Tănculețul meu
Subaru club Romania

Tănculețul meu

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #360 on: June 30, 2020, 16:22:10 PM »
Da, standard sunt albe. Eu le-am pus portocalii pentru ca mi se arsese unul si am gasit set de 2 portocalii si mi s-a parut interesant cum se vad seara.

Arata bine de tot masinuta. Sper ca iti place in continuare la fel de mult.

Re: Tănculețul meu
« Reply #361 on: June 30, 2020, 16:33:30 PM »
Ce? Imi place din ce in ce mai mult. Am vrut sa trag o fuga pe la baieti, in Cj, da n-am mai apucat. Iar am orga-n bord. Acum nu mai scoate fum. Ori sonda, ori catalizatorul. O sa le sterg la Bucuresti.

Re: Tănculețul meu
« Reply #362 on: July 04, 2020, 14:13:31 PM »
Am facut vreo 4500 km. 200-250ml ulei. Ultima boroboata Bucuresti-Transalpina-Cj-Sb-Transfagarasan-Ag-B, nu a consumat ulei vizibil,1400 km. Toarce, pe coborare ziceai ca-i oprit motorul.

Re: Tănculețul meu
« Reply #363 on: July 04, 2020, 14:19:40 PM »
Am uitat, va saluta Mos Martin!

Re: Tănculețul meu
« Reply #364 on: July 26, 2020, 23:48:22 PM »
Citeam pe feisbuc ca daca ies noxele bine, ar putea fi senzorii de oxigen.
Ceva pareri? Motoru-i nou, uleiul e la culoare cum era-n bidon, ce noxe sa nu iasa?

LE. Uitasem. Ma apropii de 6 000 km de la ultimul schimb, am bagat 250-300 ml ulei. Nu pot aprecia exact, dar sigur nu peste 300. Iar de la o vreme se incapataneaza sa mai consume vreo picatura. Sta pe linie.
« Last Edit: July 26, 2020, 23:57:10 PM by danielalexandru »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #365 on: July 27, 2020, 08:31:36 AM »
Fie benzina proasta fie senzorul 2, de după catalizator cere să fie schimbat. Ăla tot dă erori.

Re: Tănculețul meu
« Reply #366 on: July 27, 2020, 08:36:38 AM »
De cand am luat masina de la tine nu a vazut altceva in afara de Rompetrol.  Sa nu fie buna?

Ce cod o avea senzorul ala, poate reusesc sa-l schimb?

Re: Tănculețul meu
« Reply #367 on: August 06, 2020, 20:31:52 PM »
Ce masina stramba am...  ;D ;D ;D

Re: Tănculețul meu
« Reply #368 on: August 07, 2020, 17:05:42 PM »
Da. Se aprinde orga-n bord cum ies pe autostrada. Asta am constatat pana acum in mod clar. Peste 140-150 imi zice de catalizator.
Are totusi 210 000 km si-a mai fost si umplut cu ulei.

Dar ce ma omoara pur si simplu e ca nu se poate ca intre 3000 si 4000 de ture, cu pedala la fund, sa stea loganul lipit de mine si sa mai dea si semnal ca vrea sa ma depaseasca.  Asta chiar nu-i in regula, oricate explicatii ati avea. Motorul este nou, merge ceas, rodajul a fost facut ca la carte, uleiul a fost schimbat de 3 ori in 6 000 km in timpul rodajului, e ca nou la culoare, bujii noi, tottul nou. Ok, mananca 4x4 25% din putere. Cu toate astea raportul dintre forta si greutate ramane net superior loganului. Si presupunem ca ala avea pe el cel mai mare motor, de 105 cp.
Poate fi atat de infundat catalizatorul incat sa nu se mai elibereze gazele si sa piarda motorul puterea? Ce-i drept e ca pe tevi nu se simte mai nimic.
Nu fac mai mult rau motorului daca merg cu catalizatorul infundat decat daca-l scot? Cu tot cu sters din calculator. 

MihaiFlorescu

  • *
  • 13890
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Tănculețul meu
« Reply #369 on: August 07, 2020, 19:12:08 PM »
Scoate-l si vezi daca poti sa faci sa nu iti mai apara eroarea.

