Subaru XV MY2018 Dark Blue
Subaru club Romania

Subaru XV MY2018 Dark Blue

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #100 on: August 07, 2020, 09:52:42 AM »
Am voie sa ma repet ?
I LOVE THIS CAR !!!

Am facut ieri un drum pana aproape de Baia Mare, la intoarcere cu un mic ocol prin Zalau.
Total ”din poarta-n poarta” = 667,9 km.
ODO: 23.238 km
Viteza medie = 73 km/h
Asa-i cand mai ai si ceva autostrada - compenseaza statul in coloana intre Lancram si Alba, si mersul agale (tot in coloana) intre Alba si Aiud.
Consum mediu (conform CB) = 7,2 l/100 km.
Ce-mi place dimensiunea rezervorului ! Am facut plinul in Sibiu si la intoarcere mai am cca. 1/4 de rezervor.
Pe bucatile de autostrada am mers cu ACC-ul setat la 135 km/h (bine, am avut si ”varfuri” de 150 km/h), in rest, in functie de trafic. A fost extrem, dar extrem de aglomerat - mai ales la dus, ca la intoarcere, am prins aglomeratie (binecunoscuta dealtfel) doar intre Aiud si Alba si coloana compacta de la iesirea de pe centura Alba-Iulia pana la Sebes.
Am avut tot ocazia sa parcurg tot felul de drumuri:
- autostrada;
- DN bun, dar aglomerat;
- DN prost, valurit, gaurit - dar relativ liber;
- DN bun si relativ liber;
- portiuni cu serpentine;
XV-ul s-a comportat impecabil !
Sta exceptional pe drum, excelent pe serpentine, accelereaza fara ezitare cand i-o ceri, se misca in ritmul melcului fara sa sughita.

Concluzia mea dupa drumul asta:
- Pacat ca au scos din oferta versiunea asta de motorizare !
Si mai pacat este ca situatia dealerilor Subaru din Romania este asa cum este - XV-ul asta chiar avea potential de a ”dezmorti” piata masinilor Subaru noi in Romania.

PS: Nu am apucat sa merg la un service de roti inainte de drumul asta, dar dupa ceipeste 600 km parcurisi (din care cca. 300 pe autostrada, la viteze de peste 130 km/h) tind sa cred ca nu-i o problema de echilibrare a rotilor.
Am experimentat si acum vibratii in volan (si in toata masina) doar pe anumite portiuni de autostrada. Pe altele mergea lin, ca pe o perna de aer.
Pentru linistea mea, am sa-mi fac totusi timp sa verific echilibrarea rotilor. Dar tind tot mai mult sa cred ca vibratiile au legatura cu presiunea din anvelope si tipul/starea asfaltului.

PPS: Cand am ajuns acasa, era s-o comit !
Masina-i murdara ca porcul si am zis ”cand ajung acasa, o duc direct la o sedinta de SPA !”.
Norocum meu a fost ca, dupa intrarea in Sibiu, in drum spre spalatorie, m-a fulgerat un gand cum ca dupa alergatura, nu-i tocmai cel mai bun lucru sa tratez discurile de frana cu un dus rece !
« Last Edit: August 07, 2020, 09:53:31 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #101 on: August 07, 2020, 09:55:19 AM »
Aveai timp să aprinzi și să consumi o țigară până se răceau discurile.

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #102 on: August 07, 2020, 10:01:50 AM »
Poate da, poate nu ....
Am preferat sa le las sa se odihneasca (asta ca sa nu zic de mine .... ).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #103 on: September 11, 2020, 13:34:37 PM »
Azi am infaptuit la Auto Kino revizia la XV - cea de 1 an, ca nu avea decat putin peste 10.000km de la precedenta revizie.
Am avut asa:
- Filtru Ulei - 55,54 lei
- Filtru Aer - 198,13 lei;
- Filtru habitaclu (polen) - 296,45 lei;
- Ulei MOTUL 8100 X-CLEAN FE C2-C3 5w30 (5 l) - 276,22 lei;
- Manopera - 247,52 lei;
TOTAL = 1.073,87 lei
Au fost verificate si toate alea - nimic de semnalat.
Cica placutele de frana ”mai duc” 8-10.000 km - ”in functie de cum mergeti cu ea”.
Am intrat in curte la AK pe la 08:20 si am plecat pe la 09:45.
S-au miscat extrem de repede baietii.
Abia am apucat sa beau o cafea (buna) si sa schimb cateva vorbe cu oamenii (buni) de pa acolo si ... gata !

