Tănculețul meu
Subaru club Romania

Tănculețul meu

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #280 on: February 27, 2020, 21:23:18 PM »
In ce sens erau segmenții de ungere blocați? Erau plini de reziduuri sau erau prea mici/mari?
Īntreb de curiozitate pentru că teoretic au fost schimbați la 150k km cu unii cota 0, originali Subaru.  Dar e posibil sa fie un efect al problemei indicate mai sus la supape.
« Last Edit: February 27, 2020, 21:24:27 PM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Re: Tănculețul meu
« Reply #281 on: February 27, 2020, 23:00:26 PM »
doar depuneri ...

Re: Tănculețul meu
« Reply #282 on: February 28, 2020, 04:18:17 AM »
Cu un anumit "model" de joc al segmentilor de ungere in canalul pistonului, acestia pot crea un efect de pompa, uleiul fiind transportat din spatele pistonului catre camera de ardere. Teoria admite acest fenomen in diagnosticare (cauza - efect). S-ar justifica si consumul uleiului. Ca parere personala, la evacuare s-ar vedea doar uleiul ars in cantitate foarte mare.
Dar, cel ce va mesteri motorul va sti exact ce trebuie facut sanatos acolo.

Re: Tănculețul meu
« Reply #283 on: February 28, 2020, 15:47:43 PM »
Mda. Cine a lucrat la motor se pare ca l-a rezolvat in mod profesional. Nu mai pot fi montate ghidurile noi pe chiulasa. Singura solutie pentru a face motorul cum trebuie este sa cumpar una SH.
Asadar, poate aveti cunostinta de vreo chiulasa de aspirat 2,5. Fac cinste.
« Last Edit: February 28, 2020, 15:49:33 PM by danielalexandru »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #284 on: February 28, 2020, 15:58:08 PM »
:( Chiar imi pare rau sa aud.

Mi-a scris Serban, care vrea suruburile de evacuare pentru masina sotiei, ca are el motor de 2.5 aspirat, tot SOHC, an 2001. Din cate stiu nedesfacut pana acum. Iti dau numarul si vorbiti voi. Zicea ca doar sa te duci sa il iei. Ar trebui sa fie identice chiulasele.

Ai mesaj privat.
« Last Edit: February 28, 2020, 16:12:53 PM by MihaiFlorescu »

PTR

  • 570
Re: Tănculețul meu
« Reply #285 on: February 28, 2020, 16:31:04 PM »
 Chiulasele de la generatia anterioara difera dar pot fi montate.. Ar fi bine sa le schimbe pe ambele, previziunea lui Muttley ... o sa aibe raport de compresie de aproximativ 12  8) din ce imi aduc aminte...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #286 on: February 28, 2020, 16:58:41 PM »
Chiulasa dreapta am inteles ca ar fi si am primit pozele astea. Ghidurile aveau joc, au fost modificate, gaurile marite, nu se pot pune ghiduri noi din cauza asta, ca ar fi puse degeaba. Interesat, ce sa zic...


Re: Tănculețul meu
« Reply #287 on: February 28, 2020, 20:38:11 PM »
Ma bag și eu īn seamă....cate milioane de km are motorul asta de a fost necesar schimbarea ghidurilor de supapa?? De 2 ori?
Asa prost e motorul de 2.5? A fost la vtm?

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #288 on: February 28, 2020, 21:31:31 PM »
Un singur proprietar pānă la 149k, prieten cu patronul de la aki, reviziile și ce a mai făcut aproape toate la reprezentanta. Mi s-a prezentat de către ei ca fiind buyback și o mașină īn mințile ei care avea nevoie de un polish, bielete și schimbat sticle la faruri plus recondiționat jantele. Am luat-o și la 150k s-a intervenit pentru schimb garnituri chiulase, ambreiaj, radiator, distribuția, bujii și toate lichidele plus suspensie spate completa și amortizoare fata, bielete și pivoti, bucsi brațe etc etc. Toate făcute la reprezentanta de unde am luat-o.

După 2 ani și 21k a plecat de la mine și a ajuns la Daniel. El o are de un an și jumătate și nu știu cati km are acum.
« Last Edit: February 28, 2020, 21:35:19 PM by MihaiFlorescu »

Re: Tănculețul meu
« Reply #289 on: February 28, 2020, 21:44:03 PM »
Adică īntr-o mie de km s-au stricat restul? Au dat hārtie cu constatările mașinii la achiziție?

