FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
Subaru club Romania

FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara

FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« on: June 10, 2019, 21:53:31 PM »
New  entry in the club

Frs 2019 https://imgur.com/gallery/a0bzAEM
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #1 on: June 10, 2019, 22:10:34 PM »
Cu jante de oțel și capace ? Fără Bling bling?
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #2 on: June 10, 2019, 22:15:55 PM »
Fara.   Si cheala  pe dinauntru.
Asta   e modelul.  https://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=284&WebPageID=22290&Range=Forester&ModelYear=2019&CarID=1172&link=megamenu
Nu va mai obosesc  cu specificatiile  ca si asa nu va place tipu'   asta.
« Last Edit: June 10, 2019, 23:33:17 PM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !

BOXER

  • *
  • 2352
  • +
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #3 on: June 10, 2019, 22:29:22 PM »
Felicitari pentru noul Forester!
Imi place foarte mult masina si sunt de acord cu dotarile pe care le are. Jante de aliaj usor poti pune ulterior.
ex. Impreza 2.0D
Forester 2.0MT
ex. Forester 2.5XT


Subaru Da, Lego Nu.

Heliotropus

  • 2956
  • Do not be ignorant, choose science!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #4 on: June 10, 2019, 22:35:14 PM »
Are CVT sau amesteci cu manivela ca să ia viteză?  :)

Bravo, omule, chiar sunt bucuros să văd primul proprietar de Forester din noua generație!!!

Multe bucurii să vă călăuzească la fiecare ieșire din parcarea casei și neapărat să le împărtășești și cu noi!

Mă înclin în fața primului temerar dintre noi care a învins ideile preconcepute și a ales rodul dezvoltării tehnologice gândit de SUBARU!!!
Doar educatia favorizeaza evolutia umana!

Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #5 on: June 10, 2019, 23:22:05 PM »
Dotata decent, te asteptam de'acum cu pozele din noroi!
Sa te plimbe fara probleme!

marr

  • 2204
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #6 on: June 11, 2019, 08:14:21 AM »
Bravo domnule !
Sa te duca muuuulte mii de km fara incidente !
Fiind un Subaru, se stie ca nu-ti urez sa te bucuri de ea !
Stiu ca o vei face !

Astept cu interes impresii despre noul Forester.
Cum ti se pare fata de precedentul ? Cum sta pe drum, cum este dpdv dinamic, confort, etc !
Astept, de asemenea, primele impresii din noroaie !
Nu fi secretos si spune tot !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #7 on: June 11, 2019, 08:58:47 AM »
Pai nu era vorba ca stam pana crapa CeVeTeu ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #8 on: June 11, 2019, 10:00:03 AM »
Misto noua Tribeca! Sa o stapanesti sanatos!

kkennyy

  • 1763
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #9 on: June 11, 2019, 10:03:02 AM »
Nice, astept sa-l vad murdar si comparat cu vechea generatie :)


ps. Teoretic acesta nu mai e SJ, ci SK, nu ar fi bine sa apara o sectiune noua?
Forester XT SJ 2018

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #10 on: June 11, 2019, 10:10:48 AM »
Misto noua Tribeca! Sa o stapanesti sanatos!
Si eu am avut aceeasi senzatie.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #11 on: June 11, 2019, 10:19:39 AM »
ps. Teoretic acesta nu mai e SJ, ci SK, nu ar fi bine sa apara o sectiune noua?

Gata,

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #12 on: June 11, 2019, 11:21:00 AM »
Teoretic cand se ajunge la SZ e gata ? Sau o da cu SZ+ si ++ ?
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #13 on: June 11, 2019, 11:39:44 AM »
Mai sunt vreo 15 litere de folosit (daca nu sar peste SS de exemplu  ;D). La o medie de 5 ani per model, noi sa fim sanatosi!  ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #14 on: June 11, 2019, 16:16:07 PM »
Fara.   Si cheala  pe dinauntru.
Asta   e modelul.  https://www.subaru.ca/WebPage.aspx?WebSiteID=284&WebPageID=22290&Range=Forester&ModelYear=2019&CarID=1172&link=megamenu
Nu va mai obosesc  cu specificatiile  ca si asa nu va place tipu'   asta.

Felicitări ! E ca la Subaru, dragostea vine cu timpul.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #15 on: June 11, 2019, 16:42:53 PM »
Acum m-am uitat la pret. La 20k euro chiar nu ai ce scuze sa gasesti sa nu il iei nou, daca mai dai si la buy-back unul cu putini km.... Si inainte sa mai faci recomandari de genul "Fa rate la unul nou." pe forum, sa stii ca aici, pe batranul continent asa ceva e cu 50% mai scump. Deci nu e chiar asa la indemana sa cumperi o masina noua.
Fara sa mai pun la socoteala venitul mediu lunar (3k euro Canada si 1k euro Romania).