In alta ordine de idei, ”masina de serviciu” a inceput sa se miste - in ultima luna am facut putin peste 2000 km.
Consumul mediu de la resetarea trip-ul este de 7,5 l/100 km (conform CB).

ODO: 24.639 km

In alta ordinei de idei - nu pot sa nu o spun din nou: I love this car !
Ofera tot ce ti-ai putea dori de la oa masina de zi cu zi: confort, dinamica, siguranta, autonomie mare, consum mic !
Eu sunt convins ca daca aceasta versiune de XV ar fi fost mai mult timp in oferta Subaru, ar fi fost un model ce ar fi putut produce un reviriment semnificativ al vanzarilor din Europa - si din Romania, bineinteles.
Pacat, mare pacat, ca a fost disponibil pe piata europeana doar putin peste 1 an si nici atunci nu au fost stocuri suficiente.

PS: Cica, la schimbarea modelului (estimez ca schimbarea de model va fi peste cca. 3 ani) - va primi si XV-ul motorul de 1.8 Turbo ce va echipa de anul viitor noul Outback.
Daca se va adeveri, viitorul XV cu motorizarea asta va fi .... ”bomba” !!!
« Last Edit: September 11, 2020, 13:35:27 PM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #104 on: September 11, 2020, 13:47:46 PM »
Foarte ciudat cum, mai nou, la mai multe marci, pe cutiile automate, placutele sunt gata in 30-35k km

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #105 on: September 11, 2020, 14:58:23 PM »
La Hyundai placutele sunt la jumatate daca nu 2/3 dar cred ca mi se termina discurile ~31.000km
La Opel corsa la fel, schimbam discuri la 30k.

Fiecare gandeste diferit ce sa se uzeze si cum. Sincer, doar la Subaru am experimentat sa se duca placutele repede, indiferent de marca sau model de Subaru si totusi nu pot spune ca am avut frane wow. La cele enumerate mai sus am super frana.
Ce zice marr acolo eu zic ca e super bine pentru niste placute de Subaru. Eu am avut record de uzura de 8000km cu un set pe wrx.
« Last Edit: September 11, 2020, 14:59:40 PM by MihaiFlorescu »

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #106 on: September 11, 2020, 15:05:10 PM »
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #107 on: September 11, 2020, 15:58:22 PM »
Foarte ciudat cum, mai nou, la mai multe marci, pe cutiile automate, placutele sunt gata in 30-35k km

Pai, in mod normal, la masinile dotate cu cutii automate, placutele se uzeaza mai repede decat la modelele similare dotate cu cutii manuale - si asta din simplul fapt ca, datorita specificului, se actioneaza mult mai des (si pentru mai mult timp) frana.
Asta-i un aspect - al doilea il stiti .... ecologia bat-o vina !

PS: Acum, daca stau sa ma gandesc, parca la Impreza am schimbat mai repede placutele de frana ... ca pe la 25-28k km a plecat de la mine si le schimbasem cu un an inainte sa o dau. Or fi schimbat furnizorul sau reteta ...


@Xander - nu mi-au spus nimic despre asa ceva.
Oricum, stirea e de acum un an.
In orice caz, multumesc pentru link - am verificat si nu-mi apare VIN-ul acolo. Bine, asta poate sa nu insemne mare lucru ca- vorba despre VIN de Australia vs VIN de Europa.
La toate VIN-urile din lista aia caracterele 7 si 8 sunt: KL - de exemplu: JF1GT7KLxxxxxxxxx)
La mine acel grup de doua caractere este : LL (JF1GT7LLxxxxxxxxx).
Acum, ca or fi in EU motoare diferite de AU sau doar ca suntem nime-n drum si au uitat de noi  ... nu pot sti !
 
