Sfat achizitie
Subaru club Romania

Sfat achizitie

Sfat achizitie
« on: June 26, 2019, 13:41:35 PM »
Buna ziua!
Am 20 de ani si sunt student si fotograf de peisaj/natura.
M-am tot uitat de o masina care sa ma ajute sa ajung in locurile in care voi face poze (in principal la munte pe drumuri forestiere).
As dori o masia fiabila si sa nu fie foarte scumpa la intretinere ca sa ma pot descurca si cu alte cheltuieri pe la facultate. Plus ca as incerca sa ma implic si eu pe partea de mecanica deoarece vreau sa invat.
Ulterior i-as pune si instalatie de gpl ca sa calatoresc mai ieftin. :)
Am un buget in jur de 2000 de euro si variantele pe care le-am gasit eu ar fi Forester prima generatia sau Vitara lunga in 4 usi cu motorul de 1.6.
Cum este intretinerea si pretul pieselor la Forester? Cu consumul stiu ca nu sta foarte bine, de aceea as opta pentru gpl.
Daca va rog, m-ati putea ajuta sa ma decid asupra unei masini care s-ar potrivi nevoilor mele.

Xander

  • 1252
  • Forester 2.0d ; Xv 2.0ie
    • Forester '09/ XV ‘20
Re: Sfat achizitie
« Reply #1 on: June 26, 2019, 13:47:59 PM »
Suzuki e mai ieftină.
Chiar dacă îți iei primele generații de Subaru, pentru a cârpi la ele, Subaru e scump.
Drumul este mai spectaculos decât destinația.
Forester Boxer Diesel MY09
XV e-Boxer MY20

Re: Sfat achizitie
« Reply #2 on: June 26, 2019, 13:51:27 PM »
Mersi de sfat.


Precizez ca ar fi prima mea masina si ca mai fac si drumuri lungi de 230 km la Petrosani pentru ca studiez la Cluj. Si din cate am citit, un Subaru se aseaza si mai bine pe drum si este mai pretabila pentru drumuri mai lungi.

Serb

  • 881
  • Breathing for a living.
Re: Sfat achizitie
« Reply #3 on: June 26, 2019, 14:10:02 PM »
Deci vrei o masina pentru tarla, care sa stea bine pe sosea(nu prea stiu ce inseamna asta), sa fie buna la drum lung(iar nu stiu ce inseamna asta), si ai un buget de 2000 euro.
Daca gasesti una in afara, deja se duc vreo 700-800 euro pe adus, inmatriculat, etc.
Mai ai la dispozitie 1200 de euro.