Re: Tănculețul meu
« Reply #290 on: February 28, 2020, 22:41:16 PM »
Are 200 000. O sa-i fac motorul, orice ar fi. Mi-e imposibil sa mai dau inapoi.  Ramane de vazut cat de buna mai e "afacerea" daca ajung sa sar de 10 000 E cu o masina de 12 ani si 200k km.
A intrat dracu-n mine, ca eram mai rational in situatii d-astea. Mi-a cam intrat pe sub piele.
Oricum, va fi mai mult decat in mintile ei daca reusesc sa-i fac motorul. Va trebui, o perioada destul de lunga, sa-mi ofere si ea mie.  ;)

PS. Si cand ma gandesc la zdreanta aia de logan ca e 7900 NOOOOOU...

Re: Tănculețul meu
« Reply #291 on: March 05, 2020, 19:59:15 PM »
Mi-e dor de coteața miaaaaa.  :(

Stau si ma gandesc, daca AK a dat chiulasa pentru reparatii unui atelier, iar atelierul cu pricina a distrus-o, nu atelierul trebuia tras la raspundere de catre AK? Nu trebuia pus atelierul sa-i rezolve omului problema creata fix de el?
De ce a trebuit sa platim eu si Mihai pentru o greseala care nu apartine niciunuia dintre noi?
Bani aruncati si timp pierdut aiurea, plus nervi cu carul.
Noroc ca am nimerit la omul asta, este incredibil cat s-a zbatut sa-mi rezolve problema. N-am mai intalnit asa ceva. Oricare alt mecanic ar fi inchis motorul asa cum era si mi-ar fi spus ca l-a facut. isi lua banii si gata. Exact ce-a facut atelierul sulii.


MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #292 on: March 05, 2020, 20:01:37 PM »
Ceva noutăți de la fața locului?

Re: Tănculețul meu
« Reply #293 on: March 05, 2020, 20:11:01 PM »
Ultima noutate era ca va merge la cineva care va reconstrui ghidurile dupa chiulasa, din cate am inteles, iar problema, in sfarsit, si-a gasit rezolvarea.
In rest totul nou, inclusiv distributia, se incearca si reconditionarea esapamentului... Va redeveni masina atat de draga mie... si tie!  :P

Abia astept  :)

Re: Tănculețul meu
« Reply #294 on: March 06, 2020, 21:23:23 PM »
Ca mi-am adus aminte. De mult voiam sa te intreb. Bateria, ai idee de cand e? Ca nu gasesc scris pe nicaieri.

MihaiFlorescu

  • *
  • 13899
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #295 on: March 06, 2020, 22:18:29 PM »
Nu mai știu...

Re: Tănculețul meu
« Reply #296 on: March 12, 2020, 22:09:48 PM »
Vaaaai cat de tare e sa te dai p-un topic de 27 de pagini. Primele 10 pagini sunt pline cu zeci de poze care nu mai sunt. N-am avut rabdare sa vad unde incep pozele care sunt.
Ce sa fac... de atata dor de masina am luat-o razna. Am inceput sa sap prin topicele oamenilor.

PS. faceti-mi coteata odata, ca a inceput sa-mi placa loganul si nu-i bine. In 20 de zile sa-i faci un singur plin? M-au intrebat aia de la benzinarie ce-am patit, ca ma vedeau la doua zile.  :D
« Last Edit: March 12, 2020, 22:12:42 PM by danielalexandru »

Forester

  • 3068
  • The other right!
Re: Tănculețul meu
« Reply #297 on: March 13, 2020, 08:08:16 AM »
Cand te-au vazut cu loganu' (diesel?) nu si-au raspuns singuri?  ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Re: Tănculețul meu
« Reply #298 on: March 13, 2020, 08:19:48 AM »
Nu e diesel. E benzina, 3 cilidri, 999 cm3. Daca sari de 2500 face ca motocoasa. Daca deschizi capota, e mai mult loc gol decat motor. Are spatii largi neocupate de nimic.  ;D
Daca dai cu spatele, scartaie roata dreapa spate de rupe. Si are "decat" 28 000 km.
« Last Edit: March 13, 2020, 08:23:23 AM by danielalexandru »

Re: Tănculețul meu
« Reply #299 on: March 18, 2020, 16:58:30 PM »
Salutare!

Ma ajutati cu o parere pertinenta?
Pt. ca s-ar putea sa-i schimb si suruburile pe spate, ceea ce ar insemna ca ii pot face geometria cap-coada, ce ziceti de lucrarea asta? E ok? Sau trebuie sa caut alt atelier?
La nu stiu ce valori mi-a explicat ca le-a lasat intentionat asa, ca dupa o anumita perioada revin la normal.

« Last Edit: March 18, 2020, 16:59:14 PM by danielalexandru »