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #108 on: October 07, 2020, 13:58:01 PM »
Mic update.
De la precedenta ”dare de seama”, am mai facut una mie km.
ODO: 25.723 km
Am avut doua iesiri in compania XV-ului - una, mai scurtuta (si nesemnificativa) pana la Tg. Mures si a doua - in urma cu 2 zile, mai serioasa, pana la Buzau.
Dupa ce, de vreo doua ori am crezut ca stiu eu mai bine drumul si m-am impotmolit in niste cozi si blocaje infernale, de data asta nu am mai facut pe desteptul si am mers dupa cum m-a povatuit mr. Waze .
La dus am mers pe traseul Sibiu - Fagaras - Brasov (centura) - Ploiesti - Buzau, iar la intoarcere, de la Predeal am cotit spre Paraul Rece - Rasnov - Codlea si apoi catre Sibiu.
Pe mine m-ar fi tentat sa merg pe Intorsura Buzaului si pe langa lacul Siriu, dar cum am fost cu treaba nu in excursie ... asta e ! Next time !
In total, am facut exact 640,7 km door-to-door.
Consumul mediu conform CB = 5,9 l/100 km

Dupa 10 ore de condus (pentru mai putin de doua ore ”utile”, la client), trebuie sa me repet : I LOVE THIS CAR !
Este extrem de confortabila (am ajuns acasa, seara, dupa 12 ore de la plecare - fresh), foarte placuta la condus si bonus - economica !
La intoarcere, profitand ca drumul era liber, m-am ”dat” putin pe serpentinele dintre Paraul Rece si Rasnov. Superb !
Sasiul asta nou (mai rigid), aderenta din plin si directia precisa o fac (si) o masinuta extrem de distractiva !

Am mai spus - si trebuie sa o repet - mare, mare pacat ca modelul asta nu mai este la vanzare in Europa !

PS: Bonus: am facut plinul la OMV-ul de la iesirea din Brasov catre Predeal, iar pe Centura de Nord a Ploiestiului - dupa exact 100 km parcursi, CB-ul imi indica o autonomie de ... 1130 km !!!
Proba:
 



ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #109 on: February 01, 2021, 09:37:22 AM »
Up-date!
ODO: 27.068 km
In ultima vreme, am avut aproape exclusiv munca de birou si nu am prea avut unde sa scot XV-ul ”la produs”. Iar in micile si rarele iesiri de week-end am mers cu Forester-ul.

Saptamana trecuta am schimbat placutele de frana pe fata - desi mecanicii spuneau ca mai au ”carne” aproape de jumatate (ceva mai uzate find cele de pe interior), incepusera sa scartie la franare si-mi zgariau pe creier.
Inlocuirea placutelor a fost facuta la Trakia Sibiu, dar placutele au fost OEM, achizitionate de la Auto Kino (le multumesc pentru servicii).
Initial am incercat sa comand placutele prin Trakia, dar ce au adus ei (ceva de la ATE) in baza seriei de sasiu nu se potriveau, iar la cautarea dupa codul de piesa de pe placutele aflate masina nu au gasit nimic pe stoc. Asa ca am sunat la Auto Kino, avau pe stoc si mi le-au adus ”la usa”.
Costuri:
- placute de frana = 544 lei/set;
- manopera = 95 lei

Pentru cei interesati - codul OEM al placutelor este: 26296FL040

Ieri am facut o scurta iesire prin jurul Sibiului si mi-am dat seama ca abia astept sa apara niscaiva ocazii de a mai scoate masinuta la un drum mai lung !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #110 on: April 01, 2021, 14:52:13 PM »
Mic up-date.
ODO: 27.937 km