Re: Tănculețul meu
« Reply #370 on: August 07, 2020, 19:47:21 PM »
Da nu de eroare mor io. Ba mint, mor nitel si de ea. Pt ca apare pe autostrada si nu mai pot folosi pilotul automat.
1. Mi-e teama ca e ala infundat complet, ceea ce sigur s-a intamplat si nu face chiar bine motorului. Odata ca si-a cam trait traiul si a doua oara pt ca a mancat ulei pe paine. Plus ca se aude un zgomot pe sub ea cand merg in paralel cu ziduri si n-am reusit sa descopar fizic de unde vine. Ma gandesc ca tot din el.
2.  Ori am eu probleme clare la cap, ori nu trage cum ar trebui. Nu pot lasa in urma skode, dacii, passate ciufulite rau, trebuie sa ma duc cu ea spre 6 000 ca sa maraie nitel la ei. Si n-am eu ceva cu viteza, ca dadeam 15 mii si luam una d-aia de rupea scaunul cu tine. Da sa dea loganul semnal ca vrea sa ma depaseasca si io sa ma fac ca nu vreau sa-i dau mai tare...  ;D
Ideea e ca daca asa e ea construita, asta e. N-am nicio problema. Oricum imi place mult. Da vreau sa ma asigur ca asa e ea, nu ca are ceva anume.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Tănculețul meu
« Reply #371 on: August 07, 2020, 20:03:59 PM »
codul de eroare poate fi dezactivat, s-ar putea chiar ca din cauza lui sa intre in limp mode si sa taie din putere (avans redus , afr mai bogat)
de asemenea si un catalizator infundat poate activa codul de eroare si sufoca motorul/low power
evident trebuie identificata cauza exacta (catalizator sau senzor) si ... rezolvat :)
« Last Edit: August 07, 2020, 20:05:31 PM by andea79 »

Re: Tănculețul meu
« Reply #372 on: August 07, 2020, 20:14:50 PM »
Catalizatorul sigur e infundat. Macar dupa numarul de km si dupa cat ulei a mancat motorul.
Senzorii aia doi se pacalesc din soft? Sau ce se intampla cu ei?

Chiar ieri am citit p-aici cum se iese din limp mode. Da intai trebuie s-o rezolv cu catalizatorul, sa nu mai apara sitatia.

andea79

  • *
  • 4007
Re: Tănculețul meu
« Reply #373 on: August 07, 2020, 20:19:23 PM »
doi ? care doi ? eu am citit parca mai sus de unul, adica al doilea senzor de oxigen ... da, din soft se pot dezactiva codurile respective de eroare si efectele celei de a 2a sonde de oxigen

trebuie identificata exact cauza, poate fi catalizator sau senzor ... ambele pot muri

Re: Tănculețul meu
« Reply #374 on: August 07, 2020, 20:26:44 PM »
Am pus eroarea cateva posturi mai sus. E P0420. Asta da mereu. Daca era senzorul, nu dadea alta eroare?

RLX

  • 140
Re: Tănculețul meu
« Reply #375 on: August 07, 2020, 20:35:47 PM »
Incearca sa activezi pilotul automat inainte sa intri pe autostrada, nu neaparat sa setezi si viteza, dar sa fie martorul aprins.

Am avut si eu o data erorile clasice cruise + check engine si dupa ce le resetam si mergeam cu cruise activat, probabil din motive de siguranta, nu imi dezactiva cruise control-ul si nu mi se aprindeau erorile in bord. Cum dezactivam cruise control-ul apareau erorile.

Merita incercat pana ajungi sa rezolvi problema si poate iti dai seama daca nu trage pentru ca intra in limp mode.

Re: Tănculețul meu
« Reply #376 on: August 07, 2020, 20:46:46 PM »
Da, dar tot nu rezolv problema si e clar ca e una. Pe DN pot merge cu orice viteza, se pare ca apare numai daca mergi constant cu o anumita viteza, ceea ce pe DN 140+ ,constant, e imposibil. D-aia cred ca apare doar pe autostrada. In oras nu apare neam. Probabil nefortata, nu dau gazele de dop. La turatii mari si constante nu mai au pe unde sa iasa si se alarmeaza calculatorul.
Asta e gandirea mea, ca habar n-am daca nu bat campii rau.

RLX

  • 140
Re: Tănculețul meu
« Reply #377 on: August 07, 2020, 21:15:45 PM »
Clar nu rezolva problema.

Solutie de compromis in caz ca esti plecat si sa te ajute la drumul de intoarcere, in caz ca functioneaza.

Re: Tănculețul meu
« Reply #378 on: August 10, 2020, 18:46:11 PM »
https://www.emag.ro/chip-tuning-power-factory-obd2-v3-pentru-subaru-outback-2-5-3-0-3-6r-benzina-pfobd2b-82245443/pd/D53008BBM/

Ia uite ce-am gasit. Creste puterea cu 20% si scade consumul cu 10%. Doi intr'unu.   ;D
Asta o fi ca dispozitivul ala de-l bagai in priza si-ti scadea factura de electricitate cu 70%? 8)

Musiu

  • 1156
    • 2007 Forester XT
Re: Tănculețul meu
« Reply #379 on: August 10, 2020, 18:48:48 PM »
Reduce si gaura turbo, eu zic sa-l iei  O0
2007 Forester XT

Ex:
2007 Forester 2.0 XS
2003 Impreza WRX wagon