STi 2011 Hatch
Subaru club Romania

STi 2011 Hatch

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #40 on: October 24, 2019, 15:57:52 PM »
nu mai retin cum e facut pe masina lui Cia dar el isi monitorizeaza/ajusteaza soft-ul cand e necesar ... sau just for fun :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #41 on: October 24, 2019, 16:01:22 PM »
si oricum sa stii ca traseul de admisie oem pe 2008+ chiar nu este rau deloc .... nici ca flow nici ca temperatura ...

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #42 on: October 24, 2019, 16:57:42 PM »
Stiu ca pe anumite modele mai noi iti zice in ce treapta de viteze esti. Nu ca mi s-ar parea utila informatia, dar au pastrat ceasurile de la automate unde pun D/N/R/M si scrie 1...6/R/Blank pentru N.
La altele se vede din "secret menu" sau cu orice OBD. Poate ca e ceva si pe la Subaru astea mai noi.
« Last Edit: October 24, 2019, 17:00:02 PM by MihaiFlorescu »

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #43 on: October 24, 2019, 18:19:48 PM »
si alea vechi stiu in ce viteza sunt, calculeaza ecu in fct de turatie motor, viteza de deplasare si coef tr de viteza, au doar sensor de neutral... si stiu viteza dupa ce lasi ambreiajul... nu inainte :)

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #44 on: October 25, 2019, 11:05:26 AM »
Ok, daca e sa continui aceasta discutie , un sistem care sa determine in ce treapta de viteza ai schimbat se poate face realtiv usor , un pic de electronica , un pic de programare si voila :

Adevaratul chalange ( asta pt ca nu am stat sa sap dupa informatie ) este cum ii spui calculatorului in ce treapta de viteza esti si binenteles apoi sa scrii functia care face rev matching + sa adaugi suficient de multa protectie ai in momentul in care se duce drq sistemul mai sus prezentat sa nu te trezesti cu catrastrofic engine failure  :) ( gen sa semenalizeze ca ai schimbat din 6 in 2 in loc de 6 in 4 )

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #45 on: October 25, 2019, 16:23:39 PM »
mai sapa :)

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #46 on: October 26, 2019, 15:08:51 PM »
Knock knock .. who's there .. rod knock :)))

Agregatul a decis că nu prea ii place de mine și a decis īn dimineața asta sa īnceapă să scoată niște zgomote interesante , că și cum ar bătea o biela. Partea faina era că azi mă duceam spre munte și īn drumul  īmi programasem o vizita la auto kino pt a schimba uleiul din  cutie cu motul in īncercarea de a scăpa de problema cu sincronul :))

Acum verdictul final īl voi afla săptămāna viitoare cānd că fi desfăcut motorul pt inspecție .

Happy happy joy joy :))

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #47 on: October 26, 2019, 15:30:49 PM »
oh shit... eu ziceam de motor dar totusi... mai mult asa in gluma :(

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #48 on: October 26, 2019, 15:35:12 PM »
nu pot decat sa iti recomand sa te gandesti bine unde si cum il faci daca chiar e motorul... nu te grabi cu decizia...si daca vrei putem povesti mai multe pe whatsup sau facebook...

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #49 on: January 08, 2020, 15:50:48 PM »
Hello , LMA .. fie ca .. etc ..

Nu prea am mai postat de multicel pe aici asta pt ca masina a stat un pic pe dreapta cat au fost rezolvate problemele la cutie si motor :D

Acum ca reparatia se apropie de final pot sa incep sa va spamez cu intrebari :D So pe ordinea de zi asta este monitorizarea agregatului. Solutia clasica ar fi montarea unor ceasuri care sa acopere minim urmatoarele : Presiune ulei , temperatura ulei si boost ( nice to have ar fi si AFR via wideband , egt , voltaj , IAT   etc) si ochii mi-au poposit pe urmatoarele solutii :

 1. https://rspec.co.uk/gauges-4-in-1-multi-display-gauges-c-3_203/60mm-41-multi-gauge-boost-oil-pressure-oil-temp-volt-p-927.html
2. https://www.defi-shop.com/products/advance_set/summary_zdcsp/ 
3. https://www.justraceparts.com.au/10in1-automotive-digital-oled-multi-gauge-display + https://www.justraceparts.com.au/car-multi-gauge-base-unit-sensor-package ( pare sa fie varianta china a produsului de la defi )

Voi ce parere aveti , sau ce imi recomandati sau si mai bine ce folositi :D 









Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #50 on: January 08, 2020, 16:16:20 PM »
Nu am deschis link uri dar am citit Defi. Evita. Mai bine da un ban gramada si ia AEM. Si eu o sa le schimb.
Ca idee Defi , pe presiune ulei e un checat. Am schimbat deja o sonda si un ceas pe garantie si problema se pare xa ar fi din sonda. Adica indica maximul mai putin , plus ca arata si pe loc cu motorul oprit in jur de 1.1 bar. Deci evita Defi sau chinezarii.
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #51 on: January 08, 2020, 16:25:33 PM »
si eu am sch 3 senzori pres ulei in decursul anilor la AEM deci ... :)

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #52 on: January 08, 2020, 16:31:12 PM »
in acelasi timp am de 5-6 ani afr si egt tot de la aem care merg fara probleme ...
la fel cum stiu cu defi-uri fara probl de 5-6 ani ... innovate mi se pare ok la ulei, se imprastie la afr ... ca la tombola :)

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #53 on: January 08, 2020, 16:32:46 PM »
Pai si atunci ce sonda ar fi mai buna ? CA sonda se fasaie ...
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #54 on: January 08, 2020, 19:03:05 PM »
pai nu stiu...depinde de care :)
pres&temp ulei de la innovate
afr de la aem
etc :)

puiu

  • 787
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #55 on: January 08, 2020, 19:08:58 PM »
Deci pana la urma ce a avut motorul?

andea79

  • *
  • 4007
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #56 on: January 08, 2020, 20:52:28 PM »
usoare zgarieturi pe arbore :)

Re: STi 2011 Hatch
« Reply #57 on: January 08, 2020, 21:44:59 PM »
+ un rulment și un sincron că sa fie meniul complet :)

MihaiFlorescu

  • *
  • 13891
  • Life is too short to drive a boring car!
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #58 on: January 08, 2020, 23:10:53 PM »
Deci motor schimbat, putini km, mers ca bătrānii la piață de frică să nu pățească ceva și degeaba.
Practic hyundai-ul meu deja a depășit ca fiabilitate un STI.
« Last Edit: January 08, 2020, 23:11:38 PM by MihaiFlorescu »

Celalalt

  • 1812
  • Mda...
Re: STi 2011 Hatch
« Reply #59 on: January 08, 2020, 23:49:20 PM »
Hai nu incepe si tu ca ala cu Geaca... ;D
Aia e...


FXT '03 EJ207 STI 6MT
FXS '07 LINISTIT SI NU PREA
Impreza '95-'01 COTET SPRE H6