Dupa aproape doua luni de munca exclusiv la birou, am reusit sa mai scot XV-ul la drum, cu treaba. Un drum scurt ce-i drept, dar suficient pentru o dezmortire !
Am fost pana la Tg Mures si - spre deosebire de alte drumuri prin zona - am mers de la Tarnaveni spre Iernut si apoi pe autostrada pana la Ungheni. La dus, a fost destul de lejer (cu exceptia a cativa km dupa iesirea din Medias cand am prins in fata o coloana de 3-4 TIR-uri. ”Rezolvate” dupa ce am scapat de serpentine si linia continua.
La intorcere insa, pe langa aglomeratie, am fost obligat sa ma tarasc cu max. 50 km/h pe aproape tot drumul dintre Medias si Sibiu ...
Pe langa faptul ca pe vreo 30 km e doar linie continua, aproape tot drumul e doar cu restrictii de viteza: 70 - 50 - 30 km/h - si asta in afara localitatilor ! Bonus, pe bucata asta au fost nu mai putin de 3 radare fixe si unul in miscare !!
Am facut plinul la plecarea din Sibiu, ir la intoarcere, dupa exact 238,4 km parcursi, masinuta papase 1/4 de rezervor.
Consumul mediu afisat de CB a fost de 6,4 l/100 km iar autonomia (la sosire) era estimata la 740 km.

PS: Pare-se ca nu de la placute era scartaitul ! Sau, cel putin, nu de la cele de pe fata - cele schimbate in februarie.
Si acum scartaie ca naiba la fiecare franare mai lunga ...
Parca, dupa drumul asta, scaraitul s-a mai diminuat, dar nu a disparut complet.
Nu mi-am gasit inca timp sa dau o fuga in service sa vad ce-i acolo, dar trebuie sa o rezolv si pe asta.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #111 on: April 01, 2021, 16:54:50 PM »
La intorcere insa, pe langa aglomeratie, am fost obligat sa ma tarasc cu max. 50 km/h pe aproape tot drumul dintre Medias si Sibiu .

Faci des drumul meu favorit. :)
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #112 on: April 01, 2021, 17:18:40 PM »
Al meu .. nu-i !
Dar ce sa facem daca avem un client  serios in Tg. Mures ? Daca-i musai, cu placere !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #113 on: April 02, 2021, 11:00:07 AM »
Nici al meu, mai ales ca am prins constructia lui cu XT-ul si am fost pe punctul de a ramane fara benzina.
Cred ca de atunci am canistra pentru drumuri cu benzinarul.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #114 on: May 11, 2021, 08:44:24 AM »
....

PS: Pare-se ca nu de la placute era scartaitul ! Sau, cel putin, nu de la cele de pe fata - cele schimbate in februarie.
Si acum scartaie ca naiba la fiecare franare mai lunga ...
....

Daca tot am trecut la adidasii de vara, am deslusit si misterul scartaitului !
I-am vizitat pe amicii de la Trakia, ridicat masina pe elevator, verificat si gasit cauza - uzura discurilor de frana a dus la aparitia unui ”umar” spre butucul rotii. La franare usoara, placutele se frecau de zona aia si scoteau un sunet de tren ce intra-n gara !
Noroc cu faptul ca placutele fiind noi, s-a observat usor zona de contact respectiva. Deocamdata s-a rezolvat prin binecunoscuta metoda ”polizorul”. Acum e liniste in masina !
Ceva mai multa ”galagie” va fi cand voi schimba discurile de frana ...
Traiasca ecologia !

PS: ODO - cca. 29k km (nu m-am mai uitat de curand la kilometraj)
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #115 on: May 11, 2021, 09:49:29 AM »
Adevarul este ca tehnologia a avansat si au aparut tot felul de schimbari. Se pare ca in curand o sa schimbam discurile inaintea placutelor.
La Hyundai fac zilele astea 40k km si placutele sunt la jumatate cel putin, pe cand discurile au buza serioasa. Toate din fabrica.
Cand vad cifrele astea si imi aduc aminte ca am ras un set de placute de STI/brembo in doar 8.000km... si mai costau si cat 3 seturi din astea "normale"...
« Last Edit: May 11, 2021, 09:51:29 AM by MihaiFlorescu »

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #116 on: August 11, 2021, 13:28:53 PM »
Sa mai stergem praful si de pe XV !
Nu am mai scris pe aici deoarce nu a fost nimic notabil de spus. Ca merge super fain si-i o placere fiecare drum am tot spus, asa ca ...
Acum, daca tot am depasit pragul de 30.000 km, sa marcam momentul !
ODO: 30.213 km