Ca sa o luam pe parti, imagineaza-ti ca Foresterul pe care l-ai luat ar costa de patru ori mai mult.
« Last Edit: June 11, 2019, 16:48:09 PM by MihaiFlorescu »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #16 on: June 11, 2019, 18:10:55 PM »
Daca era aici ca acolo , murea fabrica Dacia...de mult
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #17 on: June 11, 2019, 18:27:40 PM »
Nu prea imi place mie spatele ala, dar misto masina.

Sa o abuzezi cu drag!  ;D

(3k euro Canada si 1k euro Romania).

Cred ca te-ai cam aruncat cu cifra aia de 1k, Mihai... Poate un 650, asa... optimist.


MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: FORESTER 2,5 , 2019 cu CVT si X-Mode - Cioara
« Reply #18 on: June 11, 2019, 20:07:16 PM »
Date de pe net de la ins cu veniturile Brute înregistrate lunar. Deci net probabil cum spui tu.

FORESTER - Cioara
« Reply #19 on: June 12, 2019, 00:17:30 AM »
Merci pentru  urari, bajeti  !  Si Merci si pentru critici.  Sa fie primite  toate    :D
Prea multe impresii nu am deocamdata.  Am facut de ieri pana acuma vreo 30  km.   Ce am observat :  e mai mare, mai incapatoare  peste tot (habitaclu, portbagaj) . Mai puternica,  se simt cei 12 caluti in plus.  Ma enerveaza capacele alea de jenti,  poate iau mag uri, poate le las asa,  nu stiu inca. Pare mai stabila, probabil din cauza ca e mai lata sau poate e doar o impresie. Inca nu am incercat-o  la viteza mare+viraje. Oglinzile laterale sant mai mici decat la cealalta.  Farurile sant cu  LEDuri,  nu stiu daca asta e bine sau nu. Voi vedea.  Luminile au  si optiunea automat,  cealalta nu avea. Are oprire/pornire automata  la Stop sau Semafor.  Asta nu imi place deloc (sau poate e din cauza ca nu am avut niciodata). Partea buna e ca are buton de dezactivare. Frana de mana  la buton,  cam aiurea  dupa o zi de utilizare, inca nu m-am obisnuit.  Hill-holder (ii zice AVH), celalta nu avea. Butonul de  X-Mode si VDG  e amplasat cam aiurea jos la mijlocul consolei,  exact acolo unde se varsa cafeaua sau sucul.  Uleiul de motor  folosit  0W20 (nu stiu ce marca) . Luminile din habitaclu cred ca sant si ele LED ptr ca  lumina e mult mai puternica si mai alba. Usile se blocheaza automat dupa plecarea de pe loc, cealata nu era asa.  Are mod de  conducere  I  si  S , cealalta  nu avea. Azi am incercat S-ul, diferenta mare intre  ele.  Camera de  recul iti arata  traiectoria probabila si pe viraje,  cealalta era unidirectionala.  Ventilatia  putin mai silentioasa.  Gura de ventilatie de sub parbriz e mai mica si e numai  pe centru.  Nu prea stiu cum o sa faca fata  la iarna dezaburirea la  -40 Gr.C,  insa poate cu incalzirea planetei nu o sa mai fie nevoie.   Scaunele  noi si tari,  confortabile,  se vor inmuia ele  in 2-3  ani pana o schimb cu alta noua, probabil    :laugh:   Unitatea media  pe langa cele 1000  de aplicatii inutile, are  in plus fata de cea veche Android Auto si Apple Car,  se conecteaza la telefon prin cablu.  Dupa ce ieri  si azi mi-am facut  o mie de draci  ca nu puteam  sa conectez telefonul meu la unitatea masinii, pe cand ma pregateam sa ii dau un ciocan  ca sa se invete minte,  am  descoperit ca cablul meu era problema. Am pus alt cablu si acuma merge brici.  Am GPSul telefonului pe ecranul  masinii  (ceea ce ma intereseaza  cel mai mult pe mine)  ,  pot sa vad  SMSurile si o gramada de alte chestii  pe care deocamdata nu  am habar cum si ce. Constatare :  masina are doar  o intrare USB,  care va fi ocupata in cea mai mare parte a timpului cu cablul dinspre telefon. Deci nu voi putea avea  si cheia USB conectata in acelasi timp, deci nema muzica de pe cheie. Un pic cam nashpa chestia asta, zic eu.  Alta constatare :  bumperul fata  e mai mare ca cel de la masina cealalta,  deci cred ca  mai rar cu offroadul   si noroaiele  fara fund  la tura asta, caci de nu iarasi o sa vin cu juma'  de masina in portbagaj.
Dupa negocieri la sange  am obtinut  si cauciucuri de iarna  gratis  (sa zicem)   si demaraj la distanta la un pretz  mai mic. 
Si partea cea mai trista :   NU ARE  BECULETZ  IN TOREPDO !!  Ce  zgarciobi japonoii astia  !   ;D

Pai nu era vorba ca stam pana crapa CeVeTeu ?

