Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
Subaru club Romania

Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback

marr

  • 2205
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #40 on: March 21, 2019, 11:43:19 AM »
Chiar interesant XT-ul !
Pret OK si km putini.
Daca faci achizitia pe firma, e si mai interesant !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

dan80

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #41 on: March 22, 2019, 09:24:46 AM »
Concluzia e, mai bagi un obk de la 90-100k km 2015 cu maro pe uși ?


https://m.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=265381776&utm_source=com.apple.UIKit.activity.CopyToPasteboard&utm_medium=ios

Dacă te risti la 2014 prinzi și 3.6r.

atentie ca dealerul asta are masinile aduse din State. cere inainte VIN-ul si verifica sa nu fie salvage car.

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #42 on: March 22, 2019, 09:53:20 AM »
Pare'a fi de State, parca se vad ceasurile in mile/kim

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #43 on: March 22, 2019, 11:57:49 AM »
Pare'a fi de State, parca se vad ceasurile in mile/kim

da, nu o să-mi iau aia cu mile, clar. Eu mă uitam la XT mai mult acuma


marr

  • 2205
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #45 on: April 06, 2019, 14:38:57 PM »
Masina pare OK si pretu-i de asemenea corect (masina aia, noua, a fost peste 40k Euro).
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #46 on: April 09, 2019, 20:03:54 PM »
Masina pare OK si pretu-i de asemenea corect (masina aia, noua, a fost peste 40k Euro).

cealaltă https://suchen.mobile.de/auto-inserat/subaru-forester-platinum-remscheid/275276855.html?action=parkItem

e greu de hotărât :)

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #47 on: April 11, 2019, 01:40:28 AM »
Cum știți că e cu garanția? Dacă mașina are garanție până în 2020, o pot folosi la orice dealer Subaru în România?
- un dealer mi-a zis că da
- unul mi-a zis că nu ..
mai știam că și Autohausul îți oferă 1 an din momentul cumpărării, și că e valabilă în europa... voi ce știți?  -- când am întrebat asta la un dealer, a zis că el nu mai vrea să-mi vândă mașina :)

marr

  • 2205
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #48 on: April 11, 2019, 09:00:00 AM »
Garantia data de producator este asigurata de producator si, in mod normal, valabila la orice dealer/service autorizat Subaru.
Garantia data de Autohaus XYZ e ... garantie data de Autohaus XYZ si e valabila doar la el - nu o sa-ti repare gratuit masina un service din Romania pe garantia data de un SRL din Germania.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #49 on: April 11, 2019, 12:02:32 PM »
Garantia data de producator este asigurata de producator si, in mod normal, valabila la orice dealer/service autorizat Subaru.
Garantia data de Autohaus XYZ e ... garantie data de Autohaus XYZ si e valabila doar la el - nu o sa-ti repare gratuit masina un service din Romania pe garantia data de un SRL din Germania.

Da, am sunat și eu la SMT și am aflat că ai garanție 3 ani. Restul de 2 ani sunt dați de dealerul de acolo și nu mai au valoare.
Totuși, daca de exemplu crapă cutia CVT, care e garantată 160k km , presupun că e garanție de producător și se schimbă.

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #50 on: April 11, 2019, 12:06:56 PM »
Sau iti gaseste vreo "problema de exploatare". Oricum, trebuie sa ai toate reviziile in service autorizat pana atunci, mai ales ptr a dovedi schimburile de ulei

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #51 on: June 04, 2019, 07:46:08 AM »
Am luat XT-ul de mai sus :) am sa trimit și poze de îndată ce sunt la un calculator.

O întrebare totuși, mai îngrijorătoare:
La accelerări mai bruște, mașină intra în ceva trepidații scurte, ca și cum ar rupe aderența. Observ că turațiile scad puțin, după care își revine și accelerează... E ceva normal pt un CVT ?
Asta se întâmplă în orice mod S/I/S#/manual. Parca in S# mai puțin. Mie mi se pare k limitare de calculator cumva, simte că e cuplul prea mare, sau ceva de genul ...?
Păreri?
PS: e primul CVT pe care îl conduc

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #52 on: June 04, 2019, 09:39:25 AM »
Anuntul nu mai e valabil, asa ca trebuie sa dai tu niste detalii: cati km are masina? La cum prezinti subiectul, eu as schimba uleiul din cutie acum 5 minute.
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #53 on: June 04, 2019, 09:52:25 AM »
Forester XT 2.0, 35000 km, an 2016. Voi incerca sa descriu mă bine, poate și filmez
« Last Edit: June 04, 2019, 10:35:42 AM by mtm1234 »

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #54 on: June 04, 2019, 10:34:58 AM »
Vizionand ieri clipul pus de burtal aici si eu ma gandesc tot la cutie. Kilometrii sunt putini, la prima vedere, insa daca cutia a fost abuzata, nu e exclus sa faca figuri