Azi am sesizat si un record personal de consum - nu ca am vrut, dar asa s-a nimerit !
Am avut un drum pana la Medias - cine cunoaste drumul, stie ca de la reabiltare, in loc de 40 minute Sibiu - Medias, acum faci cel putin 1 h !
La dus, am mers aproape tot drumul in coloana, cu (aproape) viteza legala. La intrarea in Medias aveam ... 5,5 l/100 km !
La intoarcere, prin Copsa Mica, CB-ul indica recordul absolut de 5,4 l / 100 km !
Acasa am ajuns cu 5,9 l/100 km.
La ce sa-ti mai trebuiasca diesel sau hibrid !!??

PS: Am colectat destul de multe pocnituri de portiere & stuff asa ca va trebui sa vad cum fac sa o duc la vopsit.
Din fericire, nu stiu cum s-a nimerit, dar (aproape) toate sunt pe portiera stanga-spate ! Si cele doua ma zdravene-s una deasupra celeilalte.
Pe celelalte portiere, sunt doar mici zgarieturi sau urme de frecare.
Cred ca pentru vopsitul unei singure portiere nici nu mai mai complic sa deschid un dosar CASCO.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #117 on: September 17, 2021, 08:19:34 AM »
Ieri am efectuat revizia anuala a XV-ului - la Auto Kino, bineinteles.
S-au facut operatiunile obisnuite - schimb ulei (Motul 0w20) si filtre (ulei, aer, polen) + actualizarile de software aparute de la ultima revizie.
Acum, in sfarsit, a implementat si Subaru un sistem on-line unitar de inregistrare a masinilor si operatiunilor efectuate la acestea !
Cu ocazia asta s-a verificat in sistem si daca sunt actiuni recomandate de producator pentru masina mea - au fost doua, respectiv:
- o actualizare de soft pentru unitatea multimedia (venita de la Harman Kardon). NB: unitatile sunt toate produse de HK, cele marketate ca avand sistem HK au in plus si boxele HK.
- o actualizare de soft si o verificare a bobinelor de inductie - aparent era o eroare pe undeva si in anumite situatii, sistemul nu intrerupea alimentarea electrica a bobinelor nici dupa oprirea motorului. Asta putea duce la craparea susnumitelor bobine. La mine totul a fost OK.
Toate operatiunile (actualizari software, verificari, revizie propriu-zisa) au durat cca. 2 h. Dar, a fost un timp de calitate petrecut in compania lui Paul si a lui Sese.
Multumesc pe aceasta cale pentru cafelute si conversatii !
Costul total al ”distractiei” = 1138 lei (inclusiv TVA)

Am fost imbiat insistent sa fac un drive-test cu noul Outback, dar eram prea obosit si fara chef. In plus, nici nu am de gand sa schimb prea curand XV-ul si nu am vrut sa-mi vare vreo idee creata .... asa ca am refuzat politicos !
Totusi, noul Outback arata intr-un mare fel, iar interiorul - desi spectaculos - mi-a dat senzatia aia de ”acasa” si feeling-ul de ”deja vu”!
Si cand urci in masina, nu da absolut deloc impresia de SUV ci de limuzina.
E, in mod cert, o masina pentru cei ce au cu adevarat nevoie de spatiul urias pe care-l ofera. Eu nu am nevoie - nu umplu mai niciodata nici portbagajul de la XV.

