot sa spun ca-i precum vinul - pe masura ce trece timpul, imi place tot mai mult !

ODO: 52.778 km

« Last Edit: October 24, 2023, 13:45:38 PM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #139 on: October 24, 2023, 13:46:31 PM »
Deci, cand o vinzi? Ca mai vor si altii sa mearga cu ea!  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008