Nope,  .Cand am zis eu ca  astept pana la 300.000  de mile ??    ???

................................................................................
ps. Teoretic acesta nu mai e SJ, ci SK, nu ar fi bine sa apara o sectiune noua?

In acte  scrie  KJ225. Sper ca nu ma insel, am uitat actele acasa.   :-[

Acum m-am uitat la pret. La 20k euro chiar nu ai ce scuze sa gasesti sa nu il iei nou, daca mai dai si la buy-back unul cu putini km.... Si inainte sa mai faci recomandari de genul "Fa rate la unul nou." pe forum, sa stii ca aici, pe batranul continent asa ceva e cu 50% mai scump. Deci nu e chiar asa la indemana sa cumperi o masina noua.
Fara sa mai pun la socoteala venitul mediu lunar (3k euro Canada si 1k euro Romania).
Ca sa o luam pe parti, imagineaza-ti ca Foresterul pe care l-ai luat ar costa de patru ori mai mult.
 

Una peste alta, cu taxe, impozite, taxe ecolo, impozit la taxe  , masina costa putin peste 30.000 CAD.  Fara buy-back,  nu am avut ce sa dau in loc. Le-am dat inapoi  masina veche care  oricum era a lor .    :P
Cand le spun la unii sa isi    ''faca rate la unul nou''   e ptr  ca asa gandesc eu. Consider ca sant prea sarac ca sa imi iau un lucru ieftin . Decat sa dau  XXX,xx mii de copeici pe o masina veche  si apoi sa mai dau alte XXX,xx  pe piese, reparatii, asteptari si timpi morti + nervi , mai bine dau  banii disponibili ca avans  la una noua si restul in rate lunare  esalonate pe timp cat mai lung ca sa nu ma sufoce.  Nu dau nume si nici nu arat cu degetul,  dar multi pe aici  tot cumparand masini vechi si bagand bani  in reparatii, au pierdut mai multi bani decat  echivalentul la o masina noua  sau aproape noua. Ca sa nu mai zic de  timp, nervi  si perioade lungi de timp in care nu s-au putut  folosi de masina. Mai deunazi se plangea un clasic in viata ca are 3 Subaru uri  si nu ii merge niciunul   :o . No offence   :P  Iar altii care  si-au luat dieseluri  din tari straine  le-a crapat motorul  la 300 km  dupa ce au ajuns in tara.  Deh,  fiecare cu experienta lui.
Iar daca Foresterul meu ar costa de 4 ori mai scump,  .... nu stiu,  cred ca as emigra din nou.
 Initial negocierile au pornit  pentru un Ascent,  pe care din motive practice nu prea  vroiam sa il cumpar.  Dar daca dealerul m-a tot f.......recat la cap cu el  (din motive de comision care ar fi intrat un buzunarul lui)  , am acceptat sa negociez pana l-am dus la exasperare,  a cerut si acceptul de la banca pe care l-a si obtinut in mai putin de 3 minute, apoi am coborat stacheta la un XV,  si dupa ce a terminat cu  calculele aritmetice i-am zis ca de fapt eu vreau un Forester, modelul de baza,  caci nimic altceva nu ma intereseaza de la el. Am crezut ca pana la final va face o criza de nervi la creierul din cutia craniana.   >:D

Daca era aici ca acolo , murea fabrica Dacia...de mult

Cred ca nici nu se nastea   :D

Nu prea imi place mie spatele ala, dar misto masina.
..............................

Sincer  nu ma prea dau in vant dupa designul asta. Mie imi plac liniile drepte, simplitatea, partea practica a chestiilor tehnice. Ma obosesc teribil  atatea linii curbe , accesorii, plasticaraie  si accesorii inutile . Dar ce sa-i faci, asa e moda la masini acuma. Dar in general nu prea dau doi bani pe aspectul exterior al masinilor,  pe mine ma intereseaza mai mult interiorul si  partea de care eu beneficiez  cel mai mult,  exteriorul e pentru ceilalti.

« Last Edit: June 12, 2019, 01:05:37 AM by Adi-Canada »
.........va asigur ca greselile ortografice, ortoepice, de punctuatie, morfosintactice si folosirea inadecvata a unitatilor lexico-semantice imi apartin, mi le asum, dar la scoala sa stiti ca tot nu ma duc !