Forester SH 2010 Diesel
Subaru club Romania

Forester SH 2010 Diesel

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #20 on: November 06, 2019, 20:56:44 PM »
Iti recomand sa schimbi absolut toata instalatia, unitatile, modulele si echipamentele auxiliare.
Eu weekend-ul trecut am facut pinout la ECU de SG aspirat 2007 si la SH aspirat 2009 si difera total.

Te pot ajuta cu manualul de aspirat 2009.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #21 on: November 06, 2019, 21:04:17 PM »
Motorul e de pe un SF😂....
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #22 on: November 06, 2019, 21:24:28 PM »
Omfg!
Ai tupeu!  ;D
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

WIM

  • 670
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #23 on: November 06, 2019, 21:26:55 PM »
Oh, boy , nici macar nu stiu de unde sa incep  ;D

Imobilizatorul
Nu e vorba de o singura piesa, e un circuit intreg: cheie - butucul de cheie - body integrated unit - modulul de inchidere centralizata - ECU -  ceasuri de bord. Teoretic, trebuie sa fie un set complet, provenit de pe aceeasi masina. Practic - adica in cazul meu - e un puzzle: cheie, butuc, body integrated unit, modul de inchidere centralizata - toate provin de pe diesel. ECU-ul e de pe un SpecB cu facelift, cu transmisie manuala in 5 trepte iar ceasurile sunt de pe un SpecB cu 6 trepte. Si tot acest melanj a reusit sa porneasca motorul prin magia programarii cheilor  :D

Pompa de benzina
Ar fi bine daca ar fi doar atat - dar trebuie sa schimbi toata alimentarea, incepand cu rezervorul, canistra de carbon, tevile de combustibil (alea din masina) plus pompa de benzina, desigur.

Servodirectie
Adauga la ce am spus mai devreme si potentiala incompatibilitate intre caseta de directie electrica si cea hidraulica atunci cand vine vorba de a le monta pe aceeasi punte - sunt 90% convins ca nu au aceleasi puncte de prindere. Si, cum cred ca n-ai cum sa scapi fara sa montezi servodirectie hidraulica, s-ar putea sa ai nevoie si de punte.

Si cred ca mai sunt 1001 de lucruri, dar nu reusesc sa le pun in scris pe telefon  :)



WIM

  • 670
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #24 on: November 06, 2019, 21:29:47 PM »

MihaiFlorescu

  • *
  • 13892
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #25 on: November 06, 2019, 22:41:52 PM »
Sună a proiectul perfect pentru a se sustrage toată iarna de la īndatoririle părintești. :D

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #26 on: November 06, 2019, 22:56:14 PM »
😂 😂 Vreau sa o fac rapid.... Foarte rapid.... Ca tocmai am mai achiziționat un XV..... Care ar fi al 3-lea proiect de anul asta....
Un XV șenilat.....
Asta dacă tot nu e gata impreza īncă..... Măcar sa nu stau degeaba 😂😂
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

WIM

  • 670
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #27 on: November 06, 2019, 23:11:33 PM »
toată iarna

Daca ai o masina donatoare la indemana de pe care sa faci un transplant complet.
Altminteri, cu un motor cu 2 generatii mai vechi, ai carui senzori e posibil sa fie incompatibili cu un ECU adecvat masinii, cred ca e un proiect demn de un cincinal  :)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #28 on: November 07, 2019, 00:11:06 AM »
Da da, am masina donatoare
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

marr

  • 2203
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #29 on: November 07, 2019, 09:27:55 AM »
Mamaaa!

Forester SH diesel convertit la SF benzina !
Alt motor, de pe alta generatie cu alta cutie, alte planetare, alt cardan, alta instalatie electrica, alta instalatie de alimentare, alta electronica de comanda si gestiune, alte sisteme de prindere pe sasiu ....
Asta da puzzle !
Eu unul, sincer sa fiu, nu m-as fi aruncat la asa ceva !

PS: Sper ca-ti dai seama ca daca o singura piesa nu se potriveste in puzzle, tot intregul se duce pe copca !

PPS: Nu ieseai mai bine daca-ti luai direct un Forester benzinar ? Sau daca rezolvai motorul actual (e cineva pe aici care a facut asta cu un SH diesel).
Macar erai sigur ca functiona tot agregatul. Si evitai si pontentialele probleme la RAR.

Oricum .... bafta !
Sunt chiar curios ce o sa-ti iasa !