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #55 on: June 04, 2019, 10:55:51 AM »
Din ce am putut acum să mă uit la video, mie nu mi se întâmplă chiar in sensul asta, nu se aprinde traction control.

marr

  • 2205
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #56 on: June 04, 2019, 12:49:51 PM »
Am doua Subaru cu CVT - unul din 2016 si unul MY 2018. Cutiile sunt de generatii diferite, cu un comportament diferit.
La niciunul nu imi apar trepidatii la accelerare - dar, ce-i drept, niciunul nu este XV (sunt motoare aspirate, cu un cuplu modest).
Si nici nu au setari diferite pentru cutie ( I, S S#).
Poate intra pe aici si un coleg ce a avut/are un XT din generatia ”ta” si poate spune mai multe. Este posibil ca si pe Outback sa fie acelasi model de cutie pe care-l ai tu (stiu sigur ca - cel putin la Outback 2017 2.5 - si astea au mod ”S”).

In cazul masinilor mele, la accelerare mai hotarata (pedala la podea si tinuta acolo), comportamentul este diferit:
- La Impreza 2016 - cad calci pedala ”la fund”, are o scurta ezitare si apoi ”arunca” turatia la 5000 rpm si acolo ramane cat timp tin pedala ”la fund”.
- La XV-ul 2018, in aceleasi conditii, lipseste ezitarea de la inceput, sare direct in 6000 rpm, apoi, daca nu eliberez pedala, simuleaa o cutie automata clasica - turatia cobora scurt la 4500-5000 rpm, apoi urca rapid la 6000 ... and so on !
Dar nu-mi vine a crede ca asta sa poata fi luata drept ”trepidatii”. Si - daca nu ma insel - pe XT-ul 2016 si pe XV-ul 2018 sunt generatii diferite de cutie, cu setari diferite.

Ca sa stai linistit, eu zic - in functie de locatia ta - sa-ti faci o programare la Auto Kino Brasov, la SMT Bucuresti sau la Twin Motors CLuj, pentru o verificare si un schimb de ulei in cutie.
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #57 on: June 04, 2019, 22:41:48 PM »
Am adăugat poze aici: https://photos.app.goo.gl/JVNZ1xdYZu2U6xP27

Spre fericirea (și nedumerirea) mea, azi venind din Austria nu a mai făcut nimic din ce am descris anterior !!! Mașina merge impecabil, îmi place foarte mult la condus, vin de pe outback diesel manual dar pot să zic că nu mă dezamăgește deloc CVT-ul cum l-am simțit azi. Am încercat toate modurile posibile.. .acelerări bruște, manual, toate nebuniile ce am putut, și nu am reușit să reproduc acele trepidări/ruperi de aderență care ieri se reproduceau 100%.

Pe de-oparte mă foarte bucur că nu mai sunt. Mă puteam obișnui cu ele, doar că nu-mi mirosea a bine... mă și gândeam ce naiba fac cu ea.

Totuși, curiozitatea mă mâncă să aflu ce s-a întâmplat :D Aș aprecia tare mult păreri de la voi. Ce pot eu să zic că diferă între cele două zile ? Poi doar că dimineață am alimentat iar ... în rest nu văd ce... a stat mașina peste noapte :D
Mă mai gândeam... în ce măsură problema ar putea fi de la faptul că mașina a stat necondusă vro 2-3 luni ?  Revizia e destul de nouă, făcută în noiembrie, iar de atunci s-au făcut cam 3000 km cu ea.

Ca să mai descriu o dată senzația, dacă apăsam brusc accelerația, apăreau niște trepidații/parcă simțeam că ar fi de la roată cumva, scădea puțin turația, apoi creștea frumușel. Chestia asta se întâmpla mai des în modul I decât în modul S# ... Se simțea și mai tare dacă mergeam pe un drum cu serpentine, rampă, se întâmpla practic și la 50kmh, doar dacă apăsam tare accelerația. Dacă îi dădeam fin, era ok.

Eu interpretam faptul că cutia CVT ar decupla puțin, pentru că nu poate transmite acel cuplu de la motor ... totuși nu mai apare... ceva s-a schimbat, dar nu știu ce. O fi pur de soft ?

voi ce părere aveți ?

Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #58 on: June 04, 2019, 23:03:51 PM »
Eu zic ca era ceva de pe la motor? Benzina veche? Ceva întreruperi fine.

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: Sfat achiziție Subaru Forester 2.0/2.0 XT/Outback
« Reply #59 on: June 04, 2019, 23:30:31 PM »
Pe modul Inteligent e posibil sa faca niste chestii enervante ca si cum sa iti taie din elan. Poate si readaptare ECU la stil de accelerare si benzina. O sa vezi ca dupa ce scoti borna ai niste reprize enrevante pana se refac niste setari.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6