Si acum sa mai spun cate ceva si despre XV.
In ultima saptamana am inceput sa ne miscam mai mult - saptama trecuta am avut un drum la Rm Valcea, in urma cu 3 zile unul la C. Turzii si ieri la Brasov + cateva drumuri scurte prin jurul Sibiului - in total am facut cca. 1000 km.
Ca se conduce fain, am mai spus, ca-i confortabila - idem !
In schimb, ce trebuie mentionat e faptul ca, desi stiam ca nu-i deloc mancacioasa, acum m-a socat de-a dreptul !
Cand am fost la Rm Valcea, CB-ul indica un consum mediu de ... 5,1 l/100 km !
Ieri, cand am plecat de la AK, am facut plinul la Rompetrolul de langa ei. Cand am oprit la noul lor sediu din Sibiu (am facut si eu o fapta buna), CB-ul indica faptul ca am parcurs exact 150 km si autonomia era de ... 960 km !
Ce-i drept, atat la drumul de Valcea cat si ieri spre si dinspre Brasov, a fost o aglomeratie infernala si s-a mers in coloana (bonus lucrari cu semaforizare pe Sibiu - Brasov si ceata la dus de la Bradu pana dupa Fagaras). Erau coloane compacte pe ambele sensuri asa ca nu cred ca ieri, adunat, am depasit mai mult de 6-7 camioane.
Dar, are si aglomeratia asta ceva bun - reduce consumul de carburat. In schimb, a crescut sensibil durata deplasarilor: Sibiu Rm Valcea il faceam intotdeauna, indiferent de cum mergeam, in 1 h 30 min. Saptamana trecuta am facut si la dus si la intors 2 h.
Sibiu - Brasov era un drum de 2 h. Ieri am facut 2h 20 min la dus si 2h 30 min la intors.


ODO: 31. 972 km

PS: DOAMNE ! Multi nebuni si inconstienti pe drumurile patriei ! Nu mai spun de depasiri in curba si pe linie continua ca astea-s deja banalitati. Dar, pe ceata densa, sa circuli fara nicio luminita - nici macar o lumanaria, ceva acolo .... Din acest motiv si evit sa depasesc in conditii de ceata densa - nu stii cand vine de pe contrasens unul din asta si-l vezi doar cand te urci pe el ...

PPS: Ieri, cand mergeam spre AK, pe Centura Brasovului m-am intersectat cu al nostru coleg Muttley si al sau Suzuki ! Il salut din nou !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

marr

  • 2203
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #118 on: December 03, 2021, 12:43:57 PM »
Dupa mai bine de doua luni, am reusit sa dezmortesc XV-ul (si implicit, si jurnalul de fata).
Am avut o perioada extrem de aglomerata si doar cu proiecte ”de birou” - adica, proiecte .... la faza de ”proiect”  ! Nu am avut unde si de ce sa plec.
A fost doar un drum scurt, pana la Alba, pe autostrada, dar ... Doamne, ce-mi place masinuta asta si ce doar mi-a fost sa o scot la drum !
Altceva nu am a spune - am vrut doar sa o laud !

ODO: 33.178 km

Pentru curiosi - consumul mediu pe ultimii 2087 km, dintre care marea majoritate in oras, pe distante scurte ( de acasa la birou sunt 4-5 km, pana la supermarket max. 1 km, etc), conform CB este de 9,2 l/100 km.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

cristibna

  • *
  • 723
  • FUN
Re: Subaru XV MY2018 Dark Blue
« Reply #119 on: January 05, 2022, 15:26:27 PM »
Marr, stii bine ca imi place masinuta ta, ma rog, XV-ul din perioada aia 18-19.
Dar am ceva nelamuriri, si cred ca tu ai putea sa faci lumina :) .
Neavand guri de aerisire in spate printre scaune, cum se simte vara/iarna climatizarea ? Face fata? si cam in cat timp? Stiu, nu stai in spate in ea, dar nah...
Cat de mic este spatiul interior comparativ cu un Forester din aceeasi perioada? Ma intereseaza mai mult cat de mic e portbagajul. Tu, avand si un Forester in ograda, poti face o comparatie cat de cat mai reala, desi ai un Forester generatie noua si hybrida..
Pe net gasesc diferite variante de volum ( de la 315L - asta ar trebui sa fie la cel hybrid... pana la 405L ) . La SG cei aprox 400L erau suficienti pentru vacante, etc , dar nu cred ca 315 ar mai fi la fel de suficienti.
Scuze pentru poluarea topicului.
2018 Subaru XV 2.0
2016 Honda NC750x DCT
ex 2004 Subaru Forester 2.0X