LE: Daca tot ti-a placut cum merge dieselul, vad ca acum un shortblock nou de diesel e doar 3600 Euro (https://www.4turbo.pl/shortblock-subaru-diesel-2-0-2008-2010,3,26987,30839 ). Poate totusi te razgandesti ...
« Last Edit: November 07, 2019, 09:34:10 AM by marr »
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #30 on: November 07, 2019, 10:47:46 AM »
Cānd o sa fie gata o sa va spun ce am făcut, pana atunci tot īncerc 😂.... Și ca și costuri.... Sa zicem ca pana acum, cu tot cu foresteru cumpărat, motoru diesel cumpărat, foresteru donator cumpărat, făcut registru, scos numere, traduceri etc etc... Sunt sub pragul de 2000 de euro😂😂😂..... Deci acum provocarea de acum e sa fac cel mai ieftin swap posibil și cu tot functional.... Ca și idee nu ca zgārcenie sa nu īnțelegem greșit....
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Forester

  • 3067
  • The other right!
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #31 on: November 07, 2019, 11:20:32 AM »
Am inteles, e visul  tau de mic copil sa ai SH benzinar de 125 de cai euro 1-2...  ;D ;D ;D
Forester SG 2.5XT 2006
Ex Forester SG 2.0x 2008

marr

  • 2203
Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #32 on: November 07, 2019, 11:35:02 AM »
Buna asta !
La faza cu norma de poluare nu m-a dus capul !!!  ;D
E clar ca in conditiile astea, nici gand sa treci pe la RAR cu agregatul !

Eu o vad ca o chestie de pur divertisment ! Colegul pare ca se plictiseste teribil si si-a gasit ceva de umplut timpul !
Daca iese o chestie functionala, o poti inmatricula la primarie, ca utilaj agricol !
ex - Forester Boxer Diesel - MY2008
ex - XV Boxer Diesel - MY2016
ex - Impreza 2.0i CVT - MY2016
XV 2.0i CVT - MY2018
Forester e-Boxer MY2020

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #33 on: November 16, 2019, 21:04:56 PM »
Pana acum totul merge struna.... Motoru e sus, partea electrica e īn lucru.... Īn maxim o săptămānă dam o tura sa vedem rezultatul😂... Asta dacă ma ajuta cineva cu următoarea treaba....
La diesel... Furtunele de combustibil, cel din stānga (cum privești spre mașina) e turul sau returul? Și invers... Cel din dreapta ce e?.... Jur ca m-a dat peste cap mecanicul... Ba ca e turu cel din dreapta, ba ca e returul.... Apoi... La ej20-ul cāte l-am pus sus.... Din cele 3 țevi de alimentare.... Care e care?
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #34 on: November 16, 2019, 21:57:50 PM »
Cele trei tevi de la ej reprezinta tur, retur si canistra de carbon activ. Nu poti sa mergi pe traseu si sa vezi care unde duce?
Pune si tu un multimetru pe un capat si vezi care piuie la celalalt capat, ca tot esti la capitolul instalatie electrica  ;D.
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #35 on: November 16, 2019, 22:12:47 PM »
Știu la ej ce reprezinta țevile.. Doar ca nu le știu ordinea... De Sus īn jos... Tur. Retur?
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #36 on: November 16, 2019, 22:59:58 PM »
Sufla aer pe la un capat si vezi pe unde iese.

Dar la ce te intereseaza ordinea tevilor de pe caroseria de unde ai luat ej-ul, ca din cate observ, tu folosesti traseul de pe SH?
Track: 2003 Impreza STI JDM
Off-Road&Daily: 2009 Forester 2.0 NA
Ex: 2001Impreza WRX wagon

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #37 on: November 17, 2019, 18:10:58 PM »
Poate ca sunt cam greu eu de cap....
Un poza sunt cu rosu cele trei țevi... De Sus īn jos care ce reprezinta? Și cu verde și albastru e partea care vine de la pompa de la SH... Și la astea care e turu care e returu? Sa știu care unde le introduc pentru ca electricianul. Nu face chestiile astea decāt ce tine de electrica....
https://ibb.co/3YtSqds
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #38 on: March 25, 2020, 09:35:38 AM »
https://vimeo.com/400512152

First test drive 🎊🎊
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)

Re: Forester SH 2010 Diesel
« Reply #39 on: March 27, 2020, 13:18:10 PM »
Are cineva idee cum as putea sa fac functional și turometru? 😁
Impreza 2011ex 1.5r actual ej207:)
Forester SH 2011 ex diesel actual ej20:))
XV 2012 (Project car ex diesel actual 3.0)
Impreza wrx ști gc8-2001
Impreza 2010 (īncă nu i-a ajuns rāndul ca proiect)